Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborný kurz školení programování robotů ABB

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14141

Název zakázky: Odborný kurz školení programování robotů ABB

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 1. 2023

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ELTEP s.r.o.

Sídlo zadavatele: Nerudova 1034, 537 01 Chrudim

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Libor Novotný
  • Telefon: +420777910563
  • E-mail: info@eltep.cz

IČ zadavatele: 27507301

DIČ zadavatele: CZ27507301

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Štěpánka Stryková
  • Telefon: +420469620639
  • E-mail: s.strykova@eltep.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 1. 2023 12:00

Místo pro podání nabídek:
ELTEP s.r.o., Nerudova 1034, 537 01 Chrudim

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem zakázky je školení pro 1 zaměstnance v problematice: programování robotů ABB (základní a pokročilý kurz).

Obsah školení:

  • Seznámení se s řídícím systémem IRC5 a robot
  • RAPID – základy, RS -on-line
  • RAPID – pokročilé, RS-on-line, off-line
  • Komplexní programovací úloha, workshopy
  • RAPID – rozšíření programovacích dovedností
  • RS - rozšíření znalostí a dovedností v programu RobotStudio
  • Komplexní programovací úlohy, workshopy
  • Závěrečný test

Celková plánovaná časová náročnost kurzu je 80 hodin/osoba (včetně času na vykonání závěrečné zkoušky, kdy za jednu časovou jednotku se považuje 60 minut).

Vzdělávací aktivita je určena pro 1 zaměstnance. Výuka by měla být koncipována jako kombinace přednášek, workshopů a praktických cvičení, s co největším zapojením účastníka.

Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 78000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládanou dobu realizace celé zakázky je leden až červen 2023. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění budou školící prostory dle dohody s dodavatelem vzdělávacích služeb

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti a na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a poskytované kvality (viz níže).

    ·        celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)

    ·        ostatní kritéria, která nebudou hodnocena, ale v případě shody k nim bude přihlédnuto:

    ·        úroveň servisních služeb včetně technické pomoci

    ·        podmínky a lhůta dokončení plnění

    ·        technická úroveň znalostí

    .        uživatelská přístupnost

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (viz Příloha č. 2)

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán)

  • Čestné prohlášení o způsobilosti lektora/lektorů

  • Výše požadované doklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v podobě kopií a budou součástí nabídky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Cenová nabídka musí mít písemnou formu a obsahovat níže uvedené údaje:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny - Krycí list nabídky (viz Příloha č. 1)
  • Předmět plnění
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH)
  • Platební podmínky (zadavatel preferuje platbu na fakturu se splatností min. 14  dní)
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
  • Místo plnění smlouvy
  • Kvalifikační požadavky (viz předchozí bod)

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele (viz Příloha č. 3).

Celá nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.

Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s uchazečem, jehož nabídnutá cena překročí stanovenou předpokládanou hodnotu výběrového řízení v korunách českých (bez DPH).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Cena uvedená v nabídce bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.

·        Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

·        Cena musí být členěna na cenu s DPH, bez DPH a samostatné DPH.

Celková cena bude zahrnovat školení pro 1 zaměstnance v rozsahu 80 hodin/osoba á 60 min.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Není připuštěno variantní podání nabídek.
Zadavatel nebude poskytovat zálohy za poskytnuté (nabídnuté) služby.
Platba bude probíhat na základě daňového dokladu (faktury) se splatností min.14 dnů

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 78000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ABB s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 14000 Praha 4; IČ: 49682563

    Datum podpisu smlouvy: 12. 1. 2023

Datum ukončení: 12. 1. 2023

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 1. 2023
 
Aktualizováno: 12. 1. 2023