- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro Společenstvo kominíků ČR v letech 2017 - 2020
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11464
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro Společenstvo kominíků ČR v letech 2017 - 2020
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 8. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_060/0005910 Vzdělávání členů Společenstva kominíků ČR příjemce: Společenstvo kominíků České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Společenstvo kominíků České republiky
Sídlo zadavatele: Učňovská 100/1, 190 00 Praha 9 - Hrdlořezy
- Jméno: Ing. Jaroslav Schön
- Telefon: +420224321080
- E-mail: skcr-vyzva60@seznam.cz
IČ zadavatele: 16193563
DIČ zadavatele: CZ16193563
- Jméno: Jaroslav Schön
- Telefon: +420224321080
- E-mail: skcr-vyzva60@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 10. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: CÍSAŘ, ČEŠKA, SMUTNÝ s.r.o., advokátní kancelář Sídlo: CITY TOWER, 26. patro Hvězdova 1716/2b 140 00 Praha 4
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné podlimitní zakázky na služby je zajištění výuky (Obecné IT, Měkké a manažerské dovednosti, Jazykové vzdělávání, Účetní ekonomické a právní kurzy, kurz Technické a jiné odborné vzdělávání, kurz Obsluha manipulačního vozíku a kurz Práce ve výškách) pro Společenstvo kominíků ČR v letech 2017 – 2020 po celé ČR v rámci projektu „Vzdělávání členů Společenstva kominíků ČR“, registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_060/0005910 z Operačního programu Zaměstnanost. Zadavatel bude o přesném místu školení informovat minimálně v předstihu 14 kalendářních dnů.
Přesné požadavky na jednotlivé kurzy – seznam seminářů, témata zařazené v obsahu, délka kurzu, požadavky na odbornost lektora, typ podkladů pro účastníky, požadavky na místo konání, vybavení učebny materiální a technické požadavky na vybavení zkušebny a způsob prezentace popisuje „Příloha č. 2 - specifikace poptávaného plnění a požadavků na realizaci vzdělávání“, která je nedílnou součástí této zadávací dokumentace.
Zadavatel si vyhrazuje právo nevyčerpat všechny uvedené kurzy a vyhrazuje si právo na aktualizaci osnov kurzů podle případných změn zákonů, nařízení či vyhlášek a technických norem a pravidel praxe tak, aby dodavatel byl schopen pružně reagovat na změny v jednotlivých oblastech vzdělávání po celou dobu trvání zakázky (viz Příloha č. 2).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 5387100,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31. 1. 2020
Místo dodání / převzetí plnění: ČR
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Zadavatel bude postupovat při výběru dodavatele v každé ze sedmi částí veřejné zakázky odděleně. Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH zpracované dle čl. 16 této zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
7.1. Požadovaná kritéria kvalifikace
Dodavatel je povinen v rámci kvalifikace prokázat splnění:
a) základní způsobilosti podle § 74 zákona,
b) profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 zákona, a podle § 77 odst. 2 zákona, písmena a).
c) technické kvalifikace podle § 79 zákona.
Zadavatel provede posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení včetně posouzení splnění kvalifikace po hodnocení nabídek pouze u vybraného dodavatele v souladu s § 39 odst. 4 zákona.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Struktura nabídky
Zadavatel doporučuje dodavateli předložit nabídku v následujícím členění do samostatných oddílů, které jsou definovány v zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena za kompletní nabídku služeb dle Přílohy č. 3 této zadávací dokumentace.
Dodavatel uvede nabídkovou cenu v návrhu smlouvy (Příloha č. 5 této zadávací dokumentace) a na krycím listě nabídky (Příloha č. 1 této zadávací dokumentace).
Nabídková cena za celý předmět plnění veřejné zakázky bude ve smlouvě uvedena v Kč v následujícím členění:
- Nabídková cena bez DPH,
- Samostatně DPH s příslušnou sazbou,
- Nabídková cena vč. DPH.
Zadavatel stanoví, že v případě rozporu ceny na krycím listě nabídky a ceny uvedené v návrhu smlouvy má vždy přednost, resp. platí cena uvedená v návrhu smlouvy.
V nabídkové ceně budou zahrnuty veškeré práce a činnosti spojené s kompletním plněním veřejné zakázky, vše v souladu s touto zadávací dokumentací.
Nabídková cena bude zpracována jako nejvýše přípustná cena po celou dobu plnění této veřejné zakázky se započtením veškerých nákladů a rizik. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze v případě změny daňových předpisů.
Každý uchazeč je oprávněn k předložení nabídky do kterékoliv z jednotlivých částí veřejné zakázky (A – G). V rámci jednotlivých částí je akceptovatelná výhradně kompletní nabídka na všechny poptávané kurzy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené neprůhledné obálce označené adresou dodavatele, informací do jaké dílčí části veřejné zakázky je nabídka podávána a názvem veřejné zakázky:NABÍDKA – NEOTEVÍRAT – „Zajištění vzdělávání pro Společenstvo kominíků ČR v letech 2017 – 2020 v části X“ Pozn.: Namísto „X“ doplní uchazeč „A“, „B“, „C“, „D“, „E“, „F“, nebo „G“ podle toho, do které části veřejné zakázky je nabídka podávána. Podává-li uchazeč nabídku do více částí veřejné zakázky, je povinen každou nabídku do příslušné části předložit v samostatné obálce (včetně všech povinných příloh dle této zadávací dokumentace).Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Více informací v příloze Zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 3 - stanovení nabídkové ceny.docx (8. 8. 2017 17:32)
- Příloha č. 4 - vzor cestneho prohlaseni.doc (8. 8. 2017 17:32)
- Příloha č. 5 - smlouva o poskytování vzdělávání.doc (8. 8. 2017 17:32)
- Zadávací dokumentace.PDF (8. 8. 2017 17:32)
- Příloha č. 1 - Krycí list nabídky.docx (8. 8. 2017 17:32)
- Příloha č. 2 - specifikace poptávaného plnění a požadavku na realizaci vzdělávání.pdf (8. 8. 2017 17:32)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.