Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění ubytování v SRN pro účastníky zahraniční stáže v rámci projektu Stáž je moje cesta

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10779

Název zakázky: Zajištění ubytování v SRN pro účastníky zahraniční stáže v rámci projektu Stáž je moje cesta

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 7. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: bfz o.p.s.

Sídlo zadavatele: Provaznická 425/16, 350 02 Cheb

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Dipl. Ing. Steffen Steinke – ředitel, telefon: +420 777 686 202, e-mail: steinke.steffen@bfz.cz

IČ zadavatele: 27966119

DIČ zadavatele: CZ27966119

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Glosová
  • Telefon: +420 778 546 271
  • E-mail: glosova.jana@bfz.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 8. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
bfz o.p.s., Provaznická 425/16, 350 02 Cheb, 2. patro – sekretariát

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1680695,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: UNNI Trading, s.r.o., Na Letné 57, Olomouc, 779 00, IČ 27802221, Mgr. Patrik Gaj - jednatel

Datum ukončení: 29. 9. 2016

Registrační číslo projektu

CZ.03.3.48/0.0/0.0/15_032/0000614

Název projektu

Stáž je moje cesta

Lhůta pro podání nabídek

Zahájení příjmu nabídek: 22.07.2016 v 14:00 hod.

Ukončení příjmu nabídek: 02.08.2016 v 12:00 hod.

  • Nabídka musí být doručena na adresu sídla zadavatele: Provaznická 425/16, 350 02 Cheb nebo osobně do sídla zadavatele, 2. patro, a to v pracovní dny od 23.07.2016 do .01.08.2016 od 07:00 do 15:00 hod. a 02.08.2016 od 7:00 do 12:00 hodin.
  • V případě zaslání nabídky poštou se bere za doručení nabídky datum a čas předání nabídky poštou zadavateli, ne datum odeslání nabídky.
  • Nabídky doručené po termínu nebudou hodnoceny.

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Zajištění ubytování:

  • pro předpokládaný počet 22 osob cílové skupiny v městě Norimberk, případně do 20 km od centra města Norimberk (centrem města je považováno hlavní vlakové nádraží) - (Spolková republika Německo) v období od 09/2016 do 09/2017,
  • pro 6 osob (mentor a kouč) v městě Norimberk, případně do 20 km od centra města Norimberk - (Spolková republika Německo) v období od 09/2016 do 09/2017.

Ubytování bude probíhat ve třech cyklech, předpokládaný počet osob cílové skupiny v jednom cyklu je 4 až 9 osob po dobu 67 nocí nepřetržitě a 2 osob (mentor a kouč) po dobu 6 nocí v určených dnech stáže.

Veřejná zakázka bude tedy plněna prostřednictvím jednotlivých cyklů.

 

Předmět zakázky zahrnuje (rozumí se jeden cyklus, jedná se tedy pouze o část předmětu zakázky):

  • kompletní zajištění ubytování pro cílovou skupinu – 4 až 9 osob v městě Norimberk, případně do 20 km od centra města Norimberk - (SRN) bez stravy, po dobu 67 nocí – nepřetržitě
  • kompletní zajištění ubytování pro 2 osoby v městě Norimberk, případně do 20 km od centra města Norimberk - (SRN) bez stravy, po dobu 6 nocí a to (vždy se jedná o jednu noc ubytování):
  • 1. noc - první týden - pondělí - první noc-počátek stáže – odjezd v úterý
  • 2. noc - druhý týden – čtvrtek – odjezd v pátek
  • 3. noc - čtvrtý týden – čtvrtek – odjezd v pátek
  • 4. noc - šestý týden – čtvrtek - odjezd v pátek
  • 5. noc - osmý týden – čtvrtek – odjezd v pátek
  • 6. noc - desátý týden – čtvrtek – odjezd v pátek (ukončení stáže, odjezd celé skupiny)

v případě předpokládané stáže v termínu od 19.09.2016 do 25.11.2016 by se jednalo o tyto termíny ubytování 19.09.2016, 29.09.2016, 13.10.2016, 27.10.2016, 10.11.2016 a 24.11.2016.

 

Předpokládané ubytování osob v prvním cyklu je od 19.09.2016 do 25.11.2016.

Druhý cyklu se předpokládá 01/2017 až 03/2017 a třetí cyklus 05/2017 až 07/2017.

