Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzděláváním k profesnímu růstu

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11043

Název zakázky: Vzděláváním k profesnímu růstu

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 3. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: CZ LOKO, a.s.

Sídlo zadavatele: Semanínská 580, 560 02 Česká Třebová

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Tomáš Brancuzský, na základě plné moci pověřen k zastupování
  • Telefon: +420602726670
  • E-mail: tomas.brancuzsky@czloko.cz

IČ zadavatele: 61672131

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Alena Koubová, PGM Consulting s.r.o.
  • Telefon: +420774987193
  • E-mail: alena.koubova@pgmc.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 4. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
PGM Consulting s.r.o., Mírové náměstí 34, 400 01 Ústí nad Labem, (3. patro – min. prac. doba 8:00 -16:00 hod)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Klasifikace předmětu plnění veřejné zakázky odpovídá položce:

  • Kód CPV: 80400000-8 – Vzdělávání dospělých a jiné vzdělávání

Veřejná zakázka je v souladu s ust. § 35 zákona rozdělena na 6 samostatných částí, účastníci se mohou přihlásit na každou dílčí část samostatně, více částí nebo všechny části veřejné zakázky současně, za předpokladu splnění kvalifikace stanovené ke konkrétní části veřejné zakázky. Každá nabídka však musí splňovat požadavky stanovené k dané části a musí být podána ve zvláštní obálce dle příslušného bodu zadávací dokumentace. 

Předmět plnění veřejné zakázky

Komplexní cílený vzdělávací program pro zaměstnance firmy CZ LOKO, a.s. Předmětem plnění je realizace všech školení. Školení budou realizována v rámci projektu z Operačního programu zaměstnanost spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.

Struktura školicích aktivit je vymezena sladěním potřeb zaměstnanců s potřebami společnosti – pro všechny zaměstnance jsou připraveny zdokonalovací kurzy rozšiřující jejich odbornou způsobilost. Obsahově nabízí rozvoj zaměstnanců v oboru jejich činnosti. Zejména kvalitní a včasnou informovanost zaměstnanců o technických a legislativních změnách v oblasti jejich působení a implementace do praxe (podrobný rozpis kurzů k nacenění je v příloze č. 5).

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1647000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je duben 2017 až únor 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Jihlava, Česká Třebová, Nymburk, Chrudim

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH - váha 70 % 
  • Kvalita realizačního týmu - váha 30%

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou část veřejné zakázky, zadavatel nepřipouští varianty nabídky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 1), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1 a 3: ATTN Consulting s.r.o., Hanušova 100/10, 779 00 Olomouc, IČ:2589478

    Datum podpisu smlouvy: 15. 5. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2, 4, 5, 6: BNV Consulting, s.r.o., Melantrichova 970/17b, 110 00 Praha, IČ:27170241

    Datum podpisu smlouvy: 15. 5. 2017

Datum ukončení: 15. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 3. 2017
 
Aktualizováno: 17. 5. 2017