Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění specifických odborných služeb podporující zavedení Cochemského principu do praxe

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11698

Název zakázky: Zajištění specifických odborných služeb podporující zavedení Cochemského principu do praxe

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 10. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu
  • Telefon: +420595622664
  • E-mail: posta@msk.cz

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Eva Javorková
  • Telefon: +420595622664
  • E-mail: eva.javorkova@msk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 10. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje,odbor kancelář ředitele krajského úřadu,oddělení veřejných zakázek, 28. října 117, 702 18 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění specifických odborných služeb podporující zavedení Cochemského principu do praxe. Konkrétním předmětem plnění je zajištění 4 specifických odborných služeb nutných k realizaci nového přístupu v případech rodičovského sporu:

Odborné poradenství zaměřené na řízení rodičovského sporu – celková časová dotace 600 h/projekt - Soubor poradenství a podpory pro rodiče, nacházející se v konfliktu (způsobené rozchodem, rozvodem), jehož smyslem bude obnova komunikace mezi rodiči, nalezení smírčího řešení ve prospěch nezletilého dítěte pod vedením zkušeného odborníka za využití metod a odborných postupů.

Rodinná mediace za účelem dosažení dohody mezi rodiči – celková časová dotace 300 h/projekt - Setkávání členů rodiny za účelem dosažení smírčího řešení ve věci jejich nezletilého dítěte pod vedením nestranného odborníka, mající zkušenosti v této oblasti s využitím odborných postupů a metod z oblasti mediace a facilitace.

Asistence při předávání dítěte, asistence při styku – celková časová dotace 100 h/projekt - Zajištění asistence při problematickém předávání nezl. dítěte druhému rodiči. Zajištění asistovaného kontaktu u zvlášť vyhrocených případů.

Rodinná terapie – celková časová dotace 100 h/projekt - Práce s rodiči v konfliktu za účelem nalezení konsensu při výchově nezletilého dítěte, za aktivní účasti terapeuta. Orientace na narušenou komunikaci v rodině a práce na jejím zlepšení, nalezení nového, konstruktivního pohledu na řešení problému, apod.

Bližší specifikace vzdělávání je uvedena v příloze č. 1. obchodních podmínek viz zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1375000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
průběžně dle potřeby ve lhůtě ode dne nabytí účinnosti smlouvy do 28. 2. 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
prostory pro realizaci na území Moravskoslezského kraje (soudní region Nový Jičín) dle bydliště cílové skupiny, viz čl. V. Obchodní podmínky

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti.

Kritérium hodnocení: nejnižší nabídková cena

Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny uvedená dodavatelem v návrhu smlouvy, a to cena v Kč bez DPH (v případě plátce DPH) a cena v Kč s DPH (v případě neplátce DPH) dle čl. IV. odst. 1 návrhu smlouvy (viz zadávací dokumentace).

Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší. V případě rovnosti nabídkových cen na prvním místě v pořadí, bude nejvhodnější nabídka vybrána losem. Losování proběhne za účasti dodavatelů, kterých by se losování týkalo, v místě a čase, o kterém bude zadavatel informovat min. 3 pracovní dny předem.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Dodavatel předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii výpisu ze živnostenského rejstříku). Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, mohou prokázat oprávnění k podnikání i poddodavatelé.
  • Dodavatel předloží prostou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence je-li v ní zapsán. Dodavatel, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání. Není-li z předloženého dokumentu zřejmé, že je osoba, podepisující návrh smlouvy či jiné dokumenty v nabídce, oprávněna jednat za smluvní stranu, předloží též další dokumenty, z nichž bude zřejmé, že je oprávněna jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.). Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii Předložené doklady nesmí být starší 90 kalendářní dnů ke dni podání nabídky.
  • Dodavatel prokáže splnění základní způsobilosti dle § 74 zákona formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti. Vzor čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace. Čestné prohlášení nesmí být starší 90 kalendářní dnů ke dni podání nabídky.
  • Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo prostou kopií certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona). Dokumenty nesmí být starší 90 kalendářní dnů ke dni podání nabídky.
  • Ve své nabídce dodavatel dále předloží seznam (přehled) dodavatelem realizovaných (tj. dokončených) významných zakázek za posledních 36 měsíců, ze kterého bude vyplývat, že dodavatel má zkušenost s realizací mimosoudních dohod v režimu Cochemského modelu.
  • Dodavatel ve své nabídce dále předloží seznam minimálně 2 odborníků. Tito odborníci budou tvořit realizační tým podílející se na plnění veřejné zakázky. Z předloženého seznamu bude vyplývat, že alespoň 2 odborníci, podílející se na plnění veřejné zakázky, splňují požadavky zadavatele:

Osoba odborníka, poskytující službu „Odborné poradenství zaměřené na řízení rodičovského sporu“ musí splňovat následující požadavky:

  • plná svéprávnost, trestní bezúhonnost
  • vzdělání získané studiem min. v bakalářském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální pedagogiku, právo, speciální pedagogiku či psychologii
  • praxe v oblasti odborného poradenství (rodinné a manželské spory, sociálně-právní spory, občansko-právní spory) v souhrnné minimální délce 36 měsíců v posledních 5 letech.

Osoba odborníka, poskytující službu „Rodinná mediace za účelem dosažení dohody mezi rodiči“ musí splňovat následující požadavky:

  • plná svéprávnost, trestní bezúhonnost
  • vzdělání získané studiem min. v bakalářském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální pedagogiku, právo, speciální pedagogiku či psychologii
  • výcvik v mediaci v rozsahu 100 h. nebo psychoterapeutický výcvik v rozsahu 500 h. (doložit certifikát o absolvování výcviku)
  • praxe v oblasti rodinné mediace v délce minimálně tří let nebo praxe v oblasti rodinné psychoterapie v souhrnné minimální délce 36 měsíců v posledních 5 letech.

