Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zvyšování kvalifikace zaměstnanců společnosti EPRIN spol. s r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11868

Název zakázky: Zvyšování kvalifikace zaměstnanců společnosti EPRIN spol. s r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: EPRIN spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Podnikatelská 2956/6, Královo Pole, 612 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zdeněk Sedlák
  • Telefon: +420602737267
  • E-mail: zsedlak@eprin.cz

IČ zadavatele: 46343601

DIČ zadavatele: CZ46343601

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lotty Majorová
  • Telefon: +420777845868
  • E-mail: lmajorova@eprin.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 12. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Podnikatelská 2956/6, Královo Pole, 612 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávání zaměstnanců společnosti EPRIN spol. s r.o.

Vzdělávání zaměstnanců je realizováno v rámci projektu s názvem „Zvyšování kvalifikace zaměstnanců společnosti EPRIN spol. s r.o.“, který je spolufinancován z Operačního programu Zaměstnanost.

Vzdělávání se týká aktuálně přibližně 40 zaměstnanců zadavatele vykonávající pozice napříč celou organizační strukturou: management; obchod; produktoví specialisté; referenti; logistika a sklad; programátoři; technici.

Jedná se o soubor vzdělávacích aktivit, jejichž účelem je prohloubení a rozšíření kvalifikace a zajištění rozvoje dovedností zaměstnanců zadavatele v následujících oblastech:

- Obecné IT,

- Specializované IT,

- Měkké a manažerské dovednosti,

- Účetní, ekonomické a právní kurzy,

dále jen „oblasti“.

 

Zadavatel umožňuje dílčí plnění zakázky. Celá zakázka je rozdělena do dvou částí, které spolu věcně a funkčně souvisí. Účelem rozdělení zakázky je vytvoření prostoru pro větší množství potencionálních dodavatelů a dosažení co nejvýhodnějších podmínek pro zadavatele.

Části veřejné zakázky:

1) Měkké a manažerské dovednosti; Účetní, ekonomické a právní kurzy (dále „část 1“)

2) Obecné IT a Specializované IT (dále „část 2“)

 

Dodavatel je povinen podat nabídku vždy výhradně na plnění předmětu celé zadavatelem definované části zakázky, není přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části. Dodavatel může podat svoji nabídku na jednu nebo na obě části zakázky. Nabídka do každé části bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi.

 

Bližší specifikace předmětu zakázky (obsah, rozsah, úroveň, forma výuky, informace o počtu osob ve vzdělávacích aktivitách, počet skupin, místo realizace vzdělávacích aktivit, požadavky na organizaci výuky jednotlivých vzdělávacích aktivit, požadavky na potvrzení o absolvování a další informace nezbytné pro předložení nabídky) je uvedena dále v této výzvě a v samostatných přílohách č. 1 a 2, které jsou nedílnou součástí této výzvy.

- Příloha č. 1 „Vzdělávací plán - Specifikace předmětu zakázky – část 1“

- Příloha č. 2 „Vzdělávací plán - Specifikace předmětu zakázky – část 2“.

 

Na část 1 vyžaduje zadavatel realizační tým minimálně dvou a maximálně tří lektorů. Při každé vyučovací hodině budou vždy přítomni alespoň dva lektoři dodavatele současně.

Na část 2 vyžaduje zadavatel realizační tým minimálně dvou a maximálně pěti lektorů.

 

Jednotlivé vzdělávací aktivity části 1 veřejné zakázky zadavatel hodlá realizovat formou uzavřených kurzů, u nichž se předpokládá zajištění výukových prostor zadavatelem na náklady zadavatele. Ve skupině může být maximálně 12 osob.

V rámci části 2 veřejné zakázky budou vzdělávací aktivity realizovány formou uzavřených i otevřených kurzů (specifikováno Přílohou č. 2), u nichž se předpokládá zajištění výukových prostor dodavatelem na náklady dodavatele. Ve skupině může být maximálně 12 osob.

 

Plán realizace jednotlivých vzdělávacích aktivit (plán aktivit) bude sestaven po podpisu Smlouvy o dílo (tzn. Smlouvy o zajištění vzdělávání zaměstnanců EPRIN spol. s r.o.) s vybraným dodavatelem výhradně dle potřeb zadavatele.

Doba plnění předmětu zakázky se očekává od 1/2018 do 30.9.2019.

Dodavatel je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty (90 dnů).

Vybraný dodavatel má povinnost uzavřít pojištění pro případ své odpovědnosti za škodu způsobenou při kurzech.

Plnění této veřejné zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob (dále také „lektorů“, školitelů“), přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou a nezbytnou součinnost.

