Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění ubytování ve Wernigerode - Německo

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10813

Název zakázky: Zajištění ubytování ve Wernigerode - Německo

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 9. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Rovnovážka, z.s.

Sídlo zadavatele: Na Hranici 456, Vratimov - Horní Datyně, 739 32

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Klára Tidrichová – Předsedkyně, +420 736 140 697, rovnovazka@seznam.cz

IČ zadavatele: 22760482

DIČ zadavatele: ---

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Beáta Závěšická - projektová manažerka
  • Telefon: +420 603 199 998
  • E-mail: rovnovazka.bz@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 9. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
28. října 165/68, 709 00 Ostrava, kancelář č. 405

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 924672,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: UNNI Trading, s.r.o., Na Letné 476/57, 772 00 Olomouc, IČ 27802221, Mgr. PATRIK GAJ, jednatel

Datum ukončení: 14. 10. 2016

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem plnění zakázky je zajištění ubytování pro celkem 30 klientů (2 běhy, každý běh předpokládáme 15 klientů) zadavatele při zahraniční stáži a 1 zaměstnance zadavatele v rámci projektu „PROFUTURA“, registrační číslo projektu CZ.03.3.48/0.0/0.0/15_032/0000623.

Předpokládaný termín realizace zakázky:

  1. Běh – od 30. 10. 2016 do 10. 12. 2016, tedy 42 dnů. 
  2. Běh – od 14. 5. 2017 do 24. 6. 2017, tedy 42 dnů.

Zakázka bude realizována ve městě Wernigerode v Německu.

Požadavky na předmět zakázky

  • Pro 30 klientů zadavatele:
    • Maximálně 5 klientů v jednom pokoji
    • Ložní prádlo, obměna každý týden
    • Úklid
    • Toaleta a sprcha sdílená max. 5 osobami
    • Společná kuchyň s vybavením vč. spotřebičů: lednička, sporák, mikrovlnná trouba
    • Snídaně ve všední den (první snídaně v pondělí 31. 10. 2016, 15. 5. 2017)
    • Ubytovací zařízení musí být na území města Wernigerode a dostupné městskou hromadnou dopravou (MHD). Zastávka MHD se musí nacházet max. do 650 m od ubytovacího zařízení s dojezdovým časem max. 30 minut.
    • V ceně také zahrnuty všechny poplatky včetně případné turistické taxy
    • Zadavatel požaduje, aby ubytování bylo zajištěno pro celou skupinu klientů zadavatele společně v jednom zařízení.

 

  • Pro 1 zaměstnance zadavatele:
    • Jednopokojový byt/apartmán
    • Ložní prádlo
    • Vybavená kuchyň vč. spotřebičů: lednička, sporák, mikrovlnná trouba
    • Samostatné sociální zařízení v prostoru bytu/apartmánu: WC + sprcha nebo vana
    • Pračka
    • Prostředky na úklid (vysavač, čisticí prostředky)
    • Žehlička a žehlící prkno
    • Ubytovací zařízení musí být na území města Wernigerode a dostupné městskou hromadnou dopravou (MHD). Zastávka MHD se musí nacházet max. do 650 m od ubytovacího zařízení s dojezdovým časem max. 30 minut.
    • V ceně také zahrnuty všechny poplatky včetně případné turistické taxy a včetně spotřeby energie.

 

Zadavatel požaduje, aby dodavatel jako součást nabídky předložil v písemné formě potvrzení provozovatele ubytovacího zařízení o garanci dodržení požadovaných termínů ubytování ve formě např. potvrzení o rezervaci ubytovacího zařízení nebo smlouvy o smlouvě budoucí s ubytovacím zařízením. Potvrzení dle předchozí věty může být předloženo i v jiném než českém jazyce.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální předpokládaná cena předmětu zakázky činí 924 672 Kč bez DPH, z toho maximální cena pro ubytování pro 30 klientů zadavatele činí 816 480 Kč bez DPH za dva běhy celkem a pro ubytování pro 1 zaměstnance 108 192 Kč bez DPH za dva běhy celkem.

Cena je pevná a nejvyšší přípustná. Zadavateli nebudou účtovány náklady spojené s dodatečně zjištěnými skutečnostmi, které měl možnost dodavatel zjistit před podáním nabídky.