Přesné termíny ubytování a počty osob cílové skupiny budou upřesněny po dohodě s dodavatelem. Ubytování mentora a kouče bude vždy v počtu dvou osob a termíny budou v době stáže.

Zadavatel požaduje, aby ubytování bylo zajištěno pro každou cílovou skupinu, mentora a kouče společně v jednom zařízení.

 

Specifikace předmětu zakázky:

1.Ubytování musí být zajištěno včetně dnů pracovního volna a svátků, tudíž při zajišťování ubytování je třeba brát v úvahu svátky v SRN a spolkové zemi Bavorsko v daném období.

2.Ubytování musí být zajištěno ve městě Norimberk, případně do 20 km od centra města Norimberk (centrem města je považováno hlavní vlakové nádraží). K místu ubytování musí být dobrá veřejná dopravní obslužnost, tz. v docházkové vzdálenosti od ubytování k zastávce do 800 m, s intervalem spojení min. 1 x za 90 min.

3.Zadavatel požaduje zajištění ubytování v penzionech, apartmánech, na studentských kolejích či obdobných zařízeních. Ubytování musí splňovat kvalitu ubytování bez stravy min. **.

4.Zadavatel požaduje zajištění ubytování pro každou cílovou skupinu maximálně ve dvoulůžkových pokojích* se sociálním zázemím (koupelna, WC), s vlastní nebo dostupnou společnou kuchyňkou se základním vybavením (nádobí, hrnce, utěrky, sporák, kuchyňská linka, lednice, mikrovlnná trouba). Pro skupinu musí být dostupná pračka. Při ubytování v bytové jednotce může být sociální zázemí společné. V ubytování bude poskytnuto bezplatné internetové připojení.

Ubytování pro mentora a kouče bude zajištěno v jednolůžkových pokojích.

*při stanovení dvoulůžkového pokoje musí být brán ohled na pohlaví, tzn. muži zvlášť, ženy zvlášť.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Cena bez daně z přidané hodnoty (dále jen DPH) na celou zakázku činí 1 680 695 Kč (slovy:JedenmilionšestsetosmdesáttisícšestsetdevadesátpětKč)

Jedná se o cenu, která je nepřekročitelná, v opačném případě bude nabídka uchazeče vyloučena.

(Zadavatel není plátcem DPH).

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Doba plnění zakázky bude od 09/2016 do 09/2017.

1. cyklus se pravděpodobně uskuteční od 19.09.2016 do 25.11.2016,

2. cyklus se předpokládá v období 01/2017 až 03/2017,

3. cyklus se předpokládá 05/2017 až 07/2017).

Cyklus = 67 nocí

Na realizaci této veřejné zakázky bude uzavřena písemná Rámcová smlouva o poskytnutí služby. Tato Rámcová smlouva bude uzavřena s jedním vítězným dodavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění

Místem plnění je město Norimberk, případně do 20 km od centra města Norimberk (centrem města je považováno hlavní vlakové nádraží) - (Spolková republika Německo)

Hodnotící kritéria

Jediným hodnotícím kritériem je jednotková nabídková cena bez DPH pro ubytování jedné osoby na jednu noc.

V případě rovnosti jednotkových cen bude o vítězné nabídce rozhodnuto transparentním losováním.

Pořadí nabídek bude stanoveno podle jednotkové nabídkové ceny bez DPH.

Jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejnižší jednotkovou nabídkovou cenou bez DPH.

Předpokládaná hodnota zakázky je jednotková nabídková cena bez DPH pro ubytování jedné osoby na jednu noc, vynásobená počtem nocí tj. 1510 nocí.

Předpokládaná hodnota zakázky nesmí být překročena.

Dodavatel, který podal vítěznou nabídku, bude vyzván k uzavření Rámcové smlouvy o poskytnutí služeb.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem posouzení a hodnocení nabídky dodavatele.

Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek.

Kvalifikovaným dodavatelem pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který:

1.splní základní kvalifikační předpoklady

2.splní profesní kvalifikační předpoklady

 

ad 1. Základní kvalifikační předpoklady

splňuje dodavatel, který předloží čestné prohlášení ve znění dle přílohy č.2 této výzvy - Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů – originál podepsaný oprávněnou osobou.

 

ad 2. Profesní kvalifikační předpoklady

splňuje dodavatel, který předloží:

  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, podle zvláštních právních předpisů. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší než 90 kalendářních dnů a
  • Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Veškeré doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů postačuje doložit v prosté kopii.

