Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zjednodušené podlimitní řízení na tiskové služby 2016-2019

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10846

Název zakázky: Zjednodušené podlimitní řízení na tiskové služby 2016-2019

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 9. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Člověk v tísni, o.p.s.

Sídlo zadavatele: Šafaříkova 24, Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Marek Vozka, 222 350 858, 777 787 864 marek.vozka@pinf.cz

IČ zadavatele: 25755277

DIČ zadavatele: ---

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marek Vozka
  • Telefon: 222 350 858, 777 787 864
  • E-mail: marek.vozka@pinf.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 11. 2016 14:00

Místo pro podání nabídek:
Šafaříkova 24, Praha 2

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 5170000,00 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
Viz zadávací dokumentace ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz zadávací dokumentace ke stažení

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Viz Rozhodnutí o zrušení výběrového řízení ke stažení

Datum ukončení: 1. 2. 2017

Upozorňujeme, že k 17. 10. 2016 došlo k úpravě zadávacích podmínek. Přehled změn naleznete v dokumentu Vysvětlení zadávacích podmínek a upravenou zadávací dokumentaci včetně příloh v opravené verzi ve formátu zip výše.

Registrační číslo projektu

CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_022/0001033

Název projektu

Oddlužením ke spravedlnosti

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem zakázky je uzavření rámcové smlouvy na 36 měsíců s několika dodavateli na tiskové služby. Službami se rozumí tiskové služby, a to včetně dopravy (dodání) vytištěného materiálu do místa dodání stanoveného zadavatelem.  Na základě této rámcové smlouvy budou zadavatelem na jednotlivé dílčí zakázky vyhlašovány tzv. minitendry.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

5.170.000,- Kč bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

36 měsíců od podepsání smlouvy – předpokládaný termín podepsání smlouvy 21.11. 2016

Místo dodání / převzetí plnění

Místo plnění zakázky

Místem plnění zakázky (místem dodání) je Česká republika, tj. kterékoliv místo (stavba s číslem popisným či evidenčním) v ČR podle požadavků zadavatele uvedených ve výzvě k podání nabídky na dílčí zakázku - minitendr.

 

Potenciální místa dodání:

sídlo zadavatele:                     Šafaříkova 24, 120 00 Praha 2

pobočka Praha:                      Vítkova 24, 186 00 Praha 8

náměstí 14. října 1275/3, 150 00 Praha 5

pobočka Kladno:                   Kročehlavská 1311, 272 01  Kladno

pobočka Plzeň:                     Mikulášské náměstí 17, 326 00 Plzeň

pobočka Liberec:                 Jablonecká 8/31, 460 05 Liberec

Pionýrů 976/15, 460 06 Liberec – Rochlice

pobočka Karlovy Vary:            Blahoslavova 18/5, 360 01 Karlovy Vary

                                               Nádražní 544, 356 01 Sokolov

pobočka Bílina:                       Teplická 555, 418 01 Bílina

pobočka Chomutov:                Nerudova 1, 430 01 Chomutov

pobočka Ústí nad Labem:       Prokopa Diviše 1605/5, 400 01  Ústí nad Labem

Matiční 182, 400 07 Ústí nad Labem

pobočka Olomouc:                  Litovelská 14, 779 00 Olomouc

Hodnotící kritéria

Hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Základní kvalifikační předpoklady

Splnění základních kvalifikačních předpokladů je uchazečem prokázáno předložením podepsaného čestného prohlášení o tom, že uchazeč tyto předpoklady splňuje.

Jedná se o základní kvalifikační předpoklady stanovené v § 53 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Doložit splnění základních kvalifikačních předpokladů příslušnými listinami je povinen každý zadavatelem vybraný uchazeč před podpisem smlouvy.

 

Profesní kvalifikační předpoklady

Splnění profesních kvalifikačních předpokladů je uchazečem prokázáno předložením podepsaného čestného prohlášení o tom, že uchazeč tyto předpoklady splňuje.

 

Čestné prohlášení je přílohou zadávací dokumentace a obsahuje tyto údaje:

 

Dále dodavatel tímto prohlašuje, že splňuje i profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona 137/2006 Sb. potřebné ke splnění zakázky a k výzvě zadavatele předloží tyto doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů:

 

  1. výpisu uchazeče z obchodního rejstříku (ne staršího 90 dnů ke dni podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, a dále
  2. prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání uchazeče podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

 

Doložit splnění profesních kvalifikačních předpokladů příslušnými listinami je povinen zadavatelem vybraný uchazeč před podpisem smlouvy.

