Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zpracování strategických plánů obcí Mikroregionu Mohelnicko

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10990

Název zakázky: Zpracování strategických plánů obcí Mikroregionu Mohelnicko

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 3. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Svazek obcí Mikroregionu Mohelnicko

Sídlo zadavatele: U Brány 2, Mohelnice, 789 85

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jana Kubíčková, předsedkyně
  • Telefon: +420583452129
  • E-mail: kubickovaj@mohelnice.cz

IČ zadavatele: 70626812

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jitka Macháčková, manažerka
  • Telefon: +420731104001
  • E-mail: mohelnicko@mohelnice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 3. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Městský úřad Mohelnice, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice; podatelna

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zpracování Strategických rozvojových plánů osmi obcí Mikroregionu Mohelnicko: Líšnice, Loštice, Mírov, Palonín, Pavlov, Police, Stavenice, Třeština a dále zpracování Střednědobého strategického plánu rozvoje obce Klopina.

Strategické rozvojové plány obcí budou zpracovány v následujícím rozsahu:

  • analýza území,
  • SWOT analýza,
  • analýza problémů a potřeb,
  • strategické priority,
  • návrh opatření,
  • popis tvorby týmu místních aktérů, seznam členů, popis způsobu práce, zápisy z jednotlivých schůzek a fotodokumentace,
  • ……………………………………………….

Střednědobý strategický rozvojový plán obce Klopina bude vypracován návazně na Strategický rozvojový plán Obce Klopina na roky 2016-2031 a bude obsahovat minimálně:

  • aktualizaci Strategického rozvojového plánu obce Klopina 2016-2031,
  • rozpracování priorit a jejich opatření na konkrétní aktivity, časový harmonogram jejich plnění, finančního zajištění, dotačních možností,
  • popis tvorby týmu místních aktérů, seznam členů, popis způsobu práce, zápisy z jednotlivých schůzek a fotodokumentace,
  • ……………………………………………….

Zhotovitel se zavazuje postupovat při vypracování díla kombinací expertní a komunitní metody zpracování strategických rozvojových plánů. Komunitní postup práce bude obnášet individuální oslovení obyvatel každé obce doplněné dotazníkovým šetřením, vytvoření týmu z místních aktérů, facilitaci minimálně čtyř schůzek týmu v každé obci.  Popis tvorby týmu místních aktérů, seznam členů, popis způsobu práce, zápisy z jednotlivých schůzek a fotodokumentace bude součástí každého strategického rozvojového plánu.

Zhotovitel se zavazuje vytvořit alespoň tříčlenný realizační tým, který tvoří osoby s příslušnými znalostmi, zkušenostmi a praxí v oblasti strategického plánování rozvoje obcí a komunitních metod strategického plánování. Alespoň dva členové týmu se v posledních čtyřech letech (2013-2016) prokazatelně podíleli na zpracování - každý minimálně tří - strategických rozvojových dokumentů obcí s využitím komunitní metody. Alespoň jeden člen týmu v posledních čtyřech letech (2013-2016) prokazatelně vedl a zodpovídal za zpracování minimálně tří strategických rozvojových dokumentů obcí s využitím komunitní metody a současně má osvědčení potvrzující vzdělání v oblasti komunitního plánování, nebo v této oblasti provádí lektorskou činnost.

Součástí díla je i součinnost při projednání a schvalování jednotlivých strategických rozvojových plánů na jednáních zastupitelstev daných obcí.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 510000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dílo v celém rozsahu bude provedeno nejpozději do 30. 6. 2018.

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo kanceláře Svazku obcí Mikroregionu Mohelnicko na adrese Moravičany 330, 789 82

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel stanovil pro zadání zakázky základní hodnotící kritérium, kterým je nejnižší nabídková cena včetně DPH – váha tohoto kritéria je 100 %. Podkladem pro hodnocení bude nabídková cena včetně DPH uvedená na krycím listu nabídky (příloha č. 1) a v návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 2).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (výpis z živnostenského nebo obchodního rejstříku, který nebude starší než 90 dnů).
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
  • Technická kvalifikace:

