- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávacích služeb pro ONMB, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11132
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích služeb pro ONMB, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s. nemocnice Středočeského kraje
Sídlo zadavatele: Tř. Václava Klementa 147, 293 01 Mladá Boleslav
- Jméno: JUDr. Ladislav Řípa
- Telefon: +420326742002
- E-mail: sekretariat@onmb.cz
IČ zadavatele: 27256456
DIČ zadavatele: CZ27256456
- Jméno: Mgr. Ludmila Michálková
- Telefon: +420326742097
- E-mail: ludmila.michalkova@onmb.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 5. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Poštou: Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s. nemocnice Středočeského kraje, Tř. Václava Klementa 147, 293 01 Mladá Boleslav Osobně: Sekretariát ředitelství. Provozní doba:po - pá 07:00 – 15:30
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky jsou vzdělávací aktivity, více viz zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1147000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané období pro plnění je červen 2017 – leden 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy na danou část veřejné zakázky s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele. Předpokládaný harmonogram plnění pro jednotlivé části VZ je uveden v Příloze č. 1 této výzvy.
Místo dodání / převzetí plnění: ONMB, a.s., nemocnice Středočeského kraje, Tř. Václava Klementa 147, 293 01 Mladá Boleslav či jiné místo po vzájemné dohodě s vybraným dodavatelem/vybranými dodavateli
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel je oprávněn podat nabídku na jednu, všechny či kteroukoliv z částí zakázky. Nabídky budou posuzovány a hodnoceny samostatně, na každou část je tedy nutné podat samostatnou nejvýše jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují procesní pravidla zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (3. 5. 2017 09:57)
- Vysvětlení zadávacích podmínek - prodloužení lhůty pro podávání nabídek.pdf (16. 5. 2017 13:54)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.