- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávacích aktivit pro zaměstnance MÚ Valašské Klobouky – část 1 KA1 Vzdělávání pro volené zástupce města a vedoucí odborů - Management měst a obcí
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11154
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro zaměstnance MÚ Valašské Klobouky – část 1 KA1 Vzdělávání pro volené zástupce města a vedoucí odborů - Management měst a obcí
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Valašské Klobouky
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky
- Jméno: Mgr. Eliška Olšáková, starostka
- Telefon: +420577311112
- E-mail: olsakova@mu-vk.cz
IČ zadavatele: 00284611
- Jméno: Mgr. Robert Hromada
- Telefon: +420602344671
- E-mail: robert.hromada@expirit.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 5. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen „VZMR“) jsou služby spojené se zajištěním vzdělávacích kurzů pro volené zástupce města Valašské Klobouky a vedoucí odborů Městského úřadu Valašské Klobouky v oboru Management měst a obcí.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 376860,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Školení, která jsou plněním této veřejné zakázky, budou zahájena nejpozději do 14 dní od podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem a budou probíhat nejpozději do 15. 9. 2018. Přesné termíny jednotlivých kurzů budou stanoveny zadavatelem po dohodě s vybraným dodavatelem.
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávání budou probíhat formou dvoudenních výjezdních kurzů mimo sídlo zadavatele. Místo konání výjezdních kurzů jsou Luhačovice.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena (váha 40 %)
- Metodika organizace kurzů (váha 60%)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávací dokumentace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (12. 5. 2017 10:36)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (13. 6. 2017 12:49)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.