Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zpracovatel strategického plánu, softwarové podpory strategického řízení a související vzdělávání pro město Hodonín.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10748

Název zakázky: Zpracovatel strategického plánu, softwarové podpory strategického řízení a související vzdělávání pro město Hodonín.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 6. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Město Hodonín

Sídlo zadavatele: Masarykovo nám. 53/1, 695 35 Hodonín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Dalibor Novák, vedoucí odboru rozvoje města, 518 316 291, novak.dalibor@muhodonin.cz

IČ zadavatele: 00284891

DIČ zadavatele: ---

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Miroslava Nováková
  • Telefon: 518 316 255
  • E-mail: novakova.miroslava@muhodonin.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 6. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Město Hodonín, Národní třída 25, 695 35 Hodonín

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 600000,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: AQE advisors, a.s., třída Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno, IČ: 2695477

Datum ukončení: 16. 8. 2016

Registrační číslo projektu

CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002829[1]

Název projektu

Město Hodonín plánuje s veřejností

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka služeb - tvorba a zpracování strategického plánu rozvoje města společně se vzděláváním zainteresovaných osob. Do procesu tvorby strategického plánu bude mít možnost zapojit se i široká veřejnost. Dále je předmětem zakázky pořízení moderní softwarové podpory (sdílené úložiště dokumentů, plánovač aktivit s možností přidělení kompetencí a úkolů pro jednotlivé osoby a další) pro efektivní spolupráci aktérů strategického plánování.

Plněním veřejné zakázky se rozumí fyzické řízení procesu tvorby strategického plánu a akčního plánu v sídle zadavatele, vč. konečného zpracování těchto dokumentů, proškolení zapojených osob na samotný proces tvorby strategických dokumentů a zavedení softwarové podpory strategického plánování.

 

Zadavatel předpokládá, že plněním veřejné zakázky dojde k naplnění těchto cílů:

  • vytvořit strategický plán na principech komunitního plánování a udržitelného rozvoje, který bude reflektovat vyšší programové dokumenty (kraje, ČR i EU),
  • připravit strategický dokument transparentně a objektivně - do přípravy strategie zahrnout široký okruh zainteresovaných stran,
  • za pomoci externího poradce úspěšně zvládnout všechny kroky při vytváření strategického plánu města na období 2017 - 2022 a akčního plánu na období 2017 - 2019,
  • při tvorbě strategií dodržovat základní postupy a mandatorní požadavky na kvalitu strategických dokumentů stanovené v metodických dokumentech,
  • aplikovat projektový přístup k tvorbě strategií za pomoci nového softwarového nástroje, který bude přizpůsoben potřebám organizace,
  • pořízený softwarový nástroj do organizace úspěšně implementovat jak vhodným individuálním nastavením, tak odpovídajícím zaškolením osob,
  • strategické materiály připravit v takové podobě a kvalitě, které umožní činit informovaná a odpovědná rozhodnutí,
  • realizovat školení zaměřené na vytváření strategických dokumentů a praktickou zkušeností s tvorbou nového strategického plánu si získané znalosti osvojit,
  • vytvořit dvouletý akční plán a na jeho základě úspěšně realizovat navržené projekty.

 

Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí odborných služeb, které budou zahrnovat tyto aktivity:

 

Příprava tvorby rozvojového strategického plánu

 

Cílem této aktivity je nastavit proces tvorby rozvojového strategického plánu (SP), jmenovat komisi pro strategický rozvoj (KSR), formalizovat, prohloubit vztahy a vazby, nastavit systém řízení, vytvořit podrobný harmonogram tvorby strategie, systém spolupráce a komunikace, plán řízení rizik souvisejících s tvorbou strategie, plán řízení kvality tvorby strategie, apod.
Externí poradce a zároveň dodavatel SP, který zajistí analytickou část, metodicky povede osoby zapojené do zpracování strategie, zajistí související vzdělávání a zahájí implementaci softwarové podpory projektového řízení.


Dále bude ve spolupráci se zadavatelem vytvořena webová prezentace informující veřejnost o průběhu zpracování SP.


Taktéž bude navržena a jmenována KSR (cca 15 členů), která bude složena z odborných pracovníků MěU a zastupitelů, podnikatelů, NNO a dalších institucí působících ve městě.  KSR bude mít řídící funkci. V průběhu tvorby SP zadavatel předpokládá přibližně 6 schůzek KSR.

