- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zakázka na školení
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11379
Název zakázky: Zakázka na školení
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 7. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004936 Vzdělávání APATOR METRA s.r.o. příjemce: APATOR METRA s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: APATOR METRA s.r.o.
Sídlo zadavatele: Havlíčkova 919/24, 787 01 Šumperk
- Jméno: Mgr. Helena Rozehnalová
- Telefon: +420773929529
- E-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz
IČ zadavatele: 26834073
DIČ zadavatele: CZ26834073
- Jméno: Helena Rozehnalová
- Telefon: +420773929529
- E-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 8. 2017 11:00
Místo pro podání nabídek: sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele, který zajistí vzdělávání zaměstnanců zadavatele. Předmět výběrového řízení je blíže specifikován v příloze č. 2 této výzvy –Specifikaci plnění.
Příloha 2-1 Technická specifikace k dílčí části 1
Příloha 2-2 Technická specifikace k dílčí části 2
Příloha 2-3 Technická specifikace k dílčí části 3
Veřejná zakázka je dělena na 3 dílčí části. Uchazeč může podat nabídku na jednu část, na více částí nebo na všechny části veřejné zakázky. Pokud uchazeči chtějí podat nabídku pro více dílčích částí, musí podat nabídku pro každou dílčí zvlášť v samostatné obálce a každá z nabídek musí splňovat podmínky této zadávací dokumentace. Na každou část bude uzavřena samostatná smlouva (i v případě, stane-li se vítězným uchazečem všech či více částí veřejné zakázky jeden subjekt).
Veřejná zakázka se dělí na tyto 3 části:
1. Obecné IT (dále jen „část 1“)
2. Specializované IT (dále jen „část 2“)
3. Měkké a manažerské dovednosti (dále jen „část 3“)
Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele, který zajistí vzdělávání zaměstnanců zadavatele. Předmět výběrového řízení je blíže specifikován v příloze č. 2 této výzvy –Specifikaci plnění.
Příloha 2-1 Technická specifikace k dílčí části 1
Příloha 2-2 Technická specifikace k dílčí části 2
Příloha 2-3 Technická specifikace k dílčí části 3
Veřejná zakázka je dělena na 3 dílčí části. Uchazeč může podat nabídku na jednu část, na více částí nebo na všechny části veřejné zakázky. Pokud uchazeči chtějí podat nabídku pro více dílčích částí, musí podat nabídku pro každou dílčí zvlášť v samostatné obálce a každá z nabídek musí splňovat podmínky této zadávací dokumentace. Na každou část bude uzavřena samostatná smlouva (i v případě, stane-li se vítězným uchazečem všech či více částí veřejné zakázky jeden subjekt).
Veřejná zakázka se dělí na tyto 3 části:
1. Obecné IT (dále jen „část 1“)
2. Specializované IT (dále jen „část 2“)
3. Měkké a manažerské dovednosti (dále jen „část 3“)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 924815,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz výzva
Místo dodání / převzetí plnění: Bílovice nad Svitavou
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- viz výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
seznam 3 významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Zadavatel považuje za dostačující, aby byla významná služba v uvedeném období pouze dokončena.
Za významnou obdobnou službu se považuje služba odpovídající předmětu plnění, tj. zakázka na školení, jehož cena činí minimálně pro
Část 1 : 80 000,-Kč bez DPH
Část 2 : 120 000,-Kč bez DPH
Část 3 : 600 000,-Kč bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz přiložená výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz příložená výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz příložená výzva
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- výzva_signed.pdf (19. 7. 2017 10:19)
- Příloha č. 4-1 Návrh smlouvy.docx (19. 7. 2017 10:19)
- Příloha č. 4-2 Návrh smlouvy.docx (19. 7. 2017 10:19)
- Příloha č. 4-3 Návrh smlouvy.docx (19. 7. 2017 10:19)
- Příloha č. 5-1 Ceník.docx (19. 7. 2017 10:19)
- Příloha č. 5-2 Ceník.docx (19. 7. 2017 10:19)
- Příloha č. 5-3 Ceník.docx (19. 7. 2017 10:19)
- Příloha č. 1 Krycí list.docx (19. 7. 2017 10:19)
- Příloha č. 2-1.Specifikace plnění.docx (19. 7. 2017 10:19)
- Příloha č. 2-2 Specifikace plnění.docx (19. 7. 2017 10:19)
- Příloha č. 2-3 Specifikace plnění.docx (19. 7. 2017 10:19)
- Příloha č. 3 Čestné prohlášení.docx (19. 7. 2017 10:19)
- doplnění ZD č. 1_signed.pdf (28. 7. 2017 10:53)
- zrušení VŘ část 1 a 3_signed.pdf (31. 7. 2017 10:14)
- doplnění ZD č. 2_signed.pdf (31. 7. 2017 10:44)
- oznam o výběru+výsledek výzvy_signed.pdf (15. 8. 2017 12:40)
- oznam podpisu smlouvy spec. IT_signed.pdf (21. 8. 2017 09:29)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 132200.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ICT Pro s.r.o., Sochorova 3209/38, 616 00 Brno, IČ 46971441
Datum podpisu smlouvy: 17. 8. 2017
Zrušené části zakázky: 1 a 3
Datum ukončení: 17. 8. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.