Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit pro zaměstnance MÚ Valašské Klobouky – část 1 KA1 Vzdělávání pro volené zástupce města a vedoucí odborů - Management měst a obcí

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11154

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro zaměstnance MÚ Valašské Klobouky – část 1 KA1 Vzdělávání pro volené zástupce města a vedoucí odborů - Management měst a obcí

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Valašské Klobouky

Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Eliška Olšáková, starostka
  • Telefon: +420577311112
  • E-mail: olsakova@mu-vk.cz

IČ zadavatele: 00284611

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Robert Hromada
  • Telefon: +420602344671
  • E-mail: robert.hromada@expirit.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 5. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen „VZMR“) jsou služby spojené se zajištěním vzdělávacích kurzů pro volené zástupce města Valašské Klobouky a vedoucí odborů Městského úřadu Valašské Klobouky v oboru Management měst a obcí. 

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 376860,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Školení, která jsou plněním této veřejné zakázky, budou zahájena nejpozději do 14 dní od podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem a budou probíhat nejpozději do 15. 9. 2018. Přesné termíny jednotlivých kurzů budou stanoveny zadavatelem po dohodě s vybraným dodavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávání budou probíhat formou dvoudenních výjezdních kurzů mimo sídlo zadavatele. Místo konání výjezdních kurzů jsou Luhačovice.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Celková nabídková cena (váha 40 %)
  • Metodika organizace kurzů (váha 60%)

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávací dokumentace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 12. 5. 2017
 
Aktualizováno: 13. 6. 2017