Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění komplexního vzdělávání zaměstnanců společnosti ATALIAN CZ s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12337

Název zakázky: Zajištění komplexního vzdělávání zaměstnanců společnosti ATALIAN CZ s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 5. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: ATALIAN CZ s.r.o.

Sídlo zadavatele: U Trezorky 921/2, Jinonice, 158 00 Praha 5

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zdeněk Potomský, jednatel

IČ zadavatele: 25059394

DIČ zadavatele: CZ25059394

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Dita Zimmermannová, advokátka
  • Telefon: +420224409920
  • E-mail: zimmermannova@akev.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 6. 2018 13:00

Místo pro podání nabídek:
Advokátní kancelář ERHARTOVÁ VÍTEK & PARTNERS, Šafaříkova 201/17,120 00 Praha 2, 2. patro, zasedací místnost.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Tato veřejná zakázka bude spolufinancována Evropským sociálním fondem prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost (dále jen jako „OPZ“), název projektu: Vzdělávání zaměstnanců společnosti ATALIAN CZ s.r.o., registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005048 a název projektu: Vzdělávání zaměstnanců AB Facility a.s., registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005438. Na společnost ATALIAN CZ s.r.o. v právním postavení nástupnické společnosti přešlo ke dni 1.1.2018 v důsledku fúze sloučením jmění zanikající společnosti AB Facility a.s., se sídlem U Trezorky 921/2, Jinonice, 15800 Praha 5, IČO 24172413, zapsané ve veřejném rejstříku - obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 17593.

 

Předmětem veřejné zakázky je zajištění komplexního vzdělávání pro zaměstnance zadavatele v oblasti měkkých a manažerských dovedností formou uzavřených (firemních) kurzů.

 

V rámci celého projektu zadavatel předpokládá realizaci 15 kurzů o počtu maximálně 12 účastníků na jednom kurzu, celkem 81 školících dnů, kdy se každý školící den skládá z 8 vyučovacích hodin v délce trvání jedné vyučovací hodiny 60 minut. Uvedené počty osob v rámci jednotlivých kurzů jsou zadavatelem předpokládané. Cílové skupiny jednotlivých kurzů jsou Top management, Facility manager, Provozní manažer, Technicko-administrativní pracovník 55+. Mimořádně může dojít v době realizace jednotlivých kurzů k mírným odchylkám v počtu účastníků kurzu (např. v důsledku nemocenské, dovolené, pracovní cesty apod.).

 

Zaměstnance do jednotlivých cílových skupin rozřadil zadavatel následujícím způsobem:

 

Top Management (CZ-ISCO 11201)

Řídící pracovníci, jsou členy širšího vedení společnosti, mají klíčový dopad na hospodářský výsledek celé společnosti a podílejí se na jejím strategickém směřování.

Nejvyšší představitelé společností, kteří formulují a prověřují strategie, plánují, řídí, koordinují a hodnotí činnost celé nebo svěřené části společnosti, obvykle podle pokynů stanovených řídícím orgánem, jsou odpovědni za provedené činnosti a dosažené výsledky.
 

Provozní manažer (CZ-ISCO 51519)

Provozní manažer typicky koordinuje, plánuje a dohlíží nad prací uklízečů v rámci svěřených zakázek. Zodpovídá za přidělování úkolů, kontrolu správného provedení úklidu v budovách; objednávání potřebného materiálu a zásob tak, aby měli pracovníci pro svou práci dostatek těchto prostředků; prověřování a přijímání žadatelů o práci; školení nových i zkušených pracovníků; doporučení k povýšení, převedení nebo propuštění pracovníků; provádění vybraných úkolů v oblasti úklidu.

 

 

Facility manažer (CZ-ISCO 51530)

Facility manažer pečuje o svěřené objekty (typicky kancelářské budovy, výrobní objekty apod.) a zajišťuje jejich chod dle platných zákonů a technických norem. Při své práci koordinuje veškeré související činnosti požadované zákazníkem jako je technická správa budovy, úklid, zajištění energií, revize a kontrola stavu používaných zařízení apod. V rámci své činnosti vyjednává se zákazníky a zajišťuje poskytování služeb jak vlastními pracovníky, tak i subdodavatelsky.