Dodavatel zajistí na všech kurzech, školících materiálech a jím poskytovaných dokumentech (prezenční listiny, zprávy z kurzů atd.) dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky na publicitu Operačního programu zaměstnanost.

Součástí dodávky vzdělávacích aktivit (dále také „kurzů“) bude poskytnutí studijních materiálů, vztahujících se k uvedeným kurzům, všem účastníkům kurzů a zadavateli a zajištění technického zařízení, nezbytného k realizaci výuky (pokud nebude využito technické zařízení zadavatele).

Studijní materiály musí být poskytnuty účastníkům kurzů a zadavateli vždy minimálně v elektronické formě. Dodavatel bude v rámci výuky poskytovat účastníkům kurzů některé vybrané dokumenty i v listinné podobě.

 

Dodavatel zajistí ke každému vzdělávacímu kurzu dokumentaci k obsahu vzdělávacího kurzu (anotaci), která minimálně obsahuje:

- název vzdělávacího kurzu,

- název vzdělávacího subjektu,

- obsahovou strukturu vzdělávacího kurzu,

- typ vzdělávacího kurzu (otevřený/uzavřený),

- využívané formy vzdělávání a jejich časová dotace,

- výčet případných školicích (výukových) materiálů a pomůcek,

- seznam doporučené studijní literatury,

- způsob ověření znalostí/dovedností,

- časovou dotaci kurzu,

- vzor potvrzení o absolvování.

 

Dodavatel zajistí ke každému kurzu prezenční listinu z každého jím organizovaného kurzu, která bude podepsána všemi účastníky, lektorem a statutárním zástupcem dodavatele. Originál prezenčních listin dodavatel předá zadavateli.

Dodavatel zajistí hodnotící dotazník od účastníků kurzu a předá ho zadavateli.

Dodavatel zajistí poskytnutí zpětné vazby. Z každého kurzu zpracuje lektor zprávu s vyhodnocením kurzu. Jednou za 3 měsíce proběhne osobní schůzka, na které poskytne dodavatel zpětnou vazbu manažerovi projektu a vedení společnosti.

Dodavatel vystaví každému absolventovi kurzu potvrzení o absolvování kurzu, pokud splní alespoň 70% docházky.

Délka vyučovací hodiny činí 60 minut. Součástí jsou i malé přestávky, pokud nepřekračují obvyklou dobu.

Do rozsahu hodin se nezapočítává přestávka na jídlo a oddech (v minimálním rozsahu 30 minut) poskytnutá dle § 88 zákoníku práce. Do doby vzdělávání se také započítává doba potřebná pro ověření znalostí.

 

Celková předpokládaná hodnota zakázky činí:

3 116 443,-Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota části 1:

 2 646 443,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota části 2:

470 000,- Kč bez DPH

(Byly stanoveny na základě průzkumu trhu, tj. zasláním dotazu dodavatelům schopným poptávané plnění dodat)

 

Vzdělávací kurzy začnou probíhat od ukončení zadávacího řízení v návaznosti na uzavření Smlouvy o dílo. Předpokládaný začátek výuky –  leden 2018.

Plnění bude ukončeno do 30.9. 2019.

Vybraný dodavatel bude plně respektovat časový harmonogram (plán aktivit) dle Smlouvy o dílo.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3116443,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
leden 2018 - 30.9.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Pro část 1 - v aktuálním sídle zadavatele nebo na jiném místo určeném zadavatelem v městě Brně. Pro část 2 – v městě Brně v místě určeném dodavatelem.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritériem hodnocení pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena bodovým systémem podle níže uvedených kritérií stanovených v sestupném pořadí s váhou určenou v procentním vyjádření:

Číslo kritéria

Hodnocené subkritérium

Váha

1.

 Celková nabídková cena bez DPH

 60%

2.

 Kvalifikace a zkušenosti osob, které se budou přímo podílet
 na plnění zakázky

  25%

3.

 Metodický přístup k realizaci vzdělávacích kurzů

 15%

 

Způsob hodnocení:

 

Kritérium č. 1 – Celková nabídková cena bez DPH

Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší cenou.

Pro hodnocení v rámci tohoto kritéria bude použita celková nabídková cena zajištění přípravy a realizace vzdělávání v Kč bez DPH a to podle následujícího vzorce:

Vzorec pro hodnocení kritéria č. 1

100 x ( Nejvýhodnější nabídka / Hodnocená nabídka ) x Váha kritéria vyjádřená v %

 

Kritérium č. 2 – Kvalifikace a zkušenost osob, které se budou přímo podílet na plnění zakázky

Hodnocena bude kvalifikace a zkušenost osob, které se budou přímo podílet na plnění předmětné zakázky, a to jak ve vztahu k jejich vzdělání, tak i ve vztahu k jejich praxi. Nabídkám budou uděleny body od 6 do 30 bodů, přičemž výhodnější nabídka obdrží vyšší počet bodů.