 

Nesplnění kvalifikace:

  • Dodavatel, který nesplní kvalifikaci v požadovaném rozsahu nebo uvede neúplné či nepravdivé informace, bude z účasti v zadávacím řízení vyloučen.
  • V takovém případě zadavatel bezodkladně písemně oznámí dodavateli rozhodnutí o jeho vyloučení z účasti v zadávacím řízení s uvedením důvodu.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude předložena v českém jazyce v jednom originále a v jedné kopii v listinné formě a jednou v elektronické verzi na CD – kompletní nabídka naskenovaná ve formátu PDF a dále návrh - Rámcová smlouva o poskytnutí služeb v editovatelném formátu (např. MS Word).

Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Nabídka bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci.

Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.

Veškeré přílohy doložené k nabídce musí být podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů (plná moc pak musí být součástí nabídky, uložená za Krycím listem nabídky).

Doporučené pořadí dokumentů je uvedeno v následujících bodech:

  • Vyplněný krycí list nabídky – dodavatel závazně použije přílohu č. 1 této výzvy
  • Obsah nabídky s uvedením čísel stran
  • Doklady, jimiž dodavatel o veřejnou zakázku prokazuje splnění kvalifikace:

a)Doklad prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů (podepsaný) příloha č. 2

b)Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů

  • Doplněný a podepsaný návrh Rámcové Smlouvy o poskytnutí služeb, příloha č. 3
  • Cenová kalkulace za poskytnutí ubytování
  • Případné další přílohy související s předmětem této zakázky např. fotodokumentace, …

 

Součástí nabídky bude také popis zajištění předmětu zakázky a podepsaný návrh Rámcové smlouvy o poskytování služeb, který tvoří přílohu č. 3 této výzvy. Dodavatel není oprávněn v návrhu Rámcové smlouvy o poskytnutí služeb, který je součástí výzvy, vyplňovat jiná ustanovení než ta, která jsou zadavatelem označená pro vyplnění (žlutě podbarvená).   V případě, že dodavatel vyplní, změní či upraví návrh Rámcové smlouvy o poskytnutí služeb jinak, než jak je umožněno zadavatelem, bude nabídka dodavatele vyřazena a dodavatel bude vyloučen z další části v zadávacím řízení.

Předložení nepodepsaného návrhu Rámcové smlouvy o poskytnutí služeb, není předložením řádného návrhu Rámcové smlouvy o poskytnutí služeb a nabídka je v takovém případě neúplná.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

  • Nabídková cena musí být uvedena v české měně a zaokrouhlena na celé Kč.
  • Nabídkovou cenou se rozumí celková cena (bez DPH) za službu v souladu se zásadami uvedenými v této výzvě.
  • Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná, a cena bude uvedena bez DPH.
  • Nabídková cena bez DPH musí zahrnovat veškeré náklady dodavatele na realizaci předmětu veřejné zakázky a včetně veškerých dalších poplatků, dále rizika spojená s vlivy změn kurzů české měny, obecný vývoj cen a veškeré další náklady dodavatele. Podáním nabídky bere dodavatel na vědomí, že jím nabídnutá cena musí zahrnovat všechny výše uvedené náklady na realizaci předmětu veřejné zakázky. Dodavatel je povinen tyto náklady zahrnout do ceny nabídky.
  • Nabídková cena bude platná po celou dobu trvání zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude předložena v jednom originále a v jedné kopii v listinné formě a v jedné elektronické verzi na CD – kompletní naskenovaná nabídka ve formátu PDF a dále návrh Rámcová smlouva o poskytnutí služeb v editovatelném formátu (např. MS Word).

  • Nabídka bude dodána v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky, identifikačními údaji dodavatele a nápisem „NEOTVÍRAT“.
  • Nabídka a veškeré přílohy doložené k nabídce musí být vlastnoručně podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Další informace jsou uvedeny v kapitole: „Podmínky a požadavky na zpracování nabídky“.

Nabídky se podávají nejpozději do 02.08.2016 do 12:00 hodin na adresu: bfz o.p.s., Provaznická 425/16, 350 02 Cheb. Doručení na jiné místo není považováno za řádné podání nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodatečné dotazy k výzvě jsou dodavatelé povinni zasílat písemně (e-mailem) vždy na uvedenou kontaktní adresu. Každá odpověď spolu se zněním dotazu bude uveřejněna na webových stránkách www.esfcr.cz. Telefonické dotazy se nepřipouštějí. Zadavatel zodpoví pouze dotazy doručené mu nejpozději 4 dny před koncem lhůty pro podání nabídek.

