Zpět

Technické kurzy pro zaměstnance Flash Steel Power, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12046

Název zakázky: Technické kurzy pro zaměstnance Flash Steel Power, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 1. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Flash Steel Power, a.s.

Sídlo zadavatele: Martinovská 3168/48, Ostrava-Martinov, 723 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Lenka Lacná
  • Telefon: +420702154287
  • E-mail: l.lacna@flashsteel.cz

IČ zadavatele: 25861697

DIČ zadavatele: CZ25861697

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lenka Lacná
  • Telefon: +420702154287
  • E-mail: l.lacna@flashsteel.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 2. 2018 12:00

Místo pro podání nabídek:
Lenka Lacná, Starobělská 2603/58, Ostrava-Zábřeh, 700 30

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění externího vzdělávání zaměstnanců společnosti Flash Steel Power, a.s. prostřednictvím projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II.

 

Zakázka je v souladu s bodem 20.3. Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ rozdělena do osmi částí:

 

Část 1) Svářečský kurz dle EN ISO 9606-1 135 FW

Část 2) Svářečský kurz dle EN ISO 9606-1 135 BW

Část 3) VT 2 vizuální zkoušení

Část 4) MT1+2 zkoušení magnetické

Část 5) MT 3 zkoušení magnetické + Basic

Část 6) PT 3 MS zkoušení kapilární + Basic

Část 7) UT 3 MS zkoušení ultrazvukové + Basic

Část 8) Mezinárodní svářečský specialista IWS

 

Část 1) Svářečský kurz dle EN ISO 9606-1 135 FW

 

Počet účastníků: 21

Rozsah: 24 hodin ( 1 vyučovací hodina = 45minut)

Termín realizace: březen 2018 – prosinec 2018

Ukončení: Závěrečná zkouška

Místo realizace: prostory dodavatele

Stručný předpokládaný obsah: bezpečnostní ustanovení, předpisy a normy pro svařování, praktická           

 příprava.

 

Část 2) Svářečský kurz dle EN ISO 9606-1 135 BW

 

Počet účastníků: 3

Rozsah: 24 hodin ( 1 vyučovací hodina = 45minut)

Termín realizace: březen 2018 – prosinec 2018

Ukončení: Závěrečná zkouška

Místo realizace: prostory dodavatele

Stručný předpokládaný obsah: bezpečnostní ustanovení, předpisy a normy pro svařování, praktická příprava.

 

Část 3) VT 2 vizuální zkoušení

 

Počet účastníků: 2

Rozsah: 44 hodin ( 1 vyučovací hodina = 55minut)

Termín realizace: březen 2018 – prosinec 2018

Ukončení: Závěrečná zkouška

Místo realizace: prostory dodavatele

Stručný předpokládaný obsah: bezpečnost práce, nauka o materiálu a vadách, vyhodnocování, praktické cvičení.

 

Část 4) MT 1+2 zkoušení magnetické

 

Počet účastníků: 8

Rozsah: 44 hodin ( 1 vyučovací hodina = 55minut)

Termín realizace: březen 2018 – prosinec 2018

Ukončení: Závěrečná zkouška

Místo realizace: prostory dodavatele

Stručný předpokládaný obsah: bezpečnost práce, fyzikální základy magnetické metody, techniky magnetizace, praktické cvičení.

 

Část 5) MT3 zkoušení magnetické + Basic

 

Počet účastníků: 1

Rozsah: 82 hodin ( 1 vyučovací hodina = 55minut)

Termín realizace: březen 2018 – prosinec 2018

Ukončení: Závěrečná zkouška

Místo realizace: prostory dodavatele

Stručný předpokládaný obsah: Basic - obecný přehled o NDT metodách většinou o VT,PT,MT a UT; základní znalosti z nauky o materiálech, výrobních technologiích, o certifikačním a  kvalifikačním systému vztahující se na operátory NDT. MT 3 – bezpečnost práce, fyzikální principy, techniky magnetizace, mechanické vlastnosti materiálů, praktické cvičení.

 

Část 6) PT 3 MS zkoušení kapilární + Basic

 

Počet účastníků: 1

Rozsah: 74 hodin ( 1 vyučovací hodina = 55minut)

Termín realizace: březen 2018 – prosinec 2018

Ukončení: Závěrečná zkouška

Místo realizace: prostory dodavatele

Stručný předpokládaný obsah: Basic - obecný přehled o NDT metodách většinou o VT,PT,MT a UT; základní znalosti z nauky o materiálech, výrobních technologiích, o certifikačním a  kvalifikačním systému vztahující se na operátory NDT. PT 3 – bezpečnost práce, fyzikální principy, etapy kapilární zkoušky, praktické cvičení.