Výše předpokládané hodnoty veřejné zakázky bez DPH je stanovena jako limitní. Jako limitní jsou rovněž stanoveny ceny za ubytování pro klienty zadavatele (dva běhy celkem) a ubytování pro zaměstnance (dva běhy celkem) – viz výše. Zadavatel nemůže přijmout nabídku s vyšší nabídkovou cenou. Nedodržení stanovené limitní ceny znamená nesplnění podmínek stanovených zadavatelem, jehož důsledkem bude vyřazení nabídky a následné vyloučení uchazeče z účasti ve výběrovém řízení.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

1. Běh – od 30. 10. 2016 do 10. 12. 2016, tedy 42 dnů. 

2. Běh – od 14. 5. 2017 do 24. 6. 2017, tedy 42 dnů.

Místo dodání / převzetí plnění

Město Wernigerode v Německu, spolková republika Sasko -Anhaltsko

Hodnotící kritéria

Základní hodnotící kritérium: nejnižší celková nabídková cena v Kč bez DPH.

Nejvhodnější nabídkou je ta, která nabídne nejnižší hodnotu, tedy nejnižší nabídkovou cenu v Kč bez DPH.

Způsob hodnocení:

Nabídková cena v Kč bez DPH bude stanovena jako cena celková za celý předmět plnění zakázky.

Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší.

V případě rovnosti nabídek, bude o vítězné nabídce rozhodnuto transparentním losováním.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  • Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále jen „zákon“) předložením čestného prohlášení – originál podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele (Příloha č. 2 – Čestné prohlášení)
  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán – prostá kopie
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci - výpis z živnostenského rejstříku či jiného dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky – prostá kopie

Výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší než 90 dnů ke dni podání nabídky.

Dodavatel, jehož nabídka bude vybrána jako vítězná, doloží před uzavřením smlouvy originál nebo úředně ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) a výpisu z obchodního rejstříku (či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán).

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Dodavatel použije následující pořadí dokumentů:

1.krycí list nabídky – dodavatel závazně použije Přílohu č. 1 výzvy,

2.obsah nabídky – nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol),

3.doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace, a to:

a.prostá kopie dokladu o oprávnění k podnikání (výpis ze živnostenského rejstříku)

b.prostá kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v ní uchazeč zapsán (či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán)

c.čestné prohlášení uvedené v Příloze č. 2 výzvy podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele

4.nabídkovou cenu (viz Příloha č. 3 výzvy).

5.popis zajištění předmětu zakázky - ubytování ve městě Wernigerode v Německu dle specifikace předmětu zakázky této výzvy, a to s uvedením specifikace ubytování, názvu a adresy zařízení, vzdálenosti od vlakového nádraží a centra města v km, vybavení pokojů/bytu vč. vybavení kuchyně, zajištění stravování (snídaně) pro klienty zadavatele a dalších požadovaných a dostupných služeb poskytovaných spolu s noclehem, doplněný případnými fotografiemi. (také Příloha č. 1 smlouvy o poskytnutí služby)

6.potvrzení provozovatele ubytovacího zařízení o garanci dodržení požadovaných termínů ubytování

7.návrh smlouvy (Příloha č. 4 výzvy), podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele

8.pokud jedná za uchazeče zmocněnec na základě plné moci nebo je jednáno na základě pověření, musí být v nabídce předložena platná plná moc nebo pověření v originále nebo úředně ověřené kopii (je-li relevantní)

9.další přílohy související s předmětem zakázky

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Celkovou nabídkovou cenu dodavatel uvede v krycím listu a v návrhu smlouvy o poskytnutí služby. Pro zpracování nabídkové ceny dodavatel použije přílohu č. 3 - Nabídková cena.

Nabídková cena bez DPH bude stanovena jako konečná a nejvýše přípustná, nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady nutné a způsobilé k realizaci předmětu zakázky, vč. všech místních poplatků, rizika spojená s vlivy změn kurzů české měny, obecný vývoj cen a veškeré další náklady dodavatele.

Nabídková cena bude platná po celou dobu trvání zakázky.

 

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v jednom originále v listinné podobě a v jedné kopii na CD - kompletní nabídka naskenovaná ve formátu PDF.

