Popis (specifikace) předmětu zakázky
|
Klasifikace zakázky:
Kód CPV
|
Název předmětu
|
55100000-1
|
Hotelové služby
|
55110000-4
|
Ubytovací služby
|
55130000-0
|
Jiné ubytovací služby
|
Předmětem zakázky je zajištění ubytování pro účastníky 5 zahraničních pracovních stáží v Chemnitz, v SRN, které budou realizovány v níže uvedeném časovém harmonogramu:
Stáž č. 1 - 09. 01. 2017 - 03. 03. 2017 - příjezd 08. 01. 2017, odjezd 03. 03. 2017
Stáž č. 2 - 06. 03. 2017 - 03. 05. 2017 - příjezd 05. 03. 2017, odjezd 03. 05. 2017
Stáž č. 3 - 08. 05. 2017 - 04. 07. 2017 - příjezd 07. 05. 2017, odjezd 04. 07. 2017
Stáž č. 4 - 04. 10. 2017 - 30. 11. 2017 - příjezd 03. 10. 2017, odjezd 30. 11. 2017
Stáž č. 5 - 08. 01. 2018 - 02. 03. 2018 - příjezd 07. 01. 2018, odjezd 02. 03. 2018
Specifikace předmětu zakázky:
- Dnem zahájení každé jednotlivé stáže bude vždy pondělí. Zadavatel proto požaduje, aby ubytování bylo zajištěno vždy s příjezdem účastníků den před jejím zahájením, tzn. od neděle, a odjezdem v posledním dni stáže.
- Ubytování musí být zajištěno včetně dnů pracovního volna a svátků, tudíž při zajišťování ubytování je třeba brát v úvahu svátky v SRN a spolkové zemi Sasko v daném období.
- Zadavatel požaduje zajištění ubytování pro každou skupinu v jednolůžkových pokojích s vlastním sociálním zařízením (koupelna, WC), s vlastní nebo dostupnou společnou kuchyňkou se základním vybavením k individuální přípravě jednoduché stravy (kuchyňský kout s nádobím a hrnci, dvouvařič, utěrky, mikrovlnná trouba, chladnička a varná konvice), a s bezplatným internetovým připojením, v hotelech, penzionech, či obdobných zařízeních s min. 2* a max. 3* kvalitou ubytování, bez stravy, se snadnou dopravní dostupností MHD a v okruhu max. 5 km od centra města Chemnitz; za centrum města Chemnitz je považováno hlavní vlakové nádraží.
- Zadavatel požaduje, aby ubytování bylo zajištěno pro každou skupinu společně v jednom zařízení. Skupinu pro každou stáž bude tvořit vždy 5 osob, z toho 4 účastníci stáže a 1 mentor.
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč
|
Na základě již zrealizovaného výběrového řízení stanovil zadavatel předpokládanou hodnotu zakázky ve výši 1 530 000,00 Kč.
S ohledem na spolufinancování této zakázky z evropských fondů a na zdroje, vyčleněné z rozpočtu projektu, zadavatel nepřipouští překročení maximální částky 1 897 700,00 Kč, kterou má na tuto zakázku k dispozici. Předpokládaná hodnota zakázky může být překročena, ale pouze do maximální částky, vyčleněné z rozpočtu projektu.
Uchazeč, který svou nabídkovou cenou výše uvedenou částku překročí, bude vyloučen.
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky
|
Leden 2017 – březen 2018
Podrobný harmonogram plnění viz část Popis (specifikace) předmětu zakázky této výzvy.
|
Místo dodání / převzetí plnění
|
Naděje – M, o.p.s., Báňská 287, 434 01 Most
|
Hodnoticí kritéria
|
- Hodnoticím kritériem je nejnižší nabídková cena uvedená dle požadavku na způsob zpracování nabídky - viz níže.
- Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena v Kč. Pořadí nabídek bude stanoveno podle nabídkové ceny. V případě rovnosti nabídkových cen bude o vítězné nabídce rozhodnuto transparentním losováním.
- Vítěznou bude ta nabídka, která celkové plnění zakázky nabízí za nejnižší nabídkovou cenu.
