Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11977

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Dlažánky 305/16, 769 01 Holešov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaromír Tomšů
  • Telefon: +420573398723
  • E-mail: tomsu@satturn.cz

IČ zadavatele: 46900250

DIČ zadavatele: CZ46900250

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavlína Machová
  • Telefon: +420773233723
  • E-mail: machova@dilucidum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 1. 2018 12:00

Místo pro podání nabídek:
DILUCIDUM, s.r.o. Perucká 2482/7, 120 00 Praha 2 – Vinohrady

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Tato zakázka je rozdělena na části, které tvoří jeden funkční celek a jsou zadávány v časové souvislosti v režimu sečtených předpokládaných hodnot. Dodavatel může podat nabídku na jednu, nebo na obě části.

Předmětem zakázky je zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků zajištěním vzdělávacích kurzů v oblastech:

část 1. Měkké a manažerské dovednosti, Účetní, ekonomické a právní kurzy, Obecné IT

část 2. Jazykové vzdělávání.

Realizace školení probíhá v provozovně společnosti SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o., Dlažánky 305/16, 769 01 Holešov

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení (dále jen „účastník“) spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školící pomůcky, materiály apod.

Prezentační technika (dataprojektor, flipchart) poskytne zadavatel.

Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby.

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

Dodavatel poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý okruh kurzu výukové podpůrné materiály

PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM REALIZACE VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT bude navržen účastníkem v předložené nabídce tak, aby byl dodržen termín začátku a konce realizace zakázky.

Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby dodavatel byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
U jednotlivých okruhů kurzu budou dodrženy uvedené počty hodin výuky
Součástí plnění je dodání dokumentace ke vzdělání, a to prezenčních listin, dokumentace k obsahu vzdělávacích kurzů a vydání dokladu o absolvování kurzu po závěrečném pohovoru (zkoušce).

PRO ČÁST 1.:

Výukové hodiny jsou v délce 60 min. u všech plánovaných okruhů
Školící den je v délce maximálně výukových 8 hodin školení, bez přestávek. Přestávky účastník navrhne nad výše uvedený rozsah včetně pauzy na oběd.
Maximální počet osob ve skupině u kurzů je 12
Plnění této zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.
Nabídka účastníka musí obsahovat všechna uvedená školení pro část 1. v celém svém rozsahu, není přípustné nabídnout pouze některá školení nebo pouze části.

PRO ČÁST 2.:

Výukové hodiny jsou v délce 45 min.
Školící den je v délce 2 výukové hodiny školení, bez přestávek, 1x týdně pro každou úrovňovou skupinu.
Plnění této zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.

 

Součástí plnění dodavatele budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro službu a její funkci.

Požadovaná specifikace jednotlivých okruhů kurzu je uvedena v příloze č. 7 Detailní vymezení předmětu zakázky, část 1. a příloze č. 8 Detailní vymezení předmětu zakázky, část 2. které jsou nedílnou součástí této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 787107,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění je leden 2018 bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, termín ukončení plnění je 30.06.2019. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele dle jednotlivých objednávek.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory v provozovně společnosti SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o., Dlažánky 305/16, 769 01 Holešov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.

 

Hodnotící kritéria a způsob hodnocení pro část 1.

Zadavatel stanovil následující kritéria hodnocení (dle jejich důležitosti ve vztahu k charakteru, rozsahu a složitosti předmětu plnění):

a) Nejnižší nabídková cena - 30 % - minimalizační kritérium

b) Kvalifikace a zkušenosti školitelů - 20 % - maximalizační kritérium

c) Kvalita navrhovaných obsahů - 20 % - maximalizační kritérium

d) Metoda výuky vzdělávacích kurzů - 10 % - maximalizační kritérium

e) Metody vyhodnocování výsledků účastníků a způsob poskytování zpětné vazby - 20 % - maximalizační kritérium

Pro účely hodnocení nabídky z hledisek uvedených pod písmeny c) až e) účastník sepíše dokument, který popíše postup uchazeče k plnění předmětu zakázky a bude obsahovat kompletní informace nutné pro hodnocení nabídky z hledisek uvedených pod body c) až e).