Kontaktní osoba:

Jana Glosová

e-mail: glosova.jana@bfz.cz

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební podmínky:

Za splnění zajištění ubytování (na základě Výzvy), bude dodavatelem fakturováno samostatnými daňovými doklady – fakturami, vystavenými podle skutečně poskytnutých služeb – zajištění ubytování, tzn., že dodavatel je oprávněn účtovat a vystavovat daňové doklady vztahující se pouze ke skutečně poskytnutému ubytování na počet ubytovaných osob a počet nocí, po které bude každé osobě ubytování poskytnuto.

Faktury za realizaci jednotlivých dílčích plnění (cykly) musí být zadavateli doručeny vždy nejpozději do 20 kalendářních dní od ukončení daného cyklu, v jehož rámci bylo poskytnuto ubytování. Dodavatel smí fakturovat již po uplynutí každého kalendářního měsíce poskytované služby, ale závěrečná faktura dílčího cyklu musí být vždy zadavateli doručena nejpozději do 20 kalendářních dní od ukončení daného cyklu.

Faktura musí obsahovat všechny náležitosti řádného účetního a daňového dokladu ve smyslu příslušných právních předpisů v účinném znění.

Faktura musí dále obsahovat také registrační číslo a název projektu. V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn vyzvat dodavatele ve lhůtě splatnosti k doplnění či úpravě, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněného či opraveného dokladu.

Splatnost faktur nesmí být kratší než 30 kalendářních dní ode dne jejich doručení zadavateli. Úhrada daňového dokladu bude zadavatelem provedena na účet uvedený v Rámcové smlouvě o poskytnutí služeb a bude shodný s účtem uvedeným na účetním dokladu.

Zadavatel neposkytuje zálohu na plnění veřejné zakázky.

Podrobné platební podmínky, jakož i další obchodní podmínky, jsou součástí Rámcové smlouvy o poskytování služeb.

Ostatní podmínky:

Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, příp. upřesnit zadávací podmínky.

Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem jiného dodavatele v tomtéž zadávacím řízení. Dodavatel, který nepodal nabídku v zadávacím řízení, však může být subdodavatelem více dodavatelů v tomtéž zadávacím řízení.

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, nebo podá nabídku a současně je subdodavatelem jiného dodavatele v tomtéž zadávacím řízení, zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem samostatně či společně s jinými dodavateli vyřadí.

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

Při nesplnění podmínek zadávání či neúplnosti nabídky může být dodavatel vyzván k doplnění.

Dodavatel musí být vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu během zadávací lhůty. Zadavatel stanovil zadávací lhůtu v délce 3 měsíců.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení kdykoliv do doby uzavření Rámcové smlouvy o poskytnutí služeb v souladu s kap. 20.10 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce.

Zadavatel nebude vracet dodavatelům jejich nabídky.

Dodavatelům nenáleží za zpracování nabídky žádné úhrady.

Zadavatel veřejné zakázky i dodavatel jsou povinni zacházet se všemi informacemi, které jim budou poskytnuty, jako s důvěrnými (s výjimkou informací, které byly veřejně publikované).

Dodavatel je povinen v průběhu celé realizace veřejné zakázky zacházet se všemi údaji v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Rámcovou smlouvu o poskytnutí služeb je nutné uzavřít nejpozději do 5 dnů od data převzetí Výzvy k uzavření Rámcové smlouvy o poskytnutí služeb. Pokud bude dodavatel této podmínce bránit, má zadavatel právo oslovit dalšího dodavatele v pořadí dle výsledků výběrového řízení.

Archivace a ostatní povinnosti dodavatele:

Dodavatel má povinnost po dobu 10 let od skončení plnění zakázky, uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly auditovaných projektů, z nichž je zakázka hrazena (zejména se jedná o zadavatele, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Ministerstvo financí ČR, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise, Evropský účetní dvůr), provést kontrolu těchto dokladů. Desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po roce, kdy byla proplacena závěrečná platba. O případném prodloužení termínu archivace, bude dodavatel písemně informován.

Dodavatel je povinen po celou dobu poskytování služeb mít v místě realizace zakázky zveřejněn plakát velikosti A3 (dodržování pravidel identity Operačního programu zaměstnanost), který obdrží od zadavatele.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 7. 2016
 
Aktualizováno: 3. 10. 2016