Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění coworkingových prostor pro účastníky programu Laboratoř Nadace Vodafone

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11791

Název zakázky: Zajištění coworkingových prostor pro účastníky programu Laboratoř Nadace Vodafone

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Nadace Vodafone Česká republika

Sídlo zadavatele: Náměstí Junkových 2808/2, 155 00, Praha 5

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Adriana Dergam
  • Telefon: +420737637802
  • E-mail: adriana.dergam@vodafone.com

IČ zadavatele: 27442268

DIČ zadavatele: CZ27442268

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Adriana Dergam
  • Telefon: +420737637802
  • E-mail: adriana.dergam@vodafone.com

Lhůta pro podání nabídek: 13. 11. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se přijímají osobním podáním v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hodin na podatelně Zadavatele na adrese:Nadace Vodafone Česká republika, Náměstí Junkových 2808/2, 155 00, Praha 5, nebo poštovním podáním na téže adrese.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění pracovních prostor, které budou splňovat kvalitativní i kvantitativní požadavky Zadavatele, a to včetně příslušného vybavení a souvisejících služeb.

Poskytnuté prostory a související služby budou využívány pro účely realizace projektu s názvem „Laboratoř Nadace Vodafone 2.0“ registrační číslo CZ.03.3.X/0.0/0.0/15_124/0006472, podpořeného finančními prostředky z ESF a ze státního rozpočtu v rámci Operačního programu Zaměstnanost.

Podrobně je předmět plnění zakázky specifikován v příloze č. 1 závazného návrhu smlouvy na plnění zakázky, který je součástí této výzvy k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1374390,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
od 1. 2. 2018 do 31. 3. 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Hlavní město Praha

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena podle jediného hodnotícího kritéria, kterým bude nabídková cena bez DPH.

V rámci hodnocení bude hodnocena Celková nabídková cena pro účely hodnocení (v Kč bez DPH) nabídnutá dodavatelem za poskytování pracovních prostor a souvisejících služeb v Zadavatelem předpokládaném rozsahu pracovních míst.

Dodavatel uvede Celkovou nabídkovou cenu do tabulky nabídkové ceny v příloze č. 3 ZD (dle pokynů uvedených v tabulce) a to doplněním nabídkové ceny bez DPH za poskytnutí pracovních prostor a souvisejících služeb pro:

(i) 1 sdílené pracovní místo na 1 osobo/měsíc;

(ii) 1 fixní pracovní místo na 1 osobo/měsíc;

(iii) sdílená pracovní místa v předpokládaném rozsahu 264 osobo/měsíců;

(iv) fixní pracovní místa v předpokládaném rozsahu 309 osobo/měsíců;

(v) celkový předpokládaný počet sdílených pracovních a fixních pracovních míst.

Cena za poskytnutí pracovních prostor a souvisejících služeb pro předpokládaný počet pracovních míst musí vždy odpovídat násobku ceny za poskytnutí služeb pro příslušný druh pracovního místa za 1 osobo/měsíc a předpokládaného počtu osobo/měsíců za služby pro příslušný druh pracovního místa.

Pro vyloučení všech pochybností Zadavatel uvádí, že Celková nabídková cena je stanovena pouze pro účely hodnocení. Při plnění smlouvy budou pro Zadavatele a vybraného dodavatele závazné pouze jednotkové ceny pracovních prostor a souvisejících služeb za 1 osobo/měsíc pracovních míst (nikoliv předpokládaný rozsah uvedený v tabulce nabídkové ceny).

Metoda vyhodnocení

Nabídky budou seřazeny vzestupně od nejnižší po nejvyšší Celkovou nabídkovou cenu pro účely hodnocení. Nejlépe bude hodnocena nabídka dodavatele, který předloží nejnižší Celkovou nabídkovou cenu pro účely hodnocení.

V případě rovnosti Celkové nabídkové ceny pro účely hodnocení bude za lépe hodnocenou nabídku považována nabídka s nižší nabídkovou cenou za 1 sdílené pracovní místo na 1 osobo/měsíc.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje splnění následujících kvalifikačních předpokladů:

1. Základní způsobilost

Požadavky:

Zadavatel požaduje, aby dodavatelé splňovali základní způsobilost analogicky podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“). Způsobilým je dodavatel, který analogicky podle § 74 odst. 1 Zákona:

a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží;

b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;

c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;

d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;

e) není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla proti němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu, ani není v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat: i) tato právnická osoba; ii) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; a iii) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

Účastní-li se řízení pobočka závodu: i) zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu; ii) české právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) splňovat osoby uvedené v předchozím odstavci a vedoucí pobočky závodu.

Způsob prokázání

Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti předložením čestného prohlášení, dle vzoru, který je přílohou č. 2 zadávací dokumentace Veřejné zakázky (dále jen „ZD“). Na místo čestného prohlášení dodavatel rovněž může předložit příslušné doklady prokazující splnění základní způsobilosti.

2. Profesní způsobilost

Požadavky

Zadavatel požaduje, aby dodavatelé splňovali profesní způsobilost analogicky podle § 77 odst. 1 Zákona a § 77 odst. 2 písm. a) Zákona. Způsobilým je dodavatel, který:

a) je zapsán v obchodním rejstříku nebo v jiné obdobné evidenci, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;

b) je oprávněn k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu Veřejné zakázky.