 

a) V rámci dílčího hodnotícího kritéria – Cena bude hodnocena celková nabídková cena za předmět plnění v Kč bez DPH.

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách v členění bez DPH, sazba DPH v %, částka DPH, nabídková cena včetně DPH. Tyto údaje uvede v návrhu smlouvy a na krycím listu.

Hodnoceno bude dle následujícího vzorce:

Počet bodů = 100 * (hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota(cena) / hodnota (cena) z hodnocené nabídky) * váha kritéria x %

Nejvýhodnější nabídkou je ta nabídka, která získá nejvyšší počet bodů.

 

b) V rámci dílčího hodnotícího kritéria – Kvalifikace a zkušenosti školitelů bude hodnocena kvalita školitelů:

Účastník předloží za účelem hodnocení tohoto kritéria seznam osob zajišťujících plnění zakázky (realizačního týmu) s 3 řádnými členy a 2 náhradníky. Tento počet je stanoven jako minimální. Předložení seznamu více jak 5 osob/vč.náhradníků nemá vliv na hodnocení zakázky. V seznamu bude uveden odborný garant.

Účastník předloží vyplněnou „Tabulku k hodnocení kvalifikace a zkušenosti realizačního týmu“, která tvoří Přílohu č. 9 této výzvy. Do této účastník uvede informace o vzdělání členů realizačního týmu a délce praxe. Dokument vlastnoručně podepíší všichni uvedení členové realizačního týmu.

Nejvyšší dosažené vzdělání členů realizačního týmu v relevantním oboru bude hodnoceno takto:

VŠ vzdělání 3body/osoba
Vyšší odborné vzdělání 2body/osoba
SŠ vzdělání 1bod/osoba
Garant disponuje VŠ vzděláním pedagogického směru 5bodů

Za vzdělání členů realizačního týmu je možno získat maximálně 20 bodů. Budou-li mít někteří členové realizačního týmu nižší než středoškolské vzdělání s maturitou, nebude tato skutečnost bodově ohodnocena.

Délka praxe realizačního týmu v oblasti podnikového vzdělávání (tj. praktické zkušenosti v oblasti podnikového vzdělávání. Nerozhoduje druh pracovněprávního vztahu ani skutečnost, zda se jednalo o plný či částečný úvazek. Bude hodnoceno takto:

Za každý rok praxe nad požadovanou minimální úrovní (3 roky) 1 bod/osoba. Maximálně však 5 bodů/osoba.

Délka praxe členů realizačního týmu v oblasti podnikového vzdělávání v délce kratší než 3 roky nebude bodově ohodnocena.

Přidělené body dle předchozího přehledu budou sečteny. Za nejvýhodnější nabídku bude považována ta s nejvyšším počtem bodů. Dále budou nabídky hodnoceny dle následujícího vzorce:

Počet bodů = 100 * (hodnota z hodnocené nabídky / hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejvyšší hodnota) * váha kritéria v %

 

c) V rámci dílčího hodnotícího kritéria - Kvalita navrhovaných obsahů

Hlavními aspekty hodnocení jsou:

- Adekvátnost obsahu kurzu časové dotaci, cílové skupině a plánovanému cíli kurzu.

- Využitelnost a uplatnitelnost vzdělávání pro rozvoj profesních kompetencí cílové skupiny a jejich využití při výkonu práce u zaměstnavatele.

Za nejvýhodnější nabídku bude považována taková, kde naplní účastník výše uvedené aspekty v nejvyšší možné míře.

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné včetně podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení, a přidělí body tak, že nejvhodnější přidělí plný počet bodů (100) a ostatním tolik bodů, kolik odpovídá poměru kvality této nabídky vůči nejlepší. Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria.

