Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění realizace projektu Hodnoty, odpovědnost, etika a rozvoj zaměstnanců MěÚ Žďár nad Sázavou - KA 01,02,03

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11667

Název zakázky: Zajištění realizace projektu Hodnoty, odpovědnost, etika a rozvoj zaměstnanců MěÚ Žďár nad Sázavou - KA 01,02,03

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 10. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Žďár nad Sázavou

Sídlo zadavatele: Žižkova 227/1, 591 01 Žďár nad Sázavou

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Zdeněk Navrátil
  • Telefon: +420566688100
  • E-mail: zdenek.navratil@zdarns.cz

IČ zadavatele: 00295841

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jiří Matoušek
  • Telefon: +420733782667
  • E-mail: jiri.matousek@zdarns.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 10. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
podatelna Městského úřadu Žďár nad Sázavou, Žižkova 227/1, 591 31 Žďár nad Sázavou

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace projektu „Hodnoty, odpovědnost, etika a rozvoj zaměstnanců MěÚ Žďár nad Sázavou“ v části klíčových aktivit:

KA01 - Společenská odpovědnost organizace jako další nástroj strategického řízení

KA02 - Etický kodex jako součást komunikace s veřejností a kultury organizace

KA03 - Rozvoj moderních metod řízení lidských zdrojů vedoucích zaměstnanců a zvýšení kvalifikace  zaměstnanců v oblasti komunikace s veřejností,

a to formou poskytování dílčích služeb, proškolení zaměstnanců zadavatele a zajištění výstupů jednotlivých aktivit souvisejících s naplněním cílů a indikátorů projektu. (tj. celkový počet osob/účastníků za zadavatele 84 a vytvoření nejméně 3 psaných a zveřejněných analytických a strategických dokumentů). Bližší specifikace předmětu zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci, která tvoří nedílnou součást výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1476446,20 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Plnění zakázky bude probíhat dle harmonogramu uvedeného v dodatečných informacích v zadávací dokumentaci, nejzazší termín plnění některých částí předmětu zakázky je 30.09.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Městský úřad Žďár nad Sázavou Žižkova 227/1 Žďár nad Sázavou

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek provede hodnotící komise jmenovaná zadavatelem podle základního hodnotícího kritéria, kterým je ekonomická výhodnost nabídky, přičemž zohlední jednotlivá dílčí kritéria a jejich váhu.

Zadavatel stanovil jednotlivým dílčím kritériím váhu v procentech podle jejich důležitosti tak, že jejich součet je celkem 100. Jednotlivá dílčí hodnoticí kritéria a jejich váhy jsou následující:

Kvantitativní dílčí hodnotící kritérium: nabídková cena – váha 55%
Subjektivní dílčí hodnotící kritérium: Kvalita a obsah nabízeného řešení (dle způsobu zpracování a kvality požadovaných výstupů, a to materiálů, navrhovaných postupů a řešení, ukázek atd.,) – váha 45% 

Podrobná specifikace pravidel pro hodnocení nabídek je uvedena v zadávací dokumentaci (bod č. 8), která tvoří nedílnou součást výzvy.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Splněním kvalifikace se rozumí:

a)        splnění základních kvalifikačních předpokladů;

b)        splnění profesních kvalifikačních předpokladů

c)        splnění technických kvalifikačních předpokladů

 

Podrobná specifikace požadavků na prokázání kvalifikace je uvedena v zadávací dokumentaci, která tvoří nedílnou součást výzvy.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být podána písemně v tištěné formě v českém jazyce, a to v jednom tištěném originálu a 1x v elektronické verzi na CD (formát .pdf). V případě rozporu mezi originálem či CD se bere jako závazná nabídka v originálním výtisku. Titulní stranu nabídky bude tvořit vyplněný a podepsaný Krycí list, který je přílohou (č.2) zadávací dokumentace. Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče v souladu se způsobem podepisování uvedeným na výpisu z Obchodního rejstříku či jiné evidenci nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů. Bude-li nabídka podepsána jinou osobou, musí být plná moc nebo jiné zmocnění součástí nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč je povinen ve svém návrhu smlouvy, krycím listu a cenovém modelu stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách bez DPH, DPH a cenu včetně DPH.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady uchazeče, nutné k realizaci předmětu veřejné zakázky, včetně potřebných dodávek a prací, potřebných k realizaci předmětu veřejné zakázky.

Podrobný popis požadavků na způsob zpracování nabídkové ceny je uveden v zadávací dokumentaci (bod č. 5), která tvoří nedílnou součást výzvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána písemně v tištěné formě v českém jazyce, a to v jednom tištěném originálu a 1x v elektronické verzi na CD.Nabídky se podávají v uzavřené obálce opatřené označením obchodní firmy nebo názvu či jména a příjmení, razítkem a podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou či statutárního orgánu uchazeče, je-li právnickou osobou. Na obálce uchazeč také uvede název zakázky a nápis „NEOTVÍRAT– projekt č. 8 - VŘ“. Podrobný popis podmínek a požadavků na zpracování nabídky je uveden v zadávací dokumentaci (bod č. 7), která tvoří nedílnou součást výzvy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dotazy k zadávací dokumentaci je možné podat pouze písemně prostřednictvím elektronické pošty na adresu pověřené osoby, a to nejpozději 4 dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Kontaktní osoba zadavatele: Ing. Jiří Matoušek, jiri.matousek@zdarns.czDodatečné informace k zadávacím podmínkám, včetně přesného znění požadavku budou uveřejněny stejným způsobem, jakým uveřejnil zadavatel textovou část zadávací dokumentace.Zadavatel může poskytnout dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která tvoří nedílnou součást výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 885868.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MVS Projekt, s.r.o., Rokycanova 781/11, Olomouc, IČ: 28617932, jednatel: Ing. Stanislav Kocourek

    Datum podpisu smlouvy: 19. 2. 2018

Datum ukončení: 19. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 10. 2017
 
Aktualizováno: 21. 2. 2018