Způsob prokázání

Dodavatel předloží k prokázání splnění profesní způsobilosti ve své nabídce následující dokumenty:

a) výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence; a

b) doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu Veřejné zakázky.

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění profesní způsobilosti byly předloženy v podobě kopií.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (analogicky podle § 228 Zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (analogicky podle § 239 Zákona).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatelé jsou povinni v rámci své nabídky předložit strukturovaný dokument, který detailně popíše návrh dodavatele na plnění předmětu zakázky (dále jen „Popis pracovních prostor“):

Obsahem Popisu pracovních prostor musí být:

  • adresa pracovních prostor;
  • fotodokumentace pracovních prostor (minimálně v rozsahu vzorového sdíleného a fixního pracovního místa, zasedacích místností, společenské místnosti, technologické místnosti a sociálního zázemí);
  • popis služeb poskytovaných v souvislosti s užíváním pracovních míst;
  • popis technického a jiného vybavení pracovních prostor;
  • počet a kapacitu zasedacích místností a společenské/eventové místnosti;
  • kapacita sdílených a fixních pracovních míst.

Popis pracovních prostor musí vyhovět veškerým požadavkům Zadavatele na předmět zakázky, který je přílohou č. 1 závazného návrhu smlouvy – tj. Popis pracovních prostor zpracovaný dodavatelem musí být souladný s přílohou č. 1 závazného návrhu smlouvy. Popis pracovních prostor zároveň nesmí být v rozporu se závazným návrhem smlouvy. Popis pracovních prostor musí být zpracován minimálně v takové úrovni detailu, aby z něj prokazatelně vyplýval soulad Popisu pracovních prostor se závazným návrhem smlouvy a s přílohou č. 1 závazného návrhu smlouvy.

Zadavatel zároveň upozorňuje, že Popis pracovních prostor bude pro dodavatele závazný pro případ realizace předmětu plnění zakázky (bude přílohou č. 2 závazného návrhu smlouvy).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel uvede nabídkovou cenu do tabulky nabídkové ceny v příloze č. 3 této výzvy (dle pokynů uvedených v tabulce) a to doplněním nabídkové ceny bez DPH za poskytnutí:

(i) 1 sdíleného pracovního místa na 1 osobo/měsíc;

(ii) 1 fixního pracovního místa na 1 osobo/měsíc;

(iii) sdílených pracovních míst v předpokládaném rozsahu 264 osobo/měsíců;

(iv) fixních pracovních míst v předpokládaném rozsahu 309 osobo/měsíců;

(v) celkového předpokládaného počtu sdílených pracovních a fixních pracovních míst.

Cena za poskytnutí předpokládaného počtu pracovních míst musí vždy odpovídat násobku ceny za poskytnutí příslušného druhu pracovního místa za 1 osobo/měsíc a předpokládaného počtu osobo/měsíců za příslušný druh pracovního místa.

Pro vyloučení všech pochybností Zadavatel uvádí, že Celková nabídková cena je stanovena pouze pro účely hodnocení. Při plnění smlouvy budou pro Zadavatele a vybraného dodavatele závazné pouze jednotkové ceny za 1 osobo/měsíc poskytování pracovních míst (nikoliv předpokládaný rozsah uvedený v tabulce nabídkové ceny).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována písemně v tištěné podobě v českém jazyce v jednom originále a jedné kopii v elektronické podobě (ve formátu .pdf).

Nabídka, včetně všech příloh, bude zapečetěna proti možné manipulaci s jednotlivými listy tak, aby byla vyloučena možnost jejich neoprávněné záměny. Zadavatel doporučuje jako jeden z bezpečnostních prvků použití provázku a přelepek opatřených parafou a razítkem.

Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis dodavatele, musí být podepsány statutárním orgánem dodavatele nebo osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Veškeré doklady musí být kvalitně vytištěny, aby byly dobře čitelné. Žádný doklad nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by Zadavatele mohly uvést v omyl.

Dodavatel podá nabídku s tímto členěním:

  • Obsah nabídky;
  • Tabulka nabídkové ceny dle vzoru, který je přílohou č. 3 této výzvy;
  • Čestné prohlášení a doklady k prokázání splnění kvalifikačních předpokladů, popř. další dokumenty;
  • Popis pracovních prostor zpracovaný v souladu s požadavky Zadavatele
  • Informace o poddodavatelích a rozsahu, v jakém se budou podílet na plnění zakázky;
  • Přílohy (nepovinné);
  • CD či jiné datové medium s elektronickou verzí nabídky (ve formátu .pdf).
Podáním nabídky dodavatel bezvýhradně souhlasí s podmínkami uvedenými v závazném návrhu smlouvy (včetně příloh). S vybraným dodavatelem bude uzavřena smlouva ve znění dle závazného návrhu smlouvy, přičemž do textu smlouvy budou před jejím uzavřením doplněny údaje vyznačené „doplní dodavatel před podpisem smlouvy“ (v souladu s informacemi uvedenými v nabídce dodavatele).

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Vybraný uchazeč neposkytl součinnost k podpisu smlouvy

Datum ukončení: 27. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 11. 2017
 
Aktualizováno: 25. 5. 2018