Osoba odborníka, poskytující službu „Asistence při předávání dítěte, asistence při styku“ musí splňovat následující požadavky:

  • plná svéprávnost, trestní bezúhonnost
  • vzdělání získané studiem min. v bakalářském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální pedagogiku, právo, speciální pedagogiku či psychologii
  • praxe v sociální oblasti,
  • nebo v poradenství (rodinném a manželském) v souhrnné minimální délce 36 měsíců v posledních 5 letech.

Osoba odborníka, poskytující službu „Rodinná terapie“ musí splňovat následující požadavky:

  • plná svéprávnost, trestní bezúhonnost
  • vzdělání získané studiem min. v bakalářském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální pedagogiku, právo, speciální pedagogiku či psychologii
  • praxe v poradenství (rodinném a manželském) v souhrnné minimální délce 36 měsíců v posledních 5 letech.

Přičemž v rámci realizačního týmu je možná kumulace odbornosti, tj. kumulace výše výšeuvedených služeb, avšak vždy musí být realizační tým tvořen minimálně dvěma osobami s jednou / s více výše uvedenými odbornostmi (přičemž všechny výše uvedené odbornosti musí být realizačním týmem pokryty). Osoba odborníka, poskytující konkrétní službu tj. odbornost, musí splňovat všechny požadavky pro danou odbornost.

Dodavatel prokáže splnění tohoto kvalifikačního předpokladu předložením:

 a) srukturovaného profesního životopisu, který bude obsahovat u každé uváděné osoby:

  • jméno a příjmení osoby,
  • dosažené vzdělání,
  • odbornost, kterou plní v realizačním týmu
  • celková délka praxe v oboru,
  • přehled profesní praxe vztahující se k plnění předmětu této veřejné zakázky,
  • čestné prohlášení o plné svéprávnosti a trestní bezúhonnosti,
  • čestné prohlášení o pravdivosti uvedených údajů,
  • vlastnoruční podpis uváděné osoby.

 b) prosté kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání odborníka,

 c) certifikátu o absolvování výcviku (konkrétně výcvik v mediaci v rozsahu 100 h. nebo psychoterapeutický výcvik v rozsahu 500 h.) pro osobu odborníka, poskytující službu „Rodinná mediace za účelem dosažení dohody mezi rodiči“.

 

  • Dále dodavatel ve své nabídce uvede v jakém právním vztahu je osoba odborníka k dodavateli (pracovněprávní či jiný – např. poddodavatel apod.). Vzor uvedení vztahu odborníka k účastníkovi (dodavatel, který podává nabídku) je součástí zadávací dokumentace.
  • Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění kvalifikace v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím jiné osoby (poddodavatel). Dodavatel je v takovém případě povinen veřejnému zadavateli předložit od tohoto subjektu:

       - výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,

       - doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,

       - doklad prokazující splnění podmínek základní způsobilosti analogicky podle § 74 zákona formou čestného prohlášení,

       - písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky.

  • Dodavatel ve své nabídce specifikuje, zda má v úmyslu zadat zakázku poddodavateli a v jakém rozsahu. Za tímto účelem zadavatel poskytuje vzor seznamu, viz dokument Seznam poddodavatelů (vzor).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • Dodavatel písemný návrh smlouvy, respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách (viz zadávací dokumentace) podepsaný osobou oprávněnou podepisovat za dodavatele, a to stanoveným způsobem. Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu bude doloženo příslušným oprávněním (např. výpis z obchodního rejstříku, který nesmí být starší 90 kalendářní dnů ke dni podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii.  Údaje uvedené v návrhu smlouvy se nesmí lišit od údajů uvedených v jiné části nabídky dodavatele. V případě rozporů je pak vždy rozhodující písemný návrh smlouvy.
  • Nabídka musí být podána v písemné formě, a to listinně a musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii s ověřenými podpisy zmocnitele a zmocněnce.
  • Každý dodavatel smí podat pouze jednu nabídku, dodavatel, který podá nabídku v tomto výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Pokud dodavatel poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
  • Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
  • Součástí nabídky bude i kopie celé nabídky dodavatele v elektronické podobě, a to na CD-R. Celá nabídka dodavatele bude ve formátu *pdf nebo *jpg (např. naskenovaná). Návrh smlouvy bude přiložen zároveň ve formátu *doc nebo *rtf, v případě tabulek *xls. V případě nesrovnalostí mezi elektronickou verzí a listinným originálem bude rozhodující listinný originál.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně, a to v členění uvedeném v obchodních podmínkách v čl. IV. odst. 1 a v příloze č. 2 obchodních podmínek – Cenová kalkulace (viz Zadávací dokumentace). Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení, změny či doplnění zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Doporučujeme proto průběžně sledovat aktuální informace k této veřejné zakázce na profilu zadavatele.Vysvětlení, změny či doplnění zadávacích podmínek zadavatel uveřejní na svém profilu (https://nen.nipez.cz/profil/MSK) a současně v souladu s metodickými pokyny OPZ prostřednictvím portálu www.esfcr.cz .

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Platební podmínky jsou podrobně popsány v obchodních podmínkách.

Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK

Zadavatel požaduje, aby dodavatel ve své nabídce předložil seznam poddodavatelů, pokud jsou dodavateli výběrového řízení známi a uvedl, kterou část předmětné části veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1199000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Centrum sociálních služeb Ostrava, o.p.s.Jahnova 867/12, Mariánské Hory, 709 00 OstravaIČO: 28659392Ing. J. Drastík

    Datum podpisu smlouvy: 23. 1. 2018

Datum ukončení: 23. 1. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 10. 2017
 
Aktualizováno: 29. 1. 2018