- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění genderových auditů
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11736
Název zakázky: Zajištění genderových auditů
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 10. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Asociace českých nábytkářů
Sídlo zadavatele: Na Poříčí 1041/12, 110 00, Praha 1
- Jméno: Tomáš Lukeš
- Telefon: +420777294404
- E-mail: acn@czechfurniture.com
IČ zadavatele: 71377077
DIČ zadavatele: CZ71377077
- Jméno: Tomáš Lukeš
- Telefon: +420777294404
- E-mail: acn@czechfurniture.com
Lhůta pro podání nabídek: 10. 11. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Asociace českých nábytkářů, Na Poříčí 1041/12, 110 00, Praha 1.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Jedná se o zajištění realizace 8 genderových auditů pro členské firmy z Asociace českých nábytkářů. Půjde o 1 genderový audit pro členskou firmu malé velikosti dle počtu zaměstnanců a velikosti obratu a 7 genderových auditů pro členské firmy střední velikosti dle počtu zaměstnanců a velikosti obratu. Členské firmy jsou z Jihočeského, Pardubického, Moravskoslezského, Olomouckého, Zlínského kraje a kraje Vysočina, kdy přesnou adresu sídla či provozovny auditované firmy obdrží budoucí dodavatel na začátku realizace zakázky. Jednotlivé genderové audity musí odpovídat standardu genderového auditu, viz. příloha č. 7 ZD.
Dodavatel genderových auditů bude dodávat v průběhu realizace zakázky potřebnou dokumentaci k realizaci genderových auditů, výsledky genderových auditů, doklady o absolvování genderových auditů, a další relevantní výstupy, vše v souladu s pravidly pro realizaci projektů OPZ z výzvy č. 50.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 566529,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: od 1.12.2017 do 15.8.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Asociace českých nábytkářů, Na Poříčí 1041/12, 110 00, Praha 1.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
U nabídek bude posuzována nejnižší nabídková cena bez DPH.
Zadavatel nebude o podaných nabídkách s uchazeči jednat (zakázka není zadávána v Jednacím řízení).
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání splnění kvalifikace podle požadavků zadavatele je předpokladem posouzení a hodnocení nabídky uchazeče v zadávacím řízení.
Splněním kvalifikace se rozumí:
- Splnění základních kvalifikačních předpokladů, viz. Příloha ZD č. 2..
- Splnění profesních kvalifikačních předpokladů.
- Předložení čestného prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti uchazeče splnit zakázku, viz. Příloha ZD č. 3.
- Předložení čestného prohlášení o akceptaci zadávacích podmínek dle Přílohy ZD č. 4.
Splnění kvalifikačních předpokladů se prokazuje formou předložení čestných prohlášení a dodáním relevantních dokumentů, ze kterých je zřejmé, že dodavatel splňuje všechny kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem. Detailnější informace jsou uvedeny v ZD.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka s veškerými požadovanými doklady v předepsané formě bude předložena v uzavřené obálce označené „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEOTVÍRAT“, dále bude uveden název výběrového řízení Zajištění genderových auditů, název zadavatele a uchazeče.
Každý z uchazečů může předložit pouze jednu nabídku.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako celkovou cenu za celé plnění zakázky. V této ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k plnění zakázky (poplatky, vedlejší náklady, náklady na dokumenty, pomůcky, apod.) a tato cena bude stanovena jako „cena nejvýše přípustná“.
Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace veškerých činností souvisejících s plněním předmětu této zakázky při zpracování nabídkové ceny.
Nabídková cena bude uvedena v Kč a to:
- Nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH).
- DPH.
- Nabídková cena včetně DPH.
Nabídková cena celkem bude uvedena na krycím listu nabídky, který je Přílohou ZD č. 1, a v návrhu smlouvy, která je Přílohou ZD č. 6.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- VÝZVA k podání nabídek do VŘ.pdf (15. 10. 2017 12:57)
- ZD.pdf (15. 10. 2017 12:57)
- Příloha č. 1 ZD - Krycí list nabídky.doc (15. 10. 2017 12:57)
- Příloha č. 2 ZD - ČP k prokázání kvalifikačních kritérií.docx (15. 10. 2017 12:57)
- Příloha č. 3 ZD - Ekonomická a finanční způsobilost.doc (15. 10. 2017 12:57)
- Příloha č. 4 ZD - ČP k akceptaci zadávacích podmínek.docx (15. 10. 2017 12:57)
- Příloha č. 5 ZD - Nadepsání obálky.docx (15. 10. 2017 12:57)
- Příloha č. 6 ZD - Kupní smlouva.doc (15. 10. 2017 12:57)
- Příloha č. 7 ZD -Standard genderového auditu.pdf (15. 10. 2017 12:57)
- výsledek.pdf (13. 11. 2017 15:50)
- vyloučení uchazeče1.pdf (13. 11. 2017 15:50)
- vyloučení uchazeče4.pdf (13. 11. 2017 15:50)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 474245.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Zlepšovatelé s.r.o., Čelakovského 1074/18, 430 01, Chomutov, IČ 05011761, Ing. Jan Guzi
Datum podpisu smlouvy: 13. 11. 2017
Datum ukončení: 13. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.