- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzděláváním k vyšším výkonům
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11156
Název zakázky: Vzděláváním k vyšším výkonům
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Pekařství Střelná s.r.o.
Sídlo zadavatele: Jiráskova 1219, Vsetín 755 01
- Jméno: Mgr. Alžběta Šerá
- Telefon: +420604238070
- E-mail: asera@pekarstvi-strelna.cz
IČ zadavatele: 25862219
DIČ zadavatele: CZ25862219
- Jméno: Mgr. Alžběta Šerá
- Telefon: +420604238070
- E-mail: asera@pekarstvi-strelna.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 5. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo firmy, Jiráskova 1219, Vsetín 755 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je zajištění externího školení, které se uskuteční formou uzavřených prezenčních vzdělávacích kurzů pro projekt v rámci OPZ s názvem Vzděláváním k vyšším výkonům. Cílem celého projektu je podpora zaměstnanců a zvýšení jejich odbornostní a kvalifikační úrovně.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1390000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Lhůta dodání je stanovena obdobím od května 2017 do listopadu 2018 s tím, že oficiální zahájení prvních školení se uskuteční až po úspěšném ukončení výběrového řízení na dodavatele vzdělávacích služeb a podpisem smlouvy s vítězným dodavatelem. Všechna školení budou probíhat průběžně na základě domluvy mezi zadavatelem a dodavatelem a na podkladu zpracovaného harmonogramu, který si budou tyto strany navzájem odsouhlasovat. Termíny školení, témata školení a místo školení mohou být upřesněny a měněny nejpozději 10 kalendářních dní před realizací daných seminářů.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jednotlivých vzdělávacích aktivit bude sídlo zadavatele, popř. vybrané školící místo dle zadavatele ve Vsetíně a jeho okolí.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena s váhou 85 %
- Lektorská praxe s váhou 15 %
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč může po zadavateli požadovat dovysvětlení nejasných bodů z výzvy a zadávacích podmínek. Tento dotaz musí být zadavateli zaslán písemnou formou na e-mail kontaktní osoby a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podávání nabídek. Tyto dodatečné informace a odpovědi na dotazy budou odpovězeny nejpozději do 2 pracovních dní od jejich přijetí, odeslány tazateli e-mailem a vyvěšeny na portálu pro další uchazeče. Zadavatel je oprávněn poskytnout a vyvěsit dodatečné informace na portále bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu v aktuálním znění, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (12. 5. 2017 10:51)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (7. 6. 2017 13:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., IČ: 286 41 949, Jaroslava Seiferta 1158/26, 725 25 Ostrava-Polanka nad Odrou, Simon Závěšický, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 10. 7. 2017
Datum ukončení: 10. 7. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.