Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pronájem ubytovacího zařízení na Maltě

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10777

Název zakázky: Pronájem ubytovacího zařízení na Maltě

Druh zakázky: služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 7. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: eShopSystem s.r.o.

Sídlo zadavatele: náměstí Přátelství 1518/4, 102 00, Praha - Hostivař

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Pavel Šigut, +420 775 855 965, pavel@eshopsystem.cz

IČ zadavatele: 24764493

DIČ zadavatele: CZ24764493

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Tea Mrozková
  • Telefon: +420 608 887 315
  • E-mail: tea@eshopsystem.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 7. 2016 16:00

Místo pro podání nabídek:
eShopSystem s.r.o., Pernerova 293/11, 186 00, Praha 8 - Karlín

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1306400,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Austole s.r.o., Klimentská 1215/26, 11000, Praha - Nové město, IČ: 02743621, Michal Krajčírovič

Datum ukončení: 5. 8. 2016

Registrační číslo projektu

CZ.03.3.48/0.0/0.0/15_032/0000595

Název projektu

Stáže na Maltě k získání zaměstnání v domovské zemi

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem zakázky je výběr dodavatele, který zajistí kompletně vybavené ubytovací prostory na Maltě v hlavním městě Valletta nebo v jeho okolí do 6 km pro celkem 19 osob v rámci projektu Stáže na Maltě k získání zaměstnání v domovské zemi.

 

Ubytovanými budou:

a)16 osob (účastníci pracovní stáže ve věku 18 – 30 let registrovaní na Úřadu práce v Moravskoslezském kraji),

b)1 osoba, delegát,

c)2 osoby – Garant projektu a Specialista diagnostik

 

Ubytování bude poskytnuto pro osoby uvedené v bodě a) a b) po dobu 17 týdnů (4 měsíce), se začátkem v rozmezí od 1. 8. 2016 - 15. 8. 2016. Počátek 1. dne disponibility ubytování musí být při podání nabídky specifikován.

 

Ubytování pro osoby v bodě c) bude poskytnuto dvakrát po 3 dnech v průběhu měsíců srpen, září, říjen a listopad 2016.

 

Prostory pro ubytované v bodě a) a b) musí být plně vybavené a musí obsahovat všechny podstatné náležitosti vybavených pokojů, zejména nábytek, např. postele, matrace, lůžkoviny, ručníky, skříně, pracovní stůl, židle apod. Pokoje ubytovacího zařízení musejí mít přístup denního světla a musí být v nich k dispozici topení a větráky nebo klimatizace. Každý pokoj bude mít přístup k sociálnímu zařízení a plně vybavené kuchyňce, která bude obsahovat zejména troubu, vařiče o min. 4 plotýnkách pro max. 6 osob, nádobí v ks pro min 6 osob (talíř, hrnek, lžička, vidlička, nůž, lžíce), 3 hrnce o libovolném objemu, pánev, dřez, apod. K dispozici musí být všem účastníkům také pračka a žehlička s žehlicím prknem.

 

Požadavek na vybavení prostor pro osoby v bodě c) musí odpovídat běžným hotelovým pokojům.

 

V jednom pokoji mohou být ubytovány max. 2 osoby z osob uvedených v bodě a).

Jedno sociální zařízení a jedna kuchyňka mohou být určeny maximálně pro 6 osob z osob uvedených v bodě a).

Osoby uvedené v bodě b) a c) budou mít každá samostatný pokoj s vlastním sociálním zařízením.

Jednotlivé pokoje musí být uzamykatelné.

 

V ceně nabídky musí být obsaženy veškeré poplatky za služby, vodu, energie, plyn, internet apod.

 

K dispozici WiFi internetové připojení.

 

Ubytovací zařízení se musí nacházet max. do 500 m od zastávky veřejné dopravy a musí být lokalizováno v hlavním městě Valletta nebo v jeho okolí do 6 km.

 

Platba za ubytování bude probíhat bankovním převodem za každý měsíc zvlášť, vždy první den v měsíci, na který se ubytování vztahuje.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

1 306 400 Kč je předpokládaná a zároveň maximální hodnota zakázky (předpokládaná hodnota zakázky zahrnuje částku 1 142 400 Kč za ubytování 16 osob z cílové skupiny, částku 140 000 Kč za ubytování delegáta, a částku 24 000 Kč za ubytování Garanta projektu a Specialisty diagnostika.

 

Zadavatel si vyhrazuje možnost na poskytnutí dalšího plnění (opce), které se bude týkat předmětu zakázky, ve vztahu k dodavateli, kterému zadal původní zakázku.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Od podpisu smlouvy do 31. 12. 2016

Místo dodání / převzetí plnění

Malta, hl. m. Valletta nebo jeho okolí do 6 km

Hodnotící kritéria

A.Celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH           100 %

 

Hodnocení nabídkových cen bude posuzováno z hlediska tzv. mimořádně nízké nabídkové ceny ve smyslu § 77 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“).

 

Zjistí-li hodnotící komise, že jakékoli údaje poskytnuté uchazečem nejsou pravdivé, bude uchazeč zadavatelem vyloučen z účasti ve výběrovém řízení.

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Při podání nabídky je uchazeč povinen dodat:

  • Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá žádné daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a že je bezúhonný.

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona).

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Uchazeč použije následující pořadí dokumentů:

1.Krycí list nabídky

2.Obsah nabídky – nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol), uvedením přesné adresy a popisem ubytovacího zařízení, min. 4 fotografiemi odpovídajícími skutečnému vybavení pokojů a společných prostor.

3.Doklady, jimiž uchazeč prokazuje splnění kvalifikace:

a)Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)

b)Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá žádné daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a že je bezúhonný.

4.Čestné prohlášení uchazeče, že zajistí požadavky zadavatele specifikované v části Popis (specifikace) předmětu zakázky a že souhlasí s podmínkami tohoto výběrového řízení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za celý soubor ubytovacích prostor specifikovaných v části Popis (specifikace) předmětu zakázky.

Jedná se o celkovou cenu bez DPH za celé období plnění.

Maximální celková cena nabídky je 1 306 400 Kč bez DPH.

 

Zadavatel si vyhrazuje možnost na poskytnutí dalšího plnění (opce), které se bude týkat předmětu zakázky, ve vztahu k dodavateli, kterému zadal původní zakázku.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Nabídka musí být doručena poštou na adresu provozovny zadavatele:

 

 

eShopSystem s.r.o.

Pernerova 293/11

186 00, Praha 8 - Karlín

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její kontaktní adresu, telefon a e-mail.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozí věty. Dodatečné informace, včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel prostřednictvím dodatečných informací reaguje, zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

 

Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

 

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Platba za ubytování bude probíhat 1krát měsíčně v českých korunách, vždy k 1. dni v měsíci, za který bude ubytování poskytováno
  • Cena uvedená uchazečem v nabídce bude považována za cenu celkovou a nepřekročitelnou. Překročení nebo změna nabídkové ceny včetně DPH je možná pouze za předpokladu, že v průběhu realizace služeb dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle změny sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění, a to ve výši odpovídající změně sazby daně z přidané hodnoty.
  • Nabídka bude předložena v jednom originále.
  • Nabídka bude předložena v českém jazyce.
  • Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
  • Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby jednotlivé listy byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a zabezpečeny proti neoprávněné manipulaci.

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

Dodavatelé budou vyrozumíváni o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 7. 2016
 
Aktualizováno: 8. 8. 2016