Účastník zadávacího řízení předloží seznam min. 2 kvalifikovaných lektorů pro každou část veřejné zakázky (viz Příloha č. 6 Výzvy „Technická kvalifikace  –  Seznam kvalifikovaných lektorů“). Tento počet je stanoven jako minimální pro plnění každé části veřejné zakázky.

Kvalifikovaným lektorem je školitel, který dosáhl minimálně středoškolského vzdělání a má alespoň jeden rok praxe v oblasti požadovaného vzdělávání.

Předložení seznamu více jak 3 kvalifikovanými lektory na dílčí část veřejné zakázky nemá vliv na bodové hodnocení. Změnu školitele upravuje Smlouva o dílo.

Předložení seznamu s méně než 2 kvalifikovanými lektory na dílčí část veřejné zakázky je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele ze zadávacího řízení.

Bodové hodnocení daného kritéria je stanoveno následovně:
 

   Hodnocené subkritérium

  Počet bodů celkem

   a) Vzdělání školitelů

 2 – 15 bodů

  b) Předchozí zkušenosti školitelů

  4 – 15 bodů

  Celkem

 6 -  30 bodů

 

a)     Vzdělání školitelů

Zadavatel bude hodnotit vstupní vzdělání školitelů, a to následujícím způsobem:

- Vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání: 5 bodů/osobu, tj. max. 15 bodů

- Středoškolské vzdělání (např. střední s maturitou): 1 bod/ osoba, tj. max. 3 body

b)     Předchozí zkušenosti školitelů

Zadavatel bude hodnotit předchozí zkušenosti školitelů, a to následujícím způsobem:

- Školitelé, kteří se budou podílet na realizaci zakázky a mají alespoň 6 letou praxi v oblasti   
  požadovaného vzdělávání: 5 bodů/osobu, tj. max. 15 bodů

- Školitelé, kteří se budou podílet na realizaci zakázky a mají 2-5 letou praxi v oblasti
   požadovaného vzdělávání: 3 body/osobu, tj. max. 9 bodů

- Školitelé, kteří se budou podílet na realizaci zakázky a mají alespoň 1 letou praxi v oblasti
  požadovaného vzdělávání: 1 bod/osobu, tj. max. 1 bod (na realizaci se může podílet maximálně
  1 osoba s 1 rokem praxe; další osoby musí mít více jak dva roky praxe v oblasti požadovaného
   vzdělávání)

 

Doklady požadované zadavatelem pro řádné a transparentní hodnocení kritéria č. 2:

a)             Seznam kvalifikovaných lektorů (viz Příloha 6 Výzvy)

b)             Strukturovaný a vlastnoručním podpisem potvrzený životopis za každého jednotlivého
                školitele s doložením kopií dokladů o vzdělání. V životopisu budou uvedeny typy kurzů,
                které školitel provádí nebo prováděl, a to včetně časového období. Dále bude uveden
                kontakt (subjekt + kontaktní osoba), u kterého lze uvedenou informaci ověřit.


Hodnotícím kritériem bude vždy součet bodů, získaných v jednotlivých subkritériích (minimálně může uchazeč získat 6 bodů a maximálně může získat 30 bodů). Nabídka, která takto získá v součtu nejvíce bodů (umístí se podle součtu jako první v pořadí), obdrží pro potřeby hodnocení 100 bodů. Další uchazeči v pořadí obdrží takový počet bodů, který odpovídá aritmetickému srovnání s nejvýhodnější nabídkou.

 

Vzorec pro hodnocení kritéria č. 2:

  100 x ( Hodnocená nabídka / Nejvýhodnější nabídka) x Váha kritéria vyjádřená v %

 

Kritérium č. 3 – Metodický přístup k realizaci vzdělávacích kurzů
(subjektivní nečíselné kritérium)

 

Jako nejlepší bude hodnocena ta nabídka, ve které bude uchazečem nejvýhodněji a nejefektivněji navrženo metodické zajištění vzdělávacích kurzů se zaměřením na:

- vstupní analýzu a využití poznatků z ní při samotném školení
- specifika jednotlivých oblastí školení a specifika cílových skupin školených zaměstnanců
- komunikace se zadavatelem a školenými zaměstnanci mimo komunikace během výuky
- zajištění udržitelnosti vzdělávání ve společnosti zadavatele i po ukončení zakázky

Zadavatel má zájem zejména:

- o praktickou výuku či konkrétní příklady z praxe, a tak např. obšírné uvádění základních pojmů a
   frází či rozepisování historie nepovažuje zadavatel za příliš vhodné (pokud to není nezbytné pro
   vysvětlení širších souvislostí);

- o metodu výuky, kde se účastníci mohou prakticky vyzkoušet dané téma kurzu, diskutovat
  s ostatními účastníky a s lektorem, aktivně se zapojit do výuky, a ne pouze pasivně a nečinně
  přihlížet powerpointové prezentaci.

