Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání v rámci projektu „Energetické stroje“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10808

Název zakázky: Zajištění vzdělávání v rámci projektu „Energetické stroje“

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 8. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Veolia Energie ČR, a.s.

Sídlo zadavatele: 28. října 3337/7, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Blanka Moravčinská, Mobil: 602 792 654, E-mail: blanka.moravcinska@veolia.com

IČ zadavatele: 45193410

DIČ zadavatele: CZ45193410

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lenka Blumenthalová
  • Telefon: 606 034 185
  • E-mail: lenka.blumenthalova@veolia.com

Lhůta pro podání nabídek: 15. 9. 2016 13:00

Místo pro podání nabídek:
Podatelna, 28. října 3337/7, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 800000,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: VŠB, Technická Universita Ostrava, (FS VŠB-TUO), ul. 17. Listopadu 15, 708 33 Ostrava Poruba, IČO 61989100, Doc. Ing. Ivo Hlavatý, Ph.D., děkan FS VŠB-TUO

Datum ukončení: 26. 9. 2016

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmět: Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Veolia Energie ČR, a.s., a to včetně realizace závěrečného ověření znalostí a dovedností.

 

 

Cíl vzdělávacího programu: Prohloubení odborné kvalifikace zaměstnanců v oblasti energetiky, optimalizace provozu energetických strojů a zařízení. V omezené míře je náhradou vysokoškolského studia zaměřeného na energetiku, energetické stroje a zařízení.

 

Zaměstnancům přispěje absolvování programu ke zvýšení kvality vykonávané práce a snadnějšímu posuzování situací, jejichž teoretické zvládnutí je obsahem programu a také ke zvýšení ekonomického myšlení v souvislosti s řešením praktických problémů energetických provozů.

 

Cílová skupina: Střední a vyšší vedoucí zaměstnance, techniky, specialisty a zaměstnance v dělnické kategorii s plánovaným výhledem dosazení na technickou pozici. Předpokladem je předchozí vzdělání technického zaměření.

 

Časová organizace výukového programu:

Vzdělávací aktivita má dlouhodobější charakter a bude realizována průběžně od IV. čtvrtletí 2016 do konce II. čtvrtletí 2017.

* Výuka bude probíhat jednou za 14 dnů, konkrétně vždy v pátek, v rozsahu 7 VH / den (Pozn. VH = vyučovací hodina = 45 minut).

Celkem se jedná o 18 vyučovacích dnů, tj. 126 VH na každého účastníka vzdělávací aktivity.

Počet vyučovacích hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka: 122 VH

* Počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností: 4 VH.

Počet zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě Energetické stroje: 42 – stálý počet účastníků po celou dobu konání programu.

 

Časová organizace výukového dne:

Délka: 7 VH. Přestávky v délce 15 minut. Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky (celková doba přestávek v rámci školícího dne 45 minut).

Zahájení každého výukového dne v 8:00 hod. – ukončení ve 14:00 hod.

Požadavek na dodavatelskou organizaci: zajištění lektorů/školitelů vlastními zaměstnanci.

 

Obsah výukového programu - odborné okruhy (dále jen „okruhy“):

1.Termomechanika (Základní zákony termomechaniky, Formy energie, Transformace energie) – rozsah 5 VH

2.Obnovitelné energie (Sluneční energie, Tepelná čerpadla, Energie větru, vody) – rozsah 4 VH

3.Zdroje energie (Zásoby energie, Kvalitativní znaky paliv, Energetické bilance) – rozsah 5 VH

4.Kompresory (Hlavní parametry kompresorů, Princip práce objemových kompresorů, Komprese ideální a skutečná) – rozsah 10 VH

5.Energetické audity (Základní požadavky, Energetický audit budov, Energetický audit technologií) – rozsah 4 VH

6.Ventilátory (Teorie ventilátorů, Typy a nasazení ventilátorů, Provoz ventilátorů) – 5 VH

7.Čerpací technika (Celková dopravní výška, Nanometrická výška, Regulace výkonnosti čerpadel) – rozsah  4 VH

8.Strojní zařízení energetických centrál (Jaderná energetika, srovnání s uhelnými zdroji a ostatními zdroji) – rozsah 5 VH

9.Parní kotle (Transformace energie a bilance, Speciální kotle, Praktická měření, Metody snížení emisí a legislativa) – rozsah 24 VH

10.Výměníky tepla (Konstrukce a použití, Základní výpočty, Účinnosti) – rozsah 4 VH

11.Energetické využití biomasy a odpadů (Biomasa, Odpady, Pyrolýza) – rozsah 7 VH

12.Parní oběhy (R-C parní cyklus, Metody zvyšování účinnosti) - rozsah 5 VH

13.Tepelné turbíny (Typy parních turbín, Reakční, akční a rychlostní stupně APT, Spalovací turbíny) – 15 VH

14.Chlazení (Kompresorové chlazení, Sorpční chlazení) – rozsah 4 VH

15.Chemie v energetice (Úprava vody, Nánosy, Typy a mechanismy koroze) – rozsah 4 VH

16.Spalovací motory (Teoretické oběhy, Praktický provoz, Stirlingovy motory) – rozsah 7 VH

17.Ekonomika podniku (Cash flow, Struktura nákladů, Výpočet návratnosti projektu) – rozsah 7 VH

18.Energetika (přednáška shrnující) – rozsah 3 VH

 

Způsob realizace

Vyučovací program bude probíhat výukovou formou seminářů, přednášek, příkladů, ukázkových cvičení a průběžných testů.

