- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zpracování Programů rozvoje obce pro obce Mikroregionu Hustopečsko
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11058
Název zakázky: Zpracování Programů rozvoje obce pro obce Mikroregionu Hustopečsko
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Hustopečsko
Sídlo zadavatele: Dukelské nám. 2/2, 693 01 Hustopeče
- Jméno: Mgr. Radek Valenta
- Telefon: +420734612424
- E-mail: starosta@borkovany.cz
IČ zadavatele: 70824134
DIČ zadavatele: CZ70824134
- Jméno: Ing. Přemysl Pálka
- Telefon: +420774364013
- E-mail: premek.palka@centrum.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 4. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Kancelář při CSS Mikroregionu Hustopečsko (3.patro), Dukelské nám. 2/2, 693 01 Hustopeče
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je vytvoření 20 programů rozvoje obce na území Mikroregionu Hustopečsko, který se skládá z 29 obcí. Jedná se o následující obce:
- Boleradice, Borkovany, Bořetice, Brumovice, Diváky, Horní Bojanovice, Hustopeče, Kašnice, Klobouky u Brna, Kobylí, Krumvíř, Křepice, Kurdějov, Morkůvky, Němčičky, Nikolčice, Popice, Pouzdřany, Starovice, Starovičky, Strachotín, Šakvice, Šitbořice, Uherčice, Velké Hostěrádky, Velké Němčice, Velké Pavlovice, Vrbice, Zaječí.
Z tohoto území bude vybráno 20 obcí, (konkrétně se jedná o Boleradice, Borkovany, Bořetice, Brumovice, Diváky, Kašnice, Klobouky u Brna, Krumvíř, Křepice, Němčičky, Nikolčice, Pouzdřany, Starovice, Starovičky, Strachotín, Šakvice, Velké Hostěrádky, Velké Pavlovice, Vrbice a Zaječí), které potvrdí písemně souhlas se zapojením do projektu a zpracováním programu rozvoje obce pro jejich obec. Program rozvoje obce bude zpracován pro období 2017-2023. Během tohoto období bude zpracovatelem prováděna roční aktualizace projektového zásobníku a evaluace jeho plnění. Samotné zpracování dokumentů bude provedeno v období od 25.5.2017 (předpokládaný termín podpisu smlouvy). Do 30.6.2017 budou předloženy zpracovány analytické části dokumentů pro 20 obcí. Pracovní verze pro připomínky zastupitelstvu obce bude odevzdána nejpozději 30.8.2017 (předpokládaný termín). Následně dojde k připomínkám na zastupitelstvu obce, které budou zapracovány a předány zpět do 20 dnů o odevzdání. Zpracovatel bude přítomen u projednání odevzdaného dokumentu a následně vznese své dotazy a připomínky. Zpracovatel odevzdá finální verzi do 10 pracovních dnů od převzetí připomínek.
Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 867769,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Samotné zpracování dokumentů bude provedeno v období od 25.5.2017. Do 30.6.2017 budou předloženy analytické části dokumentů 20 obcí. Pracovní verze dokumentů pro připomínky zastupitelstvu obce bude odevzdána nejpozději 30.8.2017. Následně dojde k připomínkám na zastupitelstvu obce, které budou zapracovány a k odsouhlasení finálního dokumentu dojde do 20.11.2017.
Místo dodání / převzetí plnění: Kancelář při CSS Mikroregionu Hustopečsko, Dukelské nám. 2/2, 693 01 Hustopeče
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena v Kč vč. DPH - váha kritéria 70%
- Termín odevzdání - váha kritéria 15%
- Kvalifikace nebo zkušenost osob, které se budou přímo podílet na plnění veřejné zakázky - váha kritéria 15%
Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Doložení seznamu realizovaných zakázek obdobného charakteru v posledních 5 letech, tím se rozumí zpracování strategie pro města či obce nebo i sektorové strategie (např. sociální služby, životní prostředí, územní plánování apod. - minimální počet 1 strategie za poslední 5 let v hodnotě min 50.000,- Kč včetně DPH). Uveden bude název zakázky, termín zpracování, finanční hodnota zakázky, název a kontaktní osoba zadavatele.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Povinností je předložit návrh smlouvy na realizaci zakázky. Návrh smlouvy o poskytnutí služeb je součástí přílohy č.1. Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem (či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenou se pro účely zadávacího řízení rozumí celková cena za splnění předmětu veřejné zakázky.
Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v české měně (korunách českých) vč. DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH.
Celková nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady uchazeče nezbytné pro řádné a včasné splnění předmětu zakázky, včetně veškerých nákladů souvisejících. Celková nabídková cena pro rozsah předmětu plnění zakázky bude stanovena jako úplná a konečná. Překročení znamená vyloučení účastníka.
Nabídková cena bude předložena položkově za jednotlivé klíčové aktivity a konečný výstup projektu s následnou sumarizací nabídkové ceny bez DPH a s DPH.
Nabídková cena bude rozčleněna nákladově na účastnické obce.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Požadavky na formu nabídky: počet fyzických prostých kopií: 1 ks, elektronické médium CD/DVD 1 ks
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5, datum účinnosti 1.10.2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně přílohy.zip (31. 3. 2017 11:12)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (6. 4. 2017 08:32)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_2.pdf (10. 4. 2017 16:33)
- Informace o prodloužení lhůty pro podání nabídek.pdf (11. 4. 2017 15:01)
- Oznámení o výsledku hodnocení_PRO Hustopečsko.pdf (23. 5. 2017 10:18)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.