 

Doklady požadované zadavatelem pro řádné a transparentní hodnocení kritéria č. 3

 

Uchazeč pro účely hodnocení tohoto kritéria v rámci své nabídky popíše:

- jak bude provádět vstupní analýzu a jak bude poznatků z ní využívat při samotném školení

-  klíčový obsah jednotlivých školení (kurzů) s důrazem na jejich vazbu pro potřeby školených
   zaměstnanců

- popis metod a forem výuky (míra zastoupení praktické formy výuky, aplikovatelnost do praxe,
  učební pomůcky apod.)

-  jakým způsobem (jak často, proč, o čem) bude komunikovat se zadavatelem a školenými
   zaměstnanci mimo komunikace během výuky

- návrh zajištění udržitelnosti vzdělávání ve společnosti zadavatele i po ukončení zakázky

 

Pro hodnocení subjektivního (nečíselného) kritéria č. 3 bude použita bodová stupnice 1 – 100, kdy nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů a ostatním nabídkám body odpovídající porovnání s nejvýhodnější nabídkou. 

 

Vzorec pro hodnocení kritéria č. 3:

  100 x ( Hodnocená nabídka / Nejvýhodnější nabídka) x Váha kritéria vyjádřená v %

 

CELKOVÉ HODNOCENÍ NABÍDEK

Na základě součtu výsledných hodnot za všechny tři kritéria  u jednotlivých nabídek se stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější (nejvýhodnější) bude stanovena nabídka, která dosáhne nejvyšší hodnoty.

 

Doplňující informace:

Dodavatel není oprávněn podmínit jím navrhované podmínky, které jsou předmětem hodnocení, další podmínkou. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot podmínek, které jsou předmětem hodnocení, je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele ze zadávacího řízení. Obdobně bude zadavatel postupovat v případě, že dojde k uvedení hodnoty podmínky, která je předmětem hodnocení, v jiné veličině či formě, než zadavatel požaduje.

V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí, v jakém byly doručeny.

Zadavatel bude hodnotit každou dílčí část (část 1, část 2) samostatně. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje prokázání kvalifikace v souladu s příslušnými paragrafy a ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění – podrobně viz níže.

 

Doklady (resp. čestná prohlášení) prokazující splnění kritérií kvalifikace dodavatele jsou nezbytnou součástí nabídky.

 

1)     Základní způsobilost dle § 74 odst. 1 zákona splňuje dodavatel,

a)     který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží;
jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tuto základní způsobilost musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště.

b)     který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný
daňový nedoplatek;

c)     který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;

d)     který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;

e)     který není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Dodavatel prokazuje splnění základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 zákona předložením

a)     výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a),

b)     potvrzením příslušného finančního úřadu ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),

c)     písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),

d)     písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. c),

e)     potvrzením příslušné okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. d),

f)       výpisem z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. e)

 

Doklady prokazující základní způsobilost nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.

Účastník zadávacího řízení může nahradit předložení dokladů k prokázání základní způsobilosti v nabídce čestným prohlášením (viz Příloha č. 4 - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti). Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že uchazeč splňuje všechny požadavky na základní způsobilost požadované zadavatelem.

Vybraný dodavatel předloží podle § 122 odst. 3 písm. a) zákona originály nebo úředně ověřené kopie výše stanovených dokladů k prokázání splnění základní způsobilosti.

 

2)     Prokázání profesní způsobilosti dle § 77 odst. 1 a odst. 2 písm. a), c), zákona, dodavatel prokáže předložením:

a)     výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.

b)     doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci pro obor podnikání „Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků“, „Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti“, nebo jejich ekvivalent.

 

Doklady prokazující profesní způsobilost nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.

Účastník zadávacího řízení k prokázání splnění profesních způsobilosti uvedených výše může místo dokladů předložit čestné prohlášení. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že uchazeč splňuje všechny požadavky na profesní způsobilost požadované zadavatelem.

Účastník zadávacího řízení rovněž může ve smyslu § 45 odst. 4 zákona předložení dokladu splnit uvedením internetového odkazu na odpovídající informace vedené v informačním systému veřejné správy (např. obchodní rejstřík) nebo v obdobném systému vedeném v jiném členském státu umožňujícím neomezený dálkový přístup.

