Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění ubytování a pronájmu zasedací místnosti ve Wernigerode - Německo

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11282

Název zakázky: Zajištění ubytování a pronájmu zasedací místnosti ve Wernigerode - Německo

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 6. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Rovnovážka, z. s.

Sídlo zadavatele: Na Hranici 456, 739 32 Vratimov - Horní Datyně

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Klára Tidrichová
  • Telefon: +420736140697
  • E-mail: rovnovazka@seznam.cz

IČ zadavatele: 22760482

DIČ zadavatele: CZ22760482

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Klára Tidrichová
  • Telefon: +420736140697
  • E-mail: rovnovazka@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Rovnovážka, z. s., 28. října 165/68, kancelář č. 405, 709 00 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění zakázky je zajištění ubytování ve městě Wernigerode v Německu pro nejvýše 11 klientů zadavatele při zahraniční stáži a 1 zaměstnance zadavatele v rámci projektu „PROFUTURA“, registrační číslo projektu CZ.03.3.48/0.0/0.0/15_032/0000623 a pronájem zasedací místnosti tamtéž.

Předpokládaný termín realizace zakázky:

Od 13.8.2017 do 23.9.2017, tedy 41 nocí.

Zakázka bude realizována ve městě Wernigerode v Německu.

Požadavky na předmět zakázky: Zadavatel nepřipouští možnost dílčího plnění, nabídka musí obsahovat celý předmět zakázky.

Veřejnou zakázku lze realizovat prostřednictvím poddodavatelů.

A. Pro 11 klientů zadavatele:

Maximálně 4 klienti v jedné ubytovací jednotce (tj. pokoji/apartmánu)

Dostatečné úložné prostory (tj. šatní skříně, police, skříňky na osobní věci) na dlouhodobý pobyt pro daný počet osob v každé ubytovací jednotce
Min. 1 psací / jídelní stůl s příslušným počtem židlí v jedné ubytovací jednotce (tj. v pokoji/apartmánu)
Ložní prádlo, obměna min. 1x / 2 týdny
Úklid v běžném rozsahu min. 1x týdně, nebo dostupné prostředky na úklid (vysavač, čisticí prostředky, hadry)
Koupelna a WC sdílené max. 4 osobami
Min. 1 společná kuchyň v jednom objektu s vybavením vč. spotřebičů: lednička, sporák, mikrovlnná trouba, jídelní stůl (stoly) s dostatečným počtem nádobí a židlí pro všechny ubytované, mycí prostředky (tj. mycí prostředek na nádobí, houbička, utěrka)
Popelnice ve vzdálenosti max. 200 m od ubytovacího zařízení
Sušák na prádlo v každé ubytovací jednotce nebo společná prádelna/sušárna v jednom objektu
Snídaně ve všední den (první snídaně v pondělí 14.8.2017)
Ubytovací zařízení musí být na území města Wernigerode a to buď v centru města (tj. v dochůzí vzdálenosti max. 15 min od Marktplatz – měřeno podle online map), nebo v dosahu městské hromadné dopravy (MHD), přičemž zastávka MHD se musí nacházet ve vzdálenosti do 500 m po zpevněných komunikacích od ubytovacího zařízení s dojezdovým časem MHD max. 20 minut do centra města.
Zadavatel připouští možnost ubytování účastníků max. ve 2 různých objektech podobného ubytovacího standardu.
V ceně ubytování musí být zahrnuty veškeré poplatky včetně případné turistické taxy a včetně spotřeby energie.

B. Pro 1 zaměstnance zadavatele:

Jednopokojový byt/apartmán

Ložní prádlo, obměna min. 1x / 2 týdny
Vybavená kuchyň vč. spotřebičů: lednička, sporák, mikrovlnná trouba, mycí prostředky (tj. mycí prostředek na nádobí, houbička, utěrka), nádobí
Samostatné sociální zařízení v prostoru bytu/apartmánu: WC + sprcha nebo vana
Úklid v běžném rozsahu min. 1x týdně, nebo dostupné prostředky na úklid (vysavač, čisticí prostředky, hadry)
Popelnice ve vzdálenosti max. 200 m od ubytovacího zařízení
Ubytovací zařízení musí být na území města Wernigerode a to buď v centru města (tj. v dochůzí vzdálenosti max. 15 min od Marktplatz – měřeno podle online map), nebo v dosahu městské hromadné dopravy (MHD), přičemž zastávka MHD se musí nacházet ve vzdálenosti do 500 m po zpevněných komunikacích od ubytovacího zařízení s dojezdovým časem MHD max. 20 minut do centra města.
V ceně ubytování musí být zahrnuty veškeré poplatky včetně případné turistické taxy a včetně spotřeby energie.

C. Pronájem zasedací místnosti:

Zasedací místnost pro 15 - 20 osob, vybavená stoly a židlemi, s denním světlem a s dostupným sociálním zařízením (WC, umyvadlo).

