Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro Ingersoll-Rand CZ s.r.o., II.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10848

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro Ingersoll-Rand CZ s.r.o., II.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 10. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Ingersoll-Rand CZ s.r.o.

Sídlo zadavatele: Šumperská 1345, 783 91, Uničov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Marta Moťková, Telefon: 585 093 111, E-mail: mmotkova@irco.com

IČ zadavatele: 27813941

DIČ zadavatele: CZ27813941

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Soňa Fridrichová, Marta Moťková
  • Telefon: 585 093 111
  • E-mail: sona.fridrichova@irco.com, mmotkova@irco.com

Lhůta pro podání nabídek: 18. 10. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Šumperská 1345, 783 91, Uničov

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 61200,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, okres Příbram, PSČ 262 42, IČO: 29023521, Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka, jednatel

Datum ukončení: 14. 11. 2016

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Ingersoll-Rand CZ s.r.o. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

 

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

VA1: Revize normy ISO 9001:2015 jako příprava na zákaznické audity nových produktů

 

Cíl: Proškolit 7 zaměstnanců v novinkách normy ISO 9001:2015 pro splnění požadavků na audit nových produktů pro naše zákazníky.

 

Rozsah: 7 pracovníků v 1 skupině na 2 dny (16 hodin)

 

Obsah školení:

  • Nové pojetí termínů, pojmů a osnovy normy
  • Zásadní změny oproti stávající normě ISO 9001:2008
  • Změny při implementaci normy ISO 9001:2015
  • Časový harmonogram vydání a zavedení ISO 9001:2015
  • Příprava na audit

 

 

VA2: Statistická metoda SPC pro analýzu výrobního procesu

 

Cíl: Naučit 6 zaměstnanců statistickou metodu SPC k analýze výrobního procesu od nově zaváděného vývoje po kompletaci produktu nutné k zajištění požadované jakosti nových produktů.

 

Rozsah: 6 účastníků v 1 skupině na 2 dny (16hodin)

 

Obsah:

  • Procesy a jejich proměnlivost (histogram, puntíkový diagram, krabicový diagram, výpočet   

   směrodatné odchylky)

  • Návrh vhodného regulačního diagrama
  • Stanovení způsobilosti procesů ve vývoji dle LOT 31
  • Stanovení procesů napříč výrobou
  • Hledání příčin problému a jeho sledovatelnost
  • Stanovení priorit Paretovým diagramem
  • Hledání souvislosti mezi proměnnými v procesu (korelační diagram)
  • Princip statistické regulace
  • Statistická regulace měřením (diagram X-R)
  • Statistická regulace srovnáváním (diagram p)

 

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

Výstupem aktivity 1 až 2 bude Osvědčení o absolvování školení.

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální cena celkem 61.200 Kč (bez DPH)

VA1: 25.200 Kč (bez DPH)

VA2: 36.000 Kč (bez DPH)

 

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

VA1: říjen 2016 – březen 2017

VA2: říjen 2016 – březen 2017

Místo dodání / převzetí plnění

Šumperská 1345, 783 91, Uničov

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

 

Hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota

100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

hodnota z hodnocené nabídky

 

  • Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů.

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.

 

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

 

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 75 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.

 

Uchazeč musí dále v rámci prokázání profesní způsobilosti předložit:

  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

 

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Uchazeč je oprávněn prokázat způsobilost také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

 

Uchazeč předloží seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 30.000,- Kč bez DPH.

 

Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů.

 

Za jednotlivé školitele uchazeč doloží:

VA1: Revize normy ISO 9001:2015 jako příprava na zákaznické audity nových produktů

  • Certifikát lektora ISO 9001

VA2: Statistická metoda SPC pro analýzu výrobního procesu

  • Certifikát lektora VDA, QS 9000 nebo TQM

 

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

 

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění;
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy.
  •  

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivy.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.

 

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

 

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

 

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).

 

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

  • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
  • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče.
  • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky.
  • Případné přílohy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

 

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

 

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 
 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 10. 2016
 
Aktualizováno: 9. 12. 2016