Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zpracování plánu odpadového hospodářství pro Město Dobříš na období 10 let

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10961

Název zakázky: Zpracování plánu odpadového hospodářství pro Město Dobříš na období 10 let

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 2. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Dobříš

Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 119, 263 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Stanislav Vacek, MPA
  • Telefon: +420318533301
  • E-mail: vacek@mestodobris.cz

IČ zadavatele: 00242098

DIČ zadavatele: CZ00242098

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petr Oplíštil, referent OVV
  • Telefon: +420736623386
  • E-mail: petr.oplistil@mestodobris.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 2. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Podatelna MěÚ Dobříš, Mírové náměstí 119, 263 01 Dobříš - v rámci pracovní doby (viz www.mestodobris.cz)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zpracování plánu odpadového hospodářství (dále jen POH) dle § 44 zákona 185/2001 Sb., vč. splnění podmínek závazné části Obecně závazné vyhlášky POH SK č. 1/2016 částka 4 schválenou 097-22/2016/ZK, v souladu se zákonem č. 100/2001 Sb. o posuzování vlivů na životní prostředí, v souladu s metodickým návodem pro zpracování POH.

Město Dobříš s počtem 8 952 obyvatel (k 31.12.2015) produkuje cca 2 500t komunálního odpadu a cca 6t nebezpečného odpadu ročně.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 82000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení – ihned, po podpisu smlouvy o dílo. Termín dokončení – nejpozději do 31.7.2017.

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Dobříš, Mírové nám. 119, 263 01 Dobříš

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jediným hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost - cena bez DPH s váhou 100 %.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz zadávací dokumentace ke stažení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace ke stažení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz zadávací dokumentace ke stažení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz zadávací dokumentace ke stažení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Viz zadávací dokumentace ke stažení.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz zadávací dokumentace ke stažení.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace ke stažení.

Zadávací řízení se řídí:
Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb. Vychází z průniku pravidel (platí přísnější ustanovení) směrnice města Dobříše č. 4/2016 o veřejných zakázkách viz www.mestodobris.cz a z podmínek OPZ viz: https://www.esfcr.cz/file/9002/.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. Josef Marek, Ciolkovského 847/7, 161 00 Praha 6, IČ: 47145668, Oprávněná osoba: Ing. Josef Marek

    Datum podpisu smlouvy: 7. 3. 2017

Datum ukončení: 7. 3. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 2. 2017
 
Aktualizováno: 21. 3. 2017