Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro AIS AUTOMOTIVE INTERIOR SYSTEMS, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10812

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro AIS AUTOMOTIVE INTERIOR SYSTEMS, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 8. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: AIS AUTOMOTIVE INTERIOR SYSTEMS, s.r.o

Sídlo zadavatele: Prokopa Holého 780, 281 51 Velký Osek

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Foster Drahuše, 777 466 200, d.foster@ais-systeme.de

IČ zadavatele: 26707373

DIČ zadavatele: CZ26707373

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Dobrkovská Jaroslava
  • Telefon: 773 772 359
  • E-mail: j.dobrkovska@ais-systeme.de

Lhůta pro podání nabídek: 14. 9. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Prokopa Holého 780, 281 51 Velký Osek

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 750270,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatelů: DÍLČÍ ČÁST 1 - Palatinum Campus s.r.o. Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk, IČ: 29023521, datum podpisu smlouvy: 30.9.2016; DÍLČÍ ČÁST 2 - Lukáš Domin – LD Consultancy, Bezručova 556, 500 02, Hradec Králové, IČ 48630047, datum podpisu smlouvy: 14.10.2016

Datum ukončení: 14. 10. 2016

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost AIS AUTOMOTIVE INTERIOR SYSTEMS, s.r.o., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

Zakázka je dělena na dílčí části:

  • Dílčí část 1 – VA1 až VA5
  • Dílčí část 2 – VA6

Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídky do jedné nebo do obou dílčích částí. V případě podání nabídek na obě dílčí části podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část.

 

VA 1: Aplikace 8D reportu do procesů výroby

Rozsah: 16 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 7 v 1 skupině

Cíl: Vyškolit zaměstnance v aplikaci a řízení výroby dle 8D reportu, který nově vyžadují klíčoví odběratelé.

 

Obsah:

  • Používat nástroje osmi kroků metody 8D
  • Vytvořit řešitelský tým
  • Formulovat příčiny problémů ve výrobě
  • Důležité techniky z 8D reportu
  • Analytické metody a výběr
  • Vybrat trvalá opatření k nápravě
  • Jak zabránit opakovanému výskytu problému
  • Komunikovat výsledky
  • Závěrečná zkouška

 

Cílová skupina: Referent kvality, Koordinátor Qwall

 

 

VA 2: Implementace norem ISO 9001:2015 a ISO/TS 16 949 do naší společnosti

Rozsah: 24 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 7 v 1 skupině

Cíl: Vyškolit zaměstnance v implementaci normy ISO 9001:2015 a normy ISO/TS 16 949 do společnosti kvůli požadavkům odběratelů.

 

Obsah:

  • Současný stav norem a předpisů v oblasti automobilového průmyslu
  • Výklad změněných požadavků ISO 16949 a ISO 9001
  • Jaké zásadní změny přinesla revize norem v roce 2015 a jak je zavést
  • Příprava na audit
  • Závěrečná zkouška

 

Cílová skupina: Referent kvality

 

VA 3: Vedoucí provozu – Mistr/Mistrová

Rozsah: 122 hodin po 45 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 19 ve 2 skupinách

Cíl: Naučit vedoucí výroby řídit novou objemnou výrobu dílů pro nové projekty, plynule přejít na 3 směnný provoz a začlenit do výrobního procesu nové zaměstnance.

 

Obsah:

  • Stanovení správných pracovních postupů
  • Rozvoj v oblasti vedení a delegování lidí ve výrobním procesu
  • Řízení pracovních postupů
  • Kontrola kvality finálního výrobku
  • Principy štíhlé výroby
  • Řešení případových studií
  • Závěrečná zkouška dle příslušné akreditace

 

Cílová skupina: Vedoucí FLOCK, Vedoucí směny – seřizovač, Vedoucí skladu, Vedoucí skladu/expedice, Vedoucí směny – Mistr, Vedoucí KASCHIER, Vedoucí LISOVNA, Vedoucí seřizovačů, Vedoucí směny údržby – parťák, Vedoucí nástrojářů

 

 

VA 4: Seřizování a nastavení vstřikolisů v nové výrobě dílů

Rozsah: 32 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 13 ve 2 skupinách

Cíl: Naučit zaměstnance nastavit tlak a dobu cyklů vstřikolisů, pružně vyměňovat formy a aplikovat nové technologické postupy při vstřikování granulátu.

 

Obsah:

  • Popis a vliv jednotlivých časů vstřikovacího cyklu
  • Technologické parametry vstřikování nového materiálu
  • Seřízení stroje a nastavení parametrů pro vstřikování nového granulátu
  • Tokové vlastnosti této taveniny
  • Zvolení správného poměru taveniny
  • Faktory ovlivňující vlastnosti dílů vyrobených vstřikováním
  • Druhy možných přísad
  • Zvolení správné teploty formy
  • Hlídání tlaku v dutině formy
  • Definice vad a příčiny jejich vzniku
  • Závěrečná zkouška

 

Cílová skupina: Vedoucí seřizovačů, Seřizovač

 

VA 5: Audit procesu dle VDA 6.3 a audit produktu dle VDA 6.5

Rozsah: 16 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 7 v 1 skupině

Cíl: Vyškolit zaměstnance v plánování, realizaci a vyhodnocení procesního auditu dle metody auditu VDA 6.3 a auditu produktu dle VDA 6.5, což vyžaduje klíčový odběratel.

