Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zpracování územně dopravní koncepce města Dobříše

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12032

Název zakázky: Zpracování územně dopravní koncepce města Dobříše

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 1. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Město Dobříš

Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 119, 263 01 Dobříš

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Stanislav Vacek, MPA
  • Telefon: +420318533301
  • E-mail: vacek@mestodobris.cz

IČ zadavatele: 00242098

DIČ zadavatele: CZ00242098

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petr Oplíštil
  • Telefon: +420736623386
  • E-mail: petr.oplistil@mestodobris.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 1. 2018 13:30

Místo pro podání nabídek:
sídlo - Mírové náměstí 119, 263 01 Dobříš

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem studie je zpracování Územně dopravní koncepce na hlavních tazích v Dobříši (Koncepce bezpečné mobility ve městě), která bude řešit komunikace (jejich současný stav, návaznost, doporučená šíře, dopravní zatížení apod.), chodníky (stav, návaznost, bezbariérovost, výhled do budoucna), cyklostezky a cyklopruhy (stávající stav, návaznost, plánovaný stav), přechody, veřejné osvětlení - dále také VO, (zpracování v souladu s energetickou koncepcí, zaměřené na obnovu VO v rámci bezpečnosti silniční i pěší dopravy, kde je třeba jaká intenzita osvětlení v závislosti na šíři komunikace, umístění přechodu, kde se vyplatí úsporné osvětlení, dále by mělo být řešeno doplnění klidových zón ve městě a parkování. Tento dokument bude vycházet ze strategického plánu rozvoje města, územního plánu a územní studie cyklistické dopravy. V budoucnu bude nezbytnou přílohou žádosti o dotace pro výše uvedené oblasti.

Rozsah studie:
 Pořízení a příprava podkladů
 Místní průzkum a vyhodnocení současného stavu
 Rešerše dosavadních návrhů a námětů na řešení a jejich vyhodnocení
 Zpracování konceptu navrhovaných opatření pro zklidnění dopravy a omezení tranzitu
územím včetně formulace souvisejících dopravně-organizačních opatření
 Zpracování konceptu řešení dopravy v klidu v zadavatelem vybraných lokalitách
(centrum města, hlavní tahy, lokality s veřejnými institucemi a velkokapacitními
parkovišti)
 Zpracování výsledného návrhu a zásad dopravního zklidnění a omezení tranzitní
dopravy ve sledované oblasti včetně návrhu souvisejících úprav městského parteru a
řešení veřejných prostorů v související oblasti Dobříše
 Problémová analýza prostoru hlavních tahů v Dobříši
o Analýza širších dopravně-urbanistických souvislostí
o Vyhodnocení současného stavu a jeho vliv na řešení
o Vztahy pěší a cyklistické dopravy a vazby na okolní urbanistickou strukturu
o Dopravní vztahy – IAD, MHD
o Technické podmínky řešení
o Podmínky územního plánu města Dobříš
o Majetkoprávní podmínky
 Zpracování koncepce veřejného osvětlení
o Zatřídění všech pozemních komunikací města do tříd osvětlení v souladu s
normou ČSN EN 13 201
o Definování teploty chromatičnosti pro každou pozemní komunikaci města
o Zpracování obou parametrů v mapové (struktura dat odpovídající možnosti
automatického importu do databáze zadavatele) i tabulkové podobě
 Formulace závěrů a doporučení
 Projednání výsledků návrhů (rada města, zastupitelstvo)
 Zpracování, tisk tří (3) a adjustace výsledného elaborátu

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 407100,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.8.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo - Mírové náměstí 119, 263 01 Dobříš

