Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11882

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Dlažánky 305/16, 769 01 Holešov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaromír Tomšů
  • Telefon: +420573398723
  • E-mail: tomsu@satturn.cz

IČ zadavatele: 46900250

DIČ zadavatele: CZ46900250

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavlína Machová
  • Telefon: +420773233723
  • E-mail: machova@dilucidum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 12. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
DILUCIDUM, s.r.o. Perucká 2482/7, 120 00 Praha 2 – Vinohrady

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Tato výzva je rozdělena na části, které tvoří jeden funkční celek a jsou zadávány v časové souvislosti v režimu sečtených předpokládaných hodnot. Dodavatel může podat nabídku na jednu, nebo na obě části.

Předmět zakázky je zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků zajištěním vzdělávacích kurzů v oblastech:

část 1. Měkké a manažerské dovednosti, Účetní, ekonomické a právní kurzy, Obecné IT

část 2. Jazykové vzdělávání.

Realizace školení probíhá v provozovně společnosti SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o., Dlažánky 305/16, 769 01 Holešov

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení (dále jen „účastník“) spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školící pomůcky, materiály apod.

Prezentační technika (dataprojektor, flipchart) poskytne zadavatel.

Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby.

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

 

PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM REALIZACE VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT bude navržen účastníkem v předložené nabídce tak, aby byl dodržen termín začátku a konce realizace zakázky a dále bude před podpisem smlouvy s vybraným dodavatelem přizpůsoben dle potřeb zadavatele – dle jednotlivých objednávek.

 

PRO ČÁST 1.:

Maximální počet osob ve skupině u kurzů je 12
Plnění této zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.
Nabídka účastníka musí obsahovat všechna uvedená školení pro část 1. v celém svém rozsahu, není přípustné nabídnout pouze některá školení nebo pouze části.

PRO ČÁST 2.:

Školící den je v délce 2 hodiny školení, bez přestávek, 1x týdně.
Plnění této zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.

 

Součástí plnění dodavatele budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro službu a její funkci.

Požadovaná specifikace jednotlivých okruhů kurzu je uvedena v příloze č. 7 Detailní vymezení předmětu zakázky, část 1. a příloze č. 8 Detailní vymezení předmětu zakázky, část 2. které jsou nedílnou součástí této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 958040,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění je leden 2018 bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, termín ukončení plnění je 30.06.2019. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele dle jednotlivých objednávek.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory v provozovně společnosti SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o., Dlažánky 305/16, 769 01 Holešov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny pouze podle nabídkové ceny bez DPH.

 Hodnotící kritéria a způsob hodnocení pro část 1. a část 2.

Zadavatel stanovuje následující hodnotící kritéria

Kritérium - Nejnižší nabídková cena, Váha - 100%, Druh - minimalizační kritérium

 

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách v členění bez DPH, sazba DPH v %, částka DPH, nabídková cena včetně DPH. Tyto údaje uvede v návrhu smlouvy a na krycím listu.

Nabídky budou hodnoceny tím způsobem, že jednotlivá kritéria budou nejprve přepočtena na body, výsledek bude upraven podle váhy hodnotícího kritéria a dílčí bodové výsledky budou sečteny. Nejvýhodnější nabídkou je ta nabídka, která získá nejvyšší počet bodů.

 

Pro případ kritéria, u nějž je požadována co nejnižší hodnota (minimalizační kritérium), je výpočet takový:

 

Počet bodů = (nejvýhodnější hodnota mezi nabídkami / hodnota porovnávané nabídky) x váha kritéria

 

Pro případ hodnotícího kritéria ceny bude hodnocena celková nabídková cena za předmět plnění v Kč bez DPH.

Hodnocení bude provedeno následujícím způsobem: Nabídky budou seřazeny dle bodového ohodnocení od nejnižší po nejvyšší, přičemž za nejvýhodnější je považována nabídka s nejvyšším získaným počtem bodů.

V případě shodnosti dvou nebo více nabídek rozhodne o pořadí čas doručení nabídky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podrobný popis je uvedený ve Výzvě k podání nabídky. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel upozorňuje dodavatele, že zadávací podmínky této výzvy jsou souhrnem požadavků zadavatele, nikoliv však souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně závazných předpisů a dalších norem, které se vztahují k předmětu zakázky a jeho realizaci, kterými se dodavatel při zpracování nabídky musí rovněž řídit.

Dodavatel je povinen prostudovat si veškeré pokyny a podmínky stanovené zadavatelem za účelem vyjasnění případných nesrovnalostí či sporných ustanovení ještě před podáním své nabídky.

