- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zpracovatel strategického plánu, softwarové podpory strategického řízení a související vzdělávání pro město Hodonín.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10748
Název zakázky: Zpracovatel strategického plánu, softwarové podpory strategického řízení a související vzdělávání pro město Hodonín.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 6. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Město Hodonín
Sídlo zadavatele: Masarykovo nám. 53/1, 695 35 Hodonín
- Jméno: Ing. Dalibor Novák, vedoucí odboru rozvoje města, 518 316 291, novak.dalibor@muhodonin.cz
IČ zadavatele: 00284891
DIČ zadavatele: ---
- Jméno: Ing. Miroslava Nováková
- Telefon: 518 316 255
- E-mail: novakova.miroslava@muhodonin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 6. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Město Hodonín, Národní třída 25, 695 35 Hodonín
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 600000,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 Krycí list.doc (8. 6. 2016 08:30)
- Příloha č. 1 smlouvy.doc (8. 6. 2016 08:30)
- Příloha č. 2 Nabídková cena.docx (8. 6. 2016 08:30)
- Příloha č. 2 smlouvy.doc (8. 6. 2016 08:30)
- Příloha č. 3 Smlouva.docx (8. 6. 2016 08:30)
- Příloha č. 4 Orientační harmonogram aktivit.xlsx (8. 6. 2016 08:30)
- Výzva k podání nabídek.pdf (8. 6. 2016 08:30)
- Dodatečné informace č. 1 (14. 6. 2016 11:35)
- Dodatečná informace č. 2 (22. 6. 2016 12:01)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (3. 8. 2016 08:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: AQE advisors, a.s., třída Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno, IČ: 2695477
Datum ukončení: 16. 8. 2016
Registrační číslo projektu |
CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002829[1] |
|
Název projektu |
Město Hodonín plánuje s veřejností |
|
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
||
Předmětem veřejné zakázky je dodávka služeb - tvorba a zpracování strategického plánu rozvoje města společně se vzděláváním zainteresovaných osob. Do procesu tvorby strategického plánu bude mít možnost zapojit se i široká veřejnost. Dále je předmětem zakázky pořízení moderní softwarové podpory (sdílené úložiště dokumentů, plánovač aktivit s možností přidělení kompetencí a úkolů pro jednotlivé osoby a další) pro efektivní spolupráci aktérů strategického plánování. Plněním veřejné zakázky se rozumí fyzické řízení procesu tvorby strategického plánu a akčního plánu v sídle zadavatele, vč. konečného zpracování těchto dokumentů, proškolení zapojených osob na samotný proces tvorby strategických dokumentů a zavedení softwarové podpory strategického plánování.
Zadavatel předpokládá, že plněním veřejné zakázky dojde k naplnění těchto cílů:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí odborných služeb, které budou zahrnovat tyto aktivity:
Příprava tvorby rozvojového strategického plánu
Cílem této aktivity je nastavit proces tvorby rozvojového strategického plánu (SP), jmenovat komisi pro strategický rozvoj (KSR), formalizovat, prohloubit vztahy a vazby, nastavit systém řízení, vytvořit podrobný harmonogram tvorby strategie, systém spolupráce a komunikace, plán řízení rizik souvisejících s tvorbou strategie, plán řízení kvality tvorby strategie, apod.
V rámci tvorby strategie musí být postupně zodpovězeny následující základní otázky:
Cílem této aktivity je shromáždit a analyzovat data potřebná k formulaci strategických oblastí, kterými se bude SP zabývat. Pro analýzu budou využity dostupné informace, např. z komunitního plánu sociálních služeb (KPSS), z vyhodnocení plnění strategického plánu schváleného v roce 2006, z dat ze sčítání lidu, apod. Tyto podklady budou doplněny o nové informace.
Shromážděné informace budou distribuovány členům KSR a zveřejněny na internetových stránkách města (mj. poslouží jako podklad pro zpracování SWOT analýzy). Výstupy aktivity:
Zpracování analýz bude realizováno externím dodavatelem ve spolupráci s realizačním týmem a KSR.
Tvorba rozvojového strategického plánu
Na tvorbu strategie bude aplikován projektový přístup a tvorba SP bude považována za projekt. Cílem projektu tvorby SP a měřítkem jeho úspěšnosti je vytvoření dané strategie v požadované kvalitě a rozsahu, v definovaném čase (termínu) a se stanoveným rozpočtem.
