- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění externího vzdělávání pro firmu TARTE service s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10955
Název zakázky: Zajištění externího vzdělávání pro firmu TARTE service s.r.o.
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 2. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: TARTE service s.r.o.
Sídlo zadavatele: Budovatelská 872/51, 696 01 Rohatec
- Jméno: Ing. Marie Šedová
- Telefon: +420777553939
- E-mail: m.sedova@sedova.cz
IČ zadavatele: 02666006
- Jméno: Ing. Marie Šedová
- Telefon: +420777553939
- E-mail: m.sedova@sedova.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 2. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: ŠEDOVÁ s.r.o., Budovatelská 872/51, 696 01 Rohatec - v pracovní dny v době od 7:30 hod do 15:30 hod
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace externích vzdělávacích kurzů. Více viz Výzva k podání nabídek včetně příloh ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 955400,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba realizace je od 19. 2. 2017 do 31. 12 2018. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory uchazeče nebo prostory zadavatele (Budovatelská 872/51, 696 01 Rohatec).
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)
Více viz Výzva k podání nabídek včetně příloh ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Výzva k podání nabídek včetně příloh ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek včetně příloh ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva k podání nabídek včetně příloh ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek včetně příloh ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek včetně příloh ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (8. 2. 2017 09:34)
- Výsvětlení k zadávacím podmínkám č. 1.pdf (13. 2. 2017 15:06)
- Vysvětlení k zadávacím podmínkám č. 2.pdf (14. 2. 2017 16:55)
- Příloha č. 2 Kalkulace předmětu zakázky TARTE.xlsx (14. 2. 2017 16:55)
- Příloha č. 5 Navrh smlouvy TARTE.docx (14. 2. 2017 16:55)
- Oznámení o zrušení výběrového řízení TARTE.pdf (1. 3. 2017 13:30)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Viz Oznámení o zrušení.
Datum ukončení: 1. 3. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.