Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávacích kurzů pro pracovníky Magdaléna, o.p.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10921

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích kurzů pro pracovníky Magdaléna, o.p.s.

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 1. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Magdaléna, o.p.s.

Sídlo zadavatele: Včelník 1070, 252 10 Mníšek pod Brdy

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MUDr. Petr Nevšímal, +420603867385, nevsimal@magdalena-ops.cz

IČ zadavatele: 25617401

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Barbora Štollová
  • Telefon: +420 608 222 048
  • E-mail: stollova@magdalena-ops.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 1. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Magdaléna, o.p.s., Včelník 1070, Mníšek pod Brdy 252 10

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 711757,00 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 4: Rubikon Centrum, z. s., Korunní 880/101, 130 00 Praha 3, IČ 60446871

    Datum podpisu smlouvy: 8. 3. 2017

Zrušené části zakázky: Dílčí zakázka 1, 2, 3, 5, 6, 7

Datum ukončení: 8. 3. 2017

Registrační číslo projektu

CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000988

Název projektu

Mainstreaming duševního zdraví při optimalizaci intervencí u klientů s duální diagnózou

Popis (specifikace) předmětu zakázky

1. Zajištění akreditovaných vzdělávacích kurzů pracovníků společnosti Magdaléna o.p.s. dle specifikace a závěrečné prozkoušení.

 

2. Popis vzdělávacích aktivit, počet hodin vzdělávací aktivity, maximální jednotková cena pro jednoho účastníka a počet účastníků je uveden v Příloze č. 1 této výzvy.

 

3. Zakázka je rozdělena na níže uvedených 7 samostatných částí, tzv. dílčích zakázek, přičemž každá dílčí zakázka obsahuje přesně vymezený rozsah kurzů. Uchazeč může podat nabídku na 1 i více těchto dílčích zakázek. Rozsah vzdělávacích aktivit v níže uvedených oblastech (dílčích zakázkách č.1 až 7) je uveden v Příloze 1:

1.„Krize a traumata“ - kurzy s pořadovými čísly 1-3 (Dílčí plnění č. 1)

2.„Práce s klientem“ kurzy s pořadovými čísly 4-7 (Dílčí plnění č. 2)

3.„Terapeutické techniky“ kurzy s pořadovými čísly 8-9 (Dílčí plnění č. 3)

4.„Řešení problematiky zadlužení“ kurz s pořadovým číslem 10 (Dílčí plnění č. 4)

5.„První pomoc“ kurz s pořadovým číslem 11 (Dílčí plnění č. 5)

6.„Obtížná komunikace“ kurz s pořadovým číslem 12 (Dílčí plnění č. 6)

7.Případové konference“ kurz s pořadovým číslem 13 (Dílčí plnění č. 7)

 

Nebo v plném rozsahu poptávaných vzdělávacích aktivit v rozsahu Dílčího plnění č. 1, Dílčího plnění č. 2, Dílčího plnění č. 3, Dílčího plnění č. 4, Dílčího plnění č. 5, Dílčího plnění č. 6., Dílčího plnění 7.

 

Zpracování dokumentace plnění zakázky v rozsahu:

a)Evidence docházky školených zaměstnanců.

b)Dokumentace průběhu vzdělávací aktivity.

c)Vyhodnocení vzdělávací aktivity.

 

Tato veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Mainstreaming duševního zdraví při optimalizaci intervencí u klientů s duální diagnózou“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000988, spolufinancovaného z Operačního programu Zaměstnanost.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Všechny kurzy musí mít platnou akreditaci a musí být poskytovány oprávněným subjektem. Cena je stanovena jako cena bez daně z přidané hodnoty (tj. od daně osvobozená).  Pro uchazeče, neplátce DPH, je cena kalkulována jako cena konečná.

 

Předkládaná hodnota Dílčí části 1 – 439 510,- Kč bez DPH

Předkládaná hodnota Dílčí časti 2 – 112 547,- Kč bez DPH

Předkládaná hodnota Dílčí části 3 – 31 300,- Kč bez DPH

Předkládaná hodnota Dílčí části 4 – 20 400,- Kč bez DPH

Předkládaná hodnota Dílčí části 5 –  62 400,- Kč bez DPH

Předkládaná hodnota Dílčí části 6 – 12 000,- Kč bez DPH

Předkládaná hodnota Dílčí části 7 – 33 600,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota celé zakázky je 711 757,- Kč bez DPH.

