Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zpracování akčního plánu rozvoje města pro roky 2019 - 2020

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12034

Název zakázky: Zpracování akčního plánu rozvoje města pro roky 2019 - 2020

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 1. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Město Dobříš

Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 119, Dobříš, 26301

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Stanislav Vacek, MPA
  • Telefon: +420318533301
  • E-mail: vacek@mestodobris.cz

IČ zadavatele: 00242098

DIČ zadavatele: CZ00242098

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petr Oplíštil
  • Telefon: +420736623386
  • E-mail: petr.oplistil@mestodobris.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 1. 2018 13:30

Místo pro podání nabídek:
sídlo - Mírové náměstí 119, Dobříš, 26301

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zpracování akčního plánu komunitním způsobem za použití principů MA21 v souladu s platným
Strategickým plánem udržitelného rozvoje města Dobříše 2008-2028 (SPUR 2008-2028,
k seznámení na http://mestodobris.cz/schvaleny-strategicky-plan/d-365040/p1=60030)
Základním podkladem pro nový akční plán bude zhodnocení naplněnosti posledního platného
akčního plánu a jeho porovnání s aktuálním stavem. Zpracování bude realizováno při
zapojení dále specifikovaných zájmových skupin působících v rámci města Dobříše
organizace zřizované městem aj. identifikované v rámci procesu zpracování jako relevantní aktéři).
Do zpracování budou zapojeni rovněž obyvatelé města Dobříše a to způsobem popsaným
níže.
Ke každé prioritní oblasti strategie bude vytvořena:
1) Alespoň jedna anketa distribuována všemi kanály (web, Facebook, aplikace města, tištěnou
formou na 10 míst v Dobříši v minimálním celkovém počtu 1000 ks fyzických dotazníků)
2) Alespoň 2 kulaté stoly za účasti zainteresovaných skupin (vedení města, vedoucí odborů, a
zástupci výše zmíněných zájmových skupin a veřejnosti) v Dobříši. Organizačního a finanční
zajištění vč. prostor je na straně zadavatele (dodavatel bude pouze spolupracovat při nastavení termínu, přípravě podkladů apod.) .
3) Závěrečná konsolidace všech požadavků s kvalifikovaným odhadem finančních a lidských
zdrojů k realizaci. U finančních zdrojů budou uvedeny i možnosti financování – vhodné dotační
tituly, případně úvěr nebo běžný rozpočet
4) Projednání konceptu vč. oponentury na jednání Zastupitelstva města Dobříše termín
jednání je minimálně 4x za rok, typicky každé 2 měsíce, po zapracování připomínek bude
finální verze dodavatelem pouze představena na následujícím jednání.
5) Finální akční plán bude opatřen dle podmínek publicity OPZ názvem a registračním číslem
projektu včetně uvedení povinných log. Podklady dodá zadavatel během realizace.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 123000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.8.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo - Mírové náměstí 119, Dobříš 26301

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena 100 % při splnění všech požadavků výzvy, v případě naprosté shody
    nabídkové ceny rozhodne los shodných nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
     Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či
    penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na
    státní politiku zaměstnanosti – příloha č.. 4.
    další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče:
     Alespoň 1 potvrzená osvědčení (postačí kopie) od zadavatele na obdobné plnění (z
    osvědčení to musí doslovně vyplývat) za poslední 3 roky pro obdobně velký veřejný
    subjekt, tzn. minimální počet obyvatel 8 tisíc a akční plán na 2 roky kde plán vznikal
    komunitním způsobem za použití principů MA21.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí obsahovat:
a) Název a přesnou adresu uchazeče s doložením oprávněného zástupce, včetně uvedení
telefonického a e-mailového spojení. V nabídce musí být dále uvedena kontaktní osoba, e-mail
a telefonní číslo – použít přílohu č. 1 – Krycí list
b) Cena díla bez DPH a s DPH (příloha č. 1 – Krycí list)
c) Podepsaný a doplněný návrh smlouvy o dílo respektující obchodní a zvláštní podmínky – viz
příloha č. 2
d) Požadované doklady o prokázání kvalifikace dodavatele
e) Lhůta plnění (uvedená v kalendářních dnech s harmonogramem dle členění předmětu zakázky
všech setkání obsahující manažerský pohled na přípravu tzn. předpokládanou časovou osu,
kde bude vyznačen nejen předpokládaný termín setkání, ale jak dlouho před budou jaké akce
realizovány (dotazníky, publicita, pozvánky, organizační zajištění setkání, vyhodnocení a
zapracování).
f) Písemné prohlášení uchazeče o specifikaci části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat
jednomu či více poddodavatelům – vyplněná příloha č. 3. V případě, že uchazeč nemá v úmyslu zadat určitou část veřejné zakázky jiné osobě (poddodavateli), doloží ve své nabídce
písemné prohlášení, ve kterém tuto skutečnost uvede.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Jedna celková cena zahrnující veškeré náklady, cestovné a
jiné výdaje. Tato částka je konečná a nepřekročitelná, vyjma
zákonné úpravy DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné forměv jednom originále a jednom datovém nosiči, kde budeminimálně vyplněný návrh smlouvy v editovatelnémformátu (word a podobné). Požadavek na písemnou formu jepovažován za splněný tehdy, pokud je nabídka předloženav zalepené neprůhledné obálce v termínu pro podání nabídeka je podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazečevč. uvedení zpětné adresy a identifikačních údajů uchazeče.Všechny listy nabídky včetně příloh budou pevně spojeny aočíslovány vzestupnou číselnou řadou.Obálky je nutné výrazně označit heslem „Zpracováníakčního plánu rozvoje města pro roky 2019 - 2020 –NEOTEVÍRAT“Nabídka musí obsahovat v tomto pořadí:1) Název a přesnou adresu uchazeče s doloženímoprávněného zástupce, včetně uvedení telefonického a emailovéhospojení. V nabídce musí být dále uvedenakontaktní osoba ve věci veřejné zakázky, její adresa, emaila telefonní číslo – použít Příloha č. 1 - Krycí list2) Cena díla bez DPH a s DPH (příloha č. 1 – Krycí list),3) Požadované doklady o prokázání kvalifikace dodavatele4) Podepsaný návrh smlouvy o dílo respektující obchodní azvláštní podmínky – příloha č. 25) Poddodavatelé - příloha č. 3Přílohy jsou v elektronické podobě ke stažení nahttp://www.mestodobris.cz a www.esfcr.cz)

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi nadotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny předuplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámciOperačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na totozadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 1. 2018
 
Aktualizováno: 12. 4. 2018