Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro MECAPLAST CZ, s.r.o. III

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11072

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro MECAPLAST CZ, s.r.o. III

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 4. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: MECAPLAST CZ, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Skandinávská 996, 267 53 Žebrák

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Milan Mach
  • Telefon: +420311533991
  • E-mail: mmach@mecaplast.com

IČ zadavatele: 62916408

DIČ zadavatele: CZ62916408

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jiří Žáček
  • Telefon: +420734362810
  • E-mail: jzacek@mecaplast.com

Lhůta pro podání nabídek: 27. 4. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Skandinávská 996, 267 53 Žebrák

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávacích aktivit (VA) pro společnost MECAPLAST CZ, s.r.o. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 46000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
všechny aktivity do konce roku 2017

Místo dodání / převzetí plnění:
Skandinávská 996, 267 53 Žebrák

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium
  • Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže dodavatel předložením čestného prohlášení.

Dodavatel musí dále v rámci prokázání profesní způsobilosti předložit:

  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Dodavatel je oprávněn prokázat způsobilost také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů.

Za jednotlivé školitele dodavatel doloží:

  • CV lektora prokazující zkušenost s vedením kurzů pro začátečníky zaměřených na Programovatelné automaty OMRON – SYSMAC (pro VA 12)
  • CV lektora prokazující zkušenost s vedením kurzů pro pokročilé zaměřených na Programovatelné automaty OMRON – SYSMAC (pro VA 13)

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy předložený dodavatelem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění;
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy;
  • Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu.
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:•Krycí list s identifikačními údaji dodavatele a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.•Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele.•Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky.•Případné přílohy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím poddodavatele. Dodavatel proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím poddodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, dodavatelé jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): LIMASOFT s.r.o., Polevsko 33, 471 16 Polevsko, IČ: 25026208

    Datum podpisu smlouvy: 24. 5. 2017

Datum ukončení: 24. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 4. 2017
 
Aktualizováno: 16. 6. 2017