Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění evaluace projektu "Podpora rozvoje rodičovských kompetencí"

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11892

Název zakázky: Zajištění evaluace projektu "Podpora rozvoje rodičovských kompetencí"

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu
  • Telefon: +420595622664
  • E-mail: posta@msk.cz

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Eva Javorková
  • Telefon: +420595622664
  • E-mail: eva.javorkova@msk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 12. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje,odbor kancelář ředitele krajského úřadu,oddělení veřejných zakázek, 28. října 117, 702 18 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět veřejné zakázky malého rozsahu: Zajištění evaluace projektu „Podpora rozvoje rodičovských kompetencí“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0007230 (dále jen „projekt“), spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR v rámci Operačního programu zaměstnanost (dále jen „OPZ“). Zhodnocení reálných dopadů projektu na cílovou skupinu, dále naplnění a míra dosažení stanovených cílů a efektivita realizace stanovených výstupů projektu a zajištění zpětné vazby pro zvýšení efektivity případného návazného projektu.

Specifikace předmětu plnění

  • Mapování podpořených rodin a přehled zjištěných skutečností
  • Zjištění, zda a jak se podařilo naplnit cíl projektu ve vztahu k dosažení změn u cílové skupiny, smysluplnosti aktivit projektu a spokojeností s jednotlivými aktivitami projektu
  • Doporučení možné navazující podpory

Evaluovány budou 3 klíčové aktivity projektu:

  • KA č. 1 Program podpory rodičovských kompetencí
  • KA č. 2 Zajištění služeb pro rodiny s dětmi
  • KA č. 3 Setkávání pracovníků OSPOD „orgán sociálně právní ochrany dětí“ (cílová skupina)
Bližší specifikace vzdělávání je uvedena v příloze č. 1. obchodních podmínek viz zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 287603,30 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Ve lhůtě ode dne nabytí účinnosti smlouvy do 31. 8. 2020, viz čl. V. Obchodní podmínky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem předání výstupů evaluace je Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti.

Kritérium hodnocení: nejnižší nabídková cena (váha 100%).

Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny uvedená dodavatelem v návrhu smlouvy, a to cena bez DPH (v případě plátce DPH) a cena (v případě neplátce DPH) dle čl. IV. odst. 1 návrhu smlouvy (viz zadávací dokumentace).

Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší. V případě rovnosti nabídkových cen na prvním místě v pořadí, bude nejvhodnější nabídka vybrána losem. Losování proběhne za účasti dodavatelů, v místě a čase, o kterém bude zadavatel informovat min. 3 pracovní dny předem.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  1. Dodavatel předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů. Výpis ze živnostenského rejstříku či živnostenský list (postačuje prostá kopie) prokazující oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky; pro plnění této veřejné zakázky zadavatel požaduje zejména oprávnění k podnikání pro obor činnosti živnosti volné „Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“, případně jiné obdobné oprávnění, které pokryje v plném rozsahu požadovaný předmět veřejné zakázky. Zadavatel uzná za průkaz podnikatelského oprávnění v požadovaném oboru rovněž výpis z živnostenského rejstříku nebo živnostenský list či listy dokládající oprávnění dodavatele k podnikání v oboru (či oborech), který bude zadavatelem požadovanému oboru obsahově odpovídat (jedná se zejména o živnostenské listy vydané za dříve platné právní úpravy). Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, mohou prokázat oprávnění k podnikání i poddodavatelé.
  2. Dodavatel prokáže splnění základní způsobilosti dle § 74 zákona formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti. Vzor čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace. Čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců přede dnem pro podání nabídek.
  3. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo prostou kopií certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona). Dokumenty nesmí být starší 90 kalendářní dnů ke dni podání nabídky.
  4. Dodavatel v nabídce předloží seznam realizovaných významných zakázek obdobného charakteru k této veřejné zakázce, plněných dodavatelem v posledních 5 letech. V seznamu bude uvedena minimálně 1 zakázka obdobného charakteru – tj. zakázka, jejímž předmětem bylo vypracování evaluace projektu nebo projektových výstupů ve finančním objemu min. 100.000,- Kč bez DPH. Dodavatel splní tento požadavek doložením seznamu obsahujícího tyto údaje:
  • název zakázky včetně popisu předmětu zakázky,
  • dobu realizace zakázky,
  • finanční rozsah zakázky,
  • název objednatele včetně kontaktní osoby a telefonického kontaktu pro ověření referencí,

nebo čestným prohlášením o realizaci obsahujícím výše uvedené údaje potřebné pro ověření referencí.