Předpokladem je distribuce následujících studijních materiálů účastníkům projektu pro každý okruh programu:

* Skripta/sylabus

* Vytištěná verze prezentace, která bude přednášená během kurzů

Tyto materiály budou předány v listinné podobě před konáním programu nebo předány účastníkům během prvního výukového dne daného okruhu. Budou zároveň přístupné v elektronické podobě pomocí webové úschovny.

 

Školící prostory: výuku je nutno realizovat v učebně /školící místnosti pro pohodlné umístění 42 posluchačů (stůl a židle pro každého účastníka), vybavenost promítací technikou nutná.

 

Ověřování znalostí nabytých účastníky:

- průběžné ověřování formou testů (typu „test s výběrem možností“) při uzavření jednotlivých okruhů,

- závěrečné ověření nabytých znalostí a dovedností testem spojeného s pohovorem. Písemné vyhodnocení studijních výsledků jednotlivých frekventantů kurzu dodá dodavatel do 14 dnů od ukončení vzdělávání.

 

V průběhu vzdělávací aktivity dodavatel zajistí prokazatelnou denní evidenci (včetně potvrzení ze strany lektora):

a) docházky zaměstnanců, kteří se účastní vzdělávací aktivity, a to s uvedením počtu hodin, v nichž se jednotliví zaměstnanci a potenciální zaměstnanci vzdělávací aktivity zúčastnili,

b) vzdělávací aktivity, a to minimálně v rozsahu: datum, hodina začátku a konce, téma, počet hodin vzdělávací aktivity.

Dodavatel doručí zadavatele tyto evidence do 7 kalendářních dnů po uskutečnění každého dne školení.

 

Ukončení programu – předání certifikátů doručením kontaktní osobě zadavatele ve věci zakázky.

 

 

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Průběžně IV. čtvrtletí 2016 – konec II. čtvrtletí 2017

Místo dodání / převzetí plnění

Ostrava město a obvody

Hodnotící kritéria

 

  1. Nabídková cena bez DPH (55%) – číselné kritérium

Pro hodnocení nabídkových cen (číselné kritérium) je nejvhodnější nabídkou ta, která nabídne nejnižší nabídkovou cenu:

            cena z nabídky, která je nejnižší

100 x    ------------------------------------------- x 0,55 (váha kritéria vyjádřená v %)

            cena z hodnocené nabídky

Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH.

 

Pro hodnocení nečíselných kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu:

 Počet bodů, které hodnocená nabídka v daném kritériu získala x váha kritéria vyjádřena v %

  1.  Metodika organizace kurzů (45%) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez příloh) popíše postup uchazeče k plnění předmětu  zakázky. V příloze předloží uchazeč seznam lektorů, skripta jednotlivých okruhů a případně jiné doplňující dokumenty. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

  1. metodiky výuky, (15%) – nečíselné kritérium
  2. seznam lektorů (15%) – nečíselné kritérium
  3. skripta jednotlivých okruhů (15%) – nečíselné kritérium

V seznamu lektorů uchazeč uvede u každého lektora (vzor v příloze č. 1):

* jméno, příjmení, kompletní titul

* nejvyšší dosažené vzdělání

* zaměření (absolvovaná fakulta a obor)

* pedagogické zkušenosti v letech v relevantním oboru

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 č. zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii.

 

Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit:

a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;

b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

 

c) Uchazeč dále předloží doklad o akreditaci či jiný doklad, který ho opravňuje tyto vzdělávací aktivity realizovat (např. rozhodnutí příslušného ministerstva), pokud již není součástí dokumentace k výběru dodavatele. U neakreditovaných vzdělávacích aktivit se předkládá doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom) včetně dokumentů, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti.

 

Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. 

 

d) Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit  zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat.

 

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Dodavatel musí být instituce s dostatečnou odbornou i personální kapacitou pro pokrytí všech požadovaných výukových témat vlastními zaměstnanci (lektory). 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží úředně ověřený překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

 

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy
  • Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu

 

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).

Povinné prvky vizuální identity OPZ (tj. znak EK doplněný souslovím Evropská unie, souslovím Evropský sociální fond a názvem Operační program Zaměstnanost.

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

*  Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. Viz. příloha č. 2 zadávací dokumentace

* Popis postupu uchazeče k plnění předmětu zakázky vč. příloh (skripta, seznam lektorů aj.)

* Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče

* Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky

* Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

 

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

* Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností  30 dní.

* Zadavatel požaduje dvě faktury, první na konce roku 2016 a druhá po ukončení vzdělávací aktivity.

* Zadavatel nebude poskytovat zálohy.

* Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

 

Poznámky:

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4 k 1.6.2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 8. 2016
 
Aktualizováno: 27. 9. 2016