Vybraný dodavatel předloží podle § 122 odst. 3 písm. a) zákona originály nebo úředně ověřené kopie výše stanovených dokladů k prokázání jeho kvalifikace.

 

3)     Prokázání ekonomické kvalifikace dle § 78 odst. 1 zákona, dodavatel prokáže předložením:

 

Pro část 1. Měkké a manažerské dovednosti a Účetní, ekonomické a právní kurzy 

a)     Výkaz zisku a ztrát prokazující minimální výši ročního obratu v hodnotě 1.300.000,-Kč za 3 bezprostředně předcházející účetní období (případně za všechna účetní období od svého vzniku, pokud dodavatel vznikl později). Kritérium je považováno za splněné, pokud je hodnota splněna za každé ze tří předcházejících účetních období.

 

Pro část 2. Obecné a specializované IT

a)     Výkaz zisku a ztrát prokazující minimální výši ročního obratu v hodnotě 500.000,-Kč za 3 bezprostředně předcházející účetní období (případně za všechna účetní období od svého vzniku, pokud dodavatel vznikl později). Kritérium je považováno za splněné, pokud je hodnota splněna za každé ze tří předcházejících účetních období.

 

4)     Prokázání technické kvalifikace dle § 79 odst. 2 písm. b), zákona, dodavatel prokáže předložením:

 

Pro část 1. Měkké a manažerské dovednosti a Účetní, ekonomické a právní kurzy 

a)     minimálně 3 významné služby poskytnuté za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení. Dodavatel uvede název zakázky, včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele a kontaktní údaje na objednatele.

Zadavatel požaduje doložení alespoň 3 různých referencí o poskytnutých službách zaměřených na vzdělávání zaměstnanců, které spočívají v realizovaných školeních či kurzech požadovaného typu v minimální hodnotě ve výši 500.000,- Kč bez DPH na jednu službu.

 

Pro část 2. Obecné a Specializované IT

a)     minimálně 3 významné služby poskytnuté za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení. Dodavatel uvede název zakázky, včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele a kontaktní údaje na objednatele.

Zadavatel požaduje doložení alespoň 3 různých referencí o poskytnutých službách zaměřených na vzdělávání zaměstnanců, které spočívají v realizovaných školeních či kurzech požadovaného typu v minimální hodnotě ve výši 200.000,- Kč bez DPH na jednu službu.

 

Účastník zadávacího řízení k prokázání splnění technické kvalifikace uvedené v tomto bodě 4) předloží vyplněné Čestné prohlášení o splnění technické způsobilosti dle přílohy 5 Výzvy.

Zadavatel akceptuje reference zaměřené buď na jednotlivé typy školení nebo kombinaci různých typů školení.

 

Společné ustanovení ke kvalifikaci

Základní i profesní kvalifikační předpoklady jsou pro jednotlivé části zakázky stejné. V případě, že dodavatel podává nabídky do více částí zakázky, musí základní a profesní způsobilost prokázat v každé nabídce.

Podle § 83 zákona je možné, aby dodavatel prokázal určitou část kvalifikace prostřednictvím jiné osoby, ať jde o poddodavatele nebo v případě podání společné nabídky.

Kvalifikaci získanou v zahraničí, tj. i základní a profesní způsobilost ve vtahu k zemi sídla u zahraničního dodavatele, prokazuje dodavatel podle § 81 zákona doklady vydanými podle právního řádu země, ve které byla získána, a to v rozsahu požadovaném zadavatelem. Pokud se podle příslušného právního řádu požadovaný doklad nevydává, bude ve smyslu § 45 odst. 3 zákona nahrazen čestným prohlášením dodavatele.

Doklady ve smyslu § 45 odst. 1 zákona dodavatel předkládá do nabídky v prostých kopiích.

V případě vzniku změny v kvalifikaci v průběhu zadávacího řízení postupuje účastník řízení podle ustanovení § 88 zákona.

Dodavatel je oprávněn, za podmínek uvedených v § 228 resp. § 234 zákona, nahradit příslušné, zadavatelem požadované, doklady prokazující splnění kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů či certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být jednoznačná a nesmí o ní panovat žádné pochybnosti.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel umožňuje dílčí plnění zakázky (část 1, část 2).

Dodavatel je povinen podat nabídku vždy výhradně na plnění předmětu celé zadavatelem definované části zakázky, není přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části. Dodavatel může podat svoji nabídku na jednu nebo na obě části zakázky. Nabídka do každé části bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi.

Za početní nesrovnalosti a vzájemně si odporující údaje je zodpovědný dodavatel. Nabídky s odporujícími si údaji budou ze zadávacího řízení vyloučeny.

