Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávacích kurzů pro pracovníky Magdaléna, o.p.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10993

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích kurzů pro pracovníky Magdaléna, o.p.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 3. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Magdaléna, o.p.s.

Sídlo zadavatele: Včelník 1070, 252 10 Mníšek pod Brdy

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Ondřej Sklenář
  • Telefon: +420734622261
  • E-mail: sklenar@magdalena-ops.cz

IČ zadavatele: 25617401

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Barbora Štollová
  • Telefon: +420608222048
  • E-mail: stollova@magdalena-ops.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 3. 2017 16:00

Místo pro podání nabídek:
Magdaléna, o.p.s., Včelník 1070, Mníšek pod Brdy 252 10

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

1. Zajištění akreditovaných vzdělávacích kurzů pracovníků společnosti Magdaléna o.p.s. dle specifikace a závěrečné prozkoušení.

2. Popis vzdělávacích aktivit, počet hodin vzdělávací aktivity, maximální jednotková cena pro jednoho účastníka a počet účastníků je uveden v Příloze č. 1 této výzvy.

3. Zakázka je rozdělena na níže uvedených 9 samostatných částí, tzv. dílčích zakázek, přičemž každá dílčí zakázka obsahuje přesně vymezený rozsah kurzů. Uchazeč může podat nabídku na 1 i více těchto dílčích zakázek. Rozsah vzdělávacích aktivit v níže uvedených oblastech (dílčích zakázkách č.1 až 9) je uveden v Příloze 1:

1.„Krize“ - kurzy s pořadovými čísly 1-2 (Dílčí plnění č. 1)

2.„Techniky práce s klientem“ kurzy s pořadovými čísly 3-5 (Dílčí plnění č. 2)

3.„První pomoc“ kurz s pořadovým číslem 6 (Dílčí plnění č. 3)

4.„Obtížná komunikace v pomáhajících profesích“ kurz s pořadovým číslem 7 (Dílčí plnění č. 4)

5.„Případové konference“ kurz s pořadovým číslem č. 8 (Dílčí plnění č.5)

6.„Trauma“ kurz s pořadovým číslem 9 (Dílčí plnění č. 6)

7.„Práce s klienty s duální diagnózou“ kurz s pořadovým číslem 10 (Dílčí plnění č. 7)

8.„Zvládání emocí vnitřně a v interakcích“ kurz s pořadovým číslem 11 (Dílčí plnění č. 8)

9.„Problematika sebepoškozování“ kurz s pořadovým číslem 12 (Dílčí plnění č.9)

Nebo v plném rozsahu poptávaných vzdělávacích aktivit v rozsahu Dílčího plnění č. 1, Dílčího plnění č. 2, Dílčího plnění č. 3, Dílčího plnění č. 4, Dílčího plnění č. 5, Dílčího plnění č. 6., Dílčího plnění č.7, Dílčího plnění č.8, Dílčího plnění č.9.

Zpracování dokumentace plnění zakázky v rozsahu:

a)Evidence docházky školených zaměstnanců.

b)Dokumentace průběhu vzdělávací aktivity.

c)Vyhodnocení vzdělávací aktivity.

Tato veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Mainstreaming duševního zdraví při optimalizaci intervencí u klientů s duální diagnózou“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000988, spolufinancovaného z Operačního programu Zaměstnanost.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 709060,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od účinnosti smlouvy nejpozději do 31.7.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Na celém území ČR dostupném hromadnou dopravou v prostorách vhodných na školení.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena v Kč bez DPH

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nevztahuje se na podání nabídky na více dílčích částí.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám veřejné zakázky. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 1:Remedium Praha,Křišťanova 15,130 00 Praha 3,IČ 68 40 31 86

    Datum podpisu smlouvy: 28. 4. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 2: Společnost Podané ruce o. p. s., Křenová 210/64, Brno 615 00, IČ 60557621

    Datum podpisu smlouvy: 24. 4. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 7: Centrum rozvoje duševního zdraví, z. s., Řehořova 10, 130 00 Praha 3,IČ 62936654

    Datum podpisu smlouvy: 23. 5. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 5: Akademie Diversitas, Vranovská 846/45, 614 00 Brno, IČ 29376271

    Datum podpisu smlouvy: 7. 6. 2017

Zrušené části zakázky: 3, 4, 6, 8, 9

Datum ukončení: 7. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 3. 2017
 
Aktualizováno: 15. 6. 2017