                                      
Následně budou ustanoveny 2 pracovní skupiny / cca. 12 osob se znalostí místní problematiky a řešeného tématu. PS budou vytvořeny na základě definice jednotlivých strategických oblastí a jejich úkolem bude předkládání návrhů priorit, opatření a aktivit za vytyčené oblasti. Schůzky jednotlivých PS budou probíhat jednou za měsíc.


Výstupy aktivity:

  • Webová stránka pro práci s širokou veřejností.
  • Jmenována KSR, schválený statut a jednací řád KSR.
  • PS složené z odborníků pro zvolená opatření.

V rámci tvorby strategie musí být postupně zodpovězeny následující základní otázky:

  • proč je daná strategie vytvářena,
  • co daná strategie řeší,
  • jak bude daný problém řešen,
  • jaký je cílový stav, kterého by mělo být realizací strategie dosaženo,
  • kdy se bude problém řešit a kdy bude vyřešen,
  • kdo bude za vyřešení problému zodpovědný.


Získávání dat a jejich analýza pro potřeby strategického plánování

 

Cílem této aktivity je shromáždit a analyzovat data potřebná k formulaci strategických oblastí, kterými se bude SP zabývat. Pro analýzu budou využity dostupné informace, např. z komunitního plánu sociálních služeb (KPSS), z vyhodnocení plnění strategického plánu schváleného v roce 2006, z dat ze sčítání lidu, apod. Tyto podklady budou doplněny o nové informace.

 
Bude provedena:

  • analýza strategických dokumentů vyšší úrovně (strategie kraje, národní strategie, strategie EU 2020 …),
  • sociálně ekonomická analýza města (tzv. profil města), která bude charakterizovat tendence hospodářského a sociálního vývoje města a jeho okolí (bude se zabývat zejména geografickými údaji, údaji o populaci, trhu práce, infrastruktuře, službách, dopravní obslužnosti, životním prostředí...),
  • průzkum podnikatelského prostředí, který bude proveden mezi referenčním vzorkem podnikatelů působících v Hodoníně a jeho okolí za pomoci dotazníkového šetření a tzv. strukturovaných rozhovorů s vybranými klíčovými podnikateli,
  • analýza PESTLE (politické, ekonomické, sociálně-kulturní, technologické, legislativní a environmentální vlivy),
  • marketingová analýza, ze které vzejde Marketingový plán komunikace a participace. Ten bude zahrnovat:
    • analýzu cílových skupin, vnitřního a vnějšího prostředí,
    • cíle a klíčové indikátory výkonu,
    • principy komunikace a participace,
    • návaznost plánu na další koncepční dokumenty obce,
    • fáze a témata komunikace a participace a s tím související klíčová sdělení,
    • komunikační a participační agendu pro oblast partnerské, mediální a interní komunikace a komunikace k veřejnosti/obyvatelům obce, případně další dle výsledků analýzy,
    • zodpovědnosti za jednotlivé oblasti komunikace a participace,
    • výčet efektivních nástrojů komunikace a participace včetně fiší aktivit/opatření,
    • rozpočet na komunikační aktivity a opatření dle dostupných zdrojů obce.
  • k získání informací a prodiskutování problematiky k Marketingovému plánu proběhne 1x workshop s vedením města a odpovědnými zaměstnanci a dodavatel dále do nabídky zahrne 10 hodin konzultací s odpovědnými zástupci/zaměstnanci města.

 

Shromážděné informace budou distribuovány členům KSR a zveřejněny na internetových stránkách města (mj. poslouží jako podklad pro zpracování SWOT analýzy).

Výstupy aktivity:

  • Vyhodnocení plnění SP 2006 – 2015.
  • Dokument zachycující vazbu na strategické dokumenty vyšší úrovně.
  • Profil města.
  • Průzkum podnikatelského prostředí.
  • Vlivy vycházející z PESTLE analýzy.
  • SWOT analýza.
  • Marketingový plán komunikace a participace.[2]

Zpracování analýz bude realizováno externím dodavatelem ve spolupráci s realizačním týmem a KSR.