 

Obsah:

  • Umožnit porozumět úloze a odpovědnosti interního auditu - Taktika a technika prověřování, psychologie auditu, styl jednání s lidmi, osobnost auditora, komunikační dovednosti
  • Stanovit základnu pro vedení a měření výkonu interního auditu

·       Požadavky normy VDA 6.3

·       Principy auditu procesu - plánování auditu, sestavení auditorského týmu, zahájení auditu, WS - provedení auditu na lektory vytvořeném fiktivním pracovišti (v zasedací místnosti), vyhodnocování auditu - hodnocení kvalitativní způsobilosti, nápravná/preventivní opatření a ověřování účinnosti.

·       Účel a význam auditu produktu v systému managementu kvality

·       Průběh auditu produktu dle VDA 6.5

-         Program a plán auditu

-         Provedení auditu a zpracování zprávy

-         Nápravná opatření

  • Provedení auditu na vybraném pracovišti / procesu
  • Závěrečná zkouška

 

Cílová skupina: Referent kvality, Koordinátor Qwall

 

VA 6: Formel Q: 2015

Rozsah: 8 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 7 v 1 skupině

Cíl: Naučit zaměstnance z oddělení kvality pochopit pravidla a specifické požadavky příručky Formel Q, která je závazná pro hodnocení kvalitativní způsobilosti dodavatelů koncernu Volkswagen.

 

Obsah:

  • Formel Q Nové díly Integral
  • Zajištění stupňů zralosti
  • Quality Technical Requirement
  • Vzorkování
  • Formel Q Konkret
  • Poptávka a vypracování nabídky
  • Kvalitativní kriteria pro udělení zakázky
  • Spolupráce s dodavateli v procesu vzniku produktu
  • Kvalitativní opatření v průběhu sériové výroby
  • Formel Q Způsobilost
  • Očekávání zákazníka
  • Samoaudit dodavatele
  • Audit produktu
  • Potenciální analýza
  • Audit procesu
  • Audit kvality D/TLD dílů
  • TRL
  • Subdodavatelé
  • Problémová analýza
  • Závěrečná zkouška

 

Cílová skupina: Referent kvality, Koordinátor Qwall

 

Společné pro obě dílčí části:

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

Výstupem aktivity 1 až 6 bude Osvědčení o absolvování školení, v případě akreditovaného kurzu Osvědčení o rekvalifikaci.

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální cena dílčí část 1 - 720 000 Kč (bez DPH)

  • VA1: 36 000 Kč (bez DPH)
  • VA2: 54 000 Kč (bez DPH)
  • VA3: 450 000 Kč (bez DPH)
  • VA4: 144 000 Kč (bez DPH)
  • VA5: 36 000 Kč (bez DPH)

Maximální cena dílčí část 2 - 30 270 Kč (bez DPH)

  • VA6: 30 270 Kč (bez DPH)

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

VA1: Září – říjen 2016

VA2: Listopad – prosinec 2016

VA3: Září – prosinec 2016

VA4: Září – říjen 2016

VA5: Listopad 2016

VA6: Září 2016

Místo dodání / převzetí plnění

Prokopa Holého 780, 281 51 Velký Osek

Hodnotící kritéria

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

  • Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 č. zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii.

 

Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit:

  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci;
  • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Vedoucí provozu - Mistr/mistrová“ v rozsahu min. 122 hodiny výuky včetně závěrečné zkoušky (platí pouze po dílčí část 1)

 

Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. 

 

Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat.

 

Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 350.000,- Kč bez DPH pro dílčí část 1, resp. 20.000,- Kč bez DPH pro dílčí část 2. Přílohou tohoto seznamu musí být:

  • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
  • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
  • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.

 

Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů:

Za jednotlivé školitele uchazeč doloží:

  • VA1: Aplikace 8D reportu do procesů výroby
    • Certifikát lektora QA nebo QM
  • VA2: Implementace norem ISO 9001:2015 a ISO/TS 16 949 do naší společnosti
    • Certifikát ISO 9001 a zároveň ISO 16 949
  • VA4: Seřizování a nastavení vstřikolisů v nové výrobě dílů
    • Diplom z VŠ strojírenské technologie nebo technologická inženýrství
  • VA5: Audit procesu dle VDA 6.3. a audit produktu dle VDA 6.5
    • Certifikát lektora QA nebo QM
  • VA6: Formel Q:2015
    • Certifikát lektora ISO TS 16 949
    • CV lektora prokazující minimálně 3 letou zkušenost z manažerské pozice - řízení jakosti u dodavatele v automobilovém průmyslu

 

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Návrh smlouvy bude předložen v české a německém jazyce (postačí prostý překlad). V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží úředně ověřený překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění;
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy.

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za

uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivy.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, označením dílčí části a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[2]

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

  • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
  • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče
  • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky
  • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Toto ustanovení se nevztahuje na podání nabídky do obou dílčích částí.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

[2] Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.  

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 8. 2016
 
Aktualizováno: 5. 1. 2017