- Dodavatel, který podal vítěznou nabídku, bude vyzván k uzavření Smlouvy o poskytnutí služby.
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele
|
- Prokázání splnění kvalifikace podle požadavků zadavatele je předpokladem posouzení a hodnocení nabídky uchazeče.
- Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek, to však nevylučuje možnost zadavatele požádat uchazeče o její doplnění nebo objasnění, a to v dodatečné minimálně 48hodinové lhůtě.
- Zadavatel požaduje prokázání kvalifikace předložením:
- dokladu o oprávnění k podnikání v prosté kopii;
- čestného prohlášení o tom, že uchazeč nemá ke dni podání nabídky daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti - originál podepsaný oprávněnou osobou (příloha č. 2).
- Uchazeč je oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, ne staršího 3 měsíce, nebo prostou kopií certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů s platností minimálně k datu podání nabídky.
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
|
Zadavatel požaduje jednotné zpracování nabídky dle následujícího pořadí:
- Vyplněný formulář „Krycí list nabídky“ (viz příloha č. 1 výzvy) opatřený podpisem osoby (osob) oprávněné jednat za uchazeče (je-li uchazeč zapsán v Obchodním rejstříku, pak v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve výpise z Obchodního rejstříku) nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů (plná moc pak musí být součástí nabídky, uložená za Krycím listem nabídky).
- Obsah nabídky s uvedením čísel stran.
- Nabídková cena zpracovaná dle struktury nabídkové ceny (příloha č. 3).
- Popis zajištění ubytování v SRN, v Chemnitz, v souladu s požadavky zadavatele dle Popisu (specifikace) předmětu zakázky, a to s uvedením bližší specifikace ubytování, včetně typu, názvu a adresy zařízení, vzdálenosti od centra města v km, dostupných služeb poskytovaných současně s noclehem, případně doplněný přiloženými fotografiemi dokumentujícími informace o zajištění předmětu zakázky, případně odkazy na webové stránky zařízení, pokud jsou k dispozici.
- Doklady, jimiž uchazeč prokazuje splnění kvalifikace dle požadavků na prokázání kvalifikace dodavatele v této výzvě.
- Návrh smlouvy (příloha č. 4) – podepsaný osobou oprávněnou za uchazeče jednat a podepisovat (je-li uchazeč zapsán v Obchodním rejstříku, pak v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve výpisu z Obchodního rejstříku) popř. zmocněncem uchazeče. Návrh smlouvy musí být v úplném souladu se zněním dle přílohy č. 4. Zadavatel připouští pouze formální úpravy v upravitelných polích návrhu smlouvy (jména, adresy, kontaktní údaje, ceny apod.). Údaje ve smlouvě uvedené musí být v souladu s údaji, které uchazeč uvede v dalších částech své nabídky.
- Případné další přílohy související s předmětem této zakázky.
- Čestné prohlášení o počtu listů (příloha č. 5).
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny
|
- Vzhledem k tomu, že zadavatel požaduje, aby se ubytovací zařízení nacházelo v SRN, nemůže český dodavatel kalkulovat české DPH (viz ust. § 10 a 89 zákona č. 235/2004 Sb., zákona o dani z přidané hodnoty), tzn., že nabídková cena bude kalkulovaná bez českého DPH.
- Nabídkovou cenu uvede uchazeč v české měně se zaokrouhlením na celé Kč.
- Nabídkovou cenu dodavatel uvede v příloze č. 1, 3 a 4 (Návrh smlouvy).
- Nabídkovou cenou se rozumí celková cena za službu uvedenou v části Popis (specifikace) předmětu zakázky této výzvy.
- Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a nepřekročitelná.
- Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady uchazeče na plnění předmětu veřejné zakázky, včetně veškerých rizik spojených s vlivy změn kurzů české měny, obecný vývoj cen a veškeré další náklady uchazeče. Uchazeč je povinen tyto náklady zahrnout do ceny nabídky.
- Pro zpracování nabídkové ceny uchazeč použije přílohu č. 3 (Nabídková cena).
