Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zakázka na školení

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11379

Název zakázky: Zakázka na školení

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 7. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: APATOR METRA s.r.o.

Sídlo zadavatele: Havlíčkova 919/24, 787 01 Šumperk

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Helena Rozehnalová
  • Telefon: +420773929529
  • E-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz

IČ zadavatele: 26834073

DIČ zadavatele: CZ26834073

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Helena Rozehnalová
  • Telefon: +420773929529
  • E-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 8. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele, který zajistí vzdělávání zaměstnanců zadavatele. Předmět výběrového řízení je blíže specifikován v příloze č. 2 této výzvy –Specifikaci plnění.

Příloha 2-1 Technická specifikace k dílčí části 1
Příloha 2-2 Technická specifikace k dílčí části 2
Příloha 2-3 Technická specifikace k dílčí části 3

Veřejná zakázka je dělena na 3 dílčí části. Uchazeč může podat nabídku na jednu část, na více částí nebo na všechny části veřejné zakázky. Pokud uchazeči chtějí podat nabídku pro více dílčích částí, musí podat nabídku pro každou dílčí zvlášť v samostatné obálce a každá z nabídek musí splňovat podmínky této zadávací dokumentace. Na každou část bude uzavřena samostatná smlouva (i v případě, stane-li se vítězným uchazečem všech či více částí veřejné zakázky jeden subjekt).

Veřejná zakázka se dělí na tyto 3 části:

1. Obecné IT (dále jen „část 1“)

2. Specializované IT (dále jen „část 2“)

3. Měkké a manažerské dovednosti (dále jen „část 3“)

 

Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele, který zajistí vzdělávání zaměstnanců zadavatele. Předmět výběrového řízení je blíže specifikován v příloze č. 2 této výzvy –Specifikaci plnění.

Příloha 2-1 Technická specifikace k dílčí části 1
Příloha 2-2 Technická specifikace k dílčí části 2
Příloha 2-3 Technická specifikace k dílčí části 3

Veřejná zakázka je dělena na 3 dílčí části. Uchazeč může podat nabídku na jednu část, na více částí nebo na všechny části veřejné zakázky. Pokud uchazeči chtějí podat nabídku pro více dílčích částí, musí podat nabídku pro každou dílčí zvlášť v samostatné obálce a každá z nabídek musí splňovat podmínky této zadávací dokumentace. Na každou část bude uzavřena samostatná smlouva (i v případě, stane-li se vítězným uchazečem všech či více částí veřejné zakázky jeden subjekt).

Veřejná zakázka se dělí na tyto 3 části:

1. Obecné IT (dále jen „část 1“)

2. Specializované IT (dále jen „část 2“)

3. Měkké a manažerské dovednosti (dále jen „část 3“)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 924815,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
viz výzva

Místo dodání / převzetí plnění:
Bílovice nad Svitavou

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • viz výzva

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • seznam 3 významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Zadavatel považuje za dostačující, aby byla významná služba v uvedeném období pouze dokončena.

    Za významnou obdobnou službu se považuje služba odpovídající předmětu plnění, tj. zakázka na školení, jehož cena činí minimálně pro

     

    Část 1 :                     80 000,-Kč bez DPH

    Část 2 :                      120 000,-Kč bez DPH

    Část 3 :                      600 000,-Kč bez DPH 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz přiložená výzva

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz příložená výzva

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz příložená výzva

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 132200.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ICT Pro s.r.o., Sochorova 3209/38, 616 00 Brno, IČ 46971441

    Datum podpisu smlouvy: 17. 8. 2017

Zrušené části zakázky: 1 a 3

Datum ukončení: 17. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 7. 2017
 
Aktualizováno: 21. 8. 2017