 

Část 7) UT 3 MS zkoušení ultrazvukové + Basic

 

Počet účastníků: 1

Rozsah: 90 hodin ( 1 vyučovací hodina = 55minut)

Termín realizace: březen 2018 – prosinec 2018

Ukončení: Závěrečná zkouška

Místo realizace: prostory dodavatele

Stručný předpokládaný obsah: Basic - obecný přehled o NDT metodách většinou o VT,PT,MT a UT; základní znalosti z nauky o materiálech, výrobních technologiích, o certifikačním a  kvalifikačním systému vztahující se na operátory NDT. UT 3 – bezpečnost práce, fyzikální principy, charakteristika sond, principy metalurgie, mechanické vlastnosti materiálů, praktické cvičení.

 

Část 8) Mezinárodní svářečský specialista IWS

 

Počet účastníků: 1

Rozsah: 258 hodin ( 1 vyučovací hodina = 50minut)

Termín realizace: březen 2018 – prosinec 2018

Ukončení: Závěrečná zkouška

Místo realizace: prostory dodavatele

Stručný předpokládaný obsah: svařovací procesy a zařízení, materiály a jejich svařitelnost, konstrukce a navrhování svařovaných konstrukcí, výroba a aplikované inženýrství, praktická cvičení, výuka o systémech zabezpečení jakosti, nejnovější stav normalizace.

 

---------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------

 

Realizace školení bude zajištěna kvalifikovanými lektory.

 

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

Dodavatel školení poskytne pro každého účastníka kurzu výukové a podpůrné materiály.
U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.
Součástí plnění je vystavení certifikátu úspěšným absolventům kurzů.

 

Účastník výběrového řízení je vázán celým svým obsahem své nabídky po dobu 30 dnů od uplynutí lhůty pro podání nabídek. Nabídka může být podána na všechny části zakázky (1,2,3,4,5,6,7,8), nebo jen na některé, či jednu z uvedených částí.

 

Součástí plnění dodavatele budou veškeré dodávky činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro řádné poskytování zadavatelem poskytovaných služeb.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky je ve výši

                619 207,- Kč bez DPH 

 

Jednotlivé části – položky / kurzy zakázky:

 

Část 1) Svářečský kurz dle EN ISO 9606-1 135 FW

                              126 000,- Kč bez DPH

 

Část 2) Svářečský kurz dle EN ISO 9606-1 135 BW

                               18 000,- Kč bez DPH

 

Část 3) VT 2 vizuální zkoušení

                               49 038,- Kč bez DPH

 

Část 4) MT1+2 zkoušení magnetické

                             204 552,- Kč bez DPH

 

Část 5) MT 3 zkoušení magnetické + Basic

                              60 239,- Kč bez DPH

 

Část 6) PT 3 MS zkoušení kapilární + Basic

                              57 639,- Kč bez DPH

 

Část 7) UT 3 MS zkoušení ultrazvukové + Basic

                              66 739,- Kč bez DPH

 

Část 8) Mezinárodní svářečský specialista IWS

                37 000,- Kč bez DPH

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 619207,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
3/2018 - 12/2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory dle dodavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH.

 

Každá část nabídky bude hodnocena samostatně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje prokázání splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

Základní způsobilost
Profesní způsobilost
Technická způsobilost

 

Základní způsobilost:

Účastník výběrového řízení doloží splnění základní způsobilosti čestným prohlášením – viz Příloha č. 2 této výzvy.

 

Profesní způsobilost:

Profesní způsobilost prokáže účastník výběrového řízení:

Předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
Předložením dokladu o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

 

Technická způsobilost:

Uchazeč prokáže splnění technické kvalifikace předložením:

seznamu školitelů a přehledu jejich certifikací,
certifikace / akreditace školícího centra.

 

Uchazeč je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. Uchazeč předkládá prosté kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Všechny informace a údaje uvedené ve Výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Pokud účastník nepřijme požadavky stanovené Výzvou a jejími přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek a účastník bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.

 

Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Uchazeč předloží nabídku v jednom originále v tištěné podobě. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka musí být řádně čitelná, bez škrtů a přepisů a její stránky budou očíslovány vzestupnou číselnou řadou.

 

Na každou část nabídky (1,2,3,4,5,6,7,8) vypracuje uchazeč Smlouvu s dodavatelem (Příloha č.3) samostatně. 

 

S vítězným uchazečem bude před podpisem Smlouvy s dodavatelem vytvořen Plánovaný harmonogram vzdělávací aktivity (příloha č.1 Smlouvy) a Plán výuky (příloha č.2 Smlouvy).

