Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzděláváním k vyšším výkonům

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11156

Název zakázky: Vzděláváním k vyšším výkonům

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Pekařství Střelná s.r.o.

Sídlo zadavatele: Jiráskova 1219, Vsetín 755 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Alžběta Šerá
  • Telefon: +420604238070
  • E-mail: asera@pekarstvi-strelna.cz

IČ zadavatele: 25862219

DIČ zadavatele: CZ25862219

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Alžběta Šerá
  • Telefon: +420604238070
  • E-mail: asera@pekarstvi-strelna.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 5. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo firmy, Jiráskova 1219, Vsetín 755 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je zajištění externího školení, které se uskuteční formou uzavřených prezenčních vzdělávacích kurzů pro projekt v rámci OPZ s názvem Vzděláváním k vyšším výkonům. Cílem celého projektu je podpora zaměstnanců a zvýšení jejich odbornostní a kvalifikační úrovně.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1390000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Lhůta dodání je stanovena obdobím od května 2017 do listopadu 2018 s tím, že oficiální zahájení prvních školení se uskuteční až po úspěšném ukončení výběrového řízení na dodavatele vzdělávacích služeb a podpisem smlouvy s vítězným dodavatelem. Všechna školení budou probíhat průběžně na základě domluvy mezi zadavatelem a dodavatelem a na podkladu zpracovaného harmonogramu, který si budou tyto strany navzájem odsouhlasovat. Termíny školení, témata školení a místo školení mohou být upřesněny a měněny nejpozději 10 kalendářních dní před realizací daných seminářů.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jednotlivých vzdělávacích aktivit bude sídlo zadavatele, popř. vybrané školící místo dle zadavatele ve Vsetíně a jeho okolí.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena s váhou 85 %
  • Lektorská praxe s váhou 15 %

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč může po zadavateli požadovat dovysvětlení nejasných bodů z výzvy a zadávacích podmínek. Tento dotaz musí být zadavateli zaslán písemnou formou na e-mail kontaktní osoby a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podávání nabídek. Tyto dodatečné informace a odpovědi na dotazy budou odpovězeny nejpozději do 2 pracovních dní od jejich přijetí, odeslány tazateli e-mailem a vyvěšeny na portálu pro další uchazeče. Zadavatel je oprávněn poskytnout a vyvěsit dodatečné informace na portále bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu v aktuálním znění, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., IČ: 286 41 949, Jaroslava Seiferta 1158/26, 725 25 Ostrava-Polanka nad Odrou, Simon Závěšický, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 10. 7. 2017

Datum ukončení: 10. 7. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 12. 5. 2017
 
Aktualizováno: 17. 7. 2017