Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zvýšení kvality řízení, lidských zdrojů a efektivity veřejné správy - Žamberk KA04 Vzdělávání

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12329

Název zakázky: Zvýšení kvality řízení, lidských zdrojů a efektivity veřejné správy - Žamberk KA04 Vzdělávání

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 6. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: město Žamberk

Sídlo zadavatele: Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jiří Dytrt
  • Telefon: +420465670300
  • E-mail: starosta@zamberk.eu

IČ zadavatele: 00279846

DIČ zadavatele: CZ00279846

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Radka Stránská
  • Telefon: +420465670332
  • E-mail: r.stranska@zamberk.eu

Lhůta pro podání nabídek: 27. 6. 2018 16:00

Místo pro podání nabídek:
osobně Městský úřad Žamberk, odbor REUP, č.dveří 106, Masarykovo nám.166, 564 01 Žamberk, poštou na adresu město Žamberk, Masarykovo nám.166, 564 01 Žamberk

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je zajištění vzdělávání zaměstnanců Městského úřadu Žamberk v počtu 16 samostatných témat školení, která tvoří jeden celek, ale specifikují se samostatně. Podrobná specifikace jednotlivých témat školení je uvedena v příloze č. 2 výzvy.

Hlavním účelem veřejné zakázky je zvýšení úrovně znalostí zaměstnanců, která povede ke zvýšení jejich všeobecné i odborné kvalifikace, kdy kvalifikací se rozumí rozšíření znalostí a vědomostí ve školeném oboru, ne dosažení vyššího kvalifikačního stupně školské vzdělávací soustavy.

Vzdělávání bude poskytováno formou externích školení.

Obecné požadavky na dodavatele vzdělávacích aktivit (školení):

Dodavatel zajistí přípravu, realizaci a odbornou výuku (školení) za účasti kompetentního lektora, který splňuje technické kvalifikační předpoklady. Přípustná je pouze prezenční forma výuky. Školení bude zahrnovat výklad a přednášku spojenou s praktickými příklady z praxe, dotazy, diskuzi a závěrečný formální písemný test. Uvedené formy výuky jsou orientační.

Všechna požadovaná školení musí být akreditována MV dle zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků, dle § 20 – průběžné vzdělávání, a to po celou dobu realizace předmětu zakázky (minimálně do doby než dané školení proběhne).


V případě, že dodavatel nedisponuje akreditací ke všem tématům školení, předloží ve své nabídce čestné prohlášení, ve kterém se zaváže k získání akreditace pro chybějící témata školení a nejpozději 14 dnů před zahájením školení bude zadavatele informovat o průběhu akreditačního řízení. Školení bude dodavatelem realizováno v každém případě a dodavatel si je vědom smluvních sankcí dle článku VII. bod 4 smlouvy o poskytování služeb (prohlášení tvoří přílohu č. 2 vysvětlení zadávací dokumentace).

Dodavatel ve své nabídce uvede stručný popis obsahu všech témat školení (cca 1 strana A4 pro jedno téma), který bude obsahovat strukturu a rozsah jednotlivých školících témat tak, aby bylo zřejmé, že dodavatelem nabízené akreditované školení odpovídá specifikaci zadavatele dle přílohy č. 2. Součástí výše uvedeného popisu bude u každého akreditovaného tématu školení uvedeno i přidělené číslo akreditace MV dle zákona č. 312/2002 Sb. a doba platnosti akreditace. Obsahová stránka školení musí být dodavatelem stanovena tak, aby zahrnovala alespoň nadpoloviční počet požadavků na obsah školení dle specifikace uvedené v příloze č. 2. a vedla ke splnění stanovených cílů kurzu. U školení, která dosud akreditovaná nejsou, uvede dodavatel předpokládaný termín akreditace (např. 12/2018) a obsahovou stránku školení předloženou k akreditaci.

Před uzavřením smlouvy musí dodavatel doložit kopie listin dokládající akreditaci MV dle zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků k akreditovaným tématům školení dle předchozího bodu (v nabídce postačuje uvést přidělené číslo akreditace a dobu platnosti akreditace). V ostatních případech musí dodavatel listinu dokládající akreditaci MV předložit okamžitě po jejím obdržení a nejpozději 14 dnů před zahájením daného školení zadavatele informovat o průběhu akreditačního řízení.

U školení bude dodržen celkový rozsah výuky pro školící den, a to 6 hodin bez započtení přestávek (přestávky dodavatel navrhne nad výše uvedený rozsah výuky, s pauzou na oběd v době 11:00 – 12:00 hod.), jedna hodina výuky = 60 minut, do doby výuky se započítává i závěrečná doba ověření znalostí.

Vzhledem ke standardně vydávaným akreditacím MV ČR pro školení na 6 x 45 minut, je zadavatel ochoten přijmout jako rovnocenné i tyto akreditace, pokud budou obsahem splňovat nadpoloviční určený rozsah školení s tím, že zbývajících požadovaných 90 minut, které nepokryje akreditované školení, doplní dodavatel informacemi o aktuálním stavu řešené problematiky, dobrou praxí, legislativními návrhy a diskuzí s účastníky.