Místnost musí být k dispozici skupině min. 1 všední den v týdnu v době od 17 do 19 hod, tj. celkem za dobu 6 týdnů min. 12 hodin.
Místnost musí být na území města Wernigerode a to buď v centru města (tj. v dochůzí vzdálenosti max. 15 min od Marktplatz – měřeno podle online map), nebo v dosahu městské hromadné dopravy (MHD) s dojezdovým časem MHD max. 20 minut z centra města. Místnost může být součástí ubytovacího zařízení.

Zadavatel požaduje, aby dodavatel jako součást nabídky předložil v písemné formě potvrzení poddodavatele, tj. provozovatele ubytovacího zařízení a pronajímatele zasedací místnosti o garanci dodržení požadovaných termínů ubytování a pronájmu ve formě např. potvrzení o rezervaci ubytovacího zařízení. Potvrzení dle předchozí věty může být předloženo v německém, anglickém nebo českém jazyce. Zadavatel rovněž požaduje vyplnění Seznamu poddodavatelů, který je přílohou č. 5 zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 558653,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
13.8.2017 - 23.9.2017, tj. 42 dní

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Wernigerode v Německu, spolková republika Sasko -Anhaltsko

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základní hodnotící kritérium: nejnižší celková nabídková cena v Kč bez DPH.

Nejvhodnější nabídkou je ta, která nabídne nejnižší hodnotu, tedy nejnižší nabídkovou cenu v Kč bez DPH.

Způsob hodnocení:

Nabídková cena v Kč bez DPH bude stanovena jako cena celková za celý předmět plnění zakázky.

Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší.

V případě rovnosti nabídek, bude o vítězné nabídce rozhodnuto transparentním losováním.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 74 zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách (dále jen „zákon“) předložením čestného prohlášení – originál podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele (Příloha č. 2 – Čestné prohlášení);
  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán – prostá kopie;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci - výpis z živnostenského rejstříku či jiného dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky – prostá kopie.

Výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší než 3 měsíce přede dnem podání nabídky.

Dodavatel, jehož nabídka bude vybrána jako vítězná, doloží před uzavřením smlouvy originál nebo úředně ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) a výpisu z obchodního rejstříku (či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán).

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona). 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel použije následující pořadí dokumentů:

1. krycí list nabídky – dodavatel závazně použije Přílohu č. 1 výzvy,
2. obsah nabídky – nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol),
3. doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace, a to:

a) prostá kopie dokladu o oprávnění k podnikání (výpis ze živnostenského rejstříku),
b) prostá kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v ní uchazeč zapsán (či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán),
c) čestné prohlášení uvedené v Příloze č. 2 výzvy podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele,

4. nabídkovou cenu (viz Příloha č. 3 výzvy),
5. popis zajištění předmětu zakázky: ubytování ve městě Wernigerode v Německu pro klienty zadavatele (A) a pro zaměstnance zadavatele (B) dle specifikace předmětu zakázky této výzvy, a to s uvedením specifikace ubytování, názvu a adresy ubytovacího zařízení, vzdálenosti ubytovacího zařízení udané v minutách chůze od Marktplatz, NEBO vzdálenosti zastávky MHD od ubytovacího zařízení v metrech po zpevněných komunikacích s uvedením dojezdového času do centra města při využití MHD, dále vzdálenosti popelnic od ubytovacího zařízení v metrech, popis vybavení pokojů/apartmánů/bytu vč. vybavení kuchyně, zajištění stravování (snídaně) pro klienty zadavatele a dalších požadovaných a dostupných služeb poskytovaných spolu s noclehem, doplněný barevnými fotografiemi – min. 1 fotografie exteriéru ubytovacího zařízení, min. 1 fotografie každé místnosti včetně koupelen a kuchyní. (také Příloha č. 1 smlouvy o poskytnutí služby). C: pronájem zasedací místnosti: velikost, počet míst k sezení, popis dalšího vybavení, vzdálenost udaná v minutách chůze od Marktplatz, NEBO vzdálenost od zastávky MHD v metrech po zpevněných komunikacích s uvedením dojezdovového času MHD do centra města, informace, zda je součástí ubytovacího zařízení. Fotografie interiéru zasedací místnosti včetně vybavení;
6. potvrzení provozovatele ubytovacího zařízení o garanci dodržení požadovaných termínů ubytování,
7. potvrzení pronajímatele zasedací místnosti o možnosti jejího využití v uvedených termínech,
8. návrh smlouvy (Příloha č. 4 výzvy), podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele,
9. pokud jedná za uchazeče zmocněnec na základě plné moci nebo je jednáno na základě pověření, musí být v nabídce předložena platná plná moc nebo pověření v originále nebo úředně ověřené kopii (je-li relevantní),
10. seznam poddodavatelů (viz Příloh č. 5 výzvy),

11. další přílohy související s předmětem zakázky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celkovou nabídkovou cenu dodavatel uvede v krycím listu a v návrhu smlouvy o poskytnutí služby. Pro zpracování nabídkové ceny dodavatel použije přílohu č. 3 - Nabídková cena.

Nabídková cena bez DPH bude stanovena jako konečná a nejvýše přípustná, nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady nutné a způsobilé k realizaci předmětu zakázky, vč. všech místních poplatků, rizika spojená s vlivy změn kurzů české měny, obecný vývoj cen a veškeré další náklady dodavatele.

