Popis (specifikace) předmětu zakázky
|
Předmětem zakázky je uzavření rámcové smlouvy na 36 měsíců s několika dodavateli na tiskové služby. Službami se rozumí tiskové služby, a to včetně dopravy (dodání) vytištěného materiálu do místa dodání stanoveného zadavatelem. Na základě této rámcové smlouvy budou zadavatelem na jednotlivé dílčí zakázky vyhlašovány tzv. minitendry.
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)
|
5.170.000,- Kč bez DPH
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky
|
36 měsíců od podepsání smlouvy – předpokládaný termín podepsání smlouvy 21.11. 2016
|
Místo dodání / převzetí plnění
|
Místo plnění zakázky
Místem plnění zakázky (místem dodání) je Česká republika, tj. kterékoliv místo (stavba s číslem popisným či evidenčním) v ČR podle požadavků zadavatele uvedených ve výzvě k podání nabídky na dílčí zakázku - minitendr.
Potenciální místa dodání:
sídlo zadavatele: Šafaříkova 24, 120 00 Praha 2
pobočka Praha: Vítkova 24, 186 00 Praha 8
náměstí 14. října 1275/3, 150 00 Praha 5
pobočka Kladno: Kročehlavská 1311, 272 01 Kladno
pobočka Plzeň: Mikulášské náměstí 17, 326 00 Plzeň
pobočka Liberec: Jablonecká 8/31, 460 05 Liberec
Pionýrů 976/15, 460 06 Liberec – Rochlice
pobočka Karlovy Vary: Blahoslavova 18/5, 360 01 Karlovy Vary
Nádražní 544, 356 01 Sokolov
pobočka Bílina: Teplická 555, 418 01 Bílina
pobočka Chomutov: Nerudova 1, 430 01 Chomutov
pobočka Ústí nad Labem: Prokopa Diviše 1605/5, 400 01 Ústí nad Labem
Matiční 182, 400 07 Ústí nad Labem
pobočka Olomouc: Litovelská 14, 779 00 Olomouc
|
Hodnotící kritéria
|
Hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena.
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele
|
Základní kvalifikační předpoklady
Splnění základních kvalifikačních předpokladů je uchazečem prokázáno předložením podepsaného čestného prohlášení o tom, že uchazeč tyto předpoklady splňuje.
Jedná se o základní kvalifikační předpoklady stanovené v § 53 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Doložit splnění základních kvalifikačních předpokladů příslušnými listinami je povinen každý zadavatelem vybraný uchazeč před podpisem smlouvy.
Profesní kvalifikační předpoklady
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů je uchazečem prokázáno předložením podepsaného čestného prohlášení o tom, že uchazeč tyto předpoklady splňuje.
Čestné prohlášení je přílohou zadávací dokumentace a obsahuje tyto údaje:
Dále dodavatel tímto prohlašuje, že splňuje i profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona 137/2006 Sb. potřebné ke splnění zakázky a k výzvě zadavatele předloží tyto doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů:
- výpisu uchazeče z obchodního rejstříku (ne staršího 90 dnů ke dni podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, a dále
- prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání uchazeče podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
Doložit splnění profesních kvalifikačních předpokladů příslušnými listinami je povinen zadavatelem vybraný uchazeč před podpisem smlouvy.
Technické kvalifikační předpoklady
Splnění technických kvalifikačních předpokladů je uchazečem prokázáno předložením podepsaného čestného prohlášení o tom, že uchazeč tyto předpoklady splňuje.
Čestné prohlášení je přílohou zadávací dokumentace a obsahuje tyto údaje:
Uchazeč tímto prohlašuje, že splňuje technické kvalifikační předpoklady stanovené dle v § 56 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách tak, že
zadavatel realizoval v posledních 3 letech (počítaných od data konce lhůty pro podání nabídek) alespoň 3 významné obdobné zakázky; významnou obdobnou zakázkou se rozumí zakázka na tiskové služby poskytnuté jednomu subjektu s finančním hodnotou (cenou) zakázky minimálně 400.000,- Kč bez DPH (což je předpokládaná hodnota největší dílčí zakázky, kterou zadavatel hodlá realizovat na základě rámcové smlouvy).