 

Tvorba rozvojového strategického plánu

 

Na tvorbu strategie bude aplikován projektový přístup a tvorba SP bude považována za projekt. Cílem projektu tvorby SP a měřítkem jeho úspěšnosti je vytvoření dané strategie v požadované kvalitě a rozsahu, v definovaném čase (termínu) a se stanoveným rozpočtem.
Cílem aktivity je nastavení optimálního a transparentního systému řízení projektu tvorby strategie, který zajistí úspěšnou realizaci jednotlivých aktivit a dosažení cílů tvorby strategie. Dále je cílem projektového řízení monitorování průběhu realizace a reakce na aktuální situaci a případné problémy. Aplikace projektového řízení zajistí provázanost jednotlivých aktivit a činností aktérů tvorby strategie.


V rámci této aktivity budou prováděny postupné kroky směřující k vytvoření SP:

  • definování vize města,
  • definování strategického cíle města,
  • definování strategických (prioritních) oblastí a cílů v těchto oblastech,
  • formulování opatření, jejichž prostřednictvím bude dosahováno cílů,
  • navržení aktivit, které definují způsob naplnění opatření.

SP bude vytvářen pod metodickým vedením externího poradce ve spolupráci s KSR, PS a se zapojením veřejnosti a dalších relevantních aktérů v území. Strategickým i dílčím cílům, stejně jako jednotlivým aktivitám, budou určeny ukazatele, na základě kterých bude následně sledováno jejich plnění. U navrhovaných aktivit budou mj. popsány očekávané dopady, poměr přínosů a nákladů realizace, realizovatelnost a rizika spojená s realizací, termíny realizace, velikost cílových skupin majících přínos (újmu) z realizace a počet potřebných aktérů pro realizaci. SP bude předložen ke schválení zastupitelstvu města.


Výstupy aktivity:

  • veřejná projednávání,
  • schůzky KSR,
  • schůzky jednotlivých pracovních skupin,
  • schůzky pracovních skupin a KSR za účasti veřejnosti,
  • dokument Strategický plán rozvoje města včetně dvouletého akčního plánu - tisk dokumentů v min. počtu 3 ks (barevné provedení), včetně dodávky elektronické verze dokumentů.


Implementace strategického řízení

 

Cílem této aktivity je vypracování detailního plánu implementace strategie jako základního předpokladu pro její úspěšnou realizaci.

 
Základní aktivity:

  1. Vytvoření hierarchické struktury prací.
  2. Nastavení řídící struktury implementace strategie.
  3. Nastavení plánu řízení změn.
  4. Vytvoření plánu řízení rizik a určení předpokladů úspěšné implementace strategie.
  5. Nastavení systému monitorování naplňování cílů strategie.
  6. Nastavení plánu evaluací strategie.
  7. Sestavení komunikačního plánu implementace strategie.
  8. Sestavení rozpočtu implementace strategie.
  9. Sestavení časového harmonogramu implementace strategie.

Celý proces zpracování a plnění SP bude podpořen SW nástrojem projektového řízení, který bude sloužit celkem 25 uživatelům (15 z KSR, 8 z PS, 2 osoby z vedení města).

Části portálu:

  • Definování úkolů jednotlivým uživatelům (např. automatické zasílání upozornění na nové úkoly, exporty úkolů, Gantův diagram, apod.).
  • Seznamy (např. definice rizik projektu, problémů, apod.).
  • Kalendáře.
  • Poznámkové bloky (např. možnost vedení zápisů online poznámek více uživateli najednou, apod.).
  • Komunikace mezi uživateli v rámci informačního kanálu (obdoba chatu, s možností vkládání obrázků, odkazů, apod.).
  • Řízení oprávnění pro jednotlivé uživatele.
  • Sdílené úložiště dokumentů a jejich rozdělení do knihoven (online přístup k dokumentům, práce více uživatelů na jednom dokumentu, možnost jejich online editace, správa verzí, automatické zálohování, automatické zasílání upozornění při změně či vytvoření dokumentu, apod.).

Aktivita bude realizována externím dodavatelem. Realizační tým, KSR a PS budou využívat nastavený systém, na který je dodavatel služby adekvátně zaškolí.


Související vzdělávání strategického plánování a projektového řízení

 

Cílem této aktivity je realizace vzdělávacího programu pro klíčové zaměstnance žadatele. Aktivita bude zajišťována realizačním týmem ve spolupráci s externím poradcem / zpracovatelem SP.