 

Technicko-administrativní pracovník (CZ-ISCO 33439)

Technicko-administrativní pracovník vykonává pracovní úkoly související se spoluprací, koordinací a organizací na podporu řídících pracovníků a specialistů, dále připravuje korespondenci, zprávy, záznamy a jiné specializované dokumenty týkající se poskytovaných služeb, průběhů jednání apod.

 

Vzdělávání bude realizováno formou kurzů, které budou zajištěny vybraným účastníkem zadávacího řízení. Předmětem veřejné zakázky jsou také komplexní služby spočívající v organizačním zajištění kurzů, čímž se rozumí zejména:

 

- příprava a realizace kurzů, zajištění povinné publicity dle pravidel;

- V případě, že o to bude zadavatelem požádán, zajistí účastník školící prostory včetně didaktické techniky a občerstvení pro účastníky kurzů po dobu školení tzn. dopolední a odpolední coffeebreak zahrnující kávu, čaj, vodu a drobné občerstvení. Náklady na zajištění školících prostor, didaktické techniky a občerstvení pro účastníky kurzů po dobu školení nese zadavatel a neměly by překročit částku 12.000,- Kč na den školení jedné skupiny (12 osob), přičemž v některých případech se bude školení pořádat v prostorách zadavatele;

- odborné proškolení účastníků kurzů, včetně uhrazení veškerých nákladů spojených se zajištěním lektora (např. cestovné, ubytování lektora, stravné lektora apod.);

- poskytnutí veškerých studijních materiálů účastníkům kurzů s nutností dodržení pravidel pro publicitu v souladu s pravidly OPZ, zadavatel si vyhrazuje právo dále používat studijní materiály pro své vlastní účely;

- zajištění potřebné dokumentace k proběhnutým kurzům dle pravidel OPZ (např. prezenční listiny podepsané všemi účastníky a lektorem, certifikáty o absolvování z každého kurzu pro jednotlivé účastníky, fotodokumentace apod.);

- zajištění hodnotících dotazníků z kurzů, které budou sloužit pro evaluaci vzdělávání a zpracování zpětné vazby o pořádaném kurzu;

- všechny výstupy projektu musí být v souladu s pravidly pro vizuální identitu OPZ, které jsou definovány v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/797767.

 

Obsahová stránka musí splňovat minimální obsah kurzů uvedený v příloze č. 1 této zadávací dokumentace. Zadavatel požaduje, aby jednotlivé kurzy, respektive jejich obsahová stránka byla zaměřena s ohledem na cílovou skupinu.

 

Kódy předmětu veřejné zakázky dle číselníku Common Procurement Vocabulary (CPV) jsou:

 

80000000-4 - Vzdělávání a školení

 

Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1920000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín dokončení: 28.2.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Předpokládaným místem plnění veřejné zakázky (místy realizace daných školení) je celá Česká republika vyjma hlavního města Prahy. Vhodné školící prostory (vhodné prostory z hlediska akustiky a prostoru pro vzdělávání cca 12 osob, včetně sociálního zázemí) pro realizaci kurzů zajistí vybraný účastník zadávacího řízení na náklady zadavatele, pokud se zadavatel a vybraný účastník zadávacího řízení nedohodnou jinak. Zadavatel stanovil místo plnění s ohledem na rozložení provozoven v rámci celé České republiky z důvodů účasti osob z jednotlivých provozoven zadavatele. Přesný harmonogram rozmístění školení v rámci jednotlivých lokalit bude sjednán s vítězným účastníkem zadávacího řízení v rámci plánu školení.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritéria hodnocení

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality. Zadavatel současně stanovil následující kritéria hodnocení:

 

a) Celková nabídková cena – váha kritéria 50 %

b) Kvalita lektorského týmu – váha kritéria 30 %

c) Metodika práce s účastníky – váha kritéria 20 %

 

Pro hodnocení nabídek použije zadavatel/hodnotící komise v každém dílčím hodnotícím kritériu bodovací stupnici v rozsahu 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Podrobný způsob hodnocení je uveden níže u jednotlivých

kritérií.

 

Způsob hodnocení

Celková nabídková cena – váha kritéria 50 %

Za nejvýhodnější nabídku bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v korunách českých bez DPH. Nabídková cena bude stanovena jako celková cena za kompletní realizaci zakázky. Hodnocená nabídka obdrží v tomto kritériu takovou bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvýhodnější nabídky k hodnocené nabídce, vše přepočtené váhou tohoto kritéria. Výsledné číslo bude zaokrouhleno na 2 desetinná místa.

