Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání v oblasti IT pro společnost Huisman Konstrukce, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11506

Název zakázky: Zajištění vzdělávání v oblasti IT pro společnost Huisman Konstrukce, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 8. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Huisman Konstrukce, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Nádražní 289, Sviadnov, 739 25

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Kamila Ciencialová
  • Telefon: +420558885191
  • E-mail: kciencialova@huisman-cz.com

IČ zadavatele: 25370545

DIČ zadavatele: CZ699000608

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Kamila Ciencialová
  • Telefon: +420558885191
  • E-mail: kciencialova@huisman-cz.com

Lhůta pro podání nabídek: 28. 8. 2017 08:00

Místo pro podání nabídek:
Huisman Konstrukce, s.r.o., Nádražní 289, Sviadnov, 739 25

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávací aktivity (VA) na téma „Vývoj univerzálních aplikací pro Windows 10“, včetně závěrečné zkoušky;

Rozsah VA: 40 hodin po 60-ti minutách, z toho závěrečná zkouška 2 hodiny;

Počet účastníků: 1 zaměstnanec na pozici Databázový specialista;

Cíl: vývojem univerzálních aplikací pro Windows 10;

Obsah: vzdělávací aktivita bude zaměřena na architekturu platformy Windows 10, základní prvky uživatelského rozhraní, tvorbu adaptivního uživatelského rozhraní pro různá zařízení, práci s daty a webovými službami, úvod do multitaskingu, notifikace a další techniky obvyklé pro univerzální Windows aplikace;

Požadujeme, aby vzdělávání obsahovalo tyto oblasti:

  • Představení platformy a nástrojů pro vývoj aplikací,
  • Návrh uživatelského rozhraní,
  • Implementace uživatelského rozhraní,
  • Techniky pro tvorbu adaptivního uživatelského rozhraní,
  • Práce s daty v uživatelském rozhraní,
  • Návrh vhodné architektury aplikací a jejich sdíleného jádra,
  • Práce s webovými službami,
  • Práce se soubory,
  • Životní cyklus aplikace, navigace v aplikaci a propojení aplikací mezi sebou,
  • Práce s dlaždicemi a notifikacemi,
  • Běh procesů na pozadí,
  • Publikace aplikace,
  • Závěrečná zkouška.

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky na oběd. Výstupem absolvování VA bude Osvědčení o absolvování kurzu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 20500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
druhá polovina září 2017

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká republika

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH – váha kritéria 100%

    Uchazeč je povinen nabídnout celkovou cenu za VA v českých korunách bez DPH. Zadavatel bude tuto celkovou cenu hodnotit podle následujícího vzorce:

    nejnižší nabídková cena v Kč / hodnocená nabídková cena v Kč x váha kritéria x 100

    Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady související s realizací VA dle veškerých specifikací uvedených v této Výzvě k podání nabídek. Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Uchazeč musí předložit (dostačující jsou kopie dokladů):

    Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;

    Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku);

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Dokumenty nesmí být starší 30 dnů.

    Dále uchazeč předloží:

    Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Toto čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za zadavatele.

    Uchazeč předloží čestné prohlášení, že v uplynulých 3 letech realizoval minimálně 3 zakázky obdobného charakteru.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce;

Součástí nabídky bude uchazečem podepsaný návrh smlouvy, který je přílohou této Výzvy k podání nabídek. Návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče a doložení tohoto oprávnění bude součástí nabídky;

Zadavatel nebude poskytovat zálohy;

VA nesmí uchazeč poskytovat dodavatelským způsobem;

Uchazeč předloží seznam školitelů spolu s čestným prohlášením, že školitelé mají vzdělání a praktické zkušenosti, které jim umožňují poptávanou VA školit.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídkovou cenu v nabídce uchazeč uvede následujícím způsobem:

  • celková nabídková cena bez DPH,
  • částka DPH,
  • celková cena včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě, ve dvou výtiscích, v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní osoba a adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou uchazeče zastupovat. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Listy nabídky budou očíslovány.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na e-mail kontaktní osoby zadavatele.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Obchodní a platební podmínky jsou obsaženy v návrhu smlouvy, která je přílohou této Výzvy k podání nabídek;
  • Nabídka bude podána ve dvou listinných výtiscích;
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek;
  • VA nesmí uchazeč poskytovat dodavatelským způsobem.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 20500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GOPAS, a.s., Praha 10, Kodaňská 1441/46, PSČ 101 00, IČ 63911035

    Datum podpisu smlouvy: 29. 8. 2017

Datum ukončení: 29. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 8. 2017
 
Aktualizováno: 29. 8. 2017