Nabídky budou váženy dle následujícího vzorce:

            Počet bodů, které hodnocená nabídka v daném kritériu získala * váha kritéria v %

 

d) V rámci dílčího hodnotícího kritéria - Metoda výuky vzdělávacích kurzů

Hlavním aspektem hodnocení je návrh metod školení. Za nejvýhodnější nabídku bude považována taková nabídka, kde návrh metody bude odpovídat nejlépe práci s cílovou skupinou a její náplni práce se zaměřením na praktické využití a aplikování získaných znalostí a dovedností do praxe. Lépe budou hodnoceny moderní a interaktivní metody, které využívají při výuce princip prožitkového učení.

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné včetně podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení, a přidělí body tak, že nejvhodnější přidělí plný počet bodů (100) a ostatním tolik bodů, kolik odpovídá poměru kvality této nabídky vůči nejlepší. Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria.

Nabídky budou váženy dle následujícího vzorce:

           Počet bodů, které hodnocená nabídka v daném kritériu získala * váha kritéria v %

 

e) V rámci dílčího hodnotícího kritéria - Metody vyhodnocování výsledků účastníků a způsob poskytování zpětné vazby

Zadavatel bude hodnotit způsob poskytnutí zpětné vazby, vč. evaluace dosažených výsledků.

Za nejvýhodnější bude považována taková nabídka, která bude obsahovat propracovaný a efektivní způsob zajištění výstupů ze školení, jasné a konkrétní metody a formy podávání zpětné vazby, jenž zajistí co nejvyšší míru zpětné vazby směrem k účastníkům školení i směrem k zaměstnavateli.

Hlavními směry pro posuzování nabídky jako nejvýhodnější jsou:

 - Propracovanost a systematičnost evaluace

 - Měřitelnost výstupů evaluace směrem k zaměstnavateli (písemné testovací otázky, psychologická diagnostika - možnost - sledování posunu v kompetencích účastníků)

- Měřitelnost výstupů evaluace směrem k účastníkům školení (evaluační dotazníky s grafy - např. kolik účastníků bylo spokojeno apod.)

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné včetně podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení, a přidělí body tak, že nejvhodnější přidělí plný počet bodů (100) a ostatním tolik bodů, kolik odpovídá poměru kvality této nabídky vůči nejlepší. Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria.

Nabídky budou váženy dle následujícího vzorce:

        Počet bodů, které hodnocená nabídka v daném kritériu získala * váha kritéria v %

 

Způsob hodnocení pro část 1.

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií (tj. písmena c až e) se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude poté vynásoben vahou daného kritéria dle výše uvedených vzorců.

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Dílčí bodové výsledky budou zaokrouhleny na celé desetiny, v případě čísla 5 a větší na místě setin nahoru a v případě čísla 4 na místě setin a nižšího dolů.

 

Hodnotící kritéria a způsob hodnocení pro část 2.

Zadavatel stanovuje následující hodnotící kritéria

Nejnižší nabídková cena - 100 % - minimalizační kritérium

Za nejvýhodnější nabídku bude považována taková nabídka, kde uchazeč nabídne celkovou nejnižší cenu bez DPH.

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách v členění bez DPH, sazba DPH v %, částka DPH, nabídková cena včetně DPH. Tyto údaje uvede v návrhu smlouvy a na krycím listu.

Hodnoceno bude dle následujícího vzorce:

Počet bodů = 100 * (hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota (cena) / hodnota (cena) z hodnocené nabídky) * váha kritéria v %

Nejvýhodnější nabídkou je ta nabídka, která získá nejvyšší počet bodů. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Požadavky zadavatele na kvalifikaci

Předpokladem posouzení a hodnocení nabídky je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria nebo nesplnění povinnosti oznámení změn v kvalifikaci (viz níže) bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů a/nebo písemného vysvětlení nabídky.

Není-li stanoveno jinak, doklady k prokázání splnění kvalifikace postačí předložit v prosté kopii.

V případě, že byla kvalifikace získána v zahraničí, prokazuje se doklady vydanými podle právního řádu země, ve které byla získána, a to v rozsahu požadovaném zadavatelem.

