Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro Siempelkamp CZ s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10872

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro Siempelkamp CZ s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 11. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Siempelkamp CZ s.r.o.

Sídlo zadavatele: Blatnice pod Svatým Antonínkem 893, PSČ: 696 71

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Kateřina Veselíková Telefon: 518 698 213 E-mail: kveselikova@siempelkamp.cz

IČ zadavatele: 27727335

DIČ zadavatele: CZ27727335

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Gabriela Holubíková
  • Telefon: 518 698 232
  • E-mail: gholubikova@siempelkamp.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 11. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Blatnice pod Svatým Antonínkem 893, PSČ: 696 71

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 540000,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521

Datum ukončení: 12. 12. 2016

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Zajištění vzdělávacích aktivit (VA) pro společnost Siempelkamp CZ s.r.o. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

Zakázka je dělena na dílčí části:

  • Dílčí část 1: VA 1 až 3
  • Dílčí část 2: VA 4

Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídky do jedné nebo obou dílčích částí. V případě podání nabídek na obě dílčí části podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část.

 

Dílčí část 1:

VA1: Nastavení, programování a ovládání řídících systému CNC obráběcích center pro obrábění kontur a volné programování obrobku nestandardních tvarů

 

Cíl: Naučit 16 zaměstnanců ovládat a programovat řídí systém nových obráběcích center na obrábění kontur a dalších obrobků nestandardních tvarů a rozměrů.

 

Rozsah: 16 účastníků na 4 dny (32 hodin) ve 2 skupinách

 

Obsah kurzu:

  • Programování řídících systémů CNC center
  • Souřadnicové systémy
  • Vztažné body a korekce
  • Rychloposuv
  • Lineární a kruhová interpolace
  • Pevné cykly
  • Obsluha a nastavení CNC center
  • Řídící nástroje CNC centra
  • Upínání nástrojů, polotovarů a obrobků před/při přechodech na jiný obrobek
  • Nastavení linie obrysu
  • ATP systém nájezdu
  • Aktivace programu
  • Opravy nástrojových korekcí
  • Frézování kontur po dráze
  • Přepínání nástroje na pracovní posun
  • Sousledné X Nesousledné obrábění
  • Polohování vzorů zpětných pohybů
  • Startovací body kontury, konturové prvky
  • Maximální přísuv do hloubky

 

Cílová skupina: frézař, technolog, soustružník

 

VA2: Technologie vysokotlakového nástřiku s použitím 1K syntetických barev

 

Cíl: Naučit 12 zaměstnanců lakovat vysokotlakými přístroji a používat 1K syntetické polyuretanové barvy

Rozsah: 12 účastníků na 6 dní (48 hodin) ve 2 skupinách

Obsah kurzu:

  • Rozdíl mezi klasickým lakováním a vysokotlakým lakováním
  • Míchání 1K syntetických polyuretanových barev a ředidel
  • Nastavení výstupního tlaku a dávky
  • Redukce přestřiků
  • Polarizace částic v závislosti na podkladu
  • Instalace vysokotlakých nádrží
  • Ionizace a zahřívání dusíku, obsluha výstupní hadice
  • Čištění trysek
  • Určení mřížkové konstanty, měření na objektivovém mikrometru
  • Výstupní kontrola lakovaného povrchu a jeho začištění

 

Cílová skupina: mistr, lakýrník

 

VA 3: Pneumatické a hydraulické sestavy a rozvody, ohýbání trubek

 

Cíl: Naučit 35 zaměstnanců pracovat s pneumatickými a hydraulickými prvky nových strojů v montovaných sestavách. 

 

Rozsah: 35 účastníků na 4 dny (32 hodin) ve 4 skupinách

 

Obsah kurzu:

  • Přenos energie pneumatickým systémem
  • Řízení energie, kompresory, jednosměrné ventily a motory v pneumatice
  • Ventily řídící průtok, rozvaděče
  • Vysokotlaké hadice a typy koncovek
  • Tlakové ventily, příprava vzduchu
  • Montáž pneumatického rozvodu
  • Nástrčné a běžné šroubení
  • Adaptéry k propojení pneumatického vedení
  • Test a hodnocení průchodnosti soustavy
  • Přenos energie hydraulickým systémem
  • Řízení hydraulické energie
  • Jednosměrné ventily a motory v hydraulice
  • Škrtící ventily řízení průtoku, rozvaděče
  • Přímo řízené tlakové ventily
  • Údržba hydraulické kapaliny a hydraulické mazání ložisek a hřídelí
  • Praktické příklady přímo na lince
  • Trubky a profily z různých materiálů
  • Vnější a vnitřní stěna trubek
  • Nastavení poloměru ohybu pomocí stupnice na zakružovačce
  • Maximální průměr a tloušťka stěny kruhového profilu
  • Maximální průměr ohýbané plné kulatiny 30 mm
  • Maximální rozměr plného čtyřhran
  • Základna se středovou hřídelí na ruční zakružovačce
  • Ohýbací rameno s uložením kladky
  • Kladky se čtvercovým, obdélníkovým a kruhovým profilem
  • Zajištění stability ruční a elektrické zakružovačky při ohýbaní
  • Kontrola vlastností ohýbaného prvku před a po ohýbání