Vzdělávací program bude rozdělen do dvou modulů:

  1. Modul určen vybraným vedoucím zaměstnancům a odborným pracovníkům zapojeným do procesu tvorby SP.

 

  • První jednodenní školení s cílem objasnění pojmů a postupu tvorby SP města dle aktuálních metodik – 25 proškolených osob, časová dotace dle nutnosti.
  • Druhé jednodenní školení představí možnosti nového SW nástroje projektového řízení tvorby SP, s možností praktického vyzkoušení – 25 proškolených osob, časová dotace dle nutnosti.

 

  1. Modul určen všem vedoucím zaměstnancům a vybraným odborným pracovníkům s cílem seznámit je s novým SP a procesem implementace – jednodenní, 25 účastníků, časová dotace dle nutnosti.

Školení budou realizována v prostorách budovy MěU.


Zapojení veřejnosti a publicita projektu

 

Cílem této aktivity je schválení vypracovaného SP včetně jeho implementace v takové podobě, se kterou budou ztotožněné všechny zainteresované cílové skupiny, především široká veřejnost.

V rámci analytické části tvorby SP, bude mít veřejnost možnost vyjádřit své potřeby pomocí online dotazníku zpřístupněného z webové prezentace projektu nebo za pomoci tištěných dotazníků distribuovaných na veřejných místech. Veřejnosti budou průběžně poskytovány informace (výstupy analytické části, informace o průběhu realizace projektu, termíny setkávání PS) prostřednictvím internetových stránek a místních periodik. V průběhu tvorby SP vznikne řada tištěných výstupů. Zpracování návrhu všech dotazníků a dokumentů bude zajištěno realizačním týmem projektu, ve spolupráci s dodavatelem SP[3].


V rámci této aktivity budou uspořádána celkem dvě veřejná projednávání a bude vytvořena:

  • Důvodová zpráva, která popíše iniciaci tvorby SP a zdůvodní jeho potřebnost, vysvětlí účel SP, jeho přínos a průběh tvorby.
  • Proběhne seznámení připomínkujících s návrhem strategie.
  • Dojde k vypořádání připomínek a případné úpravě strategie.

 

Evaluace

Pro ověření úspěšnosti projektu, ať již z pohledu zpracovaných výstupů, nebo průběhu jednotlivých aktivit, budou během realizace projektu prováděny evaluační aktivity. Cílem je vyhodnocení účinnosti a dopadů realizovaných aktivit. Sběr dat pro hodnotný evaluační proces bude probíhat průběžně od zahájení projektu a provede ho realizační tým projektu společně s dodavatelem služby na zpracování SP. Evaluace bude primárně řešena pomocí dotazníkového šetření, do kterého budou zapojeny všechny osoby zapojené do realizace projektu a také všechny cílové skupiny.

Zadavatel plánuje získat zpětnou vazbu k:

-průběhu projektu, tj. plnění všech povinností dle metodických pokynů ŘO v případě financování projektu ze zdrojů EU, dodržování termínu v souladu s harmonogramem projektu, práce jednotlivých členů realizačního týmu, apod.,

-fungování partnerství mezi aktéry podílejících se na přípravě SP - KSR, PS a dalších zapojených osob,

-přínosům zavedení nového SW nástroje projektového řízení,

-spokojenosti zadavatele s dodavateli služeb,

-nastavenému procesu zpracování SP,

-obsahu, struktuře a formě finálního SP,

-spokojenosti veřejnosti s navrhovanými opatřeními v akčním plánu.


Na základě výsledků šetření zadavatel vypracuje krátkou hodnotící zprávu, která obsáhne mj. doporučení, ve kterých oblastech by bylo možné dosáhnout zlepšení a jaké procesy nastavit, aby k požadovanému zlepšení mohlo dojít.

 

Dokument Strategie udržitelného rozvoje města Hodonína do roku 2015 a Systém strategického plánování naleznete na odkazu http://www.hodonin.eu/strategicky-plan/ds-24107/p1=36684

 

Akční plán rozvoje města Hodonína 2013 – 2015 naleznete na odkazu http://www.hodonin.eu/akcni-plan-rozvoje-mesta-hodonina-2013-2015/ds-49074/p1=36684

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

  • Lhůta pro podání nabídek končí dnem 28.06.2016 v 10:00 hod. Všechny nabídky musí být doručeny zadavateli před skončením lhůty pro podání nabídek.