V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost a profesní způsobilost každý dodavatel samostatně.

Základní způsobilost a profesní způsobilost dle bodu 2.1a) nemohou být prokázány prostřednictvím poddodavatele.

Dodavatel může nahradit doklady prokazující kvalifikaci čestným prohlášením. V případě, že dodavatel nahradí čestným prohlášením doklad, který má sloužit rovněž jako podklad pro hodnocení nabídky, musí dodavatel do čestného prohlášení uvést také seznam dokladů, kterými disponuje

Dodavatel může nahradit požadované doklady jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky.

Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně kvalifikace účastníka zadávacího řízení, je účastník zadávacího řízení povinen tuto změnu zadavateli do 5 pracovních dnů od oznámení této změny předložit nové doklady nebo prohlášení ke kvalifikaci, zadavatel může tyto lhůty prodloužit nebo prominout jejich zmeškání. Povinnost podle věty první účastníku zadávacího řízení nevzniká, pokud je kvalifikace změněna takovým způsobem, že:

a) podmínky kvalifikace jsou nadále splněny,

b) nedošlo k ovlivnění kritérií pro snížení počtu účastníků zadávacího řízení nebo nabídek a

c) nedošlo k ovlivnění kritérií hodnocená nabídek.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Před uzavřením smlouvy si zadavatel od vybraného dodavatele vyžádá předložení kopií dokladů o kvalifikaci, pokud již nebyly v zadávacím řízení předloženy.

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce účastníka u třetích osob, účastník je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

Doklady prokazující profesní způsobilost (výpis z obchodního rejstříku) musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.

Základní způsobilost pro část 1. a část 2.

Kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží.  Splnění tohoto předpokladu prokáže dodavatel předložením:

a)       výpis z evidence Rejstříku trestů FO dodavatele. Je-li dodavatelem právnická osoba, pak výpis z evidence Rejstříku trestů PO a výpis z evidence Rejstříku trestů FO každého člena statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele PO také právnická osoba, musí být doložen také výpis z evidence Rejstříku trestů PO této právnické osoby a výpis z evidence Rejstříku trestů FO všech členů statutárních orgánů a osoba zastupující tuto právnickou osobu ve statutárním orgánu dodavatele.  

Kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek.  Splnění tohoto předpokladu prokáže dodavatel předložením:

a)       potvrzení příslušného finančního úřadu  

b)      čestné prohlášení ve vztahu k spotřební dani  

1.3              Kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění.  Splnění tohoto předpokladu prokáže dodavatel předložením:

a)       písemné čestné prohlášení  

Kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.  Splnění tohoto předpokladu prokáže dodavatel předložením:

a)       potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení  

Kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo není v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.  Splnění tohoto předpokladu prokáže dodavatel předložením:

a)       výpis z obchodního rejstříku, nebo čestné prohlášení, není-li v obchodním rejstříku zapsán   

 

Profesní, technická a ekonomická kvalifikace je podrobně uvedena ve Výzve k podání nabídky. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel upozorňuje dodavatele, že zadávací podmínky této výzvy jsou souhrnem požadavků zadavatele, nikoliv však souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně závazných předpisů a dalších norem, které se vztahují k předmětu zakázky a jeho realizaci, kterými se dodavatel při zpracování nabídky musí rovněž řídit.

Dodavatel je povinen prostudovat si veškeré pokyny a podmínky stanovené zadavatelem za účelem vyjasnění případných nesrovnalostí či sporných ustanovení ještě před podáním své nabídky.

Podáním nabídky přijímá dodavatel plně a bez výhrad veškeré podmínky a povinnosti uvedené v této výzvě včetně příloh.

Dodavatel podá svou nabídku samostatně na část 1., 2. nebo na všechny části, jak to vyžaduje tato výzva.

Účastník, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

Pokud účastník podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími účastníky, nebo je poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým účastníkem vyřadí. Vyloučení účastníka včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí účastníkovi.