 

Kvalita lektorského týmu – váha kritéria 30 %

V rámci hodnotícího kritéria „Kvalita lektorského týmu“ bude zadavatel hodnotit zkušenosti členů lektorského týmu zapojených do realizace veřejné zakázky, jejichž činnost bude mít zásadní význam pro realizaci zakázky (dále jen „členové týmu“). Předmětem hodnocení v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria budou zkušenosti v níže vymezeném rozsahu, a to u členů týmu, kteří se zároveň podíleli na splnění kvalifikace.

 

Zadavatel požaduje, aby dodavatelé pro účely vyhodnocení tohoto hodnotícího kritéria vyplnili tabulku, která je přílohou č. 8 této zadávací dokumentace. Dodavatel v tabulce jmenovitě uvede, kteří lektoři – členové týmu budou školit které cílové skupiny s tím, že cílovou skupinu „Top management“ smí školit pouze lektor, který má ukončené vysokoškolské vzdělání. Zadavatel připouští, aby lektoři školili zároveň libovolný počet kurzů napříč libovolným počtem cílových skupin.

 

Na základě naplnění jednotlivých níže uvedených dílčích kritérií budou nabídkám přiděleny pomocné body v rozsahu uvedeném u příslušného dílčího kritéria, a to za každého člena lektorského týmu zvlášť (přičemž lektorský tým může mít minimálně 4, maximálně 8 osob) v závislosti na tom, zda jednotliví členové týmu mají požadovanou relevantní zkušenost a v jaké míře. Podrobnosti stanoví přiložená zadávací dokumentace.

 

Hodnocení dle počtu odškolených vzdělávacích aktivit v daném kurzu:

 

1 bod               Lektor v uplynulých 3 letech odškolil na dané téma kurzu méně než 6 vzdělávacích aktivit

3 body             Lektor v uplynulých 3 letech odškolil na dané téma kurzu 6 – 14 vzdělávacích aktivit

6 bodů             Lektor v uplynulých 3 letech odškolil na dané téma kurzu alespoň 15 a více vzdělávacích aktivit

 

Hodnocení dle počtu odškolených vzdělávacích aktivit pro danou cílovou skupinu:

 

1 bod                          Lektor v uplynulých 3 letech odškolil pro danou cílovou skupinu méně než 5 vzdělávacích aktivit

2 body             Lektor v uplynulých 3 letech odškolil pro danou cílovou skupinu 5 – 9 vzdělávacích aktivit

3 body             Lektor v uplynulých 3 letech odškolil pro danou cílovou skupinu 10 a více vzdělávacích aktivit

 

Hodnocení dle počtu odškolených vzdělávacích aktivit v oboru poskytování služeb firemním zákazníkům

 

1 bod                          Lektor v uplynulých 3 letech odškolil v daném oboru méně než 2 vzdělávací aktivity

2 body             Lektor v uplynulých 3 letech odškolil v daném oboru 2 – 4 vzdělávací aktivity

3 body             Lektor v uplynulých 3 letech odškolil v daném oboru 5 a více vzdělávacích aktivit

Počet pomocných bodů získaných v dané cílové skupině bude sečten a zprůměrován dle počtu lektorů, kteří budou v dané cílové skupině kurzy zajišťovat. Pomocná bodová hodnota za lektorský tým celkově se určí jako vážený průměr hodnocení lektorského týmu - podrobnosti viz zadávací dokumentace.

Nabídce s nejvyšší pomocnou bodovou hodnotou za lektorský tým celkově bude přiřazeno 100 bodů pro hodnocení nabídky v rámci kritéria „Kvalita lektorského týmu“. Ostatním nabídkám bude přiřazena taková bodová hodnota, která vznikne násobkem 100 a poměru pomocné bodové hodnoty za lektorský tým celkově hodnocené nabídky k pomocné bodové hodnotě nabídky, která získala nejvyšší pomocnou bodovou hodnotu za kritérium „Kvalita lektorského týmu“ celkově.

 

Vše bude přepočteno váhou kritéria „Kvalita lektorského týmu“. Výsledné číslo bude zaokrouhleno na 2 desetinná místa.