Nabídková cena bude platná po celou dobu trvání zakázky.

Maximální předpokládaná cena předmětu zakázky činí 558.653,- Kč bez DPH, z toho maximální cena za ubytování pro 11 klientů zadavatele činí 493.020,- Kč bez DPH, za ubytování pro 1 zaměstnance 52.583,- Kč bez DPH a za pronájem místnosti 13.050,- Kč bez DPH.

Cena je pevná a nejvyšší přípustná. Zadavateli nebudou účtovány náklady spojené s dodatečně zjištěnými skutečnostmi, které měl možnost dodavatel zjistit před podáním nabídky.

Výše předpokládané hodnoty veřejné zakázky bez DPH je stanovena jako limitní. Jako limitní jsou rovněž stanoveny ceny za ubytování pro klienty zadavatele, ubytování pro zaměstnance a za pronájem místnosti – viz výše. Zadavatel nemůže přijmout nabídku s vyšší nabídkovou cenou. Nedodržení stanovené limitní ceny znamená nesplnění podmínek stanovených zadavatelem, jehož důsledkem bude vyřazení nabídky a následné vyloučení uchazeče z účasti ve výběrovém řízení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v jednom originále v listinné podobě a v jedné kopii na CD - kompletní nabídka naskenovaná ve formátu PDF.Nabídka musí být zadavateli podána v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídka musí být podána v českém jazyce, mimo výjimku uvedenou v části Popis (specifikace) předmětu zakázky (tj. potvrzení poddodavatele), vlastnoručně podepsaná osobou (osobami) oprávněnou jednat za dodavatele (je-li dodavatel zapsán v Obchodním rejstříku, pak v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve výpisu z Obchodního rejstříku) nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů, v řádně uzavřené obálce, opatřené na přelepu podpisem dodavatele, případně osoby oprávněné jednat za dodavatele.Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.Nabídka, včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh, bude spojena způsobem, který zabraňuje manipulaci s jednotlivými listy, nálepky budou opatřeny podpisem dodavatele, případně osoby oprávněné jednat za dodavatele).Všechny listy nabídky i příloh budou řádně očíslovány nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. V případě osobního podání budou nabídky přijímány pouze v pracovních dnech, a to od 8:00 do 14:00 (v poslední den lhůty pro podání nabídek do 12:00) na adrese 28. října 68/165, 709 00 Ostrava, 4. patro, kancelář 405 a to po předchozí domluvě s kontaktní osobou zadavatele (tel.: +420 736 140 697, e-mail: rovnovazka@seznam.cz).Nabídky je možné též zaslat na adresu Rovnovážka, z.s., 28. října 68/165, 709 00 Ostrava. Nabídky však musí být doručeny ve lhůtě pro podání nabídek a nepostačí tedy, že nabídka bude ve lhůtě pro podání nabídky předána k poštovní přepravě. Odpovědnost za podání nabídky ve lhůtě pro podání nabídek je na uchazeči. Doručení nabídky na jinou adresu, než je uvedeno v této Výzvě, není považováno za řádné doručení nabídky.Elektronické podání nabídky se nepřipouští.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky, a to písemně (v listinné podobě) na adresu: 28. října 165/68, 709 00 Ostrava nebo elektronicky e-mailem na adresu rovnovazka@seznam.cz. Žádost v listinné nebo elektronické podobě musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Dodatečné informace, včetně přesného znění dotazů, na které zadavatel prostřednictvím dodatečných informací reaguje, poskytne zadavatel všem zájemcům o veřejnou zakázku (dodavatelům, kterým zadavatel poskytl tuto výzvu, nebo jinak projevili zájem o veřejnou zakázku) a zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel jako součást zadávacích podmínek předkládá obchodní podmínky zpracované ve formě závazného návrhu smlouvy o poskytnutí služby (Příloha č. 4 Výzvy). Uchazeč je povinen akceptovat znění závazného návrhu smlouvy a není oprávněn jakkoli zasahovat do jeho textu, tímto není dotčeno vyplnění zadavatelem požadovaných částí závazného návrhu smlouvy. Nesplnění této podmínky je považováno za závažné porušení zadávacích podmínek s následkem vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče z další účasti ve výběrovém řízení. Návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Je-li smlouva podepisována osobou zmocněnou uchazečem, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel nepřipouští možnost dílčího plnění, nabídka musí obsahovat celý předmět zakázky.

Každý dodavatel nese své náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení za všech okolností samostatně bez nároku na jejich náhradu zadavatelem.

Nabídka bude zpracována v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 6 s účinností od 1.5.2017) – dostupná na: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/797767.

Zadavatel je oprávněn zrušit výběrové řízení v souladu s kap. 20.10 Obecné částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, kap. 20.10 (verze 6).

Zadavatel nenese žádnou odpovědnost za škody, případně ušlý zisk způsobený zrušením výběrového řízení a nebude dodavatelům hradit žádné náklady spojené s účastí na veřejné zakázce.

Otevírání obálek je neveřejné. Zadavatel nebude předložené nabídky vracet.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 6. 2017
 
Aktualizováno: 17. 7. 2017