 

Struktura nabídky

Zadavatel požaduje, aby jednotlivé listy nabídky byly pevně spojeny nerozebíratelným způsobem (např. tak, že budou listy svázány provlečenou šňůrkou, která bude zajištěna přelepkou s podpisem) a řádně očíslovány a nabídka byla strukturována v následujícím pořadí:

 

Část 1 - Krycí list nabídky (viz  Příloha č. 3 Výzvy „Krycí list nabídky“)


Dodavatel vyplní všechny předepsané údaje. Celková nabídková cena uvedené v Krycím listu bude obsahovat veškeré náklady na splnění zakázky za celou dobu plnění zakázky. Celková nabídková cena je stanovena jako cena „nejvýše přípustná“.

 

Část 2 – Prokázání kvalifikace dodavatele

 

a)     Doklady k prokázání základní způsobilosti
nebo podepsané „Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti“, viz Příloha č. 4 Výzvy

b)     Doklady k prokázání profesní způsobilosti

c)     Doklady k prokázání ekonomické způsobilosti

d)     Doklady k prokázání technické kvalifikace
„Čestné prohlášení o splnění technické způsobilosti“, viz Příloha č. 5 Výzvy
„Technická kvalifikace – Seznam kvalifikovaných lektorů“, viz Příloha č. 6 Výzvy

 

Část 3 – Vlastní nabídka uchazeče

 

a)     Nabídka účastníka zadávacího řízení musí obsahovat vyčíslení nabídkové ceny požadovaným způsobem

b)     Kompletní specifikace nabízené realizace zakázky (návrh obsahu a struktury kurzů, návrh metod výuky, návrh studijních materiálů, popis jakým způsobem budou vyhodnocovány výsledky a poskytována zpětná vazba účastníkům a zadavateli apod.)

 

Část 4 – Podepsaný návrh Smlouvy o dílo (viz. Příloha č. 8 Výzvy „Smlouva o dílo“)

 

Účastník zadávacího řízení předloží jeden návrh Smlouvy o dílo (Smlouva o zajištění vzdělání zaměstnanců EPRIN spol. s r.o.) , podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem nebo za účastníka zadávacího řízení. Do Smlouvy o dílo budou účastníkem zadávacího řízení doplněny všechny údaje a budou k ní pevně připojeny případné přílohy, parafované osobou jednat jménem nebo za účastníka zadávacího řízení.

 

Část 5 - Další dokumenty, které tvoří nabídku

 

Zde účastník zadávacího řízení může uvést další materiály, jako např. refereční listy, dopisy, obrazovou dokumentaci apod. v souladu s požadavky zadavatele ve vztahu k prokázání dokumentace související s posouzením splnění hodnotících kritérií.  Případně může předložit další dokumenty dle vlastního uvážení.

 

 Část 6 - Elektronická verze nabídky na CD–R nebo DVD-R

 

Uchazeč předloží nabídku včetně kvalifikace v elektronické podobě na CD/DVD ve formátu .pdf či v jiném nepřepisovatelném formátu souboru. Obsahem CD/DVD budou skeny všech listů nabídky tak, jak je podávána (tj. podepsané).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena v české měně (CZK) a za obchodních a smluvních podmínek uvedených ve Výzvě, v Zadávací dokumentaci a ve Smlouvě o dílo.

Nabídková cena bude uvedena v celých korunách českých.

 

Nabídková cena bude zpracována v členění na:

- nabídkovou cenu bez DPH,

- výše DPH,

- nabídkovou cenu včetně DPH.

 

Způsob výpočtu ceny:

- z rozpisu musí být jasná cena za každý jednotlivý kurz
  zakázky s DPH i bez DPH.

- celková cenová nabídka se musí rovnat součtu cen za
  nabízené kurzy.

- cena musí být určena v rozsahu dle zadavatelem určených
  školících dnů (případ. hodin), nikoli v závislosti na počtu
  účastníků, když údaj o počtu účastníků je pouze
  předpokládaný.

- výpočet bude uchazečem proveden a doplněn v Příloze  7
  Výzvy „Nacenění kurzů“.

 

Nejvyšší možná přípustná cena za služby v části 1, tj. za všechny uváděné kurzy v části 1 činí 2 646 443,- Kč bez DPH.

Nejvyšší možná přípustná cena za služby v části 2, tj. za všechny uváděné kurzy v části 2 činí 470 000,- Kč bez DPH.

 

Cena rozhodná pro hodnocení nabídek je cena bez DPH. Nabídka, která bude obsahovat celkovou nabídkovou cenu převyšující limitní částku, bude zadavatelem vyloučena.

