Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění dodavatele/lů rekvalifikačních kurzů

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10864

Název zakázky: Zajištění dodavatele/lů rekvalifikačních kurzů

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 10. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Contact Line o.p.s.

Sídlo zadavatele: Jizerská 2946/63, 400 11 Ústí nad Labem

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Julija Judlová, 774 909 019, judlova.oberig@seznam.cz

IČ zadavatele: 26636280

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Julija Judlová
  • Telefon: 774 909 019
  • E-mail: judlova.oberig@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 11. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
Contact Line o.p.s., Pařížská 19, 400 01 Ústí nad Labem

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 437735,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Viz soubor ke stažení Rozhodnutí o zrušení výběrového řízení.

Datum ukončení: 30. 11. 2016

Z důvodu dodatečného zveřejnění přílohy "Návrh smlouvy" byla prodloužena lhůta pro podávání nabídek o jeden den, do 8.11.2016 do 12:00.

Soubory ke stažení:

Registrační číslo projektu

CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_040/0002352

Název projektu

Vzděláváním k zaměstnání

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky je komplexní organizace a realizace individuálních rekvalifikačních kurzů pro klienty projektu „Vzděláváním k zaměstnání“. Jedná se o nezaměstnané osoby v evidenci Úřadu práce déle než 5 měsíců. Klientela je převážně tvořena migranty či bývalými migranty.

Zakázka je rozdělena do 9 dílčích částí dle tematických oblastí níže uvedených akreditovaných kurzů.

Dodavatel může podat nabídku do jedné dílčí části anebo do libovolného počtu dílčích částí této zakázky. Dodavatel může mít poddodavatele.

Zadavatel požaduje, aby nabídka byla zpracována pro každou část veřejné zakázky samostatně, a to s uvedením délky trvání rekvalifikačního kurzu a jednotkové ceny bez DPH za jednoho účastníka kurzu. Bude hodnocena cena včetně zkoušky před autorizovanou osobou (kde je to relevantní). 

Název jednotlivých rekvalifikačních kurzů je orientační, dodavatel je povinen dodržet předpokládaný obsah (náplň) u každého jednotlivého kurzu. Obsah (náplň) každého kurzu bude ze strany dodavatele doložen osnovou kurzu, která bude podepsána oprávněnou osobou jednat jménem dodavatele, popř. osobou zmocněnou. Rámcový obsah jednotlivých kurzů je popsán níže.

Rekvalifikační kurzy budou provedeny v souladu s příslušnými akreditacemi udělenými příslušným organem (MŠMT, MPSV atd.). Zadavatel připouští pouze akreditované kurzy a současně požaduje, aby uchazeč disponoval akreditací pro tu dílčí část veřejné zakázky, do které podá nabídku. Dodavatel bude všemi potřebnými akreditacemi disponovat po celou dobu plnění předmětu veřejné zakázky.

Součástí každého kurzu budou závěrečné zkoušky. Tam, kde je to vyžadováno standardy, se pak zkoušky budou odehrávat před autorizovanou osobou, přičemž úspěšným absolventům bude vydán kvalifikační doklad. Místem realizace předmětu veřejné zakázky, a to v teoretické i praktické části, dle povahy a náplně jednotlivých kurzů bude město Ústí nad Labem, učebna dodavatele v docházkové dostupnosti MHD. Učebna dodavatele bude vybavená odpovídajícím nábytkem, PC pro všechny účastníky kurzu a jinou příslušnou technikou, včetně přístupu k internetu (tam kde je to relevantní: základy podnikání, účetnictví a další kurzy s využitím výpočetní techniky). V případě praktické výuky pak dostatečným vybavením v souladu s povahou a náplní kurzu (např. masérské lůžko, kadeřnické či kosmetické zařízení, vysokozdvižné vozíky, stavební nářadí apod.).

Forma výuky: prezenční, v malých skupinách, minimální počet 2 účastníci/maximální počet 4 účastníci v jedné skupině, resp. jednoho běhu kurzu.

Zadavatel požaduje zahájení kurzu 3 pracovní dny od jeho výzvy k zahájení realizace konkrétního kurzu. Dále je ze strany zadavatele požadováno umožnit realizaci jednotlivých kurzů v dopoledních, odpoledních hodinách ve vztahu k operativním potřebám účastníků kurzů, včetně možnosti kurzů víkendových. Harmonogram je stanoven pro každou dílčí část veřejné zakázky individuálně a vychází z potřeb cílové skupiny projektu, daných předchozím průzkumem.