 

Technické kvalifikační předpoklady

Splnění technických kvalifikačních předpokladů je uchazečem prokázáno předložením podepsaného čestného prohlášení o tom, že uchazeč tyto předpoklady splňuje.

 

Čestné prohlášení je přílohou zadávací dokumentace a obsahuje tyto údaje:

 

Uchazeč tímto prohlašuje, že splňuje technické kvalifikační předpoklady stanovené dle v § 56 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách tak, že

zadavatel realizoval v posledních 3 letech (počítaných od data konce lhůty pro podání nabídek) alespoň 3 významné obdobné zakázky; významnou obdobnou zakázkou se rozumí zakázka na tiskové služby poskytnuté jednomu subjektu s finančním hodnotou (cenou) zakázky minimálně 400.000,- Kč bez DPH (což je předpokládaná hodnota největší dílčí zakázky, kterou zadavatel hodlá realizovat na základě rámcové smlouvy).

Doložit splnění technických kvalifikačních předpokladů příslušnými listinami je povinen zadavatelem vybraný uchazeč před podpisem smlouvy.

 

Čestné prohlášení k požadavkům dle § 68 odst. 3 zákona o veřejných zakázkách

Splnění požadavků § 68 odst. 3 zákona o veřejných zakázkách je uchazečem prokázáno předložením podepsaného čestného prohlášení o tom, že uchazeč tyto předpoklady splňuje.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Informace k podání nabídky

Každý uchazeč může podat jen jednu nabídku. Variantní nabídky jsou vyloučeny.

Uchazeč je povinen podat nabídku úplnou, tzn. s uvedením nabídky na všechny modelové dílčí zakázky uvedené v Příloze č. 3. V opačném případě bude nabídka považována za neúplnou a bude vyřazena.

Nabídka musí být podána v uzavřené obálce s výrazným označením

Veřejná zakázka – tisky

NEOTEVÍRAT

Obálka musí být na uzavření opatřené razítkem a musí na ní být uvedena adresa uchazeče.

Závaznost nabídky

Uchazeč je svou nabídkou vázán po dobu zadávací lhůty, která začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podávání nabídek a končí dnem doručení oznámení zadavatele o výběru nejvhodnějších nabídek resp. dnem podpisu smlouvy s vítěznými uchazeči. Délka zadávací lhůty činí 90 dnů od skončení lhůty pro podávání nabídek.

Lhůta pro podání nabídky: Lhůta pro podání nabídky začíná 30. 9. 2016 a končí 8.11. 2016 v 14:00 hodin. V této lhůtě musí být zadavateli doručeny všechny nabídky.

Místo pro podání nabídky: Nabídky lze podávat prostřednictvím držitele poštovní licence, kurýrní službou nebo osobním předáním na adresu sídla zadavatele, a to v pracovních dnech v čase 9:00 – 17:00 (resp. do 14:00 v poslední den lhůty pro podání nabídky).

 

Pokyny pro zpracování nabídky

Zadavatel požaduje podat nabídku ve lhůtě pro podání nabídek v tištěném vyhotovení dle následujících požadavků:

 

Forma písemného vyhotovení nabídky a dokladů k prokázání kvalifikace:

  • Nabídka se v písemném vyhotovení předkládá v 1 originále v českém jazyce (pokud by přiložené listiny byly cizojazyčné, musí být doplněny úředně ověřeným českým překladem)
  • Nabídka musí být vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
  • Je doporučeno nabídku zabezpečit proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh.
  • Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je požadován podpis uchazeče, musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, vč. dokladů prokazujících toto oprávnění – v případě, že doklady nebudou podepsány osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či nebudou přiloženy doklady prokazující toto oprávnění, bude nabídka vyřazena z dalšího hodnocení
  • Všechny listy nabídky je doporučeno řádně očíslovat vzestupnou číselnou řadou počínaje číslem 1.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Zadavatel požaduje, aby uchazeč použil při zpracování své nabídky tabulku, která je Přílohou č. 3 zadávací dokumentace. Tato tabulka v elektronické formě (soubor .xlsx), v níž se bude automaticky dopočítávat celková nabídková cena, bude zveřejněna na profilu zadavatele.

Uchazeč vyplní u každé modelové dílčí zakázky její cenu bez DPH.

Součet cen všech modelových dílčích zakázek (po vynásobení jednotlivých cen odhadovaným počtem jednotlivých dílčích zakázek za dobu trvání rámcové smlouvy) bude nabídkovou cenou. Nabídková cena je cena bez DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Požadovaná struktura a obsah nabídky

Nabídka musí obsahovat údaje ve stanovené struktuře a formě uvedené v této zadávací dokumentaci.

