Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění genderových auditů

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11736

Název zakázky: Zajištění genderových auditů

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 10. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Asociace českých nábytkářů

Sídlo zadavatele: Na Poříčí 1041/12, 110 00, Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Tomáš Lukeš
  • Telefon: +420777294404
  • E-mail: acn@czechfurniture.com

IČ zadavatele: 71377077

DIČ zadavatele: CZ71377077

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Tomáš Lukeš
  • Telefon: +420777294404
  • E-mail: acn@czechfurniture.com

Lhůta pro podání nabídek: 10. 11. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Asociace českých nábytkářů, Na Poříčí 1041/12, 110 00, Praha 1.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o zajištění realizace 8 genderových auditů pro členské firmy z Asociace českých nábytkářů. Půjde o 1 genderový audit pro členskou firmu malé velikosti dle počtu zaměstnanců a velikosti obratu a 7 genderových auditů pro členské firmy střední velikosti dle počtu zaměstnanců a velikosti obratu. Členské firmy jsou z Jihočeského, Pardubického, Moravskoslezského, Olomouckého, Zlínského kraje a kraje Vysočina, kdy přesnou adresu sídla či provozovny auditované firmy obdrží budoucí dodavatel na začátku realizace zakázky. Jednotlivé genderové audity musí odpovídat standardu genderového auditu, viz. příloha č. 7 ZD.

Dodavatel genderových auditů bude dodávat v průběhu realizace zakázky potřebnou dokumentaci k realizaci genderových auditů, výsledky genderových auditů, doklady o absolvování genderových auditů, a další relevantní výstupy, vše v souladu s pravidly pro realizaci projektů OPZ z výzvy č. 50.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 566529,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
od 1.12.2017 do 15.8.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Asociace českých nábytkářů, Na Poříčí 1041/12, 110 00, Praha 1.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

U nabídek bude posuzována nejnižší nabídková cena bez DPH.

Zadavatel nebude o podaných nabídkách s uchazeči jednat (zakázka není zadávána v Jednacím řízení).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Prokázání splnění kvalifikace podle požadavků zadavatele je předpokladem posouzení a hodnocení nabídky uchazeče v zadávacím řízení.

Splněním kvalifikace se rozumí:

 - Splnění základních kvalifikačních předpokladů, viz. Příloha ZD č. 2..

 - Splnění profesních kvalifikačních předpokladů.

 - Předložení čestného prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti uchazeče splnit zakázku, viz. Příloha ZD č. 3.

 - Předložení čestného prohlášení o akceptaci zadávacích podmínek dle Přílohy ZD č. 4.

Splnění kvalifikačních předpokladů se prokazuje formou předložení čestných prohlášení a dodáním relevantních dokumentů, ze kterých je zřejmé, že dodavatel splňuje všechny kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem. Detailnější informace jsou uvedeny v ZD.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka s veškerými požadovanými doklady v předepsané formě bude předložena v uzavřené obálce označené „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEOTVÍRAT“, dále bude uveden název výběrového řízení Zajištění genderových auditů, název zadavatele a uchazeče.

Každý z uchazečů může předložit pouze jednu nabídku.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako celkovou cenu za celé plnění zakázky. V této ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k plnění zakázky (poplatky, vedlejší náklady, náklady na dokumenty, pomůcky, apod.) a tato cena bude stanovena jako „cena nejvýše přípustná“.

Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace veškerých činností souvisejících s plněním předmětu této zakázky při zpracování nabídkové ceny.

Nabídková cena bude uvedena v Kč a to:

 - Nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH).

 - DPH.

 - Nabídková cena včetně DPH.

Nabídková cena celkem bude uvedena na krycím listu nabídky, který je Přílohou ZD č. 1, a v návrhu smlouvy, která je Přílohou ZD č. 6.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 474245.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Zlepšovatelé s.r.o., Čelakovského 1074/18, 430 01, Chomutov, IČ 05011761, Ing. Jan Guzi

    Datum podpisu smlouvy: 13. 11. 2017

Datum ukončení: 13. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 10. 2017
 
Aktualizováno: 13. 11. 2017