 

S ohledem na spolufinancování této zakázky z ESF a na zdroje vyčleněné v rozpočtu projektu nepřipouští zadavatel překročení částky alokované na dílčí části a celkové částky 711 757,- Kč bez DPH za plnění.

 

Překročení jakékoliv z určených cen povede k vyřazení nabídky.

Zadavatel upozorňuje uchazeče na skutečnost, že při stanovení ceny za poskytované služby týkající se výchovy a vzdělávání (tedy RK), je uchazeč povinen dodržovat ust. § 51 a § 57 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, týkající se osvobození poskytovaných služeb od daně z přidané hodnoty bez nároku na odpočet daně.

Zadavatel tak důrazně upozorňuje, že takto fakturovaná částka ceny může být s přihlédnutím ke konkrétním poskytovaným službám, jichž se osvobození týká, stanovená a nárokována zadavatelem, potažmo i uchazečem, jako cena bez daně z přidané hodnoty (od daně osvobozená), nebo i jako cena, ke které je třeba daň z přidané hodnoty přičíst (osvobození se neuplatní). Jedná se o situaci, kdy při stanovení ceny za poskytované služby (RK) v rámci těchto aktivit, tato skutečnost závisí především na tom, zda konkrétní uchazeč získal akreditaci k provádění dané rekvalifikace, nebo naopak poskytne tuto službu zadavateli nikoli sám, ale prostřednictvím poddodavatele, aniž by sám touto akreditací disponoval.

Aby mohla být tedy výchovně vzdělávací činnost osvobozena o daně z přidané hodnoty, musí být splněny kumulativně 2 základní podmínky, tzn., musí se jednat o činnost vyjmenovanou a musí být poskytována oprávněným subjektem (např. osobou, jíž byla udělena příslušná akreditace). Pokud není splněna jen jedna z podmínek, nelze toto plnění poskytovat jako plnění osvobozené od DPH. Zadavatel striktně požaduje dodržení správnosti kalkulace DPH z pohledu zákona o dani z přidané hodnoty v případě, že dané plnění osvobozeno od DPH není. (Tato skutečnost se netýká subjektů ze zákona od DPH osvobozených).

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Od účinnosti smlouvy nejpozději do 31.7.2018

Místo dodání / převzetí plnění

Sídlo zadavatele Včelník 1070, 252 10 Mníšek pod Brdy anebo místo plnění v prostorách dodavatele (pro počet účastníků menší anebo rovný 3).

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

i) Kritérium hodnocení: nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity v rámci relevantní dílčí oblasti dle přílohy č. 1, přičemž za cenu bez DPH se považuje cena konečná, u plátců DPH cena od daně z přidané hodnoty osvobozená.

 

a) “Nabídková cena v Kč bez DPH“ musí obsahovat všechny náklady spojené se splněním zakázky

 

Platí, že cena relevantního celkového/dílčího plnění bez DPH je cena nejvýše přípustná. Uchazeč, který v nabídce jako cenu za plnění zakázky bez DPH uvede částku vyšší než uvedený limit, bude z hodnocení vyloučen.

 

Cena bude zpracována za jednotlivé dílčí oblasti zakázky podle nabídkového rozpočtu (viz příloha č. 2 Smlouvy o poskytování služeb).

 

ii) Metoda vyhodnocení nabídek: nejvýhodnější nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH pro každou dílčí část zakázky.  

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

1.Dodavatel předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii výpisu ze živnostenského rejstříku) a rovněž prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán.

Dodavatel, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání či jiného dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).

2.Dodavatel předloží analogicky dle § 74 zákona splnění základní způsobilosti formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti. Vzor čestného prohlášení je přílohou této výzvy – čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky (viz příloha č. 3 Zadávací dokumentace).

3.Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo prostou kopií certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona).