            Nabídky se podávají na doručovací adrese zadavatele:

            Město Hodonín

            podatelna

            Národní třída 25

            695 35 Hodonín

  • Nabídky lze podávat písemně prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobně v pracovní dny v úředních hodinách podatelny MěÚ Hodonín.
  • Předpokládaný termín zahájení plnění: ihned po podpisu smlouvy.
  • Předpokládaný termín ukončení plnění: 31.05.2018.    
  • Přílohou č. 4 této výzvy je orientační předpokládaný harmonogram dle zadavatele[4]. Uchazeč s přihlédnutím k tomuto harmonogramu do nabídky navrhne svůj harmonogram, který bude ukazovat jím nabízené plnění. Harmonogram předložený v nabídce vybraného uchazeče bude orientační. Konečná podoba harmonogramu pro plnění zakázky bude přihlížet k aktuálním potřebám zadavatele a bude podléhat schválení zadavatele v průběhu plnění.

Místo dodání / převzetí plnění

Místem dodání / převzetí plnění je město Hodonín.

Hodnotící kritéria

Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH.

Nejlépe bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.

Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou, budou hodnoceny dle tohoto jediného kritéria.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele (dále také „uchazeče”)

Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikačních předpokladů v následujícím rozsahu:

 

  1. Základní kvalifikační předpoklady budou prokázány podle § 53 odst. 1 písm. a) až l) zákona čestným prohlášením, z jehož obsahu musí být zřejmé, že dodavatel splňuje příslušné základní kvalifikační předpoklady požadované veřejným zadavatelem.

 

  1. Profesní kvalifikační předpoklady budou prokázány dle § 54 písmeno a), b) zákona -  kopie výpisu z Obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím veřejné zakázce. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů.

 

  1. Technické kvalifikační předpoklady prokáže dodavatel dle § 56 odst. 2 písmeno a) čestným prohlášením, z jehož obsahu musí být zřejmé, že dodavatel splňuje příslušné kvalifikační předpoklady požadované veřejným zadavatelem s minimálně 3 zakázkami na služby obdobného charakteru realizovaných uchazečem v posledních 3 letech s výší finančního plnění min. 1 000.000,- Kč včetně DPH (vztaženo k součtu finančního objemu tří obdobných služeb).

Obdobnými službami má zadavatel na mysli služby poskytnuté dodavatelem, kde bylo řešeno zpracování strategického plánu města a následná realizace akčního plánu nebo obdobné činnosti přímo související s předmětem této zakázky.

 

Seznam zakázek bude obsahovat název zadavatele s uvedením kontaktní osoby, rozsah zakázky, dobu plnění zakázky, místo plnění zakázky a finanční plnění zakázky.

Veškeré kvalifikační předpoklady musí být podepsány osobou oprávněnou jednat za uchazeče!

V případě, je-li kvalifikace prokazována prostřednictvím subdodavatele, je uchazeč povinen učinit součástí nabídky doklady předpokládané v § 51 odst. 4 zákona. Prostřednictvím subdodavatele nelze prokázat splnění kvalifikace podle § 54 písm. a) zákona.

Zadavatel dále požaduje v rámci prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením seznamu  členů týmu, kteří se budou podílet na realizaci předmětu této veřejné zakázky.

Zadavatel stanovuje následující požadavky na členy týmu:

  1. zadavatel požaduje předložení projektového týmu skládajícího se z min. 3 členů,
  2. vedoucí projektového týmu má vzdělání odpovídající předmětu zakázky a min. 5 let praxe v oboru souvisejícího s předmětem zakázky,
  3. min. 1 člen týmu (kromě vedoucího projektového týmu) má praxi min. 3 roky v oboru souvisejícího s předmětem zakázky.

Dodavatel toto prokáže předložením životopisu každého člena týmu, který bude obsahovat identifikační údaje člena týmu, a to zejména jeho jméno, příjmení, datum narození, trvalé bydliště, dosažené vzdělání, dosavadní praxi, obdobné zakázky, na kterých se podílel, prohlášení o pravdivosti uvedených údajů a podpis člena týmu. Dále dodavatel předloží ke každému životopisu doklad (úředně ověřenou kopii) o dosaženém vzdělání každého jednotlivého člena týmu.

Zadavatel si vyhrazuje právo vyžádat si doplňující informace o dodavateli.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce v následující struktuře (včetně dodržení číslování kapitol):

 

1. Krycí list nabídky

Pro zpracování Krycího listu nabídky uchazeč závazně použije příslušný vzor Krycího listu nabídky (tvoří přílohu č. 1 této výzvy) a požadované údaje do něj doplní. Takto vyplněný Krycí list nabídky podepíše a vloží jako první list do nabídky.

