- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zpracování plánu odpadového hospodářství pro Město Dobříš na období 10 let
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10961
Název zakázky: Zpracování plánu odpadového hospodářství pro Město Dobříš na období 10 let
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 2. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Dobříš
Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 119, 263 01
- Jméno: Mgr. Stanislav Vacek, MPA
- Telefon: +420318533301
- E-mail: vacek@mestodobris.cz
IČ zadavatele: 00242098
DIČ zadavatele: CZ00242098
- Jméno: Petr Oplíštil, referent OVV
- Telefon: +420736623386
- E-mail: petr.oplistil@mestodobris.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 2. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Podatelna MěÚ Dobříš, Mírové náměstí 119, 263 01 Dobříš - v rámci pracovní doby (viz www.mestodobris.cz)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování plánu odpadového hospodářství (dále jen POH) dle § 44 zákona 185/2001 Sb., vč. splnění podmínek závazné části Obecně závazné vyhlášky POH SK č. 1/2016 částka 4 schválenou 097-22/2016/ZK, v souladu se zákonem č. 100/2001 Sb. o posuzování vlivů na životní prostředí, v souladu s metodickým návodem pro zpracování POH.
Město Dobříš s počtem 8 952 obyvatel (k 31.12.2015) produkuje cca 2 500t komunálního odpadu a cca 6t nebezpečného odpadu ročně.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 82000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení – ihned, po podpisu smlouvy o dílo. Termín dokončení – nejpozději do 31.7.2017.
Místo dodání / převzetí plnění: Město Dobříš, Mírové nám. 119, 263 01 Dobříš
Pravidla pro hodnocení nabídek: Jediným hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost - cena bez DPH s váhou 100 %.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz zadávací dokumentace ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Viz zadávací dokumentace ke stažení.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz zadávací dokumentace ke stažení.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb. Vychází z průniku pravidel (platí přísnější ustanovení) směrnice města Dobříše č. 4/2016 o veřejných zakázkách viz www.mestodobris.cz a z podmínek OPZ viz: https://www.esfcr.cz/file/9002/.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky POH Dobříš oprava.pdf (13. 2. 2017 08:05)
- Příloha č. 1 - čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti.docx (13. 2. 2017 08:05)
- Příloha č. 3 - krycí list nabídky.doc (13. 2. 2017 08:05)
- Příloha č. 4 - návrh smlouvy zpracování POH.doc (13. 2. 2017 08:05)
- doplnění č. 1 - POH Dobříš.pdf (16. 2. 2017 15:03)
- Příloha č. 4 - návrh smlouvy zpracování POH AKTUALIZOVÁNO.doc (16. 2. 2017 15:03)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (21. 3. 2017 15:08)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. Josef Marek, Ciolkovského 847/7, 161 00 Praha 6, IČ: 47145668, Oprávněná osoba: Ing. Josef Marek
Datum podpisu smlouvy: 7. 3. 2017
Datum ukončení: 7. 3. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.