1) Titulní list

2) Identifikace uchazeče v tomto členění:

  • obchodní název (firma)
  • právní forma
  • sídlo
  • IČ, DIČ
  • jméno osoby (osob) oprávněných jednat jménem či za uchazeče vč. dokladů prokazujících toto oprávnění
  • adresa pro doručování, liší-li se od sídla, kontaktní údaje – zejména jméno kontaktní osoby, telefon a e-mail

3) Čestné prohlášení k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle čl. 6.1. zadávací dokumentace

4) Čestné prohlášení k prokázání profesních kvalifikačních předpokladů dle čl. 6.2. zadávací dokumentace

5) Čestné prohlášení k prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle čl. 6.3. zadávací dokumentace

7) Samotná nabídka vyplněná do tabulky, která je Přílohou č. 3 této zadávací dokumentace. Tuto nabídku vyplněnou totožně jako ve vytištěné verzi uchazeč současně přiloží v elektronické podobě (soubor .xls či .xlsx) na nosiči CD-R či DVD-R.

8) Podepsaný návrh rámcové smlouvy, a to ve znění, které je Přílohou č. 4 zadávací dokumentace. Uchazeč nesmí ve smlouvě provádět jiné změny než doplnění identifikačních údajů uchazeče.

9) Čestné prohlášení k požadavkům dle § 68 odst. 3 zákona o veřejných zakázkách

10) Event. další údaje a podklady požadované zadavatelem v zadávací dokumentaci, vztahující se k posuzování a hodnocení nabídek (včetně originálů nebo kopií požadovaných dokladů),

 

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti. Zadavatel je oprávněn během lhůty k podávání nabídek změnit podmínky výzvy pouze za předpokladu, že charakter změny nebude mít vliv na výběr vítězného uchazeče. Všechny změny zadavatel zašle vyzvaným uchazečům a současně je zveřejní na profilu zadavatele.

Lhůty se řídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další požadavky na zpracování nabídky

Lhůta dodání

Dodavatel je povinen dodat zboží ve lhůtě pro dodání, která bude stanovena zadavatelem vždy v rámci výzvy k podání nabídky na dílčí zakázku.

"Lhůtou pro dodání" se rozumí počet pracovních dnů od uzavření smlouvy na dílčí zakázku  do dodání zboží zadavateli (nebude-li lhůta v konkrétním případě zadavatelem stanovena jinak). "Dodáním zboží" se rozumí okamžik, kdy má zadavatel možnost zboží fyzicky převzít od dodavatele či přepravní společnosti, a to v místě zadavatelem určeném při objednávce zboží.

Cena dopravy

Cenu dopravy vytištěných materiálů je dodavatel povinen zahrnout do nabídkové ceny.

Pro účely stanovení ceny modelových dílčích zakázek bude za místo plnění považováno sídlo zadavatele.

V rámci vyhlášení minitendru na dílčí zakázku bude zadavatelem vždy určeno místo dodání tak, aby dodavatel mohl zahrnout cenu dopravy do nabídkové ceny.

Fakturace

Platba za zboží bude probíhat bezhotovostním převodem na bankovní účet na základě dodavatelem vystavených faktur. Zadavatel neposkytuje zálohy. Faktury budou zadavateli předávány společně s dodáním vytištěných materiálů. Faktury musí obsahovat veškeré údaje vyžadované právními předpisy. Splatnost faktur bude minimálně 21 dnů ode dne předání zadavateli. Úhrady budou prováděny v české měně.

 

Další požadavky zadavatele

Další specifické požadavky zadavatele týkající se jednotlivých modelových dílčích zakázek jsou uvedeny v Příloze č. 3 zadávací dokumentace. Požadavky tam uvedené jsou pro dodavatele závazné.

Dále jsou některé podmínky zadavatele uvedeny v návrhu rámcové smlouvy, který je Přílohou č. 4 této zadávací dokumentace.

Další podmínky jsou uvedeny i v návrhu smlouvy o zajištění tiskových služeb (smlouvy na \dílčí zakázky). Zadavatel si vyhrazuje právo úprav v této dílčí smlouvě v průběhu trvání rámcové smlouvy. Případná změna bude vždy písemně oznámena dodavatelům v dostatečném termínu. Smlouva je součástí zadávací dokumentace – Příloha č. 5.

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.4), na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 

 

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 30. 9. 2016
 
Aktualizováno: 2. 2. 2017