Metodika práce s účastníky – váha kritéria 20 %

V rámci hodnotícího subkritéria „Metodika práce s účastníky“ bude hodnoceno, do jaké míry účastníky představená metodika umožní maximální využití získaných znalostí a dovedností v praxi. Hodnocení každé nabídky bude hodnotící komisí slovně odůvodněno. Nabídka, jejíž metodika práce získá nejvyšší pomocnou bodovou hodnotu, získá pro účely hodnocení nabídky v rámci kritéria „Metodika práce s účastníky“ 100 bodů. Ostatním nabídkám bude přiřazena taková bodová hodnota, která vznikne násobkem 100 a poměru pomocné bodové hodnoty za metodiku práce hodnocené nabídky k pomocné bodové hodnotě nabídky, která získala nejvyšší pomocnou bodovou hodnotu za kritérium „Metodika práce s účastníky“ celkově.

 

Vše bude přepočteno váhou kritéria „Metodika práce s účastníky“. Výsledné číslo bude zaokrouhleno na 2 desetinná místa.

 

Dodavatel ve své nabídce popíše metodiku práce s účastníky s důrazem na potřeby školených osob. Součástí nabídky bude také popis toho, jak konkrétně budou účastníci zapojeni do výuky a jak bude vzdělávání evaluováno. Maximální rozsah dokumentu je stanoven na 5 normostran. Nedodržení maximálního rozsahu dokumentu bude považováno za nesplnění podmínek zadavatele a bude důvodem pro vyloučení dodavatele ze zadávacího řízení.

 

Lépe bude hodnocena ta nabídka, která umožní interaktivní zapojení účastníků kurzů, tj. budou v rámci ní navrženy vhodnější metody školení, tzn. v co nejširší míře aktivní zapojení účastníků školení do výuky (např. formou přímého zapojení účastníků během školení, koncentrace na jednotlivého účastníka školení, skupinová práce s účastníky školení, apod.) a zohlednění prací s modelovými příklady z praxe, jež jsou zároveň upraveny potřebám cílové skupiny. Hodnocena bude zároveň navržená evaluace vzdělávacích akcí, získávání zpětné vazby a její vyhodnocení.

 

Předmětem hodnocení subkritéria bude:

do jaké míry jsou metody výuky přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky

zda tyto metody umožňují interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávání

jak moc napomáhají použité formy a metody výuky k přenosu získaných dovedností do praxe účastníků

v jaké míře jsou použity moderní andragogické a didaktické zásady

jak budou školicí techniky přizpůsobeny počtu účastníků kurzu ve skupině

jakými způsoby bude získána zpětná vazba od účastníků a dalších aktérů vzdělávání

jak bude evaluována celá oblast vzdělávání a jaká budou další doporučení pro další vzdělávání účastníků.

 

Hodnotící komise oboduje navrhované řešení dle následující stupnice:

Tabulkové hodnocení: Školící techniky a metody (1 – 60 bodů)

Počet bodů

Slovní ohodnocení

1 – 15 bodů

Navrhované plnění vůbec nesplňuje požadavky zadavatele. Metody výuky nejsou vůbec přizpůsobeny (popřípadě jen minimálně) potřebám cílové skupiny a tématu výuky. Interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávání a zohlednění prací s modelovými příklady z praxe není z předložených materiálů zřejmé. Zadavatel má k nabízenému plnění zásadní připomínky.

16 – 30 bodů

Navrhované plnění jen v některých bodech splňuje požadavky zadavatele. Metody výuky jsou přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky pouze v některých bodech a velmi všeobecně, umožňují interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávání a zohledňují práci s modelovými příklady z praxe velmi okrajově. Zadavatel má k nabízenému plnění méně zásadní připomínky.

31 – 45 bodů

Navrhované plnění nesplňuje požadavky zadavatele jen v některých bodech. Metody výuky jsou dostatečně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky a interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávání a práce s modelovými příklady z praxe je dostačující. Zadavatel má k nabízenému plnění drobné připomínky.

46 – 60 bodů

Navrhované plnění zcela splňuje požadavky zadavatele. Metody výuky jsou plně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky a plně umožňují interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávání a práci s modelovými příklady z praxe. Zadavatel má k nabízenému plnění minimální připomínky.

 

Celkové pořadí nabídek je dáno výslednou bodovou hodnotou nabídky tak, že nejvýhodnější nabídka je ta nabídka, která získá nejvyšší počet bodů.