 

Nabídková cena musí být stanovena jako „cena nejvýše přípustná“ a musí obsahovat veškeré náklady nutné a uznatelné k realizaci předmětu zakázky.

Uchazeč odpovídá za kompletnost poskytovaných činností a je povinen i veškeré činnosti, které nejsou výslovně uvedeny a souvisí s předmětem plnění, zahrnout do ceny.

Platnost nabídkové ceny bude stanovena do konce realizace zakázky a musí obsahovat veškeré náklady na splnění zakázky, riziko a zisk (jakékoliv další náklady v průběhu realizace nebudou ze strany zadavatele akceptovány).

 

Cena zahrnuje zejména:

- přípravu a realizaci výuky;

- školící materiály pro účastníky;

- elektronickou verzi školících materiálů;

- náklady na lektora (mzda, doprava, ubytování, strava,pojištění aj.);

- technické pomůcky pro školení;

- výstupy a zpětnou vazbu pro zadavatele;

- vystavení potvrzení o absolvování kurzu;

 

Nabídkovou cenu lze překročit pouze v případě, že dojde v průběhu realizace k legislativní změně sazby DPH, která bude mít vliv na výši nabídkové ceny.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě 1x v originále a 1x v kopii na CD/DVD. Nabídka musí být podepsána dodavatelem nebo osobou oprávněnou jednat za dodavatele. V případě, že nabídku nebude podepisovat statutární orgán dodavatele, je nutno předložit podepsanou plnou moc k zastupování dodavatele.Nabídka, včetně dokladů a informací k prokázání splnění kvalifikace musí být předložena v českém jazyce. V případě dokladů vydaných v jiném jazyce než českém, připojí dodavatel v nabídce jejich překlad do českého jazyka (§ 45 odst. 3 zákona). Povinnost připojit k dokladům překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady, které jsou vyhotoveny ve slovenském jazyce.Nabídka, včetně dokladů a informací k prokázání splnění kvalifikace musí být, včetně požadovaných příloh, svázány do jednoho svazku. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být očíslovány nepřetržitou vzestupnou číselnou řadou.Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.Nabídku je možné předat pouze v písemné formě v řádně uzavřené obálce. Obálka musí být opatřena těmito náležitostmi:a)názvem/obchodní firmou příjemceb)názvem zakázky:„Zvyšování kvalifikace zaměstnanců společnosti EPRIN spol. s r.o.“c)názvem části zakázky, pro kterou je nabídka podánad)nápisem „ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ OPZ - NEOTVÍRAT“e)nápisem „K rukám Elišky Sochorové“f)názvem/obchodní firmou dodavateleg)sídlem uchazeče /kontaktní adresou dodavateleSoučástí uzavřené obálky bude nabídka včetně kvalifikace v elektronické podobě na CD/DVD.Elektronické zasílání nabídek se nepřipouští.Nabídka do každé části bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi. Pokud uchazeč podává nabídky pro více částí zakázky, může nabídky doručit v jedné společné obálce, vždy ale musí být na obálce poznačeno, pro jaké části zakázky jsou nabídky podávány.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její kontaktní adresu, telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou část zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Zadavatel může zadávací dokumentaci vysvětlit, pokud takové vysvětlení, případně související dokumenty, uveřejní na profilu zadavatele ve lhůtách dle ustanovení § 98 zákona.Zadavatel vysvětlí zadávací dokumentaci na základě písemné žádosti dodavatele, nebo i bez předchozí žádosti dodavatele.Žádost dodavatele musí být písemná, to ve formě doporučeného dopisu či emailu.V případě doporučeného dopisu a musí být doručena na adresu: EPRIN spol. s r.o., k rukám Lotty Majorové, Podnikatelská 2956/6, Královo Pole, 612 00 Brno.V případě elektronické žádosti zadavatel požaduje odeslání elektronické žádosti na email: lmajorova@eprin.cz, a to s použitím vhodného ověřovacího nástroje uchazeče (tzn. pouze s použitím kvalifikovaného osového certifikátu).Na dotazy vznešené jinou než stanovenou formou nebude brán zřetel.Pokud o vysvětlení zadávací dokumentace požádá dodavatel, zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace tohoto dodavatele. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost doručena včas dle § 98 odst. 3 zákona.Při změně nebo doplnění zadávací dokumentace bude zadavatel postupovat podle § 99 zákona.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

-  Odměna za poskytování služeb bude uhrazena zadavatelem dle skutečného plnění po realizaci celého daného kurzu a doložení všech výstupů z kurzu, dle prohlášení o nabídkové ceně, zpracovaného v souladu s předmětem veřejné zakázky a na základě faktur vystavených dodavatelem za uskutečněné aktivity

-  Splatnost faktur bude 60 dní od data jejich vystavení. Na faktuře bude vždy uveden název projektu a registrační číslo projektu, název kurzu, počet účastníků a počet dní (hodin) realizace. Pokud faktura nebude mít veškeré náležitosti daňového dokladu a další požadované údaje, je zadavatel oprávněn je vrátit dodavateli k doplnění. Tím bude ukončen termín splatnosti a bude běžet znovu od začátku. Platby budou probíhat výhradně v CZK a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně.