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena 100 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  •  Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
     Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či
    penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na
    státní politiku zaměstnanosti
    další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče:
     Splnění požadovaných kvalifikačních předpokladů účastník prokáže
    předložením čestného prohlášení, včetně přiložené kopie výpisu
    z obchodního nebo živnostenského rejstříku pro ověření podpisu osoby
    oprávněné jednat jménem účastníka.
    Všechny požadované doklady nesmí být starší 3 měsíců přede dnem zahájení ZŘ.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí obsahovat:
a) Název a přesnou adresu uchazeče s doložením oprávněného zástupce, včetně uvedení
telefonického a e-mailového spojení. V nabídce musí být dále uvedena kontaktní osoba, e-mail
a telefonní číslo – použít přílohu č. 1 – Krycí list
b) Cena díla bez DPH a s DPH (příloha č. 1 – Krycí list)
c) Podepsaný a doplněný návrh smlouvy o dílo respektující obchodní a zvláštní podmínky – viz
příloha č. 2
d) Požadované doklady o prokázání kvalifikace dodavatele
e) Lhůta plnění (uvedená v kalendářních dnech s harmonogramem dle členění předmětu zakázky
všech setkání obsahující manažerský pohled na přípravu tzn. časovou osu, kde bude
vyznačen nejen termín setkání, ale jak dlouho před budou jaké akce realizovány (dotazníky,
publicita, pozvánky, organizační zajištění setkání, vyhodnocení a zapracování).
f) Písemné prohlášení uchazeče o specifikaci části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat
jednomu či více poddodavatelům – vyplněná příloha č. 3. V případě, že uchazeč nemá
v úmyslu zadat určitou část veřejné zakázky jiné osobě (poddodavateli), doloží ve své nabídce
písemné prohlášení, ve kterém tuto skutečnost uvede.
g) Základní struktura podoby akčního plánu.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Jedna celková cena zahrnující veškeré náklady, cestovné a
jiné výdaje. Tato částka je konečná a nepřekročitelná, vyjma
zákonné úpravy DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Veškeré přílohy a vzory jsou uloženy na pouze na webuměsta www.mestodobris.cz a www.esfcr.czNabídka musí být zadavateli podána v písemné formě.Požadavek na písemnou formu je považován za splněnýtehdy, pokud je nabídka v českém jazyce podepsánaosobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Obálky jenutné zabezpečit proti samovolnému otevření, viditelněvypsat zpětnou adresu a zřetelně označit heslem„Zpracování územně dopravní koncepce města Dobříše - NEOTEVÍRAT“.Jednotlivé strany budou očíslovány vzestupně od čísla 1 a zabezpečeny proti manipulaci sešitím celé nabídky. Veškeré části nabídky budou po svázání tvořit jeden celek.Celou nabídku také předloží na datovém nosiči, kde budou veškeré podklady, u kterých to povaha dovoluje, v otevřených formátech - např. doplněný návrh smlouvy (word, excel, odt, apod.). V PDF pouze kopie originálů.Nabídka musí obsahovat:1) Název a přesnou adresu uchazeče s doložením oprávněného zástupce, včetně uvedení telefonického a e-mailového spojení. V nabídce musí být dále uvedena kontaktní osoba ve věci veřejné zakázky, její adresa, e-mail a telefonní číslo – viz. příloha č.3 (krycí list)2) Cena díla bez DPH a s DPH (příloha č. 3 – Krycí list), včetně oceněného soupisu prací, výkazů výměr, vedlejších a ostatních nákladů3) Podepsaný návrh smlouvy o dílo respektující obchodní a zvláštní podmínky – viz. příloha č.24) Požadované doklady o prokázání kvalifikace dodavatele5) Lhůta plnění (uvedená v kalendářních dnech s harmonogramem dle členění předmětu zakázky)6) Seznam poddodavatelů – příloha č. 4Přílohy jsou v elektronické podobě ke stažení na http://www.mestodobris.cz a www.esfcr.cz)

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Pokud zadavatel před změnou výzvy už obdržel nabídku, vyzve daného dodavatele k případné úpravě nabídky. Uchazeč v tomto případě může (oproti předávacímu protokolu) vzít svou nabídku zpět a podat nabídku novou s ohledem na změny podmínek výběrového řízení. Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz a na webu www.mestodobris.cz

Další požadavky na zpracování nabídky:
Průnikem pravidel (platí přísnější ustanovení) směrnice města Dobříše č. 4/2016 o veřejných zakázkách viz www.mestodobris.cz a obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz a www.mestodobris.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Zadávací řízení se řídí:
Průnikem pravidel (platí přísnější ustanovení) směrnice města Dobříše č. 4/2016 o veřejných zakázkách viz www.mestodobris.cz a obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 1. 2018
 
Aktualizováno: 17. 1. 2018