- Nabídková cena bude platná po celou dobu trvání zakázky.
- Zadavatel neposkytuje zálohy.
|
Požadavek na písemnou formu nabídky
|
- Uchazeč předkládá nabídku:
- v českém jazyce, vlastnoručně podepsanou podpisem osoby (osob) oprávněné jednat za uchazeče (je-li uchazeč zapsán v Obchodním rejstříku, pak v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve výpisu z Obchodního rejstříku) nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů, v řádně uzavřené obálce, opatřené na přelepu podpisem uchazeče, případně osoby oprávněné jednat
za uchazeče.
- v jednom originále v listinné podobě a v jedné kopii na CD - kompletní nabídka naskenovaná ve formátu PDF a se smlouvou jako upravitelným textovým souborem.
- Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.
- Nabídka, včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh, bude řádně svázána do jednoho svazku, a bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy, nálepky budou opatřeny podpisem uchazeče, případně osoby oprávněné jednat za uchazeče).
- Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu řádně očíslovány nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. Posledním listem nabídky bude čestné prohlášení uchazeče o celkovém počtu listů v nabídce (příloha č. 5).
- Jednotlivé části nabídky budou zřetelně označeny předělovými listy, které budou též započteny v číslování listů nabídky.
- Nabídka bude doručena poštou či kurýrní službou, nebo osobně do sídla zadavatele: Naděje – M, o.p.s., se sídlem Báňská 287, 434 01 Most.
- Nabídka musí být podána v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu, na které musí být uvedeny kontaktní údaje uchazeče, a musí být výrazně označena nápisem:
NEOTVÍRAT – „Zajištění ubytování pro účastníky zahraniční stáže v SRN“ pro projekt s registračním číslem CZ.03.3.48/0.0/0.0/15_032/0000593
- Dále bude na obálce uvedena adresa uchazeče včetně
e-mailové adresy, na kterou je možno poslat oznámení pro potřeby vyrozumění uchazeče.
- V případě nejasností může být uchazeč zadavatelem vyzván k vyjasnění nabídky ve stanovené lhůtě.
- Elektronické podání se nepřipouští.
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele
|
Uchazeč uvede ve své nabídce kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
|
Požadavek na jednu nabídku
|
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.
|
Informace o poskytování dodatečných informací
|
- Dodatečné dotazy k výběrovému řízení je možné podat pouze písemně, prostřednictvím elektronické pošty na kontaktní osobu ve věci zakázky:
Ing. Milena Pešoutová
Email: nadeje-m@seznam.cz.
- Každá odpověď spolu se zněním dotazu bude uveřejněna na webových stránkách www.esfcr.cz. Telefonické dotazy se nepřipouštějí. Zadavatel zodpoví pouze dotazy doručené mu nejpozději
4 dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
- Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.
|
Další požadavky na zpracování nabídky
|
- Uchazeč je povinen bezvýhradně respektovat požadavky této výzvy.
- Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.
- Zadavatel nepřipouští předložení variantních nabídek.
- Zadavatel nepřipouští možnost dílčího plnění, nabídka musí obsahovat celý předmět zakázky.
- Každý uchazeč nese své náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení za všech okolností samostatně bez nároku na jejich náhradu zadavatelem.
- Nabídka bude zpracována v souladu s Metodickým pokynem pro publicitu a komunikaci Evropských strukturální a investičních fondů v programovém období 2014-2020 a v souladu s pravidly pro informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 4).
- Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení do doby, než bude uzavřena smlouva s vybraným uchazečem v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, kap. 20.10.
- Zadavatel nenese žádnou odpovědnost za škody, případně ušlý zisk způsobený zrušením výběrového řízení a nebude uchazečům hradit žádné náklady spojené s účastí na veřejné zakázce. Zadavatel nebude zvát uchazeče k otevírání obálek s nabídkami.
- Zadavatel nebude předložené nabídky vracet.
|
Zadávací řízení se řídí
|
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4 s účinností od 1. 6. 2016). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
|
Dodavatelé budou vyrozumíváni o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení
a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.
|