Podáním nabídky přijímá dodavatel plně a bez výhrad veškeré podmínky a povinnosti uvedené v této výzvě včetně příloh.

Dodavatel podá svou nabídku samostatně na část 1., 2. nebo na všechny části, jak to vyžaduje tato výzva.

Účastník, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

Pokud účastník podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími účastníky, nebo je poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým účastníkem vyřadí. Vyloučení účastníka včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí účastníkovi.

Zadavatel požaduje, aby dodavatelé zpracovali nabídku v následujícím členění:

a) krycí list nabídky;

b) čestná prohlášení či případné doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace;

c) případné další doklady, požadované touto zadávací dokumentací;

d) případné ostatní doklady vztahující se k předmětu plnění zakázky;

e) návrh smlouvy, včetně požadovaných příloh;

Podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v počtu vyhotovení dle návrhu smlouvy)

Za obsahovou úplnost nabídky odpovídá výhradně dodavatel, výše uvedený výčet dokumentů slouží pouze pro usnadnění orientace dodavatele při kompletaci nabídky. Pokud v tomto výčtu nebude uveden dokument, povinnost, jehož doložení do nabídky by event. vyplývala ze zadávacích podmínek nebo ze zákone, nemůže se dodavatel zbavit odpovědnosti za obsahovou neúplnost nabídky poukazem na tento výčet dokumentů.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.).

Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou DPH, V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.   

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána v listinné podoběa) bude předložena v jednom (1) originále, jedné (1) kopii, v českém jazyce;b) bude podána v řádně uzavřené obálce označené nápisem „NABÍDKA DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ - Zajištění vzdělávání pro SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o. – NEOTEVÍRAT“. Dále označit nápisem:• „část 1. Měkké a manažerské dovednosti, Účetní, ekonomické a právní kurzy, Obecné IT“ nebo• „část 2. Jazykové vzdělávání“c) bude obsahovat dodavatelem nabízené hodnoty hodnotících kritérií, ty budou doplněné na vyznačených místech v předložených dokumentech (krycí list, smlouva). d) musí obsahovat identifikační údaje dodavatele, včetně kontaktních údajů;e) nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl;f) bude obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou za dodavatele jednat;g) bude obsahovat čestná prohlášení podepsaná osobou oprávněnou za dodavatele jednat či případně příslušné doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace, v prosté kopii; Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby:a) své nabídky zabezpečili proti manipulaci;b) všechny listy nabídky byly navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky;c) všechny stránky nabídky byly očíslovány vzestupnou kontinuální řadou;d) označili ty části nabídky, které považují za obchodní tajemství podle zvláštního právního předpisu nebo duševní vlastnictví, případně předložili seznam takových částí.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle účastníkům písemné vyhotovení vysvětlení, případně související dokumenty, a to do 2 pracovních dnů od doručení žádosti.Zadavatel je oprávněn poskytnout účastníkům vysvětlení k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.Vysvětlení včetně přesného znění žádosti bude vždy uveřejněno stejným způsobem, jako je uveřejněna tato zadávací dokumentace.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Veškerá komunikace bude probíhat pouze písemnou formou (vč. komunikace mailem) prostřednictvím kontaktní osoby zástupce zadavatele ve věci zakázky, a to pouze v českém jazyce.

Zadávací lhůta, po kterou účastník nesmí ze zadávacího řízení odstoupit je 60 dnů, přičemž počátkem zadávací lhůty je konec lhůty pro podání nabídek.

Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou účastníci bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.

Zadavatel požaduje, aby dodavatel ve své nabídce uvedl, jakou část zakázky má v úmyslu zadat jiným osobám.

Dodavatel uvede v nabídce seznam poddodavatelů, se kterými uvažuje při plnění zakázky, s uvedením jejich identifikačních údajů a věcné specifikace každého z poddodavatelů.

Části zakázky, které může plnit pouze vybraný dodavatel: nejsou stanoveny.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel ruší zadávací řízení podle § 127 odst. 2 písm. d) v průběhu zadávacího řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, včetně důvodů ekonomických, pro které nelze po zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval, bez ohledu na to, zda tyto důvody zadavatel způsobil či nikoliv. Zadavatel na základě doplňujícího dotazu od uchazeče zjistil nesrovnalosti v Příloze č. 4 – Detailní vymezení předmětu zakázky. Zadavatel tuto přílohu přepracuje a vyhlásí nové zadávací řízení.

Datum ukončení: 27. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 11. 2017
 
Aktualizováno: 27. 11. 2017