 

Cílová skupina: montážník, mistr, mechatronik

 

Dílčí část 2:

VA 4: Projektové řízení výroby na objednávku

 

Cíl: Naučit 7 zaměstnanců řízení projektů pro zajištění hladké koordinace výroby na objednávku od vývoje po distribuci. 

 

Rozsah: 7 účastníků na 4 dnů (32 hodin) v 1 skupině

 

Obsah kurzu:

  • Kusová výroba a její dopad na projektový management
  • Nové výrobky a jejich dopad na projektový management
  • Přizpůsobení požadavků zákazníka výrobě
  • Variabilita a obměny výrobků v sériích a na objednávku
  • Technické parametry nových segmentů a jejich dopad na projektové řízení
  • Realizace projektu – operativní řízení
  • Projektový tým – sestavení, komunikace, řízení konfliktů
  • Organizační začlenění projektového týmu
  • Sledování rozpracovanosti projektu
  • Řízení rizik, opatření proti nejistotám
  • Monitorování, reporting, kontrola, audit
  • Ukončení projektu

 

Cílová skupina: vedoucí výroby, expedient, vedoucí kontrolor kvality, asistentka projektového manažera, plánovač, projektový manažer, vedoucí nákupu

 

Stanovený časový rozsah kurzů nezahrnuje přestávky.

Výstupem VA v obou dílčích částech bude Osvědčení o absolvování školení pro účastníky, kteří úspěšně splnili kritéria účasti v kurzech.

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení o absolvování kurzu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Dílčí část 1: maximální cena celkem 488.000 Kč (bez DPH)

VA1: 112.000 Kč (bez DPH)

VA2: 168.000 Kč (bez DPH)

VA 3: 208.000 Kč (bez DPH)

Dílčí část 2: maximální cena celkem 52.000 Kč (bez DPH)

VA 4: 52.000 Kč (bez DPH)

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Dílčí část 1:

VA1: prosinec 2016 – červen 2017

VA2: prosinec 2016 – červen 2017

VA 3: prosinec 2016 – červen 2017

Dílčí část 2:

VA 4: prosinec 2016 – červen 2017

Místo dodání / převzetí plnění

Blatnice pod Svatým Antonínkem 893, PSČ: 696 71

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky / dílčí části veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

 

Hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota

100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

hodnota z hodnocené nabídky

 

  • Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky / dílčí části veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů.

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.

 

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

 

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 75 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.

 

Uchazeč musí dále v rámci prokázání profesní způsobilosti předložit:

  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

 

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Uchazeč je oprávněn prokázat způsobilost také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

 

Uchazeč předloží seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 250.000,- Kč bez DPH pro dílčí část 1, resp. min. 30.000,- Kč bez DPH pro dílčí část 2.

 

Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů.

 

Za jednotlivé školitele uchazeč doloží:

Dílčí část 1:

VA1: Nastavení, programování a ovládání řídících systému CNC obráběcích center pro obrábění kontur a volné programování obrobku nestandardních tvarů

  • diplom prokazující vysokoškolské vzdělávání v oboru strojírenství nebo strojírenská technologie a zároveň
  • životopis prokazující min. 3-letou praxí v oblasti řídících systémů CNC

 

VA2: Technologie vysokotlakového nástřiku s použitím 1K syntetických barev

  • diplom prokazující vysokoškolské vzdělávání v oboru strojírenství nebo strojírenská technologie

 

VA 3: Pneumatické a hydraulické sestavy a rozvody, ohýbání trubek

  • certifikát ISO 9001

 

Dílčí část 2:

VA 4: Projektové řízení výroby na objednávku

  • certifikát QM nebo QA

 

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

 

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění;
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy.

 

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky / dílčí části veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivy.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.

 

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

 

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

 

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).

 

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

  • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
  • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče.
  • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky.
  • Případné přílohy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Toto ustanovení se nevztahuje na podání nabídky do obou dílčích částí.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

 

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

 

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

 

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 4. 11. 2016
 
Aktualizováno: 4. 1. 2017