Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zabezpečení společné dopravy dětí do/z Mraveniště v rámci projektu „Společná doprava dětí do Mraveniště“, reg. č. CZ.03.2.65/0.0/0.0/16_047/0014012

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13068

Název zakázky: Zabezpečení společné dopravy dětí do/z Mraveniště v rámci projektu „Společná doprava dětí do Mraveniště“, reg. č. CZ.03.2.65/0.0/0.0/16_047/0014012

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 10. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Mraveniště, z.s.

Sídlo zadavatele: Markoušovice 113, 542 32 Velké Svatoňovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Veronika Kubjátová
  • Telefon: +420737659513
  • E-mail: veronika.kubjatova@domraveniste.cz

IČ zadavatele: 03710548

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Karel Turek
  • Telefon: +420604558002
  • E-mail: turek_karel@email.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 11. 2019 14:00

Místo pro podání nabídek:
Mraveniště, z.s., Markoušovice 113, 542 32 Velké Svatoňovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění společné dopravy dětí do dětské skupiny fungující při Mraveništi, z.s. a do Základní školy Mraveniště v Markoušovicích v předpokládaném termínu plnění zakázky každý všední školní den ve školních měsících, tj. ve všech měsících v roce vyjma července a srpna.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 452975,20 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
11/2019 – 09/2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Mraveniště, z.s., Markoušovice 113, 542 32 Velké Svatoňovice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje nebo doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, např. doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění (výpisem ze živnostenského rejstříku)
  • Osvědčení o odborné kvalifikaci vztahující se k požadované službě; tento kvalifikační předpoklad splní uchazeč, který prokáže, že vlastní řidičské oprávnění skupiny D1
  • Přehled nástrojů nebo pomůcek, provozních nebo technických zařízení, které bude mít dodavatel při plnění veřejné zakázky k dispozici; tento kvalifikační předpoklad splní uchazeč, který prokáže, že má ve svém vlastnictví pro výkon činnosti motorové vozidlo s alespoň 10ti místy k sezení, které je zároveň technicky způsobilé k provozu na pozemních komunikacích a pojištěné. Jedná se o doložení velkého technického průkazu vozidla a zelené karty

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku je dodavatel povinen podat písemně v jednom originále v souladu se zadávacími podmínkami, a to v doporučeném řazení nabídky i dokladů k prokázání splnění způsobilosti a kvalifikace.

Nabídka musí být předložena v českém jazyce a musí být, včetně dokladů k prokázání splnění způsobilosti a veškerých dalších dokladů a příloh, svázána do jednoho samostatného svazku.

Zadavatel požaduje níže uvedené řazení nabídky:

  • Krycí list nabídky – vzor tvoří přílohu č. 1 výzvy
  • Doklady k prokázání způsobilosti a kvalifikace – vyplněné a podepsané čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (vzor tvoří přílohu č. 2 výzvy), doložení požadovaných dokladů prokazujících profesní způsobilost a technickou kvalifikaci
  • Podepsaná smlouva o přepravě – příloha č. 3 výzvy

Svazek musí být na titulní straně označen názvem svazku (Nabídka), názvem zakázky a obchodní firmou/jménem a sídlem/místem podnikání dodavatele.

Svazek, včetně veškerých případných příloh, musí být dostatečným způsobem zajištěn proti manipulaci s jednotlivými listy. Za dostatečné zabezpečení svazku proti manipulaci s jednotlivými listy považuje zadavatel opatření každého svazku takovými bezpečnostními prvky, které zabezpečí jeho spolehlivé sebepoškození v případě neoprávněné manipulace. Použité bezpečnostní prvky musí být dále dostatečně jedinečné tak, aby byla vyloučena možnost jejich neoprávněného nahrazení.

Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis dodavatele, musejí být podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele. V případě podpisu osobou pověřenou k zastupování osoby oprávněné jednat za dodavatele musí být originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění této osoby součástí nabídky (jako příloha návrhu smlouvy).

Veškeré doklady musí být kvalitním způsobem vytištěny tak, aby byly dobře čitelné. Žádný doklad nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zpracována v rámci doplňování návrhu smlouvy o přepravě na místech k tomu určených, která je předkládána jako součást nabídky dodavatele na realizaci veřejné zakázky dle této Výzvy - viz příloha č. 3 výzvy

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Zabezpečení společné dopravy dětí do/z Mraveniště v rámci projektu „Společná doprava dětí do Mraveniště“, reg. č. CZ.03.2.65/0.0/0.0/16_047/0014012“ a nápisem „NEOTEVÍRAT DO DATA OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Žádost musí být doručena buď v listinné podobě na kontaktní adresu (Hejzlarova 637, 549 32 Velké Poříčí), nebo v elektronické podobě na email zástupce zadavatele (turek_karel@email.cz).Písemná žádost musí být doručena na výše uvedenou kontaktní adresu nejméně 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek bude uveřejněno stejným způsobem, jako tato výzva.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Jsou specifikovány ve výzvě a jejích přílohách - viz přiložené soubory.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 547200.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Michal KřížBatňovice 205542 32 BatňoviceIČ: 74101471

    Datum podpisu smlouvy: 15. 11. 2019

Datum ukončení: 15. 11. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 10. 2019
 
Aktualizováno: 19. 11. 2019