Celková nabídková cena uvedená v Krycím listu bude obsahovat veškeré náklady
na splnění zakázky za celou dobu plnění veřejné zakázky. Celková nabídková cena bude stanovena jako cena „nejvýše přípustná“. Ke změně této ceny může dojít pouze v souvislosti se změnou sazby DPH, a to pouze o tuto legislativní změnu.

 

2. Doklady o splnění kvalifikace

Budou předloženy v souladu s výše uvedenými požadavky na prokázání kvalifikace.

 

3. Doklady o splnění dalších požadavků zadavatele

Uchazeč předloží harmonogram plnění.

 

4. Nabídková cena

Nabídková cena bude uvedena ve struktuře odpovídající příloze č. 2 této výzvy.

 

5. Návrh smlouvy

Uchazeč do nabídky vloží příslušný podepsaný návrh smlouvy (viz příloha č. 3 této výzvy), který podepíše osoba oprávněná jednat jménem či za uchazeče. Oprávněnost podpisu bude posuzována z výpisu z obchodního rejstříku nebo z dalších dokumentů (např. plná moc). Návrh smlouvy je závazný a uchazeč není oprávněn v něm provádět změny, jinak bude jeho nabídka z hodnocení vyřazena. Uchazeč je do smlouvy oprávněn doplnit pouze chybějící vyznačené údaje a je povinen návrh smlouvy podepsat.

 

6. Kompletní a detailní specifikace nabízených služeb

Uchazeč do nabídky vloží jím navrženou kompletní a detailní specifikaci nabízených služeb. Z této specifikace musí být zřejmé, že uchazečem nabízené plnění pokrývá celou veřejnou zakázku. Nabízené plnění musí být plně v souladu s požadavky zadavatele na předmět plnění zakázky. Uchazeč podrobně popíše metodiku plnění a metody realizace zakázky co do rozsahu, vhodnosti a kvality. Uchazeč podrobně popíše výše uvedené skutečnosti u každé z aktivit zakázky, které jsou popsány v rámci předmětu veřejné zakázky. Součástí tohoto dokumentu bude návrh metod a nástrojů ověření výsledků realizace veřejné zakázky, popis jejich efektivity a míra a způsob dosažení ověřitelnosti výsledků pro zadavatele – opět u každé z aktivit zakázky. Půjde o orientační návrh, který bude možno po výběru dodavatele upřesnit.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Nabídková cena musí být uvedena jako cena nejvýše přípustná, včetně dopravy a veškerých vedlejších nákladů v tomto členění: celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH (DPH platná ke dni podání nabídky).

Uchazeč odpovídá za kompletnost poskytovaných činností a je povinen i veškeré činnosti, které nejsou výslovně uvedeny a souvisí s předmětem plnění, zahrnout do ceny. Nabídková cena musí být platná až do celkového dokončení díla.

Nabídková cena bude uvedena ve struktuře odpovídající příloze č. 2 této výzvy.[5]  

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[6]

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Žádosti o poskytnutí dodatečných informací ze strany uchazečů musí být doručeny písemně nebo e-mailem na adresu: Město Hodonín, Odbor rozvoje města, Masarykovo nám. 53/1, 695 35 Hodonín, nebo na emailovou adresu: novakova.miroslava@muhodonin.cz (telefonické dotazy nebudou akceptovány). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

·        Obchodní a platební podmínky

Obchodní a platební podmínky jsou stanoveny návrhem smlouvy, který tvoří přílohu č. 3 této výzvy.

 

  • Výše smluvní pokuty

Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti plyne ze smlouvy, která je přílohou této výzvy.

 

  • Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce, podepsána oprávněným zástupcem uchazeče.

Nabídka bude odevzdána ve vytištěné, pevně spojené podobě tak, aby bylo zabráněno ztrátě či výměně jednotlivých listů nabídky. Veškeré části nabídky budou po spojení tvořit jeden celek. Strany budou očíslovány.

Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídku je možné podat písemně v uzavřené obálce. Tato obálka bude zřetelně označena heslem:

 

           „NEOTVÍRAT – „Zpracovatel strategického plánu, softwarové podpory                          

             strategického řízení a související vzdělávání pro město Hodonín.

 

a názvem uchazeče včetně adresy pro doručení písemností.

