Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

ZPRACOVÁNÍ PROGRAMU ROZVOJE OBCE BEROUN

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10994

Název zakázky: ZPRACOVÁNÍ PROGRAMU ROZVOJE OBCE BEROUN

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 3. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Beroun

Sídlo zadavatele: Husovo nám. 68, 266 01 Beroun - Beroun-Centrum

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. arch. Dana Vilhelmová
  • Telefon: +420311654180
  • E-mail: uprr@muberoun.cz

IČ zadavatele: 00233129

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martin Bolek
  • Telefon: +420724350670
  • E-mail: bolek@mazeppa.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 3. 2017 10:30

Místo pro podání nabídek:
Město Beroun - podatelna, Husovo nám. 68, 266 43 Beroun

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování Programu rozvoje obce Beroun (dále jen „PRO“) na období 2017 - 2030. Kompletní zpracování bude provedeno komunitním způsobem dle celostátní metodiky zpracování Programů rozvoje obcí zpracované Ministerstvem pro místní rozvoj ČR (dále jen „MMR“) - http://zam.uur.cz/novakova/Obcepro/Metodika_tvorby_PRO.pdf. Více Zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 495868,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení plnění:po uzavření Smlouvy (nabytí účinnosti), předpoklad duben 2017. Termín předání: nejpozději do 8 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je město Beroun.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena v Kč včetně DPH ...................................................................  váha 60 %

  • Tým řešitelů ..........................................................................................  váha 40 %

Více Zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz zadávací dokumentace

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz zadávací dokumentace

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Viz zadávací dokumentace

Požadavek na jednu nabídku:
Viz zadávací dokumentace

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Písemná žádost (e-mailem, poštou nebo osobně) musí být zástupci zadavatele doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. E-mailem zasílejte žádosti na e-mailovou adresu: bolek@mazeppa.cz Dodatečné informace budou zaslány všem uchazečům do 2 pracovních dnů po doručení žádosti a zároveň budou zveřejněné na portálu www.esfcr.cz.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GaREP, spol. s r. o., Náměstí 28. října 3, 602 00 Brno, IČO 60702672, Ing. Jan Binek, Ph.D., jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 23. 5. 2017

Datum ukončení: 23. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 3. 3. 2017
 
Aktualizováno: 24. 5. 2017