Dílčí části zakázky:

  1. Základy podnikání minimálně 120 hodin teoretické výuky

     Náplň kurzu:

-BOZP

-Základní povinnosti podnikatele

-Právní normy podnikání

-Marketing

-Finanční zdroje pro podnikání

-Daňová problematika

-Sociální pojištění, zdravotní pojištění

-Účetnictví

-Personalistika

-Pojištění podnikatelských rizik

-Psychologie v podnikání

-Počítač v praxi podnikatele

-Struktura podnikatelského plánu a jeho sestavení

-Administrativa v podnikání, archivace 

Počet účastníků kurzu: 8 osob ve dvou skupinách

Předpokládaný termín zahájení kurzu 1: prosinec 2016

Předpokládaný termín zahájení kurzu 2: únor 2017

Místo dodání: Ústí nad Labem

Harmonogram plnění: Po – Pá v odpoledních hodinách

Vstupní předpoklady uchazečů: středoškolské vzdělání (výuční list nebo maturita), 18 let v den zkoušky, základní znalost obsluhy osobního počítače

Předpokládána jednotková cena: 8 900 kč/osobu

Předpokládána hodnota dílčí části: 71 200 Kč

 

 2.  Účetnictví (s využitím výpočetní techniky) minimálně 160 hodin teoretické výuky

Náplň kurzu:

-Úvod do účetnictví

-Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práce

-Daně v souvislosti s účetnictvím

-Základní prvky účetnictví

-Účtové třídy

-Účetní uzávěrka a závěrka

-Zpracovaní souhrnného účetního příkladu na PC v účetním systému POHODA

Počet účastníků kurzu: 6 osob ve dvou skupinách

Předpokládány termín zahájení kurzu 1.: prosinec 2016

Předpokládána termín zahájení kurzu 2.: březen 2017

Místo dodání: Ústí nad Labem

Harmonogram plnění: Po – Pá v odpoledních hodinách

Vstupní předpoklady uchazečů: středoškolské vzdělání (výuční list nebo maturita), 18 let v den zkoušky, základní znalost obsluhy osobního počítače

Předpokládána jednotková cena za kurz: 9 900 Kč/osoba

Předpokládána hodnota dílčí části: 59 400 Kč

 

  3. Holičské a kadeřnické práce minimálně 300 hod. (150 hod. teorie + 150 h. praxe)

Náplň kurzu:

-Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci

-Základy anatomie a fyziologie

-Zásady první pomoci a první pomoc

-Bezpečnost práce

-Základy dermatologie

-Základy psychologie obsluhy

-Obecné základy hygieny oboru

-Materiály

-Technologie práce a metodický postup při výkonu kadeřnické péče o vlasy

-Aplikace moderních technologických postupů

-Základy vedení účetní dokumentace

-Řízená praxe na rekvalifikačním pracovišti

Počet účastníků kurzu: 4 osoby

Předpokládány termín zahájení kurzu: prosinec 2016

Místo dodání: Ústí nad Labem

Harmonogram plnění: Po – So v dopoledních a odpoledních hodinách

Vstupní předpoklady uchazečů: střední škola v minimální délce 2 let (vyučen), dosažení věku 18 let. Dobrý zdravotní stav, v nejistých případech požadujeme souhlasné stanovisko lékaře se zvoleným oborem. Platný zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství

Předpokládána max. jednotková cena: 18 000 Kč/osobu

Předpokládána hodnota dílčí části: 72 000 Kč

 

 4. Vizážistka minimálně 80 hod. (35 h. teorie + 45 h. praxe)

Náplň kurzu:

-Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci

-Posuzování stavu pleti

-Poskytování poradenství v oblasti dekorativní kosmetiky a vizážistiky

-Provádění povrchového čištění pleti

-Zhodnocování tvaru obličeje, jeho jednotlivých částí a navrhování korekce vzhledových nedostatků

-Posuzování a úprava obočí

-Provádění denního a večerního líčení

-Provádění aplikace umělých řas

-Navrhování a provádění líčení pro modeling, fotografii a soutěžní (fantazijní) líčení

-Dodržování hygienických zásad při použití kosmetických nástrojů a pomůcek

-Objednávání přípravků, pracovního materiálu a pomůcek pro péči o pleť

-Provádění vyúčtování služeb

      Počet účastníků kurzu: 2 osoby

      Předpokládány termín zahájení kurzu: prosinec 2016

      Místo dodání: Ústí nad Labem

      Harmonogram plnění: Po – So v dopoledních či odpoledních hodinách

      Vstupní předpoklady uchazečů: základní vzdělání, dosažení věku 18 let, manuální zručnost, nesmí mít zdravotní postižení, které by mohlo omezovat ve výkonu práce, zdravotní průkaz