4.Dodavatel v nabídce předloží seznam realizovaných významných zakázek obdobného charakteru k této veřejné zakázce, plněných dodavatelem v posledních 3 letech. V tomto seznamu budou uvedeny minimálně 2 zakázky obdobného charakteru – tj. zakázky, jejichž předmětem byla realizace kurzů v rámci daného dílčího plnění, přičemž obě zakázky musí v součtu dosahovat finančního objemu min. 50ti% předpokládané hodnoty daného dílčího plnění, ke kterému se nabídka vztahuje. Dodavatel splní tento požadavek doložením kopií referenčních listů obsahujících tyto údaje:

a.název zakázky včetně popisu předmětu zakázky

b.dobu realizace zakázky

c.finanční rozsah zakázky

d.název objednatele včetně kontaktní osoby a telefonického kontaktu pro ověření referencí

e.nebo čestným prohlášením o realizaci obsahujícím výše uvedené údaje potřebné pro ověření referencí.

 

5.Doložení obsahu kurzu/ů podle zvoleného dílčího plnění zakázky:

a.obsah předloženého kurzu může být doložen osnovou kurzu, náplní kurzu anebo jiným způsobem popisujícím obsah kurzu a musí být obsahovat témata kurzů dle přílohy. Splnění prokázáno indikátorem ANO/NE.

b.pokud se obsah nebude shodovat (indikátor NE), jedná se o nesplnění technických požadavků a nabídka bude z dalšího hodnocení vyloučena.

Doložení akreditačního osvědčení ke všem kurzů v rámci relevantního dílčího plnění nabídky. Nedoložení akreditace ke každému kurzu v rámci relevantního dílčího plnění je považováno za nesplnění technických kvalifikačních předpokladů.

6.Pokud nabídku do příslušné části zakázky podá více dodavatelů společně, základní a profesní kvalifikační předpoklady dle bodu 1) a 2) této výzvy musí splnit hlavní dodavatel. Dodavatel, který podal samostatně nabídku do určité části zakázky, nesmí do téže části zakázky podat společnou nabídku s dalšími dodavateli. Podání samostatné či společné nabídky do určité části zakázky však nebrání dodavateli v tom, aby podal samostatnou či společnou nabídku do jiné části zakázky.

7.Dodavatel je oprávněn kvalifikaci (či část kvalifikace) dle bodů 1), 3) a 4), 5) prokázat prostřednictvím poddodavatele. V takovém případě je povinen v rámci nabídky předložit písemný závazek poddodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém poddodavatel prokázal kvalifikaci za dodavatele. Má se za to, že tento požadavek je splněn, pokud obsahem písemného závazku poddodavatele je společná a nerozdílná odpovědnost poddodavatele za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem. Prokazuje-li však dodavatel prostřednictvím poddodavatele kvalifikaci a předkládá doklady podle bodu 3) vztahující se k takovému poddodavateli, musí z písemného závazku poddodavatele plynout, že se zavázal vykonávat služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.

Dodavatel, který podal samostatnou či společnou nabídku do určité části zakázky, nesmí v téže části zakázky vystupovat jako poddodavatel, jehož prostřednictvím jiný dodavatel prokazuje část kvalifikace.

 

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoli kvalifikačního kritéria bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo doložení dodatečných informací a dokladů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídku musí uchazeč podat na celý rozsah plnění dílčí zakázky, tedy všechny uvedené kurzy dané samostatné části nebo částí.

Nabídka musí obsahovat:

1.Krycí list podle přílohy č. 4 - Krycí list nabídky s označením, které dílčí části se nabídka týká.

2.Vlastní text nabídky podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče včetně:

a.obsahu/osnovy/náplně jednotlivých kurzů,

b.potvrzení o akreditaci kurzů

c.minimálního počtu hodin kurzů,

d.návrhu harmonogramu kurzů,

e.seznamu lektorů pro jednotlivé kurzy,

f.podmínek k získání osvědčení,

g.způsob náhrady kurzů z důvodu nepřítomnosti lektora

3.Nabídku ceny za dílčí plnění zakázky v požadované struktuře viz příloha č. 2 návrhu Smlouvy o poskytování služeb

4.Kontaktní osoby, a to včetně kontaktní adresy, e-mailové adresy a telefonu

5.Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (viz příloha č. 3 ZD)

6.Kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán anebo kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky ne starší 90-ti dnů (viz Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele)

7.Seznam realizovaných zakázek včetně kopií referenčních listů

8.Seznam poddodavatelů a rozsah jejich podílu na zakázce, vyjádřen finančně bez DPH.

