Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zařízení péče o děti předškolního věku – Mikrojesle SLUŠOVICE 1

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11139

Název zakázky: Zařízení péče o děti předškolního věku – Mikrojesle SLUŠOVICE 1

Druh zakázky: Stavební práce

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 5. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: DOMINO cz, o.p.s.

Sídlo zadavatele: 760 01 Zlín, Štefánikova 5462

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Michaela Slavíková
  • Telefon: +420734602177
  • E-mail: info@idomino.eu

IČ zadavatele: 48472476

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Miroslava Pilařová
  • Telefon: +420777593764
  • E-mail: miroslavapilarova@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 5. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
Doručení nabídek poštou na adresu: DOMINO cz, o.p.s., 760 01 Zlín, Štefánikova 5462, osobní doručení na adresu: 760 01 Zlín, Štefánikova 5462

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v rekonstrukci objektu č.p.558  na ul. Hřbitovní ve Slušovicích, kde vznikne stavební úpravou zázemí pro děti předškolního věku. Bližší podmínky stanoví projektová dokumentace. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 125000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení plnění tj. předání a převzetí staveniště: do 2 pracovních dnů od podpisu smlouvy o dílo (předpoklad: červen 2017). Předpokládaný termín pro dokončení realizace stavebních prací: do 60 –ti kalendářních dnů od předání a převzetí staveniště. Termín pro předání a převzetí díla: do 75-ti kalendářních dnů od předání a převzetí staveniště, nejpozději však do 15.8.2017.

Místo dodání / převzetí plnění:
Hřbitovní 558, 763 15 Slušovice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Ekonomická výhodnost nabídek - nabídková cena v Kč včetně DPH 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 3), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 5. 5. 2017
 
Aktualizováno: 5. 5. 2017