Dodavatel provede formální písemné ověření znalostí účastníků kurzů na konci každého školení a minimálně kopie všech ověření předá zadavateli; testové otázky pro každé školené téma zpracuje dodavatel a předá je k odsouhlasení technickému zástupci zadavatele min. 5 pracovních dnů před začátkem školícího tématu a dne.

Po absolvování školení a úspěšném ověření znalostí získají účastníci osvědčení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, dle § 20 – průběžné vzdělávání, které vydá dodavatel s uvedením počtu hodin a názvu školení.

Počty účastnících se osob jsou předběžné a předpokládané, a z důvodu aktuální situace v době realizace kurzů, může dojít vlivem nepřítomnosti některých zapojených zaměstnanců k mírným odchylkám a přesunům (nemocenská, dovolená, pracovní cesta apod.).

Dodavatel je povinen ke všem školením připravit studijní a podpůrné materiály a seznam doporučené literatury pro případné samostudium. Tyto studijní materiály budou všem účastníkům poskytnuty dodavatelem minimálně v tištěné podobě v den školení; vše musí být zpracováno v českém jazyce. Jedno vyhotovení studijního materiálu obdrží rovněž technický zástupce zadavatele, a to v písemné i v elektronické podobě. Obsah studijního materiálu musí (minimálně nadpoloviční většinou) odpovídat rozsahu vzdělávaného tématu – dle přílohy č. 2 výzvy. Náklady na studijní materiály jsou součástí nabídkové ceny.

Ostatní požadavky na dodavatele vzdělávacích aktivit (školení) jsou podrobně popsány v přiložené Výzvě, Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1. a Vysvětlení zadávací dokumentace č.2.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 852000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
29.2.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
město Žamber, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotícím kritériem pro hodnocení ekonomické výhodnosti nabídek je nejnižší celková nabídková cena v Kč včetně DPH za všechna témata školení (16) a školící dny (25).

Nabídková cena vč. DPH váha 100%

Nabídky budou seřazeny podle celkové nabídkové ceny v Kč vč. DPH za všechna témata školení (16) a školící dny (25) od nejnižší po nejvyšší a nejvýhodnější bude vždy nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč vč. DPH za všechna témata školení (16) a školící dny (25).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost dodavatele

Dodavatel splňuje základní způsobilost v rozsahu § 74 zákona č.134/2016 Sb. ve lhůtě pro podání nabídek předložením čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele; vzor prohlášení je uveden v příloze č. 4 této výzvy. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby statutárního orgánu, musí být v nabídce předložena plná moc osvědčující oprávnění takové osoby k podpisu čestného prohlášení (v originále nebo úředně ověřené kopii).

Profesní způsobilost dodavatele

Profesní způsobilost ve vztahu k České republice dodavatel prokazuje ve lhůtě pro podání nabídek předložením prosté kopie:

Výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;
Oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, tj. živnostenského oprávnění v oboru: mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti.

Technická kvalifikace dodavatele

K prokázání kritérií technické kvalifikace zadavatel požaduje předložit:

Seznam významných služeb (školení) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele;
Seznam osob realizačního týmu – lektorů, kteří splňují následující požadavky:

minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou u všech lektorů – doloženo prostou kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
minimálně 2 roky praxe v lektorské činnosti – doloženo strukturovaným profesním životopisem lektorů (minimální rozsah životopisu: jméno a příjmení, nejvyšší dosažené vzdělání, přehled profesní praxe, relevantní zakázky, na kterých se lektor podílel, podpis).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Nabídky se podávají písemně v listinné podobě a jednom svazku. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce, musí být řádně čitelná a údaje v ní obsažené nesmí být přepisovány, škrtány nebo jinak upravovány. Pokud jsou tyto dokumenty v jiném jazyce než českém, bude přiložen i překlad do českého jazyka. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

Nabídka musí být podána v uzavřené a zalepené obálce označené názvem „Zvýšení kvality řízení, lidských zdrojů a efektivity veřejné správy – Žamberk KA04 Vzdělávání“, označením „NEOTVÍRAT“. Na obálce musí být dále uvedena adresa dodavatele.

Všechny informace a údaje uvedené ve výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je dodavatel povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Závazný obsah nabídky :

Krycí list nabídky (příloha č. 1.) musí obsahovat: jméno obchodní firmy, její právní formu, sídlo, IČO, telefonní spojení, e-mail, datum zpracování nabídky, razítko a podpis statutárního zástupce účastníka;
Kontaktní osoby dodavatele včetně kontaktních adres, telefonů a e-mailových adres; nabídkovou cenu s rozpisem samostatně za jednotlivá témata školení a školící dny v Kč bez DPH, DPH v zákonné výši a v Kč včetně DPH a celkovou nabídkovou cenu v součtu za všechna témata školení a školící dny v Kč bez DPH, DPH v zákonné výši a v Kč včetně DPH.

