- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
ZPRACOVÁNÍ PROGRAMU ROZVOJE OBCE BEROUN
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10994
Název zakázky: ZPRACOVÁNÍ PROGRAMU ROZVOJE OBCE BEROUN
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 3. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Beroun
Sídlo zadavatele: Husovo nám. 68, 266 01 Beroun - Beroun-Centrum
- Jméno: Ing. arch. Dana Vilhelmová
- Telefon: +420311654180
- E-mail: uprr@muberoun.cz
IČ zadavatele: 00233129
- Jméno: Ing. Martin Bolek
- Telefon: +420724350670
- E-mail: bolek@mazeppa.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 3. 2017 10:30
Místo pro podání nabídek: Město Beroun - podatelna, Husovo nám. 68, 266 43 Beroun
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování Programu rozvoje obce Beroun (dále jen „PRO“) na období 2017 - 2030. Kompletní zpracování bude provedeno komunitním způsobem dle celostátní metodiky zpracování Programů rozvoje obcí zpracované Ministerstvem pro místní rozvoj ČR (dále jen „MMR“) - http://zam.uur.cz/novakova/Obcepro/Metodika_tvorby_PRO.pdf. Více Zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 495868,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín zahájení plnění:po uzavření Smlouvy (nabytí účinnosti), předpoklad duben 2017. Termín předání: nejpozději do 8 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je město Beroun.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena v Kč včetně DPH ................................................................... váha 60 %
Tým řešitelů .......................................................................................... váha 40 %
Více Zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz zadávací dokumentace
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Viz zadávací dokumentace
Požadavek na jednu nabídku: Viz zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávacích podmínek: Písemná žádost (e-mailem, poštou nebo osobně) musí být zástupci zadavatele doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. E-mailem zasílejte žádosti na e-mailovou adresu: bolek@mazeppa.cz Dodatečné informace budou zaslány všem uchazečům do 2 pracovních dnů po doručení žádosti a zároveň budou zveřejněné na portálu www.esfcr.cz.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- zadávací dokumentace.zip (3. 3. 2017 09:22)
- vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.pdf (10. 3. 2017 09:00)
- vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.PDF (13. 3. 2017 16:05)
- Oznámení o výběru.PDF (12. 4. 2017 10:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GaREP, spol. s r. o., Náměstí 28. října 3, 602 00 Brno, IČO 60702672, Ing. Jan Binek, Ph.D., jednatel
Datum podpisu smlouvy: 23. 5. 2017
Datum ukončení: 23. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.