- alespoň tři referenční zakázky z let 2013-2016 na zpracování strategického rozvojového plánu obce, každá ve finančním objemu cca 50 tis. - 100 tis. Kč, s využitím komunitní metody, včetně kontaktů na objednatele, u kterých je předložené reference možno ověřit; reference uveďte formou výpisu s uvedením výše požadovaných údajů (název, finanční objem, kontakty na objednatele, využití komunitní metody popište slovně – mimo jiné uveďte způsob oslovení místních obyvatel, počet zapojených místních aktérů, počet schůzek s místními aktéry a popis průběhu schůzek),

- složení realizačního týmu,

- životopisy členů navrženého realizačního týmu, z nichž budou patrné znalosti a zkušenosti v oblasti strategického plánování rozvoje obcí a komunitní metody strategického plánování,

- popis praxe s kombinací expertní a komunitní metody zpracování strategických rozvojových plánů jednotlivých členů týmu; uveďte formou výpisu pro každého člena realizačního týmu (přehled strategických dokumentů, které zpracovával, popis jeho pracovní náplně při zpracování daných dokumentů a jeho způsob využití expertní a komunitní metody).

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude obsahovat:

  • Krycí list nabídky – zpracovaný dle přílohy č. 1 a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.
  • Vlastní část nabídky a cenová nabídka:

- rozsah a obsah jednotlivých strategických rozvojových dokumentů, popis využití expertní a komunitní metody zpracování,

- časový harmonogram prací - popište/znázorněte harmonogram prací na všech strategických dokumentech, při dodržení termínu odevzdání 30. 6. 2018, včetně schválení dokumentů na zastupitelstvech jednotlivých obcí,

- způsob práce realizačního týmu - pro jednotlivé strategické dokumenty popište, jaké bude jmenné rozdělení pracovních pozic členů realizačního týmu, včetně konkrétní náplně pracovní činnosti, tzn. odpovědnost za expertní část, za komunitní část, pozice facilitátora, celková zodpovědnost za odevzdané dílo a dále popište, jaké budou metody a postupy jejich práce,

- způsob oslovení obyvatel obcí a jejich zapojení do procesu strategického plánování,

- celková cenová nabídka za zpracování kompletního díla, uvedená v členění bez DPH, DPH, cena včetně DPH a rozpis ceny za jednotlivé dílčí dokumenty.

  • Návrh smlouvy – návrh Smlouvy o dílo, který je přílohou č. 2, bude doplněný na vyznačených místech a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Bude uvedena jedna celková nabídková cena za plnění celého předmětu zakázky. V případě, že nejnižší nabídková cena přesáhně výši předpokládané hodnoty zakázky, vyhrazuje si zadavatel právo zakázku zrušit.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídku podá zájemce ve 2 tištěných vyhotoveních – 1 originál a 1 kopie a v elektronické podobě. Tištěná vyhotovení budou svázána tak, aby bylo zabráněno manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Nabídka, její přílohy a veškerá prohlášení budou podepsána osobou oprávněnou tyto úkony činit nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů, plná moc pak musí být součástí nabídky v originále nebo ověřené kopii. Elektronická podoba představuje CD nebo DVD, které bude obsahovat celou nabídku. Na nosiči bude naskenována předložená nabídka včetně podpisů, ve formátu .pdf, návrh smlouvy o dílo bude na nosiči navíc uložen také ve formátu .doc(x).Zájemci podávají své nabídky v uzavřené obálce označené: Neotvírat – „Zpracování strategických plánů obcí Mikroregionu Mohelnicko“. Na obálce musí být uvedeny identifikační údaje zájemce (název organizace, adresa sídla a IČ).Nabídky je možné podávat do 20. 3. 2017 do 12:00 hodin – tímto datem a hodinou končí lhůta pro podání a přijetí nabídek. Nabídky se podávají na adrese sídla zadavatele (Mikroregion Mohelnicko, U Brány 2, Mohelnice, 789 85).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ke své nabídce přiloží tzv. krycí list (viz příloha č. 1), kde uvede mimo jiné kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky předkládejte na plnění celé zakázky. Zakázka neumožňuje dílčí plnění.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GaREP, spol. s.r.o., náměstí 28. října 3, 602 00 Brno, IČ 60702672, RNDr. Hana Svobodová, Ph.D.

    Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2017

Datum ukončení: 16. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 3. 2017
 
Aktualizováno: 6. 9. 2017