SP bude vytvářen pod metodickým vedením externího poradce ve spolupráci s KSR, PS a se zapojením veřejnosti a dalších relevantních aktérů v území. Strategickým i dílčím cílům, stejně jako jednotlivým aktivitám, budou určeny ukazatele, na základě kterých bude následně sledováno jejich plnění. U navrhovaných aktivit budou mj. popsány očekávané dopady, poměr přínosů a nákladů realizace, realizovatelnost a rizika spojená s realizací, termíny realizace, velikost cílových skupin majících přínos (újmu) z realizace a počet potřebných aktérů pro realizaci. SP bude předložen ke schválení zastupitelstvu města.
Cílem této aktivity je vypracování detailního plánu implementace strategie jako základního předpokladu pro její úspěšnou realizaci.
Celý proces zpracování a plnění SP bude podpořen SW nástrojem projektového řízení, který bude sloužit celkem 25 uživatelům (15 z KSR, 8 z PS, 2 osoby z vedení města).
Aktivita bude realizována externím dodavatelem. Realizační tým, KSR a PS budou využívat nastavený systém, na který je dodavatel služby adekvátně zaškolí.
Cílem této aktivity je realizace vzdělávacího programu pro klíčové zaměstnance žadatele. Aktivita bude zajišťována realizačním týmem ve spolupráci s externím poradcem / zpracovatelem SP.
Školení budou realizována v prostorách budovy MěU.
Cílem této aktivity je schválení vypracovaného SP včetně jeho implementace v takové podobě, se kterou budou ztotožněné všechny zainteresované cílové skupiny, především široká veřejnost.
Evaluace Pro ověření úspěšnosti projektu, ať již z pohledu zpracovaných výstupů, nebo průběhu jednotlivých aktivit, budou během realizace projektu prováděny evaluační aktivity. Cílem je vyhodnocení účinnosti a dopadů realizovaných aktivit. Sběr dat pro hodnotný evaluační proces bude probíhat průběžně od zahájení projektu a provede ho realizační tým projektu společně s dodavatelem služby na zpracování SP. Evaluace bude primárně řešena pomocí dotazníkového šetření, do kterého budou zapojeny všechny osoby zapojené do realizace projektu a také všechny cílové skupiny. Zadavatel plánuje získat zpětnou vazbu k: -průběhu projektu, tj. plnění všech povinností dle metodických pokynů ŘO v případě financování projektu ze zdrojů EU, dodržování termínu v souladu s harmonogramem projektu, práce jednotlivých členů realizačního týmu, apod., -fungování partnerství mezi aktéry podílejících se na přípravě SP - KSR, PS a dalších zapojených osob, -přínosům zavedení nového SW nástroje projektového řízení, -spokojenosti zadavatele s dodavateli služeb, -nastavenému procesu zpracování SP, -obsahu, struktuře a formě finálního SP, -spokojenosti veřejnosti s navrhovanými opatřeními v akčním plánu.
Dokument Strategie udržitelného rozvoje města Hodonína do roku 2015 a Systém strategického plánování naleznete na odkazu http://www.hodonin.eu/strategicky-plan/ds-24107/p1=36684
Akční plán rozvoje města Hodonína 2013 – 2015 naleznete na odkazu http://www.hodonin.eu/akcni-plan-rozvoje-mesta-hodonina-2013-2015/ds-49074/p1=36684 |
||
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Nabídky se podávají na doručovací adrese zadavatele: Město Hodonín podatelna Národní třída 25 695 35 Hodonín
|
|
Místo dodání / převzetí plnění |
Místem dodání / převzetí plnění je město Hodonín. |
|
Hodnotící kritéria |
||
Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH. Nejlépe bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou, budou hodnoceny dle tohoto jediného kritéria. |
||
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele (dále také „uchazeče”) |
||
Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikačních předpokladů v následujícím rozsahu:
Obdobnými službami má zadavatel na mysli služby poskytnuté dodavatelem, kde bylo řešeno zpracování strategického plánu města a následná realizace akčního plánu nebo obdobné činnosti přímo související s předmětem této zakázky.
