Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávacích kurzů pro pracovníky Magdaléna, o.p.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11881

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích kurzů pro pracovníky Magdaléna, o.p.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Magdaléna, o.p.s.

Sídlo zadavatele: Včelník 1070, 252 10 Mníšek pod Brdy

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Ondřej Sklenář
  • Telefon: +420734622261
  • E-mail: sklenar@magdalena-ops.cz

IČ zadavatele: 25617401

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Barbora Štollová
  • Telefon: +420608222048
  • E-mail: stollova@magdalena-ops.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 12. 2017 16:00

Místo pro podání nabídek:
Magdaléna, o.p.s. Včelník 1070 Mníšek pod Brdy 252 10

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

1. Zajištění akreditovaných vzdělávacích kurzů pracovníků společnosti Magdaléna o.p.s. dle specifikace (Příloha č. 1 ZD) a závěrečné prozkoušení.

2. Popis vzdělávacích aktivit, počet hodin vzdělávací aktivity, maximální jednotková cena pro jednoho účastníka a počet účastníků je uveden v Příloze č. 1 ZD této výzvy.

3. Zakázka je rozdělena na níže uvedené 3 samostatné části, tzv. dílčí plnění, přičemž každé dílčí plnění obsahuje přesně vymezený rozsah kurzů. Uchazeč může podat nabídku na 1 i více těchto dílčích plnění anebo předložit nabídku v plném rozsahu poptávaných vzdělávacích aktivit (tj. Dílčího plnění č. 1, Dílčího plnění č. 2, Dílčího plnění č. 3). 

Rozsah vzdělávacích aktivit v níže uvedených oblastech (dílčích zakázkách č.1 až 3) :

1.„Kontakt a práce s klientem“ - kurzy s pořadovými čísly 1-2 (Dílčí plnění č. 1)

2.„Zprostředkování zaměstnání“ - kurz s pořadovým číslem 3 (Dílčí plnění č. 2)

3.„První pomoc“ - kurz s pořadovým číslem 4 (Dílčí plnění č. 3)

 

4. Zpracování dokumentace plnění zakázky v rozsahu:

a)Evidence docházky školených zaměstnanců.

b)Dokumentace průběhu vzdělávací aktivity.

c)Vyhodnocení vzdělávací aktivity.

 

Tato veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Mainstreaming duševního zdraví při optimalizaci intervencí u klientů s duální diagnózou“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000988, spolufinancovaného z Operačního programu Zaměstnanost.

Všechny kurzy musí mít platnou akreditaci v rámci MPSV ČR a musí být poskytovány oprávněným subjektem z důvodu zaměření výzvy a způsobilosti výdajů.  Cena je stanovena jako cena bez daně z přidané hodnoty (tj. od daně osvobozená).  Pro uchazeče, neplátce DPH, je cena kalkulována jako cena konečná.

 

Předkládaná hodnota Dílčího plnění 1 – 28 600,- Kč bez DPH

Předkládaná hodnota Dílčího plnění 2 – 30 000,- Kč bez DPH

Předkládaná hodnota Dílčího plnění 3 – 20 800,- Kč bez DPH

 

Předpokládaná hodnota celé zakázky je 79 400,- Kč bez DPH.

 

S ohledem na spolufinancování této zakázky z ESF a na zdroje vyčleněné v rozpočtu projektu nepřipouští zadavatel překročení částky alokované na dílčí části a celkové částky 79 400,- Kč bez DPH za všechna tři dílčí plnění.

Překročení jakékoliv z určených cen povede k vyřazení nabídky. Navýšení ceny je přípustné v objektivně daných případech (inflační doložka nebo změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH).

 

Zadavatel upozorňuje uchazeče na skutečnost, že při stanovení ceny za poskytované služby týkající se výchovy a vzdělávání (tedy RK), je uchazeč povinen dodržovat ust. § 51 a § 57 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, týkající se osvobození poskytovaných služeb od daně z přidané hodnoty bez nároku na odpočet daně.