Zadavatel požaduje, aby dodavatelé zpracovali nabídku v následujícím členění:

a) krycí list nabídky;

b) čestná prohlášení či případné doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace;

c) případné další doklady, požadované touto zadávací dokumentací;

d) případné ostatní doklady vztahující se k předmětu plnění zakázky (včetně informací nutných k hodnocení nabídek);

e) detailní vymezení předmětu zakázky

f) návrh smlouvy, včetně požadovaných příloh;

Podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v počtu vyhotovení dle návrhu smlouvy)

Za obsahovou úplnost nabídky odpovídá výhradně dodavatel, výše uvedený výčet dokumentů slouží pouze pro usnadnění orientace dodavatele při kompletaci nabídky. Pokud v tomto výčtu nebude uveden dokument, povinnost, jehož doložení do nabídky by event. vyplývala ze zadávacích podmínek nebo ze zákona, nemůže se dodavatel zbavit odpovědnosti za obsahovou neúplnost nabídky poukazem na tento výčet dokumentů.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.).

Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou DPH, V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána v listinné podoběa) bude předložena v jednom (1) originále, jedné (1) kopii, v českém jazyce;b) bude podána v řádně uzavřené obálce označené nápisem „NABÍDKA DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ - Zajištění vzdělávání pro SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o. – NEOTEVÍRAT“. Dále označit nápisem:• „část 1. Měkké a manažerské dovednosti, Účetní, ekonomické a právní kurzy, Obecné IT“ nebo• „část 2. Jazykové vzdělávání“c) bude obsahovat dodavatelem nabízené hodnoty hodnotících kritérií, ty budou doplněné na vyznačených místech v předložených dokumentech (krycí list, smlouva). d) musí obsahovat identifikační údaje dodavatele, včetně kontaktních údajů;e) nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl;f) bude obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou za dodavatele jednat;g) bude obsahovat čestná prohlášení podepsaná osobou oprávněnou za dodavatele jednat či případně příslušné doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace, v prosté kopii; Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby:a) své nabídky zabezpečili proti manipulaci;b) všechny listy nabídky byly navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky;c) všechny stránky nabídky byly očíslovány vzestupnou kontinuální řadou;d) označili ty části nabídky, které považují za obchodní tajemství podle zvláštního právního předpisu nebo duševní vlastnictví, případně předložili seznam takových částí.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat na část 1. a na část 2. pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle účastníkům písemné vyhotovení vysvětlení, případně související dokumenty, a to do 2 pracovních dnů od doručení žádosti.Zadavatel je oprávněn poskytnout účastníkům vysvětlení k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.Vysvětlení včetně přesného znění žádosti bude vždy uveřejněno stejným způsobem, jako je uveřejněna tato zadávací dokumentace.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Veškerá komunikace bude probíhat pouze písemnou formou (vč. komunikace mailem) prostřednictvím kontaktní osoby zástupce zadavatele ve věci zakázky, a to pouze v českém jazyce.

Zadávací lhůta, po kterou účastník nesmí ze zadávacího řízení odstoupit je 60 dnů, přičemž počátkem zadávací lhůty je konec lhůty pro podání nabídek.

Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou účastníci bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.

Zadavatel požaduje, aby dodavatel ve své nabídce uvedl, jakou část zakázky má v úmyslu zadat jiným osobám.

Dodavatel uvede v nabídce seznam poddodavatelů, se kterými uvažuje při plnění zakázky, s uvedením jejich identifikačních údajů a věcné specifikace každého z poddodavatelů.

Části zakázky, které může plnit pouze vybraný dodavatel: nejsou stanoveny.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 5. 2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 667455.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, Nové Město, 128 00 Praha 2, IČ: 02229919, zastoupený: Jaroslav Škývara, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 26. 2. 2018

Zrušené části zakázky: Zrušena Část č. 2, viz. dokument Rozhodnutí o zrušení - část 2

Datum ukončení: 26. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 12. 2017
 
Aktualizováno: 6. 3. 2018