-  Nabídkovou cenu lze překročit pouze v případě, že dojde v průběhu realizace k legislativní změně sazby DPH, která bude mít vliv na výši nabídkové ceny.

 

Poddodavatelé:

Zadavatel připouští možnost zajištění zakázky prostřednictvím poddodavatelů, dle možností dodavatele, aby byla zajištěna kvalita kurzů. Pokud bude zakázka realizována prostřednictvím poddodavatelů, je účastník povinen tyto části zakázky specifikovat a uvést identifikační údaje každého poddodavatele, včetně informace o tom, jaké části budou tomuto poddodavateli předány. (viz Příloha č. 3 Smlouvy o dílo – Seznam kvalifikovaných poddodavatelů).

Účastník zadávacího řízení (dodavatel podávající nabídku) nesmí být podle § 107 odst. 4 zákona současně osobou (poddodavatelem), jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomto zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

 

Smlouva o dílo

Návrh Smlouvy o dílo (návrh Smlouvy o vzdělávání zaměstnanců EPRIN spol. s r.o.) bude součástí podané nabídky a bude podepsán oprávněnou osobou. Dodavatel ve smlouvě pouze doplní barevně vyznačené části, jinak není oprávněn do návrhu smlouvy žádným způsobem zasahovat ani měnit uvedené podmínky či textové části dokumentu.

 

Časový harmonogram školení

Dodavatel bude respektovat časový harmonogram (plán aktivit) zadavatele a plně se přizpůsobí jeho potřebám.

Dodavatel zajistí přípravu a realizaci jednotlivých kurzů v souladu s nabídkou a Smlouvou o dílo. Zajistí studijní materiály pro všechny studenty a předá je zadavateli také v elektronické podobě. Zadavatel provede výběr a rozdělení zaměstnanců do jednotlivých vzdělávacích kurzů.

 

Kontrola projektu a součinnost vybraného dodavatele

Vybraný dodavatel umožní osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Vybraný dodavatel poskytne zadavateli veškeré doklady související s realizací projektu a plněním monitorovacích ukazatelů, které si vyžádají kontrolní orgány, řádně a včas.

 

V případě, že dodavatel poruší své povinností dle Smlouvy o dílo, s jejichž porušením je spojena povinnost dodavatele uhradit smluvní pokutu, je dodavatele povinen smluvní pokutu uhradit řádně a včas.

Dodavatel bude povinen označovat veškeré materiály, související s dodávkou, dle Manuálu pro publicitu OPZ - dostupné na www.esfcr.cz.

 

Nedílnou součástí této Výzvy jsou následující přílohy:

1)     Vzdělávací plán - Specifikace předmětu zakázky – část 1

2)     Vzdělávací plán - Specifikace předmětu zakázky – část 2

3)     Krycí list nabídky

4)     Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti

5)     Čestné prohlášení o splnění technické způsobilosti

6)     Technická kvalifikace - Seznam kvalifikovaných lektorů

7)     Nacenění kurzů

8)     Smlouvy o dílo (tzn. Smlouva o zajištění vzdělávání zaměstnanců EPRIN spol. s r.o.)
- Příloha 8a - Smlouva o dílo pro část 1;
- Příloha 8b - Smlouva o dílo pro část 2.

 

Odkaz na profil zadavatele: https://www.profilzadavatele.cz/profil-zadavatele/eprin-spol-s-r-o_5583/

 

Údaje o přístupu k Zadávací dokumentaci

Úplná Zadávací dokumentace (včetně Výzvy a jejich příloh), je po celou dobu lhůty stanovené pro podání nabídek přístupna na profilu zadavatele.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.Specifickou části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BRNO CONSULTING GROUP, s.r.o., Pavlovská 513/13, Kohoutovice, Brno 623 00, IČ 282 62 352, jednatel Ing. Pavel Svobodník

    Datum podpisu smlouvy: 10. 1. 2018

Zrušené části zakázky: Část II. veřejné zakázky "Obecné IT a Specializované IT" nebyla zadána, neboť nebyly přijaty žádné žádosti o účast.

Datum ukončení: 10. 1. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 11. 2017
 
Aktualizováno: 17. 1. 2018