Doložit splnění technických kvalifikačních předpokladů příslušnými listinami je povinen zadavatelem vybraný uchazeč před podpisem smlouvy.
Čestné prohlášení k požadavkům dle § 68 odst. 3 zákona o veřejných zakázkách
Splnění požadavků § 68 odst. 3 zákona o veřejných zakázkách je uchazečem prokázáno předložením podepsaného čestného prohlášení o tom, že uchazeč tyto předpoklady splňuje.
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
|
Informace k podání nabídky
Každý uchazeč může podat jen jednu nabídku. Variantní nabídky jsou vyloučeny.
Uchazeč je povinen podat nabídku úplnou, tzn. s uvedením nabídky na všechny modelové dílčí zakázky uvedené v Příloze č. 3. V opačném případě bude nabídka považována za neúplnou a bude vyřazena.
Nabídka musí být podána v uzavřené obálce s výrazným označením
Veřejná zakázka – tisky
NEOTEVÍRAT
Obálka musí být na uzavření opatřené razítkem a musí na ní být uvedena adresa uchazeče.
Závaznost nabídky
Uchazeč je svou nabídkou vázán po dobu zadávací lhůty, která začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podávání nabídek a končí dnem doručení oznámení zadavatele o výběru nejvhodnějších nabídek resp. dnem podpisu smlouvy s vítěznými uchazeči. Délka zadávací lhůty činí 90 dnů od skončení lhůty pro podávání nabídek.
Lhůta pro podání nabídky: Lhůta pro podání nabídky začíná 30. 9. 2016 a končí 8.11. 2016 v 14:00 hodin. V této lhůtě musí být zadavateli doručeny všechny nabídky.
Místo pro podání nabídky: Nabídky lze podávat prostřednictvím držitele poštovní licence, kurýrní službou nebo osobním předáním na adresu sídla zadavatele, a to v pracovních dnech v čase 9:00 – 17:00 (resp. do 14:00 v poslední den lhůty pro podání nabídky).
Pokyny pro zpracování nabídky
Zadavatel požaduje podat nabídku ve lhůtě pro podání nabídek v tištěném vyhotovení dle následujících požadavků:
Forma písemného vyhotovení nabídky a dokladů k prokázání kvalifikace:
- Nabídka se v písemném vyhotovení předkládá v 1 originále v českém jazyce (pokud by přiložené listiny byly cizojazyčné, musí být doplněny úředně ověřeným českým překladem)
- Nabídka musí být vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
- Je doporučeno nabídku zabezpečit proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh.
- Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je požadován podpis uchazeče, musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, vč. dokladů prokazujících toto oprávnění – v případě, že doklady nebudou podepsány osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či nebudou přiloženy doklady prokazující toto oprávnění, bude nabídka vyřazena z dalšího hodnocení
- Všechny listy nabídky je doporučeno řádně očíslovat vzestupnou číselnou řadou počínaje číslem 1.
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny
|
Zadavatel požaduje, aby uchazeč použil při zpracování své nabídky tabulku, která je Přílohou č. 3 zadávací dokumentace. Tato tabulka v elektronické formě (soubor .xlsx), v níž se bude automaticky dopočítávat celková nabídková cena, bude zveřejněna na profilu zadavatele.
Uchazeč vyplní u každé modelové dílčí zakázky její cenu bez DPH.
Součet cen všech modelových dílčích zakázek (po vynásobení jednotlivých cen odhadovaným počtem jednotlivých dílčích zakázek za dobu trvání rámcové smlouvy) bude nabídkovou cenou. Nabídková cena je cena bez DPH.
|
Požadavek na písemnou formu nabídky
|
Požadovaná struktura a obsah nabídky
Nabídka musí obsahovat údaje ve stanovené struktuře a formě uvedené v této zadávací dokumentaci.