      Předpokládána max. jednotková cena, včetně zkoušky před autorizovanou osobou:   

      13 700 Kč/osobu

      Předpokládána hodnota dílčí části: 27 400 Kč

 

  1. Manikúra a nehtová designérka minimálně 200 hod. (70 h. teorie + 130 h. praxe)

Náplň kurzu:

-Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci

-Zhodnocení celkového stavu rukou a nehtů a navrhování postupu ošetření

-Provádění péče o přírodní nehty klienta

-Ošetřování pokožky rukou

-Modelování umělých nehtů

-Provádění depilace rukou

-Vykonávání hygienicko-sanitární činnosti podle provozního řádu

-Objednávání přípravků, pracovního materiálu a pomůcek pro péči o ruce a nehty

-Poskytování odborné poradenské činnosti klientům v oblasti péče o ruce a nehty

-Provádění vyúčtování služeb

 Počet účastníků kurzu: 2 osoby

 Předpokládány termín zahájení kurzu: prosinec 2016

Místo dodání: Ústí nad Labem

Harmonogram plnění: Po – So v dopoledních či odpoledních hodinách

Vstupní předpoklady uchazečů: základní vzdělání, dosažení věku 18 let, manuální zručnost, nesmí mít zdravotní postižení, které by mohlo omezovat ve výkonu práce, zdravotní průkaz

Předpokládána max. jednotková cena, včetně zkoušky před autorizovanou osobou: 13 705 Kč/osobu

Předpokládána hodnota dílčí části: 27 410 Kč

 

  1. Kosmetička minimálně 300 hod. (100 h. teorie + 200 h. praxe)

Náplň kurzu:

- Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci

- Posuzování stavu pleti

-Poskytování poradenství v oblasti kosmetického ošetřování pleti

-Poskytování poradenství v oblasti dekorativní kosmetiky, vizážistky a barevné typologie

-Provádění ruční kosmetické masáže obličeje, krku a dekoltu

-Provádění povrchového čištění pleti, napařováním nebo změkčování pleti

-Provádění hloubkového čištění pleti

-Aplikace pleťových masek a zábalu

-Odstraňování chloupků

-Odbarvování chloupků, barvení řas a obočí

-Provádění denního, večerního a fantazijního líčení

-Vykonávání hygienicko-sanitární činnosti podle provozního řádu

-Objednávání přípravku, pracovního materiálu a pomůcek pro péči o pleť

-Provádění vyúčtování služeb   

Počet účastníků kurzu: 4 osoby

Předpokládány termín zahájení kurzu: leden 2016

Místo plnění: Ústí nad Labem

Harmonogram plnění: Po – So v dopoledních či odpoledních hodinách

Vstupní předpoklady uchazečů: základní vzdělání, dosažení věku 18 let, manuální zručnost, nesmí mít zdravotní postižení, které by mohlo omezovat ve výkonu práce, zdravotní průkaz

Předpokládána max. jednotková cena, včetně zkoušky před autorizovanou osobou: 17 500 Kč/osobu

Předpokládána hodnota dílčí části: 70 000 Kč

  1. Obsluha  elektrovozíku a motovozíku (ručně vedený, plošinový a tahač, vysokozdvižný volantový do 5 tun), minimálně 55 hod. (30 h. teorie + 25 h. praxe)

Náplň kurzu:

-Bezpečnost práce

-Pravidla sil.provozu

-Nauka o konstrukci

-Mimořádné události (nehody)

-Nauka o provozu

Počet účastníků kurzu: 2 osoby

Předpokládány termín zahájení kurzu: prosinec 2016

Místo plnění: Ústí nad Labem

Harmonogram plnění: Po – Pá celodenní

Vstupní předpoklady uchazečů: základní vzdělání, zdravotní způsobilost obsluhy motovozíku a elektrovozíku, věk min. 18 let, zdravotní způsobilost, řidičský průkaz sk. B, C, D, T

Předpokládána max. jednotková cena, včetně zkoušky před autorizovanou osobou:         10 000 Kč/osobu

Předpokládána hodnota dílčí části: 20 000 Kč

8.Pomocné zednické práce minimálně 120 hod. (40 h. teorie + 80 h. praxe)

Náplň kurzu:

-Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci

-Stavební materiály a jejich vlastnosti

-Stavební technologie

-Stroje a zařízení

-Odborná praxe

Počet účastníků kurzu: 5 osob

Předpokládána doba realizace kurzu: první pololetí 2017

Místo plnění: Ústí nad Labem

Harmonogram plnění: Po – So celodenní

Vstupní předpoklady uchazečů: základní vzdělání, dobrý zdravotní stav (potvrzení lékaře) – nesmí mít nemoci oběhové soustavy, poruchy termoregulace, onemocnění ledvin, závažná endokrinní onemocnění, závažná onemocnění dýchacích cest a plic, dosažení věku 18 let