Seznam zakázek bude obsahovat název zadavatele s uvedením kontaktní osoby, rozsah zakázky, dobu plnění zakázky, místo plnění zakázky a finanční plnění zakázky. Veškeré kvalifikační předpoklady musí být podepsány osobou oprávněnou jednat za uchazeče! V případě, je-li kvalifikace prokazována prostřednictvím subdodavatele, je uchazeč povinen učinit součástí nabídky doklady předpokládané v § 51 odst. 4 zákona. Prostřednictvím subdodavatele nelze prokázat splnění kvalifikace podle § 54 písm. a) zákona. Zadavatel dále požaduje v rámci prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením seznamu členů týmu, kteří se budou podílet na realizaci předmětu této veřejné zakázky. Zadavatel stanovuje následující požadavky na členy týmu:
Dodavatel toto prokáže předložením životopisu každého člena týmu, který bude obsahovat identifikační údaje člena týmu, a to zejména jeho jméno, příjmení, datum narození, trvalé bydliště, dosažené vzdělání, dosavadní praxi, obdobné zakázky, na kterých se podílel, prohlášení o pravdivosti uvedených údajů a podpis člena týmu. Dále dodavatel předloží ke každému životopisu doklad (úředně ověřenou kopii) o dosaženém vzdělání každého jednotlivého člena týmu. Zadavatel si vyhrazuje právo vyžádat si doplňující informace o dodavateli. |
||
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
||
Nabídka bude zpracována v českém jazyce v následující struktuře (včetně dodržení číslování kapitol):
1. Krycí list nabídky Pro zpracování Krycího listu nabídky uchazeč závazně použije příslušný vzor Krycího listu nabídky (tvoří přílohu č. 1 této výzvy) a požadované údaje do něj doplní. Takto vyplněný Krycí list nabídky podepíše a vloží jako první list do nabídky. Celková nabídková cena uvedená v Krycím listu bude obsahovat veškeré náklady
2. Doklady o splnění kvalifikace Budou předloženy v souladu s výše uvedenými požadavky na prokázání kvalifikace.
3. Doklady o splnění dalších požadavků zadavatele Uchazeč předloží harmonogram plnění.
4. Nabídková cena Nabídková cena bude uvedena ve struktuře odpovídající příloze č. 2 této výzvy.
5. Návrh smlouvy Uchazeč do nabídky vloží příslušný podepsaný návrh smlouvy (viz příloha č. 3 této výzvy), který podepíše osoba oprávněná jednat jménem či za uchazeče. Oprávněnost podpisu bude posuzována z výpisu z obchodního rejstříku nebo z dalších dokumentů (např. plná moc). Návrh smlouvy je závazný a uchazeč není oprávněn v něm provádět změny, jinak bude jeho nabídka z hodnocení vyřazena. Uchazeč je do smlouvy oprávněn doplnit pouze chybějící vyznačené údaje a je povinen návrh smlouvy podepsat.
6. Kompletní a detailní specifikace nabízených služeb Uchazeč do nabídky vloží jím navrženou kompletní a detailní specifikaci nabízených služeb. Z této specifikace musí být zřejmé, že uchazečem nabízené plnění pokrývá celou veřejnou zakázku. Nabízené plnění musí být plně v souladu s požadavky zadavatele na předmět plnění zakázky. Uchazeč podrobně popíše metodiku plnění a metody realizace zakázky co do rozsahu, vhodnosti a kvality. Uchazeč podrobně popíše výše uvedené skutečnosti u každé z aktivit zakázky, které jsou popsány v rámci předmětu veřejné zakázky. Součástí tohoto dokumentu bude návrh metod a nástrojů ověření výsledků realizace veřejné zakázky, popis jejich efektivity a míra a způsob dosažení ověřitelnosti výsledků pro zadavatele – opět u každé z aktivit zakázky. Půjde o orientační návrh, který bude možno po výběru dodavatele upřesnit. |
||
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Nabídková cena musí být uvedena jako cena nejvýše přípustná, včetně dopravy a veškerých vedlejších nákladů v tomto členění: celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH (DPH platná ke dni podání nabídky). Uchazeč odpovídá za kompletnost poskytovaných činností a je povinen i veškeré činnosti, které nejsou výslovně uvedeny a souvisí s předmětem plnění, zahrnout do ceny. Nabídková cena musí být platná až do celkového dokončení díla. Nabídková cena bude uvedena ve struktuře odpovídající příloze č. 2 této výzvy.[5] |
|
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[6] |
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
|
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
|
Informace o poskytování dodatečných informací |
||
Žádosti o poskytnutí dodatečných informací ze strany uchazečů musí být doručeny písemně nebo e-mailem na adresu: Město Hodonín, Odbor rozvoje města, Masarykovo nám. 53/1, 695 35 Hodonín, nebo na emailovou adresu: novakova.miroslava@muhodonin.cz (telefonické dotazy nebudou akceptovány). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
||
Další požadavky na zpracování nabídky |
||
· Obchodní a platební podmínky Obchodní a platební podmínky jsou stanoveny návrhem smlouvy, který tvoří přílohu č. 3 této výzvy.
Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti plyne ze smlouvy, která je přílohou této výzvy.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce, podepsána oprávněným zástupcem uchazeče. Nabídka bude odevzdána ve vytištěné, pevně spojené podobě tak, aby bylo zabráněno ztrátě či výměně jednotlivých listů nabídky. Veškeré části nabídky budou po spojení tvořit jeden celek. Strany budou očíslovány. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídku je možné podat písemně v uzavřené obálce. Tato obálka bude zřetelně označena heslem:
„NEOTVÍRAT – „Zpracovatel strategického plánu, softwarové podpory strategického řízení a související vzdělávání pro město Hodonín.“
a názvem uchazeče včetně adresy pro doručení písemností. Nabídka bude předložena v jednom originálním vyhotovení. Zadavatel požaduje předložení nabídky i v elektronické podobě na CD/DVD v běžně dostupném formátu (např. pdf, doc atd.).
· Změna podmínek zadávací dokumentaceZadavatel si vyhrazuje právo dodatečně změnit či doplnit zadávací podmínky veřejné zakázky. Uchazečům v takovém případě nenáleží žádná úhrada takto vzniklých nákladů.
· Zrušení zadávacího řízeníZadavatel může zrušit výběrové řízení bez zbytečného odkladu, pokud:
Seznam subdodavatelů, pokud bude uchazeč subdodavatele pro plnění části zakázky využívat. V tomto seznamu budou uvedeny názvy, sídla a IČ subdodavatelů, činnosti, které budou při realizaci provádět a finanční obnos, který se bude vztahovat na tuto subdodavatelskou činnost jednotlivých subdodavatelů. Zadavatel neomezuje možnost plnění předmětu veřejné zakázky prostřednictvím subdodavatelů.
· Závěrečná ustanoveníZadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace o uchazeči z veřejně dostupných zdrojů. Zadavatel nepřiznává uchazeči právo na náhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Rovněž zadavatel nepožaduje poplatky za to, že se uchazeč může o veřejnou zakázku ucházet. Zadavatel nepřipouští varianty nabídek. |
||
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 3), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Vnitřním předpisem MěÚ Hodonín č. 7/2014, o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, ze dne 11.04.2014. |
|
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. Dodavatelé budou dále o výsledku zadávacího řízení vyrozuměni písemně a prostřednictvím uveřejnění informace na www.hodonin.eu odkaz veřejné zakázky / modul výběrových řízení, pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
||
Datum a podpis osoby oprávněné jednat za zadavatele |
V Hodoníně dne 08.06.2016
|
[1] V současné době je podána žádost o podporu v rámci Operačního programu Zaměstnanost, která prochází hodnocením. Zadavatel tedy předpokládá financování projektu z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ“) a státního rozpočtu ČR.
[2] Koncepční rozvojový dokument obce s výhledem na 1-3 roky, doplněný ročním plánem aktivit, který bude definovat dlouhodobé komunikační a participační cíle obce k definovaným cílovým skupinám a nastaví systematický postup včetně nástrojů, jak bude těchto cílů dosaženo, a to s ohledem na co nejefektivnější oslovení cílových skupin a jejich zapojení do komunikačních aktivit. Marketingový plán komunikace a participace mj.:
-bude specifikovat směr, cíle, témata komunikace a participace k analýzou definovaným cílovým skupinám,
-umožní řídit komunikační a participační aktivity a dosáhnout měřitelných výsledků,
-zpřehlední vnitřní postupy a procesy v oblasti komunikace a participace,
-pojme veškeré předmětné oblasti komunikace a participace (partnerská komunikace, mediální komunikace, interní komunikace, komunikace k veřejnosti/obyvatelům obce),
-konkretizuje v čase (nebo fázích) průřezové i dílčí aktivity a nástroje, kterými má být cílů dosaženo.
[3] Tisk propagačních materiálů a distribuce není předmětem této veřejné zakázky. Bude zajištěno jiným dodavatelem.
[4] Harmonogram je nastaven dle předpokládaného harmonogramu projektu „Hodonín plánuje s veřejností“. Zadavatel upozorňuje na předpoklad, že hlavní aktivity - zpracování strategického a akčního plánu, s tím související analýzy a školení proběhnou do 31.05.2017. Dále budou dobíhat aktivity implementace strategického řízení, IT podpora, plnění aktivit akčního plánu, spolupráce členů pracovních skupin, zapojení veřejnosti, publicita a případná evaluace.
[5] Zadavatel nepřipouští, aby v jednotlivých částech tabulky figurovaly nulové položky.
[6] Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
[7] Dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 3), odstavec 20.10.2 Možnost zrušení řízení.
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.