 

9.Návrh smlouvy o dílo podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče ve dvou vyhotoveních (viz příloha č. 5 Smlouva o poskytování služeb). Návrh smlouvy bude doplněn pouze v bodech:

a.Smluvní strany – identifikační údaje dodavatele

b.Bod III. Předmět smlouvy – uchazeč zvolí relevantní dílčí plnění a uvede všechny nabízené kurzy v rámci tohoto dílčího plnění

c.IV. Cena za služby – výběr varianty

d.Podpis smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. V případě, že je smlouva podepsána osobou pověřenou, musí být součástí nabídky i plná moc v originále či ověřené kopii.

e.Příloha č. 1 - Specifikace poskytovaných služeb, v části II. Specifikace vzdělávacích aktivit ponechat pouze relevantní dílčí plnění zakázky

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Zpracovatel umožňuje dílčí plnění zakázky. Nabídková cena za dílčí plnění zakázky (musí být řádně označeno číslo dílčího plnění) bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně bez DPH i s DPH, a to v členění uvedeném ve Smlouvě o poskytování služeb v čl. IV. odst. 1 a v příloze č. 2. smlouvy.

Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky, tedy:

  • Přípravu a realizaci výuky
  • Školící materiály pro účastníky
  • Osvědčení pro absolventy kurzu
  • Podklady pro monitorování (fotodokumentace, prezenční listina, monitorovací list)
  • Náklady na lektora (mzda, doprava, strava apod.)
  • Výstupy a zpětnou vazbu pro zadavatele

 

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.

Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

VEŘEJNÁ ZAKÁZKA

Zajištění vzdělávacích kurzů pro pracovníky Magdaléna, o.p.s.

NEOTEVÍRAT!

 

 

 

 

 

 

Nabídku je možné doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídek poštou na adresu:

Magdaléna, o.p.s.

Včelník 1070

252 10 Mníšek pod Brdy

Nebo osobně v pracovních dnech v době od 9:00 do 16:00 (po tel. domluvě s kontaktní osobou)

Rozhodující je datum přijetí nabídky, nikoliv datum odeslání.

 

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

  • Krycí list nabídky (Příloha č. 3) s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
  • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče
  • Návrh smlouvy (Příloha č. 5) obsahující obchodní a platební podmínky
  • Dokument popisující specifikaci nabízených kurzů v rámci daného dílčího plnění zakázky

Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nevztahuje se na podání nabídky na více dílčích částí.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám veřejné zakázky. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.  

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Platební a obchodní podmínky jsou stanoveny návrhem Smlouvy o poskytování služeb, které je přílohou této výzvy.
  • Uchazeč má povinnost do zapečetěné obálky přiložit naskenovanou kopii nabídky i s podpisy na datovém nosiči (CD apod.). a to ve formátu .pdf (dokumenty, které nejsou k dispozici v elektronické podobě budou naskenované včetně podpisů).
  • Nabídka musí být zpracována v českém jazyce
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení
  • Zadavatel požaduje, aby dodavatel plně respektoval pravidla publicity OPZ v aktuální verzi a zakázku realizoval v souladu s pravidly OPZ.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit a odstoupit od smlouvy v odůvodněných případech (za podmínek kap. 20.10.1.2 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce Operačního programu Zaměstnanost). Zadavatel má možnost zrušit výběrové řízení a odstoupit od smlouvy v případě neposkytnutí dotace a z ostatních zákonných důvodů.
  • Uchazeči předkládají své nabídky bezplatně, z předané nabídky nebudou uplatňovat vůči zadavateli žádné nároky. Nabídky předložené jednotlivými uchazeči se nevracejí.
  • Uchazeči o zakázku nevzniká žádné právo na úhradu nákladů spojených s touto účastí.
  • Otevírání obálek bude zahájeno neprodleně po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo otevřít obálky s nabídkami. Uchazeči mohou být přítomni při otevírání obálek (za každého uchazeče 1 zástupce).

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 5. 1. 2017
 
Aktualizováno: 8. 3. 2017