Zadavatel tak důrazně upozorňuje, že takto fakturovaná částka ceny může být s přihlédnutím ke konkrétním poskytovaným službám, jichž se osvobození týká, stanovená a nárokována zadavatelem, potažmo i uchazečem, jako cena bez daně z přidané hodnoty (od daně osvobozená), nebo i jako cena, ke které je třeba daň z přidané hodnoty přičíst (osvobození se neuplatní). Jedná se o situaci, kdy při stanovení ceny za poskytované služby (RK) v rámci těchto aktivit, tato skutečnost závisí především na tom, zda konkrétní uchazeč získal akreditaci k provádění dané rekvalifikace, nebo naopak poskytne tuto službu zadavateli nikoli sám, ale prostřednictvím poddodavatele, aniž by sám touto akreditací disponoval.

 

Aby mohla být tedy výchovně vzdělávací činnost osvobozena od daně z přidané hodnoty, musí být splněny kumulativně 2 základní podmínky, tzn., musí se jednat o činnost vyjmenovanou a musí být poskytována oprávněným subjektem (např. osobou, jíž byla udělena příslušná akreditace). Pokud není splněna jen jedna z podmínek, nelze toto plnění poskytovat jako plnění osvobozené od DPH. Zadavatel striktně požaduje dodržení správnosti kalkulace DPH z pohledu zákona o dani z přidané hodnoty v případě, že dané plnění osvobozeno od DPH není. (Tato skutečnost se netýká subjektů ze zákona od DPH osvobozených).

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 79400,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od účinnosti smlouvy nejpozději do 31.7.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Kurzy do 8 hod (jednodenní) – místo dostupné veřejnou hromadnou dopravou, max. 60 km od sídla zadavatele v prostorách vhodných ke školení vybavených prezentační technikou (dataprojektor anebo smart TV, flipchart/tabule). Kurzy nad 8 hod (vícedenní) – místo dostupné veřejnou hromadnou dopravou, max. 250km od sídla zadavatele v prostorách vhodných ke školení vybavených prezentační technikou (dataprojektor a nebo smart TV, flipchart/tabule).

Pravidla pro hodnocení nabídek:

i) Kritérium hodnocení: cena = nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity v rámci relevantního dílčího plnění dle Přílohy č. 1, přičemž za cenu bez DPH se považuje cena konečná, u plátců DPH cena od DPH osvobozená. “Nabídková cena v Kč bez DPH“ musí obsahovat všechny náklady spojené se splněním zakázky. Platí, že cena relevantního celkového/dílčího plnění bez DPH je cena nejvýše přípustná. Uchazeč, který v nabídce jako cenu za plnění zakázky bez DPH uvede částku vyšší než uvedený limit, bude z hodnocení vyloučen.

ii) Cena bude zpracována za jednotlivá dílčí plnění zakázky podle nabídkového rozpočtu (viz Příloha č. 2 ZD Nabídkový rozpočet).

iii) Metoda vyhodnocení nabídek: nejvýhodnější nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH pro každé dílčí plnění zakázky.  V případě rovnosti nabídkových cen účastníků na prvních dvou místech bude pořadí stanoveno náhodným výběrem losem, ke kterému budou přizváni zástupci účastníků výběrového řízení, jichž se los týká.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1.Dodavatel předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii výpisu ze živnostenského rejstříku) a rovněž prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán.

Dodavatel, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání či jiného dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).

2.Dodavatel předloží analogicky dle § 74 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, splnění základní způsobilosti formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti. Viz příloha č. 3 ZD – čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky).

3.Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo prostou kopií certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona).

4.Dodavatel v nabídce předloží seznam realizovaných významných zakázek obdobného charakteru k této veřejné zakázce, plněných dodavatelem v posledních 3 letech. V tomto seznamu obdobného charakteru – tj. zakázky, jejichž předmětem byla realizace kurzů v rámci daného dílčího plnění, přičemž musí dosahovat finančního objemu min. 20ti% předpokládané hodnoty daného dílčího plnění, ke kterému se nabídka vztahuje.

             Dodavatel splní tento požadavek doložením:

a)kopií referenčních listů obsahujících tyto údaje (název zakázky včetně popisu předmětu zakázky, dobu realizace zakázky, finanční rozsah zakázky, název objednatele včetně kontaktní osoby a telefonického kontaktu pro ověření referencí

b)NEBO čestným prohlášením o realizaci obsahujícím výše uvedené údaje potřebné pro ověření referencí.