 

Zadavatel doporučuje zpracovat nabídku v následující struktuře:

  1. krycí list nabídky (Příloha č. 1) – vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele,
  2. obsah nabídky,
  3. doklady o splnění kvalifikace,
  4. návrh smlouvy o poskytování vzdělávacích služeb (Příloha č. 3) – vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele,

Ve smlouvě dodavatel doplní následující informace v souladu s touto výzvou:

  • Identifikační údaje Vzdělávacího zařízení (dodavatele)
  • Uchazeč určí v čl. II, bod 1) o kterou z částí se jedná, zda se jedná o akreditovaný nebo neakreditovaný kurz. V případě přidělené akreditace uvede číslo akreditace a přiloží k nabídce v části Technické způsobilosti.
  • Celkový rozsah vzdělávací aktivity dle členění viz Smlouva čl. II, bod 2) je definován touto výzvou. Uchazeč doplní časový fond pro celkový rozsah výuky (dle vybrané části zakázky), časový fond pro teoretickou a praktickou přípravu a také časový fond pro závěrečné ověření znalostí.
  • Uchazeč doplní v čl. II, bod 3) místo konání vzdělávání.
  • Uchazeč doplní v čl. II, bod 7) počet zaměstnanců, kteří se účastní vzdělávací aktivity, který je specifikován v bodě Popis předmětu zakázky.
  • V čl. II, bod 8) uvede uchazeč náklady na jednoho účastníka i celkové náklady na vzdělávací aktivitu.
  • Datum a místo podpisu.
  • Firmu, jméno oprávněné osoby, funkce, razítko a podpis.
  • Pokud dodavatel podá nabídku na více částí, podá více návrhů smlouvy, které budou adekvátně vyplněné k daným částem zakázky.

5. případné další nepovinné přílohy, které považuje dodavatel za důležité.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky (Příloha č.1) bez DPH pro každou část zakázky, na níž je nabídka podána, samostatně.

 

V nabídkové ceně budou zahrnuty veškeré náklady související s realizací zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné k zajištění školení, zejména náklady za lektora, výukové materiály, certifikáty apod.

 

Nabídková cena za jednotlivé části zakázky je cenou celkovou a konečnou a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky jakkoliv měnit.

 

Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat- zakázka- Technické kurzy pro zaměstnance Flash Steel Power, a.s.“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.Veškeré součásti nabídky musí být podány v jedné obálce.Listy nabídky musí být zabezpečeny proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy.Doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis účastníka musí být podepsány statutárním zástupcem účastníka oprávněným jednat za účastníka dle obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za účastníka. Pokud bude účastníka zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být k nabídce doložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou část.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Kontakt pro zasílání dotazů: l.lacna@flashsteel.czZadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky neúplné dle zadávací dokumentace nebo nabídky přijaté po termínu pro přijetí nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.

 

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a účastníkem bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to jen v českém jazyce.

 

Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou účastníci bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení či neuzavření smlouvy s vybraným účastníkem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení.

 

Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1 :Svářečská škola 111, s.r.o.Budovatelská 450/9, 708 00 OstravaIČ: 28653076Ing. Karla Biolková, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 6. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 2:Svářečská škola 111, s.r.o.Budovatelská 450/9, 708 00 OstravaIČ: 28653076Ing. Karla Biolková, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 5. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 3:PTS Josef Solnař, s.r.o.U Hrůbků 170/18709 00 OstravaIČ: 26872951Bc. Dalibor Solnař MBA, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 16. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 4:PTS Josef Solnař, s.r.o.U Hrůbků 170/18709 00 OstravaIČ: 26872951Bc. Dalibor Solnař MBA, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 16. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 5:PTS Josef Solnař, s.r.o.U Hrůbků 170/18709 00 OstravaIČ: 26872951Bc. Dalibor Solnař MBA, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 16. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 6:PTS Josef Solnař, s.r.o.U Hrůbků 170/18709 00 OstravaIČ: 26872951Bc. Dalibor Solnař MBA, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 16. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 7:PTS Josef Solnař, s.r.o.U Hrůbků 170/18709 00 OstravaIČ: 26872951Bc. Dalibor Solnař MBA, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 16. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 8: Český svářečský ústav s.r.o.Areál VŠB-TU Ostrava, 17.listopadu 2172/15708 00 OstravaIČ: 62305808doc. Ing. Drahomír Schwarz, CSc., jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 11. 4. 2018

Datum ukončení: 11. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 1. 2018
 
Aktualizováno: 19. 4. 2018