Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zařízení péče o děti předškolního věku – dětská skupina DOMINO

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10744

Název zakázky: Zařízení péče o děti předškolního věku – dětská skupina DOMINO

Druh zakázky: Stavební práce

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 6. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: DOMINO cz, o.p.s.

Sídlo zadavatele: 760 01 Zlín, Santražiny 753

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Michaela Slavíková, tel. +420 734 602 177, e-mail: info@idomino.eu

IČ zadavatele: 48472476

DIČ zadavatele: ---

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Miroslava Pilařová
  • Telefon: +420 777 593 764
  • E-mail: miroslavapilarova@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 6. 2016 09:00

Místo pro podání nabídek:
Doručení nabídek poštou na adresu: DOMINO CZ, o.p.s., 760 01 Zlín, Santražiny 753, osobní doručení na adresu: 760 01 Zlín, Štefánikova 5462

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1600000,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Vítězný uchazeč neposkytl dostatečnou součinnost směřující k podpisu smlouvy o dílo.

Datum ukončení: 1. 7. 2016

Registrační číslo projektu

CZ.03.1.51/0.0/0.0/15_035/0001092

Název projektu

Zařízení péče o děti předškolního věku – dětská skupina DOMINO

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v rekonstrukci objektu č.p.3244  na ul. Tř.T.Bati ve Zlíně, kde vznikne stavební úpravou zázemí pro děti předškolního věku. Bližší podmínky stanoví projektová dokumentace.

 

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Termín zahájení plnění tj. předání a převzetí staveniště: 1.7.2016

Nejzazší termín pro dokončení realizace stavebních prací: 45 kalendářních dnů od předání a převzetí staveniště

Termín pro předání a převzetí díla: do 60 kalendářních dnů od předání a převzetí staveniště.

Místo dodání / převzetí plnění

Tř.T.Bati 3244, 760 01 Zlín

Hodnotící kritéria

Nabídková cena v Kč včetně DPH  

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Uchazeč splní základní kvalifikační předpoklady předložením čestného prohlášení o splnění základ. kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 písm. a)-l) podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

Uchazeč předloží pro splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 odst. 1 písm. a) ,b) a d)ZVZ kopie výpisu z obchodního rejstříku ne starší 90 - ti dnů ke dni podání nabídky a živnostenský list příp. další doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky a to pro předmět podnikání: provádění staveb, jejich změn a odstraňování a kopii autorizace pro obor „Pozemní stavby“ pro osobu, která se bude podílet na realizaci veřejné zakázky

Uchazeč  předloží pro splnění technických kvalifikačních předpokladů seznam objednatelů o řádném plnění min. 3 zakázek obdobného charakteru, jejichž předmětem byla rekonstrukce či výstavba budov o finančním objemu min.za 1 500 000,- Kč bez DPH u každé zakázky v  posledních 5 -letech.

Uchazeč je oprávněn prokázat svou kvalifikaci i výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona o veřejných zakázkách).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Zadavatel požaduje po uchazečích předložení návrhu smlouvy o dílo na realizaci zakázky dle vzoru, který tvoří přílohu č. 4 této výzvy. Návrh smlouvy musí být podepsán uchazečem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

 Zadavatel doporučuje uchazeči předložit nabídku v tomto členění:

  1. Krycí list  - dle vzoru – příloha č. 1
  2. Návrh smlouvy o dílo včetně položkového rozpočtu – dle vzoru přílohy č. 4,9
  3. Doklady ke splnění základních kvalifikačních předpokladů  - čestné prohlášení – dle vzoru – příloha č. 2
  4. Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů (výpis z OR, výpis z živnostenského rejstříku, autorizace)
  5. Čestné prohlášení – bankovní záruka – příloha č. 7
  6. Čestné prohlášení – subdodavatelé a příp. seznam subdodavatelů  - přílohy č. 5,6
  7. Elektronické zpracování nabídky

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Nabídkovou cenou se pro účely zadávacího řízení rozumí celková cena za provedení díla včetně daně z přidané hodnoty. Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady k řádné realizaci, včetně všech nákla­dů souvisejících (poplatky, vedlejší náklady aj.) Nabídková cena za provedení stavby bude zpracována podle slepého položkového rozpočtu. Nabídková cena bude uvedena v české měně v členění na cenu celkem bez DPH, výši DPH a cenu celkem včetně DPH. Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady uchazeče (dodavatele) nutné k realizaci díla.

Zadavatel jako součást výzvy k podání nabídky předkládá slepý výkaz výměr v elektronické formě. Uchazeč je povinen prokázat cenu jednotlivých stavebních dílů předložením výkazu výměr (oceněných slepých položkových rozpočtů). Jednotkové ceny uvedené v položkových rozpočtech jsou cenami pevnými po celou dobu provádění stavby v případě, že nenastala žádná z podmínek pro možné překročení nabídkové ceny. Položkové rozpočty musí být součástí písemné nabídky uchazeče.

Pokud zadavatel na základě žádosti dodavatelů o veřejnou zakázku upřesní obsah výkazu výměr, např. formou doplnění položek výkazu výměr, upřesněním množství měrných jednotek, vyloučením položek výkazu výměr apod., je uchazeč povinen tuto změnu zahrnout do svých položkových rozpočtů. Takováto změna se nepovažuje za porušení podmínek zadávacího řízení.

 

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Platební podmínky: jsou stanoveny v návrhu smlouvy o dílo
  • Překročení nabídkové ceny je možné za předpokladu, že v průběhu realizace stavby dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění.
  • Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy: viz návrh smlouvy o dílo
  • Požadavky na formu nabídky : zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 písemném vyhotovení a 1x na CD/DVD, které bude vloženo na konec nabídky.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
  • Uchazeč je povinen v nabídce dále uvést, které části veřejné zakázky má v úmyslu zadat jednomu či více subdodavatelům a uvést identifikační údaje každého subdodavatele a jeho podíl na realizaci. Za tímto účelem využije přílohu č. 5,6.

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.3), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 6. 2016
 
Aktualizováno: 1. 7. 2016