 

1.Společná nabídka. Pokud nabídku do příslušné části zakázky podá více dodavatelů společně, hlavní dodavatel prokazuje základní kvalifikaci a výpis z obchodního rejstříku. Vedlejší dodavatel prokazuje základní kvalifikaci a výpis z obchodního rejstříku a živnostenské oprávnění, pokud jím nedisponuje hlavní dodavatel. Pro poddodavatele platí stejné povinnosti jako pro vedlejšího dodavatele.  

2.Poddodavatel. Dodavatel je oprávněn kvalifikaci (či část kvalifikace) dle bodů 1), 3) a 4), prokázat prostřednictvím poddodavatele. V takovém případě je povinen v rámci nabídky předložit písemný závazek poddodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém poddodavatel prokázal kvalifikaci za dodavatele. Má se za to, že tento požadavek je splněn, pokud obsahem písemného závazku poddodavatele je společná a nerozdílná odpovědnost poddodavatele za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem. Prokazuje-li však dodavatel prostřednictvím poddodavatele kvalifikaci a předkládá doklady podle bodu 3) vztahující se k takovému poddodavateli, musí z písemného závazku poddodavatele plynout, že se zavázal vykonávat služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.

Dodavatel, který podal samostatnou či společnou nabídku do určité části zakázky, nesmí v téže části zakázky vystupovat jako poddodavatel, jehož prostřednictvím jiný dodavatel prokazuje část kvalifikace.

 

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoli kvalifikačního kritéria bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo doložení dodatečných informací a dokladů.

 

 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku musí uchazeč podat na celý rozsah plnění dílčí zakázky, tedy všechny uvedené kurzy dané samostatné části nebo částí.

 

Nabídka musí obsahovat:

1.Krycí list podle přílohy č. 4 - s označením, které dílčí části se nabídka týká.

2.Nabídka - vlastní text podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče včetně:

a.obsahu/osnovy/náplně jednotlivých kurzů,

b.potvrzení o akreditaci kurzů (akreditace musí být udělena MPSV pro cílovou skupinu sociálních pracovníků / pracovníků v sociálních službách)

c.minimálního počtu hodin kurzů,

d.návrhu harmonogramu kurzů,

e.seznamu lektorů pro jednotlivé kurzy,

f.podmínek k získání osvědčení,

g.způsob náhrady kurzů z důvodu nepřítomnosti lektora

3.Nabídku ceny za dílčí plnění zakázky v požadované struktuře viz příloha č. 2 ZD nabídkový rozpočet, vloženo jako příloha č. 2 návrhu Smlouvy o poskytování služeb (podepsaná osobou oprávněnou jednat za uchazeče)

4.Kontaktní osoby, a to včetně kontaktní adresy, e-mailové adresy a telefonu

5.Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (viz příloha č. 3 ZD)

6.Kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán a rovněž kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky ne starší 90-ti dnů (viz Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele)

7.Seznam realizovaných zakázek včetně kopií referenčních listů/čestné prohlášení

8.Seznam poddodavatelů vč. písemného závazku poddodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv a rozsah jejich podílu na zakázce, vyjádřen finančně bez DPH.

9.Návrh smlouvy o dílo podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče ve dvou vyhotoveních (viz příloha č. 5 ZD Smlouva o poskytování služeb). Návrh smlouvy bude doplněn pouze v bodech:

a.Smluvní strany – identifikační údaje dodavatele (s. 1)

b.Bod III. Předmět smlouvy – uchazeč zvolí relevantní dílčí plnění a uvede všechny nabízené kurzy v rámci tohoto dílčího plnění (s. 1)

c.IV. Cena za služby – výběr varianty (s. 2)

d.Podpis smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. V případě, že je smlouva podepsána osobou pověřenou, musí být součástí nabídky i plná moc v originále či ověřené kopii. (s. 5)

e.Příloha č. 1 - Specifikace poskytovaných služeb,

i.V části I. doplnit počet kurzů viz. Odborná úroveň (s.6)

ii.v části II. Specifikace vzdělávacích aktivit ponechat pouze relevantní dílčí plnění zakázky (s. 7 -15)

f.Příloha č.2 – Nabídkový rozpočet

i.Doplněná cenová nabídka k relevantnímu plnění

                                  ii. Datum, razítko, podpis osoby oprávněné 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Zpracovatel umožňuje dílčí plnění zakázky. Nabídková cena za dílčí plnění zakázky (musí být řádně označeno číslo dílčího plnění) bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně bez DPH i s DPH, a to v členění uvedeném ve Smlouvě o poskytování služeb v čl. IV. odst. 1 a v příloze č. 2. Smlouvy.

Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky, tedy:

  • Přípravu a realizaci výuky
  • Školící materiály pro účastníky (tj. tištěné anebo elektronické materiály týkající se kurzu např. tištěné prezentace, handouty, školící příručky, tištěné pomůcky na procvičení učiva, atp., jejichž znalost vede k udělení osvědčení o úspěšném absolvování kurzu).
  • Osvědčení pro absolventy kurzu
  • Podklady pro monitorování (fotodokumentace, prezenční listina)
  • Náklady na lektora (mzda, doprava, strava apod.)
  • Výstupy a zpětnou vazbu pro zadavatele
  • Náklady na prostory  

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Doporučená struktura nabídky:I.Krycí list nabídky (Příloha č. 4 ZD) II.Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče (vč. Přílohy č. 3 ZD)III.Nabídkový rozpočet (Příloha č. 2 ZD vloženo do přílohy č. 5 ZD)IV.Návrh smlouvy (Příloha č. 5 ZD) V.Vlastní nabídka (viz Podmínky a požadavky na zpracování nabídky, bod a-g)VI.Případné přílohyNabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě, pevně svázaná s označenými čísly stran v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Uchazeč má povinnost do zapečetěné obálky přiložit naskenovanou kopii nabídky i s podpisy na datovém nosiči (CD apod.). a to ve formátu .pdf (dokumenty, které nejsou k dispozici v elektronické podobě budou naskenované včetně podpisů). Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. (Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.)Obálku označit: VEŘEJNÁ ZAKÁZKAZajištění vzdělávacích kurzů pro pracovníky Magdaléna, o.p.s.NEOTEVÍRAT!Nabídku je možné doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídek poštou na adresu:Magdaléna, o.p.s.Včelník 1070252 10 Mníšek pod BrdyNebo osobně v pracovních dnech v době od 9:00 do 16:00 (po tel. domluvě s kontaktní osobou)Rozhodující je datum přijetí nabídky, nikoliv datum odeslání.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nevztahuje se na podání nabídky na více dílčích částí.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám veřejné zakázky. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Platební a obchodní podmínky jsou stanoveny návrhem Smlouvy o poskytování služeb, které je přílohou této výzvy.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení
  • Zadavatel požaduje, aby dodavatel plně respektoval pravidla publicity OPZ v aktuální verzi a zakázku realizoval v souladu s pravidly OPZ.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit a odstoupit od smlouvy v odůvodněných případech (za podmínek kap. 20.10.1.2 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce Operačního programu Zaměstnanost). Zadavatel má možnost zrušit výběrové řízení a odstoupit od smlouvy v případě neposkytnutí dotace a z ostatních zákonných důvodů.
  • Uchazeči předkládají své nabídky bezplatně, z předané nabídky nebudou uplatňovat vůči zadavateli žádné nároky. Nabídky předložené jednotlivými uchazeči se nevracejí.
  • Uchazeči o zakázku nevzniká žádné právo na úhradu nákladů spojených s touto účastí.
Otevírání obálek bude zahájeno neprodleně po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo otevřít obálky s nabídkami. Místo otevírání obálek - Pod Vyšehradem 104/1, 147 00 Praha 4-Podolí. Uchazeči mohou být přítomni při otevírání obálek (za každého uchazeče 1 zástupce).

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 61392.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č.1:Společnost Podané ruce o. p. s.Vídeňská 3, Brno 639 00IČ 60557621Bc. Pavel Novák

    Datum podpisu smlouvy: 20. 2. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č.2:Fosa, o.p.s,Filipova 2013/3, Praha 4 148 000IČ 24724017Mgr. Petra Vitáková

    Datum podpisu smlouvy: 19. 2. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č.3:Naděje (spolek)K brance 11/19E, 155 00 Praha 5IČ00570931Mgr. Jan Vaněček

    Datum podpisu smlouvy: 12. 2. 2018

Datum ukončení: 26. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 11. 2017
 
Aktualizováno: 26. 2. 2018