Nabídka bude předložena v jednom originálním vyhotovení. Zadavatel požaduje předložení nabídky i v elektronické podobě na CD/DVD v běžně dostupném formátu (např. pdf, doc  atd.).

 

·        Změna podmínek zadávací dokumentace

Zadavatel si vyhrazuje právo dodatečně změnit či doplnit zadávací podmínky veřejné zakázky. Uchazečům v takovém případě nenáleží žádná úhrada takto vzniklých nákladů.

 

·        Zrušení zadávacího řízení

Zadavatel může zrušit výběrové řízení bez zbytečného odkladu, pokud:

  • V průběhu zadávacího řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval,  
  • Vybraný dodavatel, popřípadě dodavatel druhý v pořadí, odmítl uzavřít smlouvu nebo neposkytl zadavateli k jejímu uzavření dostatečnou součinnost,
  • Zadavateli byla podána pouze jedna úplná nabídka. [7]

 

  • Požadavky na specifikaci případných subdodavatelů

Seznam subdodavatelů, pokud bude uchazeč subdodavatele pro plnění části zakázky využívat. V tomto seznamu budou uvedeny názvy, sídla a IČ subdodavatelů, činnosti, které budou při realizaci provádět a finanční obnos, který se bude vztahovat na tuto subdodavatelskou činnost jednotlivých subdodavatelů.

Zadavatel neomezuje možnost plnění předmětu veřejné zakázky prostřednictvím subdodavatelů.

 

·        Závěrečná ustanovení

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace o uchazeči z veřejně dostupných zdrojů.

Zadavatel nepřiznává uchazeči právo na náhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Rovněž zadavatel nepožaduje poplatky za to, že se uchazeč může o veřejnou zakázku ucházet.

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 3), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Vnitřním předpisem MěÚ Hodonín č. 7/2014, o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, ze dne 11.04.2014.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou dále o výsledku zadávacího řízení vyrozuměni písemně a prostřednictvím uveřejnění informace na www.hodonin.eu odkaz veřejné zakázky / modul výběrových řízení, pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Datum a podpis osoby oprávněné jednat za zadavatele

V Hodoníně dne 08.06.2016                 

 

 

 

[1] V současné době je podána žádost o podporu v rámci Operačního programu Zaměstnanost, která prochází hodnocením. Zadavatel tedy předpokládá financování projektu z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ“) a státního rozpočtu ČR.

 

[2] Koncepční rozvojový dokument obce s výhledem na 1-3 roky, doplněný ročním plánem aktivit, který bude definovat dlouhodobé komunikační a participační cíle obce k definovaným cílovým skupinám a nastaví systematický postup včetně nástrojů, jak bude těchto cílů dosaženo, a to s ohledem na co nejefektivnější oslovení cílových skupin a jejich zapojení do komunikačních aktivit. Marketingový plán komunikace a participace mj.:

-bude specifikovat směr, cíle, témata komunikace a participace k analýzou definovaným cílovým skupinám,

-umožní řídit komunikační a participační aktivity a dosáhnout měřitelných výsledků,

-zpřehlední vnitřní postupy a procesy v oblasti komunikace a participace,

-pojme veškeré předmětné oblasti komunikace a participace (partnerská komunikace, mediální komunikace, interní komunikace, komunikace k veřejnosti/obyvatelům obce),

-konkretizuje v čase (nebo fázích) průřezové i dílčí aktivity a nástroje, kterými má být cílů dosaženo.

[3] Tisk propagačních materiálů a distribuce není předmětem této veřejné zakázky. Bude zajištěno jiným dodavatelem.

[4] Harmonogram je nastaven dle předpokládaného harmonogramu projektu „Hodonín plánuje s veřejností“. Zadavatel upozorňuje na předpoklad, že hlavní aktivity - zpracování strategického a akčního plánu, s tím související analýzy a školení proběhnou do 31.05.2017. Dále budou dobíhat aktivity implementace strategického řízení, IT podpora, plnění aktivit akčního plánu, spolupráce členů pracovních skupin, zapojení veřejnosti, publicita a případná evaluace.

[5] Zadavatel nepřipouští, aby v jednotlivých částech tabulky figurovaly nulové položky.

[6] Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu. 

[7] Dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 3), odstavec 20.10.2 Možnost zrušení řízení.   

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 6. 2016
 
Aktualizováno: 22. 8. 2016