Čestné prohlášení dodavatele podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele, že dodavatel splňuje základní způsobilost dle § 74 zákona č.134/2016 Sb. (Příloha č. 4),

Čestné prohlášení dodavatele podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele, z něhož vyplývá, že dodavatel souhlasí s podmínkami danými touto výzvou, že je dodavatel vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty, že cenovou nabídku vypracoval nezávisle na ostatních účastnících, že předložená nabídka není výsledkem zakázané dohody mezi dodavateli a že dodavatel žádným způsobem nekomunikoval s jinými dodavateli (Příloha č. 5),

Kopie živnostenského oprávnění relevantního k plnění veřejné zakázky tj. mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti

Kopie výpisu z obchodního rejstříku;

Časový harmonogram jednotlivých témat školení a školících dnů;

Stručný popis obsahu všech témat školení (cca 1 strana A4 pro jedno téma), který bude obsahovat strukturu a rozsah jednotlivých školících témat tak, aby bylo zřejmé, že dodavatelem nabízené akreditované školení odpovídá minimálně nadpoloviční většinou specifikaci zadavatele dle přílohy č. 2. Součástí výše uvedeného popisu bude u akreditovaného tématu školení i přidělené číslo akreditace MV dle zákona č. 312/2002 Sb. s uvedením doby platnosti akreditace (minimálně do konce realizace předmětu zakázky tj. minimálně do doby než dané školení proběhne). U školení, která dosud akreditovaná nejsou, uvede dodavatel předpokládaný termín akreditace (např. 12/2018) a obsahovou stránku školení předloženou k akreditaci.

V případě chybějící akreditace dodavatel předloží čestné prohlášení, ve kterém se zaváže k získání akreditace pro realizaci školení a k informování zadavatele nejpozději 14 dnů před zahájením kurzu s tím, že si je vědom smluvních sankcí.

Identifikační údaje poddodavatelů včetně věcného vymezení plnění dodaného jejich prostřednictvím; jinak požadujeme uvést „bez poddodavatelů“;

Reference - seznam významných služeb (školení) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele;

Seznam osob realizačního týmu – lektorů. Přílohu seznamu budou tvořit strukturované profesní životopisy lektorů a kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání lektorů;

Návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Závazný návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Dodavatel je do návrhu smlouvy povinen doplnit pouze požadované údaje zadavatelem;

Ostatní - např. originál nebo úředně ověřená kopie plné moci, či jiný platný úředně ověřený pověřovací dokument, pokud statutární zástupce pověří podpisy v nabídce včetně smlouvy jinou osobu; smlouva mezi dodavatelem a poddodavatelem, dodavateli společně apod.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v souladu s podmínkami této výzvy, a to absolutní částkou v českých korunách. Předpokládaná hodnota této veřejné zakázky (včetně hodnot dílčích) je stanovena jako maximálně přípustná a nepřekročitelná.

Dodavatel je povinen provést ocenění této výzvy a jejích příloh. Nabídková cena bude uvedena v členění cena bez DPH, DPH v zákonné výši a cena včetně DPH; vše s přesností na dvě desetinná místa za každé téma školení a za každý školící den a celkovou nabídkovou cenu, která vznikne součtem všech nabídkových cen za jednotlivá témata školení a všechny požadované školící dny v členění bez DPH, DPH v zákonné výši a včetně DPH. Účastník tyto hodnoty uvede do Krycího listu nabídky (Příloha č. 1).

Nabídková cena musí být zpracována jako pevná, nejvýše přípustná, nepřekročitelná, platná po celou dobu plnění předmětu zakázky. Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady a poplatky nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu provedení předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Cena musí zahrnovat náklady na zajištění školení (přípravu a realizaci výuky) pro stanovený počet zaměstnanců vč. softwarového a hardwarového vybavení lektora, veškeré podpůrné školící pomůcky a výukové materiály, výstupy, náklady na odměnu lektora, případné cestovní náklady do místa realizace zakázky (území města Žamberk) a ubytování lektora, stravování lektorů apod., potvrzení o absolvování kurzu a případné další náklady nezbytné pro řádné a úplné provedení činností dle této výzvy. Dodavatel nebude oprávněn žádat změnu ceny předmětu plnění dle cenové nabídky (např. že provádění předmětu plnění si vyžádalo jiné úsilí nebo jiné náklady, než bylo předpokládáno), vyjma skutečností uvedených v návrhu smlouvy (příloha č. 3).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8, datum účinnosti 25. 5. 2018), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 469125.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AQE advisors, a.s., třída Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno, IČ: 26954770

    Datum podpisu smlouvy: 16. 8. 2018

Datum ukončení: 16. 8. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 4. 6. 2018
 
Aktualizováno: 20. 8. 2018