 

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Způsobilým a kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je účastník zadávacího řízení, který prokáže, že:

splňuje podmínky základní způsobilosti,

splňuje podmínky profesní způsobilosti, a

splňuje kritéria technické kvalifikace.

 

Kritéria ekonomické kvalifikace zadavatel nestanovuje.

 

Základní způsobilost

Způsobilým není dodavatel, který

byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle zvláštního právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

 

Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu, postupuje dle ust. § 74 odst. 3 zákona.

Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením

výpisu z evidence Rejstříku trestů [písm. a)],

potvrzení příslušného finančního úřadu [písm. b)],

písemného čestného prohlášení [písm. b) ve vztahu ke spotřební dani, písm. c), písm. e), pokud není zapsán v obchodním rejstříku],

potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení [písm. d)],

výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán [písm. e)].

 

Za účelem prokázání splnění podmínek základní způsobilosti, které se prokazují předložením čestného prohlášení (písm. b) ve vztahu ke spotřební dani, písm. c), písm. e), pokud dodavatel není zapsán v obchodním rejstříku) je dodavatel oprávněn využít vzor čestného prohlášení, který tvoří přílohu č. 2 této zadávací dokumentace.

 

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

 

Profesní způsobilost

Splnění podmínek profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží:

 

výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

 

Povinnost předložit doklad může dodavatel splnit odkazem na odpovídající informace vedené v informačním systému veřejné správy (např. na obchodní rejstřík, www.justice.cz) nebo v obdobném systému vedeném v jiném členském státu, který umožňuje neomezený dálkový přístup. Takový odkaz musí obsahovat internetovou adresu a údaje pro přihlášení a vyhledání požadované informace, jsou-li takové údaje nezbytné.

 

Pokud právní předpisy v zemi sídla dodavatele výše popsanou profesní způsobilost nevyžadují, dodavatel požadovaný doklad předložit nemusí.

 

Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti dle písm. a) výše musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

 

Technická kvalifikace
Seznam významných služeb

Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí, identifikace objednatele a kontaktu na objednatele.

 

Seznam poskytnutých významných služeb předloží dodavatel v rámci své nabídky ve formě čestného prohlášení. Seznam významných služeb doporučuje zadavatel zpracovat dle vzoru, který tvoří přílohu č. 6 této výzvy/zadávací dokumentace.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Jazyk nabídek

Nabídka, všechny ostatní doklady a dokumenty s ní související a veškerá korespondence musí být v českém jazyce. Doklady ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce se předkládají bez překladu.

 

Forma nabídek

Nabídky se podávají v originále v listinné podobě. Podání elektronických nabídek zadavatel nepřipouští.

 

Zadavatel doporučuje dodavateli podat 1x kopii nabídky v listinné podobě a 1x kopii nabídky v elektronické podobě na elektronickém nosiči dat (např. CD nebo flash disk).

 

Požadavky na sestavení nabídky

Nabídka musí obsahovat veškeré dokumenty požadované zadavatelem v zadávací dokumentaci.

 

Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby zpracovali nabídku v následujícím členění:

 

Obsah nabídky

Krycí list nabídky (identifikační údaje dodavatele, kontaktní osoba, souhlas se závazným návrhem smlouvy o poskytování služeb podepsaný oprávněnou osobou, nabídková cena; lze využít vzor dle přílohy č. 4)

Doklady k prokázání splnění základní způsobilosti (lze využít vzor dle přílohy č. 2)

Doklady k prokázání splnění profesní způsobilosti

Doklady k prokázání splnění technické kvalifikace (seznam významných služeb - lze využít vzor dle přílohy č. 6, seznam realizovaných zakázek členy lektorského týmu, doklad o vzdělání členů lektorského týmu s VŠ vzděláním, profesní životopisy)

Vyplněná tabulka pro výpočet nabídkové ceny (příloha č. 7)

Vyplněná tabulka pro hodnocení lektorského týmu (příloha č. 8)

Popis metodiky práce s účastníky (max. 5 normostran)

Seznam poddodavatelů (příloha č. 3)

Další dokumenty (např. plná moc pro oprávněnou osobu, smlouva s poddodavatelem, smlouva o společnosti)

Kopie nabídky v elektronické podobě (např. CD, flash disk)

Prohlášení o počtu stran s podpisem oprávněné osoby.