 5.  Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění kvalifikace v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím jiné osoby (poddodavatel). Dodavatel je v takovém případě povinen veřejnému zadavateli předložit od tohoto subjektu:

  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence (nesmí být starší 3 měsíců přede dnem pro podání nabídky),
  • doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,
  • doklad prokazující splnění podmínek základní způsobilosti analogicky podle § 74 zákona formou čestného prohlášení,
  • písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky.
 6. Dodavatel ve své nabídce specifikuje, zda má v úmyslu zadat zakázku poddodavateli a v jakém rozsahu. Za tímto účelem zadavatel poskytuje vzor seznamu, viz dokument Vzor - Seznam poddodavatelů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  1. Dodavatel písemný návrh smlouvy, respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách (viz zadávací dokumentace) podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele, a to stanoveným způsobem. Oprávnění k jednání včetně jeho způsobu bude doloženo příslušným oprávněním (např. výpis z obchodního rejstříku, který nesmí být starší 3 měsíce přede dnem pro podání nabídek), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii s ověřenými podpisy zmocnitele a zmocněnce. Od obchodních podmínek se nelze odchýlit. Údaje uvedené v návrhu smlouvy se nesmí lišit od údajů uvedených v jiné části nabídky dodavatele. V případě rozporů je pak vždy rozhodující písemný návrh smlouvy.
  2. Dodavatel předloží prostou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence je-li v ní zapsán. Není-li z předloženého dokumentu zřejmé, že je osoba, podepisující návrh smlouvy či jiné dokumenty v nabídce, oprávněna jednat za smluvní stranu, předloží též další dokumenty, z nichž bude zřejmé, že je oprávněna jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.). Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii Předložené doklady nesmí být starší 3 měsíců přede dnem pro podání nabídek.
  3. Nabídka musí být podána v písemné formě, a to listině a musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii s ověřenými podpisy zmocnitele a zmocněnce.
  4. Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, a to včetně kontaktní adresy, e-mailové adresy a telefonu.
  5. Každý dodavatel smí podat pouze jednu nabídku, dodavatel, který podá nabídku v tomto výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Pokud dodavatel poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
  6. Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
  7. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
  8. Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“), ale o veřejnou zakázku malého rozsahu v souladu s ustanovením § 31 zákona. Výběrové řízení se řídí pravidly pro zadávání veřejných zakázek MSK a Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (číslo vydání 6), viz https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/797767.
  9. Součástí nabídky bude i kopie celé nabídky dodavatele v elektronické podobě, a to na CD-R. Celá nabídka dodavatele bude ve formátu *pdf nebo *jpg (např. naskenovaná). Návrh smlouvy bude přiložen zároveň ve formátu *doc nebo *rtf, v případě tabulek *xls. V případě nesrovnalostí mezi elektronickou verzí a listinným originálem bude rozhodující listinný originál. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně, a to v členění uvedeném v obchodních podmínkách v čl. IV. odst. 1 a v příloze č. 2 obchodních podmínek – Cenová kalkulace. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
1. Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení, změny či doplnění zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Doporučujeme proto průběžně sledovat aktuální informace k této veřejné zakázce na profilu zadavatele.2. Vysvětlení, změny či doplnění zadávacích podmínek zadavatel uveřejní na svém profilu (https://nen.nipez.cz/profil/MSK) a současně v souladu s metodickými pokyny OPZ prostřednictvím portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
  • Platební podmínky jsou podrobně popsány v obchodních podmínkách.
  • Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.
  • Bude-li dodavatel považovat některé údaje uvedené v nabídce za obchodní tajemství, uvede tuto skutečnost do své nabídky, příslušnou část výrazně označí a stručně zdůvodní splnění zákonných podmínek pro označení údajů za obchodní tajemství.
  • Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK
  • Zadavatel požaduje, aby dodavatel ve své nabídce předložil seznam poddodavatelů, pokud jsou dodavateli výběrového řízení známi a uvedl, kterou část předmětné části veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit.

Zadávací řízení se řídí:
Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“), ale o veřejnou zakázku malého rozsahu v souladu s ustanovením § 31 zákona. Výběrové řízení se řídí pravidly pro zadávání veřejných zakázek MSK a Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (číslo vydání 6), viz https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/797767..

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 219000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EVS Consulting, s.r.o., se sídlem: Český Těšín - Mosty, Rybářská 129, PSČ 73562, osoba oprávněna jednat: Ing. Lenka Rucká - jednatelka

    Datum podpisu smlouvy: 21. 2. 2018

Datum ukončení: 21. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 11. 2017
 
Aktualizováno: 26. 2. 2018