- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zpracování strategického plánu MČ P13 – projekt OPZ
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11010
Název zakázky: Zpracování strategického plánu MČ P13 – projekt OPZ
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 3. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Městská část Praha 13
Sídlo zadavatele: Sluneční náměstí 2580/13, 158 00 Praha 5 - Stodůlky
- Jméno: Ing. David Vodrážka, starosta
- Telefon: +420235011202
- E-mail: VodrazkaD@p13.mepnet.cz
IČ zadavatele: 00241687
- Jméno: Bc. Martin Šmíd
- Telefon: +420235011616
- E-mail: SmidM@p13.mepnet.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 3. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Úřad Městské části Praha 13, Sluneční náměstí 2580/13, 158 00 Praha 5 - Stodůlky
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je vytvoření strategického plánu Městské části Praha 13 (dále jen „MČP13“) na období 2018 - 2024, který bude zpracován externím zpracovatelem se zapojením Úřadu MČ Praha 13 (dále jen „ÚMČ“), občanů MČP13, různých cílových skupin (např. spolky, podnikatelé, příspěvkové organizace). Strategický plán bude zpracován v souladu s Metodikou přípravy veřejných strategií vydanou Ministerstvem pro místní rozvoj (www.verejne-strategie.cz).
Strategický plán je klíčovým nástrojem strategického plánování, jež bude využit v následujících letech při řízení a rozvoji městské části. Rovněž bude podkladem pro projektové žádosti v rámci investičních a strukturálních fondů EU a jiných dotačních titulů. Strategický plán stanoví vizi městské části a vytyčí hlavní směry jejího rozvoje. Definuje prioritní oblasti, do kterých by měly přednostně směřovat finanční prostředky tak, aby docházelo k vzájemné synergii.
Uchazeč navrhne postup realizace zakázky z časového a obsahového hlediska, navrhne vhodné postupy a procesy ve vztahu k předmětu zakázky. Dále popíše navržené postupy a procesy, navrhne způsob sběru a analýzy primárních dat v rámci sociologického průzkumu, a dále způsob komunikace se zadavatelem a samotný rozsah výstupů. Výstupem této zakázky bude aktuální a kvalitně vypracovaný strategický plán městské části Praha 13 na období 2017 – 2024.
Městská část Praha 13 v minulosti vypracovala obdobné strategické dokumenty, na které má navázat aktuálně poptávaný strategický plán MČP13 na období 2018 – 2024. Nejprve byla vypracována „Koncepce rozvoje městské části Praha 13“ a následně „Strategie rozvoje městské části Praha 13“. Oba dokumenty jsou dostupné na webu městské části: http://www.praha13.cz/Mistni-agenda-22.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 700000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zadavatel požaduje dokončení plnění veřejné zakázky do 31.12.2017. Předpokládané datum zahájení plnění je stanoveno na den 15. dubna 2017 (datum se může změnit s ohledem na průběh řízení).
Místo dodání / převzetí plnění: Úřad MČ Praha 13, Sluneční nám. 2580/13, Praha 5, 158 00
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena celkem bez DPH 50 %
- Kvalita a odborná úroveň návrhu realizace předmětu plnění 50 %
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel poskytne vysvětlení zadávacích podmínek do 2 pracovních dnů. Žádosti o dodatečné informace lze zaslat písemně na adresu zadavatele k rukám vedoucí odboru Bc. Martin Šmíd, vedoucí odboru kanceláře tajemníka ÚMČ Praha 13, email: smidm@p13.mepnet.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (13. 3. 2017 13:23)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1.pdf (20. 3. 2017 13:15)
- Vysledek hodnoceni_strategicky plan.pdf (19. 4. 2017 12:10)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.