Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro GEMO OLOMOUC, spol. s r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10765

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro GEMO OLOMOUC, spol. s r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 6. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: GEMO OLOMOUC, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Dlouhá 562/22, 772 35 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Steidlová Veronika

IČ zadavatele: 13642464

DIČ zadavatele: CZ13642464

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Steidlová Veronika
  • Telefon: 725 485 638
  • E-mail: steidlova@gemo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 7. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Dlouhá 562/22, 772 35 Olomouc

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 784000,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521

Datum ukončení: 5. 10. 2016

Registrační číslo projektu

CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053

Název projektu

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost GEMO OLOMOUC, spol. s r.o., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

VA 1: Nové přísady betonových konstrukcí, výstavba litých podlah a instalace hydroizolací spodní vrstvy

Rozsah: 48 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 60 ve 3 skupinách

Cíl: Vyškolit naše zaměstnance v práci s novými přísadami do betonu, technologickém postupu výstavby litých podlah a způsobech instalace hydroizolace spodní stavby.

 

Obsah:

  • Betonové konstrukce
  • Skeletové konstrukce (prostorová tuhost, statické řešení) (2h)
  • Dimenzování betonových konstrukcí dle mezních stavů použitelnosti (2h)
  • Stěnové nosníky (2h)
  • Dilatační a pracovní spáry (2h)
  • Moderní technologie betonu (2h)
  • Speciální druhy betonu (3h)
  • Přísady do betonu
  • Plastifikátory (3h)
  • Superplastifikátory (3h)
  • Urychlovače tuhnutí (3h)
  • Lité podlahy
  • Směs pro litou podlahu a její složení (3h)
  • Doprava na místo pokládky (3h)
  • Vyrovnávání povrchu podlahy (3h)
  • Dilatace lité podlahy (3h)
  • Hydroizolace spodní stavby
  • Typ izolace (povlaková, stěrková, tekutá atd.) (3h)
  • Typ drenážního systému (3h)
  • Druhy odvodních kanálů (3h)
  • Skladba podloží (3h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: stavbyvedoucí, přípravář výroby, hlavní stavbyvedoucí, stavbyvedoucí střediska inženýrských sítí, hlavní přípravář

 

VA 2: Nové trendy ve vnitřních omítkách a vnější kontaktní zateplovací systém ETICS

Rozsah: 8 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 46 ve 3 skupinách

Cíl: Vyškolit naše zaměstnance v technické znalosti nových služeb, které nově zabezpečujeme. Jde především o vnitřní omítky a vnější kontaktní zateplovací systém ETICS.

 

Obsah:

  • Plánování výstavby
  • Krátkodobé plánování (1h)
  • Dlouhodobé plánování (1h)
  • Vnitřní omítky
  • Sádrové omítky (1h)
  • Cementovápenné omítky (1h)
  • Jednovrstvé a vícevrstvé omítky (1h)
  • Vnější kontaktní zateplovací systém ETICS
  • Tepelně-technické parametry (0,5h)
  • Vlastnosti tuhých izolací (polystyren, polyuretan atd.) (0,5h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: stavbyvedoucí, přípravář výroby, hlavní stavbyvedoucí, stavbyvedoucí střediska inženýrských sítí

 

VA 3: Technologický postup nanášení vnitřních omítek a instalace vnějšího zateplení ETICS

Rozsah: 16 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 116 v 6 skupinách

Cíl: Vyškolit naše zaměstnance v detailních znalostech technologických postupů nanášení vnitřních omítek a postupy instalace vnějšího kontaktního zateplovacího systému ETICS.

 

Obsah:

  • Vnitřní omítky
  • Odstranění staré vrstvy omítky (0,5h)
  • Penetrace (0,5h)
  • Míchání směsi omítky (poměr, nástroje) (1h)
  • Manipulace s nástroji pro nanášení omítky (1h)
  • Kontaktní zateplovací systém ETICS
  • Příprava podkladu (1h)
  • Založení systému na zakládací lištu (1h)
  • Lepení základní vrstvy (1h)
  • Lepení tepelné izolace (1h)
  • Kotvení tepelné izolace hmoždinkami (1h)
  • Nanášení stěrkovací hmoty (1h)
  • Vtlačení sklené tkaniny (1h)
  • Lepící pěna (způsob použití, typy…) (1h)
  • Stěrkovací hmota (poměr míchání, druhy…) (1h)
  • Skelná tkanina (rozměry, hustota, hmotnost) (1h)
  • Kotvící hmoždinky (materiál, nosnost, průměr…) (1h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: stavbyvedoucí, přípravář výroby, stavbyvedoucí střediska inženýrských sítí, hlavní stavbyvedoucí, zedník, stavební dělník, zedník

 

VA 4: Nové normy požární odolnosti v souvislosti s instalací nového sortimentu protipožárních čidel

Rozsah: 32 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 60 ve 3 skupinách

Cíl: Vyškolit naše zaměstnance ve znalosti nového sortimentu čidel a znalosti novinek nových norem požární odolnosti.

