Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění podpory osob s duševním onemocněním prostřednictvím peer konzultantů II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10883

Název zakázky: Zajištění podpory osob s duševním onemocněním prostřednictvím peer konzultantů II

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 11. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu, kontakty viz Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Veronika Lesáková, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek
  • Telefon: 595 622 825
  • E-mail: veronika.lesakova@msk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 12. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1653851,00 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na jednu nabídku:
Viz Výzva k podání nabídek.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz Výzva k podání nabídek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MENS SANA, o.p.s. se sídlem: Ukrajinská 1533/13, 708 00, Ostrava - Poruba, IČ: 65469003

    Datum podpisu smlouvy: 16. 1. 2017

Datum ukončení: 16. 1. 2017

S OHLEDEM NA ZMĚNY V ZADÁVACÍ DOKUMENTACI (VIZ VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Č. 1 NÍŽE) BYLA PRODLOUŽENA LHŮTA PRO PODÁVÁNÍ NABÍDEK DO 5. 12. 2016 DO 12.00 hod.

Soubory ke stažení:

Registrační číslo projektu

CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0000653

Název projektu

Podpora zkvalitnění a rozvoje služeb pro osoby s duševním onemocněním

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění všech dílčích aktivit pro „Podporu osob s duševním onemocněním prostřednictvím peer konzultantů“, tedy výběr peer konzultantů a koordinátora těchto pracovníků, jejich zaškolení, zaměstnávání peer konzultantů a koordinátora, zajištění supervize těmto pracovníkům. Všechny činnosti budou probíhat na území Moravskoslezského kraje.

Bližší specifikace je uvedena v obchodních podmínkách v příloze č. 1: Specifikace poskytovaných služeb.

Tato veřejná zakázka je realizována v rámci projektu "Podpora zkvalitnění a rozvoje služeb pro osoby s duševním onemocněním“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0000653, spolufinancovaného z Operačního programu Zaměstnanost.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

1.653.851,-- Kč bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

dle obchodních podmínek čl. V odst. 2.

Místo dodání / převzetí plnění

dle obchodních podmínek čl. V odst. 1.

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti. Nabídka každého dodavatele se bude hodnotit dle následujících kritérií s ohledem na jejich váhu:

1.    Nabídková cena – váha kritéria 60%

2.    Návrh koncepce realizace předmětu plnění zakázky – váha kritéria 40%

Hodnocení nabídek bude provedeno bodovací metodou dle popisu uvedeného níže u obou dílčích hodnotících kritérií.

Ad 1. Nabídková cena

Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její celková výše v Kč bez DPH, která bude uvedena v návrhu smlouvy v čl. IV. odst. 1.

Pro toto kritérium platí, že nejvýhodnější nabídka je ta, která nabídne pro dané kritérium nejnižší hodnotu. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvýhodnější nabídky k hodnocené nabídce.

Ad 2: Návrh koncepce realizace předmětu plnění zakázky

Předmětem hodnocení bude návrh koncepce realizace předmětu plnění zakázky, který dodavatel předloží v nabídce. V tomto návrhu dodavatel popíše, jak bude danou zakázku realizovat, při zpracování musí respektovat specifikaci poskytovaných služeb dle obchodních podmínek a jejich přílohy č. 1 – Specifikace poskytovaných služeb.

Návrh koncepce bude obsahovat všechny následující části:

  1. Popis způsobu oslovení a výběru peer konzultantů
  2. Popis zaškolení peer konzultantů (témata, která budou součástí zaškolení, a jejich časový rozsah)
  3. Návrh náplní práce peer konzultantů
  4. Popis organizace práce peer konzultantů, jejich působení při podpoře osob s duševním onemocněním

Nejlépe bude hodnocen návrh koncepce realizace předmětu plnění zakázky, který:

  • bude obsahovat popis způsobu oslovení a výběru peer konzultantů. Způsob oslovení bude proveditelný vzhledem k časovému rozsahu (dle obchodních podmínek), výběr peer konzultantů bude zohledňovat požadavky na peer konzultanty uvedené ve Specifikaci poskytovaných služeb. Z návrhu bude patrné, že výstupem výběru budou vybrání peer konzultanti, kteří budou mít vlastní zkušenost s duševním onemocněním.
  • bude obsahovat popis zaškolení peer konzultantů (témata, která budou součástí zaškolení, a jejich časový rozsah). Způsob zaškolení peer konzultantů bude detailně popsán, přičemž bude maximálně zohledňovat témata obsahově náležitá pro výkon činností peer konzultantů, včetně podrobného časového rozsahu, který odpovídá náročnosti školení. Z návrhu bude patrné, že dodavatel má s danou problematikou praktické zkušenosti.
  • bude obsahovat návrh náplní práce peer konzultantů. Návrh náplně práce peer konzultantů bude adekvátní tak, aby byl v souladu s konkrétními činnostmi vztahujícími se k předmětu plnění. Z návrhu bude patrné, že peer konzultanti v rámci výkonu své práce působí ve všech specifikovaných oblastech stanovených ve Specifikaci poskytovaných služeb.
  • bude obsahovat popis organizace práce peer konzultantů, jejich působení při podpoře osob s duševním onemocněním. Návrh srozumitelně, reálně a s logickou provázaností popíše organizaci práce peer konzultantů a jejich působení při podpoře osob s duševním onemocněním se zohledněním jejich specifických potřeb a tak, aby bylo zřejmé, jak bude práce probíhat v závislosti na koordinaci činností, rozvržení pracovní doby, v souladu s předmětem a účelem Smlouvy o poskytování služeb. Z návrhu musí být patrné, že dodavatel má s cílovou skupinou (osoby s duševním onemocněním) praktické zkušenosti.