1) Titulní list
2) Identifikace uchazeče v tomto členění:
- obchodní název (firma)
- právní forma
- sídlo
- IČ, DIČ
- jméno osoby (osob) oprávněných jednat jménem či za uchazeče vč. dokladů prokazujících toto oprávnění
- adresa pro doručování, liší-li se od sídla, kontaktní údaje – zejména jméno kontaktní osoby, telefon a e-mail
3) Čestné prohlášení k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle čl. 6.1. zadávací dokumentace
4) Čestné prohlášení k prokázání profesních kvalifikačních předpokladů dle čl. 6.2. zadávací dokumentace
5) Čestné prohlášení k prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle čl. 6.3. zadávací dokumentace
7) Samotná nabídka vyplněná do tabulky, která je Přílohou č. 3 této zadávací dokumentace. Tuto nabídku vyplněnou totožně jako ve vytištěné verzi uchazeč současně přiloží v elektronické podobě (soubor .xls či .xlsx) na nosiči CD-R či DVD-R.
8) Podepsaný návrh rámcové smlouvy, a to ve znění, které je Přílohou č. 4 zadávací dokumentace. Uchazeč nesmí ve smlouvě provádět jiné změny než doplnění identifikačních údajů uchazeče.
9) Čestné prohlášení k požadavkům dle § 68 odst. 3 zákona o veřejných zakázkách
10) Event. další údaje a podklady požadované zadavatelem v zadávací dokumentaci, vztahující se k posuzování a hodnocení nabídek (včetně originálů nebo kopií požadovaných dokladů),
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele
|
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
|
Požadavek na jednu nabídku
|
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
|
Informace o poskytování dodatečných informací
|
Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti. Zadavatel je oprávněn během lhůty k podávání nabídek změnit podmínky výzvy pouze za předpokladu, že charakter změny nebude mít vliv na výběr vítězného uchazeče. Všechny změny zadavatel zašle vyzvaným uchazečům a současně je zveřejní na profilu zadavatele.
Lhůty se řídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
|
Další požadavky na zpracování nabídky
|
Lhůta dodání
Dodavatel je povinen dodat zboží ve lhůtě pro dodání, která bude stanovena zadavatelem vždy v rámci výzvy k podání nabídky na dílčí zakázku.
"Lhůtou pro dodání" se rozumí počet pracovních dnů od uzavření smlouvy na dílčí zakázku do dodání zboží zadavateli (nebude-li lhůta v konkrétním případě zadavatelem stanovena jinak). "Dodáním zboží" se rozumí okamžik, kdy má zadavatel možnost zboží fyzicky převzít od dodavatele či přepravní společnosti, a to v místě zadavatelem určeném při objednávce zboží.
Cena dopravy
Cenu dopravy vytištěných materiálů je dodavatel povinen zahrnout do nabídkové ceny.
Pro účely stanovení ceny modelových dílčích zakázek bude za místo plnění považováno sídlo zadavatele.
V rámci vyhlášení minitendru na dílčí zakázku bude zadavatelem vždy určeno místo dodání tak, aby dodavatel mohl zahrnout cenu dopravy do nabídkové ceny.
Fakturace
Platba za zboží bude probíhat bezhotovostním převodem na bankovní účet na základě dodavatelem vystavených faktur. Zadavatel neposkytuje zálohy. Faktury budou zadavateli předávány společně s dodáním vytištěných materiálů. Faktury musí obsahovat veškeré údaje vyžadované právními předpisy. Splatnost faktur bude minimálně 21 dnů ode dne předání zadavateli. Úhrady budou prováděny v české měně.
Další požadavky zadavatele
Další specifické požadavky zadavatele týkající se jednotlivých modelových dílčích zakázek jsou uvedeny v Příloze č. 3 zadávací dokumentace. Požadavky tam uvedené jsou pro dodavatele závazné.
Dále jsou některé podmínky zadavatele uvedeny v návrhu rámcové smlouvy, který je Přílohou č. 4 této zadávací dokumentace.
Další podmínky jsou uvedeny i v návrhu smlouvy o zajištění tiskových služeb (smlouvy na \dílčí zakázky). Zadavatel si vyhrazuje právo úprav v této dílčí smlouvě v průběhu trvání rámcové smlouvy. Případná změna bude vždy písemně oznámena dodavatelům v dostatečném termínu. Smlouva je součástí zadávací dokumentace – Příloha č. 5.
|
Zadávací řízení se řídí
|
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.4), na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
|
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.
|