- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro Siempelkamp CZ s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10872
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro Siempelkamp CZ s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 11. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Siempelkamp CZ s.r.o.
Sídlo zadavatele: Blatnice pod Svatým Antonínkem 893, PSČ: 696 71
- Jméno: Kateřina Veselíková Telefon: 518 698 213 E-mail: kveselikova@siempelkamp.cz
IČ zadavatele: 27727335
DIČ zadavatele: CZ27727335
- Jméno: Gabriela Holubíková
- Telefon: 518 698 232
- E-mail: gholubikova@siempelkamp.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 11. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Blatnice pod Svatým Antonínkem 893, PSČ: 696 71
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 540000,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Výzva_podepsaná.pdf (4. 11. 2016 10:30)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (24. 11. 2016 13:23)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (8. 12. 2016 11:16)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521
Datum ukončení: 12. 12. 2016
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Zajištění vzdělávacích aktivit (VA) pro společnost Siempelkamp CZ s.r.o. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Zakázka je dělena na dílčí části:
Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídky do jedné nebo obou dílčích částí. V případě podání nabídek na obě dílčí části podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část.
Dílčí část 1: VA1: Nastavení, programování a ovládání řídících systému CNC obráběcích center pro obrábění kontur a volné programování obrobku nestandardních tvarů
Cíl: Naučit 16 zaměstnanců ovládat a programovat řídí systém nových obráběcích center na obrábění kontur a dalších obrobků nestandardních tvarů a rozměrů.
Rozsah: 16 účastníků na 4 dny (32 hodin) ve 2 skupinách
Obsah kurzu:
Cílová skupina: frézař, technolog, soustružník
VA2: Technologie vysokotlakového nástřiku s použitím 1K syntetických barev
Cíl: Naučit 12 zaměstnanců lakovat vysokotlakými přístroji a používat 1K syntetické polyuretanové barvy Rozsah: 12 účastníků na 6 dní (48 hodin) ve 2 skupinách Obsah kurzu:
Cílová skupina: mistr, lakýrník
VA 3: Pneumatické a hydraulické sestavy a rozvody, ohýbání trubek
Cíl: Naučit 35 zaměstnanců pracovat s pneumatickými a hydraulickými prvky nových strojů v montovaných sestavách.
Rozsah: 35 účastníků na 4 dny (32 hodin) ve 4 skupinách
Obsah kurzu:
Cílová skupina: montážník, mistr, mechatronik
Dílčí část 2: VA 4: Projektové řízení výroby na objednávku
Cíl: Naučit 7 zaměstnanců řízení projektů pro zajištění hladké koordinace výroby na objednávku od vývoje po distribuci.
Rozsah: 7 účastníků na 4 dnů (32 hodin) v 1 skupině
Obsah kurzu:
Cílová skupina: vedoucí výroby, expedient, vedoucí kontrolor kvality, asistentka projektového manažera, plánovač, projektový manažer, vedoucí nákupu
Stanovený časový rozsah kurzů nezahrnuje přestávky. Výstupem VA v obou dílčích částech bude Osvědčení o absolvování školení pro účastníky, kteří úspěšně splnili kritéria účasti v kurzech. Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení o absolvování kurzu. |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Dílčí část 1: maximální cena celkem 488.000 Kč (bez DPH) VA1: 112.000 Kč (bez DPH) VA2: 168.000 Kč (bez DPH) VA 3: 208.000 Kč (bez DPH) Dílčí část 2: maximální cena celkem 52.000 Kč (bez DPH) VA 4: 52.000 Kč (bez DPH) Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Dílčí část 1: VA1: prosinec 2016 – červen 2017 VA2: prosinec 2016 – červen 2017 VA 3: prosinec 2016 – červen 2017 Dílčí část 2: VA 4: prosinec 2016 – červen 2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Blatnice pod Svatým Antonínkem 893, PSČ: 696 71 |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky / dílčí části veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.
Hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota 100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v % hodnota z hodnocené nabídky
Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky / dílčí části veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.
Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.
Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 75 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.
Uchazeč musí dále v rámci prokázání profesní způsobilosti předložit:
Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Uchazeč je oprávněn prokázat způsobilost také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Uchazeč předloží seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 250.000,- Kč bez DPH pro dílčí část 1, resp. min. 30.000,- Kč bez DPH pro dílčí část 2.
Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů.
Za jednotlivé školitele uchazeč doloží: Dílčí část 1: VA1: Nastavení, programování a ovládání řídících systému CNC obráběcích center pro obrábění kontur a volné programování obrobku nestandardních tvarů
VA2: Technologie vysokotlakového nástřiku s použitím 1K syntetických barev
VA 3: Pneumatické a hydraulické sestavy a rozvody, ohýbání trubek
Dílčí část 2: VA 4: Projektové řízení výroby na objednávku
Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.
Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky / dílčí části veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivy. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.
Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).
Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Toto ustanovení se nevztahuje na podání nabídky do obou dílčích částí. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Platební a obchodní podmínky:
Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.
V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.