 

Nabídka musí být zadavateli podána v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele.

 

Nabídka musí být podána v českém jazyce, mimo výjimku uvedenou v části Popis (specifikace) předmětu zakázky, vlastnoručně podepsaná osobou (osobami) oprávněnou jednat za dodavatele (je-li dodavatel zapsán v Obchodním rejstříku, pak v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve výpisu z Obchodního rejstříku) nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů, v řádně uzavřené obálce, opatřené na přelepu podpisem dodavatele, případně osoby oprávněné jednat za dodavatele.

Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Nabídka, včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh, bude řádně svázána do jednoho svazku, a bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy, nálepky budou opatřeny podpisem dodavatele, případně osoby oprávněné jednat za dodavatele).

Všechny listy nabídky i příloh budou řádně očíslovány nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. 

V případě osobního podání budou nabídky přijímány pouze v pracovních dnech, a to od 8:00 do 14:00 (v poslední den lhůty pro podání nabídek do 10:00) na adrese 28. října 68/165, 709 00 Ostrava, 4. patro, kancelář 405 a to po předchozí domluvě s kontaktní osobou zadavatele (tel.: +420 603 199 998, e-mail: rovnovazka.bz@seznam.cz).

Nabídky je možné též zaslat na adresu Rovnovážka, z.s.,  28. října 68/165, 709 00 Ostrava. Nabídky však musí být doručeny ve lhůtě pro podání nabídek a nepostačí tedy, že nabídka bude ve lhůtě pro podání nabídky předána k poštovní přepravě. Odpovědnost za podání nabídky ve lhůtě pro podání nabídek je na uchazeči. Doručení nabídky na jinou adresu, než je uvedeno v této Výzvě, není považováno za řádné doručení nabídky.

Elektronické podání nabídky se nepřipouští.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky, a to písemně na adresu: 28. Října 165/68, 709 00 Ostrava nebo elektronicky e – mailem na adrese rovnovazka.bz@seznam.cz . Písemná nebo elektronická žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Dodatečné informace, včetně přesného znění dotazů, na které zadavatel prostřednictvím dodatečných informací reaguje, poskytne zadavatel všem zájemcům o veřejnou zakázku (dodavatelům, kterým zadavatel poskytl tuto výzvu, nebo jinak projevili zájem o veřejnou zakázku) a zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky

Zadavatel jako součást zadávacích podmínek předkládá obchodní podmínky zpracované ve formě závazného návrhu smlouvy o poskytnutí služby (Příloha č. 4 Výzvy). Uchazeč je povinen akceptovat znění závazného návrhu smlouvy a není oprávněn jakkoli zasahovat do jeho textu, tímto není dotčeno vyplnění zadavatelem požadovaných částí závazného návrhu smlouvy. Nesplnění této podmínky je považováno za závažné porušení zadávacích podmínek s následkem vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče z další účasti ve výběrovém řízení. Návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Je-li smlouva podepisována osobou zmocněnou uchazečem, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Zadavatel nepřipouští možnost dílčího plnění, nabídka musí obsahovat celý předmět zakázky.

Každý dodavatel nese své náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení za všech okolností samostatně bez nároku na jejich náhradu zadavatelem.

Nabídka bude zpracována v souladu s  Metodickým pokynem pro publicitu a komunikaci Evropských strukturálních a investičních fondů v programovém období 2014-2020 a v souladu s pravidly pro informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 4).

Zadavatel je oprávněn zrušit výběrové řízení v souladu s kap. 20.10 Obecné částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, kap. 20.10.

Zadavatel nenese žádnou odpovědnost za škody, případně ušlý zisk způsobený zrušením výběrového řízení a nebude dodavatelům hradit žádné náklady spojené s účastí na veřejné zakázce. Zadavatel nebude zvát dodavatele k otevírání obálek s nabídkami.

Zadavatel nebude předložené nabídky vracet.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4 s účinností 1. 6. 2016), Výběrové řízení se neřídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, a to i přesto že se v některých částech této Výzvy na jednotlivá ustanovení zákona odkazuje. Zadavatel uvádí odkazy na zákon z důvodu používání některých jeho právních institutů či termínů.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 9. 2016
 
Aktualizováno: 24. 10. 2016