Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro eCENTRE, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11312

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro eCENTRE, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 7. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: eCENTRE, a.s.

Sídlo zadavatele: Argentinská 286/38, Holešovice, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Kostelný
  • Telefon: +420739454350
  • E-mail: kostelny@ecentre.cz

IČ zadavatele: 27149862

DIČ zadavatele: CZ27149862

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Lenka Škovranová
  • Telefon: +420734497674
  • E-mail: skovranova@ecentre.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 7. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
eCENTRE, a.s., Nemocniční 12, 702 00 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávacích kurzů v aktivitách:

1. „Obecné IT“,

2. "Měkké a manažerské dovednosti",

3. "Účetní ekonomické a právní kurzy"

formou uzavřených kurzů pro společnost eCENTRE, a.s. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

 

Zakázka je rozdělena na tři části dle jednotlivých aktivit. Uchazeč může podat nabídku pouze na jednu, dvě či všechny tři části. Podmínkou je nacenění a realizace všech kurzů v dané části.

 

Výuka bude probíhat v uzavřených skupinových kurzech 2 - 12 účastníků v českém jazyce, a to  v prostorách společnosti eCENTRE, a.s. adresa: Nemocniční 987/152, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava

V učebně je k dispozici dataprojektor, flip chart. V učebně není internet.

 

Pro část 1. „Obecné IT“

Bude výuka realizována ve skupinách 2 až max. 12 účastníků, a to  blocích v rozsahu 4 vyučovacích hodin (VH), přičemž jedna VH odpovídá 60 minutám – Výuka bude probíhat dopoledne nebo odpoledne, jednou týdně případně dvakrát týdně. V rámci dané aktivity budou kurzy primárně v jeden den dopolední a odpolední část. Např. skupina 1 – dopoledne + skupina 2 – odpoledne, tak ať se maximalizuje vyučovací čas lektora s ohledem časové možnosti účastníků.

 

Pro část 2. "Měkké a manažerské dovednosti"

Bude výuka realizována ve skupinách 2 až max. 12 účastníků, a to v blocích v rozsahu 8 vyučovacích hodin (VH), přičemž jedna VH odpovídá 60 minutám - jednou týdně případně dvakrát týdně.

 

Pro část 3. "Účetní ekonomické a právní kurzy"

Bude výuka realizována ve skupinách 2 až max. 12 účastníků, a to v blocích v rozsahu 4 vyučovacích hodin (VH), přičemž jedna VH odpovídá 60 minutám – Výuka bude probíhat dopoledne nebo odpoledne, jednou týdně.

 

Harmonogram bude sdělen (konzultován) s vítězem dané aktivity a konkrétního kurzu s dostatečných předstihem. Stanovený rozsah výuky nezahrnuje přestávky. Komplexní zajištění služeb spočívá v realizaci níže uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání osvědčení o absolvování kurzu.

 

Příloha č. 2 obsahuje specifikaci rozsahu obsahů jednotlivých vzdělávacích kurzů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1140000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Srpen 2017 až březen 2019 Pro část 1. „Obecné IT“: září – prosinec 2017 Pro část 2. "Měkké a manažerské dovednosti": září 2017 – březen 2019 Pro část 3. "Účetní ekonomické a právní kurzy": srpen - říjen 2017

Místo dodání / převzetí plnění:
Nemocniční 12, 702 00 Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Povinně alespoň v kopiích:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Případné další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče:

Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů ke každé části v rozsahu minimálně dva školitelé a níže uvedených dokumentů:

Životopis školitele prokazující znalost problematiky kurzů s prokazatelnou praxí výuky a pedagogickou praxí minimálně 2 letými zkušenostmi z práce oblasti výuky, lektorování či školení. VŠ vzdělání pedagogického směru, nebo v oboru týkajícího se předmětu dané části veřejné zakázky, a to pro každou část samostatně.

Dodavatel doloží ke splnění technických kvalifikačních předpokladů v rámci části 2 seznam realizovaných zakázek v období let 2014 až 2017 s obdobným předmětem plnění, a to minimálně v počtu tří takovýchto zakázek v rozsahu 900 000,-Kč u každé.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Uchazeč je povinen zpracovat nabídkovou cenu v souladu v přiloženou tabulkou, a to ve vztahu ke každé části veřejné zakázky. Nabídková cena nabídnutá dodavatelem maximálně přípustná a zahrnuje veškeré náklady na poskytnutí služby, hotové výdaje jako cestovné apod.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč je povinen zpracovat nabídkovou cenu v souladu v přiloženou tabulkou, a to ve vztahu ke každé části veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (3). Případně může zadavatel umožnit elektronické předkládání (v tom případě jsou ovšem povinni použít elektronický nástroj, který zamezí zpřístupnění obsahu nabídky před termínem otevírání nabídek, a elektronické nabídky musí být opatřeny elektronickým podpisem (4). Nabídka musí být vyhotovena v českém jazyce. (3) Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu. (4) Zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu)

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Jméno, příjmení, email, telefon

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku ve vztahu ke každé části.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Součástí nabídku musí být podepsaný návrh smlouvy zahrnující předmět plnění a obchodní podmínky plnění v rozsahu odpovídajícím této výzvě.
  • Platební podmínky: Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.

Zadavatel nebude poskytovat zálohy.

Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty

  • Požadavky na formu nabídky: nabídka se podává v tištěné podobě v jednom originále a jedné kopii.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ČÁST 1: NICOM, a.s., se sídlem Smetanova 341/3, 602 00 Brno, IČO:262216375, zastoupena Ing. Janou Varčevovou

    Datum podpisu smlouvy: 2. 8. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ČÁST 2: New Dimension, s.r.o, se sídlem Havlíčkova 233, 738 01 Frýdek-Místek, IČO: 27856186 zastoupena Mgr. Radkou Šuskovou

    Datum podpisu smlouvy: 2. 8. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ČÁST 3: Everesta, s.r.o., se sídlem Mimoňská 3223, 740 01 Česká Lípa, IČO: 25014650, zastoupena Mgr. Ladislavem Bučkem

    Datum podpisu smlouvy: 2. 8. 2017

Datum ukončení: 2. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 7. 2017
 
Aktualizováno: 13. 10. 2017