Předpokládána max. jednotková cena: 13 265 Kč/osobu

Předpokládána hodnota dílčí části: 66 325 Kč

9.Sportovní masáž minimálně 150 hod. (50 h. teorie + 100 h. praxe)

Náplň kurzu:

  • Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci

- Masáž sportovní a rekondiční

  •  

-První pomoc

-Praktická příprava

Počet účastníků kurzu: 2 osoby

Předpokládána doba realizace kurzu: leden 2017

Místo plnění: Ústí nad Labem

Harmonogram plnění: Po – So v dopoledních či odpoledních hodinách.

Vstupní předpoklady uchazečů: dosažení věku 18 let, střední vzdělání (délka studia 1-2 roky), střední vzdělání s výučním listem (délka studia 2-3 roky), střední vzdělání s maturitní zkouškou, kontraindikace-kožní a infekční choroby

Předpokládána max. jednotková cena, včetně zkoušky před autorizovanou osobou:    

8 000 Kč/osobu

Předpokládána hodnota dílčí části: 16 000 Kč

Rozsah 1 hodiny: 45 minut (teorie), 60 minut (praxe).

Předpokládány celkový počet absolventů kurzu v rámci této veřejné zakázky: 35. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

  • 437 735 Kč bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

prosinec 2016 – červen 2017

Místo dodání / převzetí plnění

Ústí nad Labem

Hodnotící kritéria

  • Nabídková cena pro uspořádání kurzů (100 %), při čemž bude hodnocena jednotková cena na osobu bez DPH. V případě kurzů, které na základě standardů vyžadují zkoušku před autorizovanou osobou, bude posuzovaná cena včetně zkoušky.

 Každá část bude posuzována jednotlivě.

 

Pro hodnocení nabídkových cen (číselné kritérium) je nejvhodnější nabídkou ta, která nabídne nejnižší nabídkovou cenu.

 

            cena z nabídky, která je nejnižší

100 x    ------------------------------------------- x 1,0 (vaha kritéria vyjádřená v %)

            cena z hodnocené nabídky

Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu bez DPH, DPH a cenu včetně DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  • Originál výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci;
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;
  • Doklad osvědčující profesní způsobilost dodavatele pro plnění této veřejné zakázky, tj. potvrzení o udělení akreditací MŠMT ČR, případně jiné instituce opravňujících uchazeče pořádat výše uvedené rekvalifikační kurzy;
  • Dodavatel je povinen mít po celou dobu realizace veřejné zakázky platné akreditace.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo na vyžádání originálů dokladů od uchazečů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

  • Nabídka bude zpracována v českém jazyce

Bude obsahovat:

  • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. Viz. příloha č. 1 této výzvy.
  • Nabídkovou cenu bez DPH, cenu včetně DPH a samostatnou výši DPH, případně informaci o tom, že dodavatel není plátce DPH
  • Popis předmětu plnění
  • Přesné vymezení místa plnění předmětu veřejné zakázky, resp. kurzů
  • Osnovu kurzu, návrh vstupních předpokladů budoucích účastníků kurzů, popis vybavení učeben, popř. míst určených k praktickému výcviku, akceptace navrženého harmonogramu
  • Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů dle požadavků této výzvy

Smlouva bude připravena zadavatelem.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na každý jednotlivý kurz v rozsahu 1 účastníka, dle údajů popsaných v popisu předmětu zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě (1x originál) v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, včetně konkrétní dílčí části a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Povinné prvky vizuální identity OPZ jsou k dispozici ke stažení na www.esfcr.cz (tj. znak EK doplněný souslovím Evropská unie, souslovím Evropský sociální fond a názvem Operační program Zaměstnanost).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé části zakázky.

Informace o poskytování písemného vysvětlení zadávacích podmínek

•        Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemné vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.  Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce

•        Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel zaslat k uveřejnění i na portál www.esfcr.cz. On-line formulář pro zveřejnění je k dispozici na www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Platební a obchodní podmínky:
  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností 30 dní, fakturace je možná nejdříve týden po ukončení jednotlivých kurzů po předání veškeré dokumentaci ke kurzu: podepsána docházka, třídní kniha (za každý kurz zvlášť).
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
  • Dodavatel se zavazuje předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu a ostatní náležitosti stanovené příslušnými zákony.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení, avšak s uvedením důvodu takovéhoto úkonu Zadavatel nepřipouští variantní nabídky

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 10. 2016
 
Aktualizováno: 2. 12. 2016