 

Obsah:

  • ČSN EN 1366-2:2015 Zkoušení požární odolnosti provozních instalací - Část 2: Požární klapky
  • Změny oproti ČSN EN 1366-2:2000 (2h)
  • ČSN EN 16034:2015 Dveře, vrata a otevíravá okna - Norma výrobku, funkční vlastnosti - Charakteristiky požární odolnosti
  • Bezpečnostní a funkční požadavky pro požárně odolné výrobky (4h)
  • ČSN EN 15882-2:2015 Rozšířená aplikace výsledků zkoušek požární odolnosti provozních instalací - Část 2: Požární klapky
  • Návod a pravidla pro požární klapky (4h)
  • Protipožární čidla
  • Opticko-kouřové čidla  (4h)
  • Ionizační kouřové čidla (4h)
  • Teplotní čidlo (4h)
  • Kombinované čidla
  • Opticko-kouřové a teplotní čidlo (4h)
  • Čidlo opticko-kouřové s detekcí CO (4h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: stavbyvedoucí, přípravář výroby, hlavní stavbyvedoucí, stavbyvedoucí střediska inženýrských sítí

 

VA 5: Výstavba hromosvodů a montáž přepěťových ochran a LED osvětlení

Rozsah: 16 hodin po 60 minutách

Počet účastníků a počet skupin: 39 ve 2 skupinách

Cíl: Rozšířit činnost firmy v oblasti výstavbě hromosvodů a montáži přepěťových ochran a LED osvětlení. Novou službu následně nebudeme muset zajišťovat prostřednictvím subdodavatelů, ale skrze vlastní zaměstnance.

 

Obsah:

  • Materiály používané při výstavbě hromosvodů (1h)
  • Účinky bleskových proudů (1h)
  • Návrh ochrany před bleskem a konkrétní aplikace na občanskou a průmyslovou výstavbu (1h)
  • Ukázky nejčastějších závad a pochybení (1h)
  • Praktické ukázky přepěťových ochran na stavbách (1h)
  • Přepěťová ochrana u zapojení slunečních kolektorů (1h)
  • Typy ochran a vhodný výběr (1h)
  • Metody zapojení (1h)
  • Domácí interní a externí LED svítidla (2h)
  • Průmyslová LED svítidla (2h)
  • Regulace a řízení moderních světelných zdrojů (2h)
  • Závěrečná zkouška (2h)

 

Cílová skupina: stavbyvedoucí, přípravář výroby, stavbyvedoucí TZB, hlavní stavbyvedoucí, přípravář střediska ZTI, ÚT, stavbyvedoucí střediska inženýrských sítí

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

Výstupem aktivity 1, až 5 bude Osvědčení o absolvování školení.

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální cena celkem 784 000 Kč (bez DPH)

  • VA1: 288 000 Kč (bez DPH)
  • VA2: 48 000 Kč (bez DPH)
  • VA3: 192 000 Kč (bez DPH)
  • VA4: 192 000 Kč (bez DPH)
  • VA5: 64 000 Kč (bez DPH)

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

VA1: Srpen 2016 – únor 2017

VA2: Srpen 2016 – prosinec 2016

VA3: Srpen 2016 – prosinec 2016

VA4: Srpen 2016 – únor 2017

VA5: Srpen 2016 – prosinec 2016

Místo dodání / převzetí plnění

Dlouhá 562/22, 772 35 Olomouc

Hodnotící kritéria

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

  • Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 č. zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii.

 

Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit:

  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

 

Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. 

 

Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat.

 

Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 350 000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být:

  • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
  • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
  • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.

 

Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů:

Za jednotlivé školitele uchazeč doloží:

 

VA 1: Nové přísady betonových konstrukcí, výstavba litých podlah a instalace hydroizolací spodní vrstvy

  • Diplom VŠ v oblasti stavebnictví

VA 2: Nové trendy ve vnitřních omítkách a vnější kontaktní zateplovací systém ETICS.

  • Diplom VŠ v oblasti stavebnictví. A dále předloží certifikát k provádění zateplovacích systémů s tenkovrstvými omítkami

VA 3: Technologický postup nanášení vnitřních omítek a instalace vnějšího zateplení ETICS

  • Diplom VŠ v oblasti stavebnictví. A dále předloží certifikát k provádění zateplovacích systémů s tenkovrstvými omítkami

VA 4: Nové normy požární odolnosti v souvislosti s instalací nového sortimentu protipožárních čidel

  • osvědčení odborné způsobilosti požární ochrany

 

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží úředně ověřený překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění;
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy.

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za

uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

  • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
  • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče
  • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky
  • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 6. 2016
 
Aktualizováno: 4. 1. 2017