ZVÝŠENÍ KVALITY PROSTŘEDÍ KLIENTŮ V POBYTOVÝCH SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH PRO SENIORY
Přejete si strávit stáří v prostředí vlastního domova nebo jej chcete trávit jako asi zhruba 37 tisíc českých seniorů v domově důchodců? V seniorských domech se z klienta stane odběratel služeb, který se musí přizpůsobit prostředí ústavu, například i v otázce vlastního soukromí. Co je potřeba pro to, aby zaměstnanci byli vnímaví k potřebám obyvatel sužby, kteří jsou zde doma? Pokusíme se na to odpovědět v projektu.
Výsledky projektu po ukončení realizace:
Projekt se zaměřil na hledání a testování způsobů, jak zvýšit kvalitu života seniorů zlepšením jejich soukromí v rámci sociálních služeb. Díky mapování potřeb, vzdělávání a aktivnímu zapojení personálu do nastavování procesů se výrazně zlepšilo soukromí seniorů a komunikace mezi zaměstnanci zařízení. Tým nastavil procesy tak, aby co nejlépe odpovídaly potřebám uživatelů. Použití metody Human-centred design a psycho-biografického modelu přineslo nové perspektivy v péči o seniory. Výstupem projektu se staly nástroje "Kufřík na cestě k soukromí" a "Manuál pro zvýšení soukromí klientů", které mohou dalším zařízením pomoci vytvořit prostředí maximálně respektující potřeby seniorů.
| 
			 Název projektu  | 
			ZVÝŠENÍ KVALITY PROSTŘEDÍ KLIENTŮ V POBYTOVÝCH SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH PRO SENIORY | 
| 
			 Číslo projektu  | 
			CZ.03.03.01/00/22_021/0001982 | 
| Výzva | 021 Inkubační fáze vývoje řešení | 
| 
			 Příjemce  | 
			
			 DelpSys, s.r.o  | 
		
| 
			 Realizace projektu  | 
			1. 6. 2023 - 31. 5. 2024 | 
| 
			 Web  | 
			www.delpsys.cz/nerus | 
									