 

Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby všechny stránky nabídky byly spojeny takovým způsobem, aby s nimi nemohlo být manipulováno a aby byla znemožněna jakákoliv následná výměna kteréhokoliv listu. Z téhož důvodu by měly být všechny stránky nabídky očíslovány, a to vzestupnou a nepřerušovanou číselnou řadou. Zadavatel zároveň doporučuje připojit na začátek nabídky její obsah a na závěr jako poslední stranu nabídky prohlášení o počtu stran s podpisem oprávněné osoby.

 

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude zpracována dodavatelem v souladu s předmětem a požadavky této zadávací dokumentace. Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů dodavatele, které jsou nezbytné k řádné realizaci předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena také musí zohlednit veškerá rizika, zisk a finanční vlivy (např. inflaci), a to po celou dobu realizace předmětu veřejné zakázky.

 

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu částkou v českých korunách v členění bez DPH, částka DPH a s DPH, která bude uvedena na krycím listu nabídky. Zadavatel stanoví, že nabídková cena nesmí překročit částku 2.000.000,- Kč bez DPH.

 

Nabídková cena bude vypočtena jako součet všech položek uvedených v příloze č. 7 – Výpočet nabídkové ceny. Dodavatel je povinen v tabulce pro výpočet nabídkové ceny vyplnit všechny položky dle požadovaného členění.

 

Jednotkové ceny uvedené ve výpočtu nabídkové ceny jsou závazné a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s řádným splněním předmětu veřejné zakázky, včetně nákladů vedlejších a ostatních. Vyplněný výpočet nabídkové ceny je součástí nabídky a bude přílohou smlouvy s vybraným dodavatelem. Pro smluvní strany jsou závazné jednotkové ceny bez DPH. Výše DPH bude k jednotkové ceně vždy připočtena podle právního předpisu účinného v okamžiku zdanitelného plnění.

 

Celková nabídková cena (součet dle tabulky pro výpočet nabídkové ceny) za celý předmět veřejné zakázky bude uvedena na krycím listu nabídky (příloha č. 4).

 

Zadavatel může vyloučit účastníka zadávacího řízení, pokud jeho nabídka obsahuje mimořádně nízkou nabídkovou cenu, která nebyla účastníkem zadávacího řízení zdůvodněna.

 

Zadavatel v této souvislosti stanoví, že v případě, pokud bude konkrétní celková nabídková cena o více než 20 % pod předpokládanou hodnotou veřejné zakázky, bude hodnotící komise posuzovat, zda se nejedná o mimořádně nízkou nabídkovou cenu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Podání nabídekNabídky v listinné podobě musí být doručeny v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky„Zajištění komplexního vzdělávání zaměstnanců společnosti ATALIAN CZ s.r.o.“a nápisem „NEOTEVÍRAT“Na obálce bude dále uvedena kontaktní adresa dodavatele. Dodavatel může podat v zadávacím řízení jen jednu nabídku, varianty nabídky zadavatel nepřipouští. Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. V opačném případě bude účastník ze zadávacího řízení vyloučen.Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Nabídka se podává v pracovních dnech mezi 9:00 – 17:00 u zástupce zadavatele, tj. na adrese:Advokátní kancelář ERHARTOVÁ VÍTEK & PARTNERSŠafaříkova 201/17120 00 Praha 2(Recepce v 2. patře)O přijetí nabídky bude doručované osobě na její žádost vystaveno písemné potvrzení, obsahující pořadové číslo nabídky, datum a přesný čas podání nabídky. Shodné údaje budou zadavatelem vyznačeny i na obálce nabídky.Lhůta pro podání nabídek končí dne 18.6.2018 v 13:00 hodin. Do tohoto okamžiku musí být nabídka doručena zástupci zadavatele. Včasné doručení je odpovědností dodavatele.K nabídkám, které byly doručeny po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se v průběhu zadávacího řízení nepřihlíží.Nabídky podané elektronickými prostředky zadavatel z technických důvodů nepřijímá.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Podrobnou specifikaci požadavků na zpracování nabídky uvádí přiložená Zadávací dokumentace.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8 ze dne 25.5.2018), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DEVELOR Czech, s.r.o, IČ: 262 13 672, Karlínské náměstí 399/11, Praha 8

    Datum podpisu smlouvy: 25. 7. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 5. 2018
 
Aktualizováno: 2. 8. 2018