Pro toto kritérium se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním budou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvýhodnější nabídkou. V rámci hodnocení bude uvedeno zdůvodnění bodového hodnocení ke všem nabídkám.

Jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle výše uvedených dvou kritérií budou vynásobena příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší bodové hodnoty. V případě rovnosti bodů bude lépe hodnocena nabídka s nižší cenou.

Bodové ohodnocení bude zadavatel ve všech případech zaokrouhlovat vždy na 2 desetinná místa.

Dodavatel, v jehož nabídce nebude uveden žádný podklad pro hodnocení v rámci určitého dílčího kritéria, bude vyloučen z důvodu neúplnosti nabídky.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  1. Dodavatel předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii výpisu ze živnostenského rejstříku) a rovněž prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán. Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i poddodavatelé.
  2. Dodavatel, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).
  3. Dodavatel předloží analogicky dle § 74 zákona splnění základní způsobilosti formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti. Vzor čestného prohlášení je přílohou této výzvy. Čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
  4. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo prostou kopii certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona).
  5. Dodavatel v nabídce předloží návrh koncepce realizace předmětu plnění zakázky (v příloze č. 3 obchodních podmínek) - v listinné i elektronické podobě, který musí být zpracován v rozsahu a dle požadavků zadavatele stanovených v čl. II této výzvy.
  6. Dodavatel v nabídce předloží seznam projektů, na jejichž realizaci se podílel, obdobného charakteru k této veřejné zakázce. V tomto seznamu bude uveden:

-    minimálně 1, jehož předmětem byla podpora zaměstnávání lidí s duševním onemocněním,

-    minimálně 1, jehož předmětem bylo zapojování osob s duševním onemocněním při poskytování služeb dalším osobám s duševním onemocněním.

Dodavatel splní tento požadavek doložením popisů projektů obsahujících tyto údaje:

  • název projektu,
  • popis předmětu projektu,
  • čestné prohlášení o realizaci.
    1. Dodavatel ve své nabídce prokáže prostřednictvím předložení prosté kopie výpisu z registru poskytovatelů sociálních služeb, popř. stanovami:
  • nejméně tříleté profesní zkušenosti s prací s lidmi s duševním onemocněním, s poskytováním služeb těmto lidem a jejich integrací do běžné společnosti.
    1. Dodavatel ve své nabídce předloží údaje a doklady o osobě koordinátora peer konzultantů.

Osoba koordinátora peer konzultantů musí splňovat následující požadavky:

  • minimálně SŠ vzdělání (v oblasti odpovídající předmětu plnění smlouvy),
  • minimálně 1leté profesní zkušenosti s prací s lidmi s duševním onemocněním, s poskytováním služeb těmto lidem a jejich integrací do běžné společnosti,
  • zkušenost s vedením pracovníků.

Dodavatel prokáže splnění výše uvedených požadavků na osobu koordinátora peer konzultantů prostřednictvím předložení prosté kopie dokladu o relevantním dosaženém vzdělání a vlastnoručně podepsaného profesního životopisu, z něhož budou zřejmé požadované zkušenosti.

  1. Dodavatel v nabídce předloží čestné prohlášení o současné spolupráci s odbornými lékaři – psychiatry.

Pokud nabídka nesplní všechny požadavky stanovené ve výzvě k podání nabídek, nepostoupí do fáze hodnocení nabídek a ze zadávacího řízení bude vyřazena.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Dodavatel předloží písemný návrh smlouvy respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách podepsaný osobou oprávněnou podepisovat za dodavatele, a to stanoveným způsobem.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně, a to v členění uvedeném v obchodních podmínkách v čl. IV. odst. 1 a v příloze č. 2. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Platební podmínky jsou podrobně popsány v Obchodních podmínkách.

Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 
 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 11. 2016
 
Aktualizováno: 17. 1. 2017